Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#682748 Το μεγαλύτερο θα έπαιρνα εγώ, ακόμα κι από άποψη υγείας της μπαταρίας είναι καλύτερο (εφόσον δεν το ξεζουμίζεις επειδή έχεις μεγαλύτερη μπαταρία).
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#682749 Ναι, το Σούνιο είναι οριακό (απομένουν 16km, από το σπίτι μου, πήγαινε-έλα), εκτός κι αν συνδυαστούν με καφέ στο Λαύριο :lol: .

Με πείσατε, θα πάρω Δευτέρα τηλέφωνο να μάθω λεπτομέρειες και τελική τιμή για το λευκό :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#682753 Η φωνή της λογικής.

Πέρασε από το μυαλό μου το Yaris, αλλά φοβάμαι πως τώρα πια έχουν μείνει δύο επιλογές: α) i3, β) αναμονή/χάζι για κάτι άλλο στο (εγγύς) μέλλον.

< >
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#682759
taxidiwtis έγραψε:Καινούριο yaris hybrid τώρα και σε 8 χρόνια vw id3 5ετιας.


:s_bye
Αυτό είναι το πιο σωστό σχόλιο.. Μακράν η πιο λογική επιλογή από θέμα κόστους απόδοσης. Όταν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο θα πάρεις πολύ περισσότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για πολύ λιγότερα χρήματα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#683721 Με γειες!

Λεπτομέρειες;;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#683737 Ευχαριστώ :)

Το 94άρι, τελικά, της αγγελίας που είχα παραθέσει σε προηγούμενο link.

Μοντέλο 5/2017, με 31.000km και πολύ καλό εξοπλισμό, συγκριτικά με ό,τι κυκλοφορούσε στις αγγελίες (δεν έχω υπόψη μου τον κατάλογο των extra).

Χθες βράδυ το παρέλαβα, οπότε ακόμη δεν μπορώ να πω πολλά. Σαν πρώτη εντύπωση, είναι ιδιαίτερα σβέλτο και ήσυχο. Η οδήγησή του μέσα στην πόλη, με το ένα πεντάλ, είναι πολύ ξεκούραστη. Στον ανοιχτό δρόμο όμως ίσως είναι λίγο κουραστικό μιας και πρέπει να πατάς συνεχώς το γκάζι (ακόμη και σε κατηφόρες, για να μην φρενάρει). Οπότε, σ' αυτήν την περίπτωση, μάλλον θα χρησιμοποιείται συχνά το cc. Η μπαταρία, όταν ξεκίνησα από Περιστέρι, ήταν στο 93% και έφτασα Παλλήνη (από Α.Ο.) με 84%. Και δεν το πήγαινα ιδιαίτερα συντηρητικά.
Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή και πρέπει να έχεις το νου σου για ύπουλες λακκούβες. Το τιμονάκι πολύ γρήγορο και γενικά "κόβει" πολύ, διευκολύνοντας παρκάρισμα, αναστροφές, κλπ, αλλά στον ανοιχτό δρόμο σε κρατά λίγο σε εγρήγορση (ιδιαίτερα μετά το lexus που είναι πιο "αναίσθητο").

Φωτογραφίες οσονούπω, στο ανάλογο τοπικό.

:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#683778 Σκουτσεζε καλορίζικο και καλοφορτιστο.

Βασικά έχει νόημα να τσεκαρεις την εμβέλεια και να τη συγκρίνεις με την απόσταση που διανύεις.
Λίγο ψυχαναγκαστικο αλλά έτσι θα δεις το ποσό καλά φορτίζει εν κινήσει.

Δε θυμάμαι σε ποιο πρόγραμμα έχει τη μέγιστη φόρτιση (αφήνεις γκάζι και κόβει έντονα) αλλά στην πράξη που το είχα δει ήταν εντυπωσιακά καλό.

Και στο φανάρι θα δεις ότι είναι εντυπωσιακα καλό...
#τσιφτη
Άβαταρ μέλους
By glf
#683779 Στην Κοζάνη υπήρχε ένα που κάθε μέρα πηγαινοερχόταν .. Βέροια.
Οκ εκεί το ξαναεβαζε μπριζα για είναι έτοιμο το πρωί γθα το ταξίδι.
Κάθε μέρα..
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#683785
EDDIE_147 έγραψε:Σκουτσεζε καλορίζικο και καλοφορτιστο.

Βασικά έχει νόημα να τσεκαρεις την εμβέλεια και να τη συγκρίνεις με την απόσταση που διανύεις.
Λίγο ψυχαναγκαστικο αλλά έτσι θα δεις το ποσό καλά φορτίζει εν κινήσει.

Δε θυμάμαι σε ποιο πρόγραμμα έχει τη μέγιστη φόρτιση (αφήνεις γκάζι και κόβει έντονα) αλλά στην πράξη που το είχα δει ήταν εντυπωσιακά καλό.

Και στο φανάρι θα δεις ότι είναι εντυπωσιακα καλό...
#τσιφτη


Ευχαριστώ Eddie.

Είμαι ψυχαναγκαστικός τύπος έτσι κι αλλιώς, θα το τεστάρω και αυτό που λες.

Στο normal και στο eco pro που δοκίμασα, μου φάνηκε παρόμοια η αντίδραση στο άφημα του γκαζιού. Θα κατεβάσω και βιβλιαράκι, γιατί αυτό που έχω είναι στα γερμανικά, και θα μελετήσω.

Στο φανάρι είχα τσεκάρει το 60άρι, όταν το είχα οδηγήσει και ήταν ομολογουμένως αρκετά δυνατό :s_yes