Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#681571 Και τα δύο επιχειρήματα δεν στέκουν. Φυσικά και μπορείς να το πειράξεις, ενώ ποτέ δεν κατάλαβα τι σημαίνει η συγκεκριμένη εγγύηση επί της ουσίας.
Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να το ψάξεις κι άλλο πχ να βρεις στοιχεία του στην Γερμανία.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#681590 Θέλω να φαντάζομαι πως αγόρασε το αυτοκίνητο από την επίσημη αντιπροσωπεία στη Γερμανία, όταν ήταν 1 έτους με ~10.000km, οπότε του έδωσαν και εγγύηση χιλιομέτρων. Έκανε όμως σε 3 χρόνια μόνο ~16.500km; Δεν το αποκλείω, μιας κι εγώ στο ίδιο χρονικό διάστημα έχω κάνει τα μισά, αλλά μάλλον θα είναι η εξαίρεση.

Θα πάω σήμερα-αύριο να το δω από κοντά. Και παραπάνω να είναι τα πραγματικά km, αν είναι σε καλή κατάσταση το αυτοκίνητο, τι να κάνεις...
Σε κάθε περίπτωση, πριν προχωρήσω, θα περάσει κι από την αντιπροσωπεία (για έλεγχο κατάστασης και ιστορικού).

Δύο ερωτήσεις:

1) Άκουσα πως κάποια μοντέλα έχουν αντλία θερμότητας. Γνωρίσουμε κάτι γι αυτό; Κωδικό, πώς το εντοπίζω, κλπ;
2) Τι μπορεί να είναι αυτό στον κεντρικό αεραγωγό;
Εικόνα
3) Bonus ερώτηση: Αυτή είναι η "μεγάλη" οθόνη ή βγαίνει και με μεγαλύτερη;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#681595 1. 4T9 κωδικός στα εξτρα. Αν έχεις το vin, κάνε μου το πάσα να το τσεκάρω.

2. Το επίσημο BMW αρωματικό, το ίδιο έχω κι εγώ:
Εικόνα

3. Η μεγάλη είναι αυτή.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#682619 Έχουμε αξιόλογη πρόταση για ηλεκτρικό, με budget γύρω στα 20.000; Ή και λίγο πιο πάνω, αν πραγματικά αξίζει.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#682626 Το ερώτημα είναι τι θες να κάνεις με δαύτο. Αστική χρήση; Γενική χρήση; Ελλάδας ή να το φέρεις απέξω;

Σε πρώτη ανάγνωση, μάλλον για i3 με Rex θα προτείνω. Αλλά θα είναι 5-6 ετών, μπορείς να δώσεις τα 20 για προκαταβολή και να πάρεις ένα ηλεκτρικό γενικής χρήσης. Από καινούριο 208 μέχρι Kona διετίας απέξω, με 400+ χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας. Για αυτό σε λέω, γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#682631 Θα έλεγα πως προορίζεται για αστική χρήση, αλλά φοβάμαι πως θα γλυκαθώ από τη "δωρεάν" μετακίνηση και σκέφτομαι μήπως το μετανιώσω που δεν θα μπορώ να πάω και λίγο πιο μακριά, λόγω περιορισμένης αυτονομίας. Το Rex θα ήθελα να το αποφύγω, μιας και θα προτιμούσα κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό και να απαλλαγώ από ΜΕΚ, βενζίνες/λάδια/φίλτρα, κλπ. Επίσης, δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να δώσω 20κ για ηλεκτρικό 5ετίας, όπως η i3, αντί να πάρω κάποιο καινούργιο με κάτι παραπάνω.
Η αλήθεια είναι πως έχω κλείσει ραντεβού για τεχνικό έλεγχο ενός i3 τη Δευτέρα, αλλά έχω second thoughts :ninja:
Το συγκεκριμένο είναι από Γερμανία. Επίσης, αν είχα τις άκρες για να φέρω κάποιο από έξω, μάλλον θα το έκανα, μιας και εκεί βλέπω τα μεταχειρισμένα i3 5-7.000 πιο κάτω από εδώ.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#682636 Στη θέση σου, δε θα έδινα με τίποτα 20 χιλιάρικα για αστική χρήση ΚΑΙ μεταχειρισμένο. Θα είχα στο μυαλό μου τρία σενάρια:
1) αστική χρήση + μεταχειρισμένο: Renault Zoe, έχει από 9.350. Δε λέω για το Leaf, γιατί οι διαστάσεις του δεν ταιριάζουν σε αστική χρήση.
2) αστική χρήση ΚΑΙ καινούριο: είτε 208, είτε αναμονή 1-2 εξάμηνα για περισσότερα μοντέλα.
3) δίνω τα 20 για προκαταβολή για καινούριο γενικής χρήσης ή για εισαγωγή ελαφρώς μεταχειρισμένου με μεγάλη αυτονομία (400+).
Το τελευταίο σενάριο ουσιαστικά ανατρέπει όλο τον οικογενειακό σχεδιασμό, αφού μετά θα περισσεύει το Lexus.
Σε ποιο από τα παραπάνω είσαι πιο κοντά; Αν και μπορεί να ερωτευτείς το i3 (το έχεις οδηγήσει?) και να λήξει το ζήτημα/ερώτημα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#682645 Ξεκινάω από το τέλος. Το οδήγησα και μου άρεσε (πολύ) :inlove: . Βέβαια δεν έχω μέτρο σύγκρισης, μιας και δεν έχω οδηγήσει άλλο ηλεκτρικό.

Από τα σενάρια, το 1ο μοιάζει το πιο δελεαστικό. Αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να βρω κάποιο καλό μεταχειρισμένο zoe και πόσο πρέπει να περιμένω. Επίσης, δεν ξέρω πώς συγκρίνεται το zoe με το i3.
Σχετικά με το 2ο σενάριο, τι καλό αναμένεται, σε λογικό κόστος; Το 208 πάντως βγαίνει στα 30κ στη βασική έκδοση, οπότε ξεφεύγει πολύ από το budget.
Στο 3ο σενάριο, ξεφεύγουμε και ως προς το χρηματικό αλλά μπαίνουμε και σε άλλα χωράφια (lexus), όπως σωστά αναφέρεις.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#682646 Νομίζω ότι κανένα από τα ηλεκτρικά μέχρι τα 30 χιλιάρικα δεν μπορεί να συγκριθεί με την i3 ΟΔΗΓΙΚΑ. Πολλή ροπή, χαμηλό βάρος ένεκα ακριβής κατασκευής και μικρής μπαταρίας, ξεκάθαρα οδηγοκεντρική προσέγγιση.
Οπότε μην περιμένεις κάτι τόσο ωραίο οδηγικά. Όμως, ένα καινούριο μοντέλο θα είναι πιο ξένοιαστο. Τι αναμένεται; Καταρχάς το ID.3 με την 45άρα μπαταρία. Με αυτονομία που θα επιτρέπει αποδράσεις εκτός Αθήνας. Άλλωστε, συνεχώς μπαίνουν καινούριοι φορτιστές, οπότε σύντομα θα πηγαίνεις σε προορισμούς πέρα από την αυτονομία σου, αφού θα έχεις να φορτίσεις στη διαδρομή.
Η Ζωή ξεκινά κάτω από τα 10 χιλιάρικα, έχει και στο Καρ. Είναι εργαλείο, σε αντίθεση με την i3 που προσφέρει συγκινήσεις. Όπως σε έχω ψυχολογήσει, είσαι πιο μερακλής, δε βλέπεις τα πράγματα χρηστικά. Επίσης, η Ζωή δεν υποστηρίζεται από την ελληνική αντιπροσωπεία, σε αντίθεση με το Leaf πρώτης γενιάς.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#682723 Άλλο ερώτημα:
Αξίζει από εδώ να πάω εδώ, δεδομένου ότι δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις αυτονομίας; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#682741
Scotch έγραψε:Άλλο ερώτημα:
Αξίζει από εδώ να πάω εδώ, δεδομένου ότι δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις αυτονομίας; :hmmm:
Πιο ωραίο το λευκό...

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#682743
Scotch έγραψε:Άλλο ερώτημα:
Αξίζει από εδώ να πάω εδώ, δεδομένου ότι δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις αυτονομίας; :hmmm:

Η διαφορά τους είναι μόνον αυτή; Όσο για την αυτονομία, θεωρώ πως όσο μεγαλύτερη τόσο το καλύτερο, σου φεύγει το άγχος.
Θεωρώ πως ακόμη και μόνον η μπαταρία να είναι η μόνη διαφορά, 50% παραπάνω είναι σημαντική διαφορά για να μην το δεις σοβαρά.
Και φαντάζομαι θα παίξει ρόλο και σε πιθανή μεταπώληση.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#682746 Η μεγαλύτερη διαφορά τους είναι η αυτονομία (60ah vs 94ah). Το πρώτο έχει αυτονομία max~130 km, το δεύτερο max~200.
Από εκεί και πέρα, το λευκό έχει επιπλέον ηλιοροφή, αλλά δεν έχω vin για να δω πώς συγκρίνονται σ' αυτά που δεν φαίνονται στις φωτογραφίες. Επίσης, έχει +2 χρόνια εγγύηση στις μπαταρίες. Στο μαύρο λήγει η εγγύηση 9/2023, στο λευκό 5/2025.
Κι εγώ το ίδιο φαντάζομαι σχετικά με τη μεταπώληση. Δεν ξέρω βέβαια, όταν έρθει αυτή η ώρα, αν και τα δύο θα βρίσκονται στην ίδια μοίρα. Με το σκεπτικό ότι αν τότε η αυτονομία βρίσκεται π.χ. στα 600km, τι 130 τι 200 (ιδιαίτερα αν μιλάμε για αστική χρήση). :hmmm:

(επίσης, το λευκό είναι από μάντρα :hmmm: , το μαύρο από ιδιώτη)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#682747 Max 130χλμ στο να σημαίνει πως δεν μπορείς να πας στο Σούνιο πχ. Αρκετά περιοριστικό. Από εκεί και μετά, εσύ αποφασίζεις. Εγώ θα πήγαινα για το 94Ah αν μπορούσα.