Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By michael.s
#618005 Καλησπέρα σε όλους, σας διαβάζω τακτικά και τώρα που ήρθε η ώρα για αγορά μικρού οικογενειακού αυτοκινήτου πόλης θα ήθελα τα φώτα σας.

Στην οικογένεια έχουμε ένα μόνο αυτοκίνητο, μεγάλο και diesel το οποίο θα κρατήσουμε και θέλουμε να αγοράσουμε ένα μικρό πόλης με σύγχρονο εξοπλισμός ασφαλείας. Στην σύζυγο αλλά και σε μένα μας αρέσει το citroen c3 βενζίνη 110hp στην έκδοση origins που έχει όλο τον εξοπλισμό και βγαίνει με την προσφορά της citroen στα 15300€.
https://www.car.gr/23178553-citroen-c3- ... ack-friday

Από την άλλη καλοβλέπουμε ένα μεταχειρισμένο i3 του 2015 (60ah) με όλο σχεδόν τον εξοπλισμό με 70.000km και την κατάσταση της μπαταρίας στο 90%. Η τιμή του είναι στα 23000€
https://www.car.gr/24048521-bmw-i3-2015 ... s-antpeias
Οδηγήσαμε το C3 και πήγαμε βόλτα με το i3 και μας αρέσουν και τα δύο. Καταλαβαίνουμε την μεγάλη διαφορά στην ποιότητα και την τιμή αλλά το σκέφτομαι σε βάθος 6ετίας οτι τα χρήματα θα είναι περίπου τα ίδια.

Τα χιλιόμετρα που θα κάνουμε με το μικρό δεν θα ξεπεράσουν τα 10Κ/έτος
To BMW έχει βάψει ένα φτερό πίσω και έχει γδαρμένο τον προφυλακτήρα μπροστά, αλλά ακόμα δεν το έχω ελέγξει και δεν ξέρω και αν θα θέλει ο έμπορος (δεν με άφησε να το οδηγήσω, μας πήγε βόλτα εκείνος)

Πράγματα που με ανησυχούν στο i3 είναι προφανώς το range της μικρής μπαταρίας, η φθορά που έχει ήδη στα 4 χρόνια (90%), η αξία του που λογικά θα εκμηδενιστεί στα επόμενα 2-3 χρόνια με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα με τριπλάσιο range. Τα περιεργα ζαντολάστιχα. Σκέφτομαι αν σε 5 χρόνια θελήσω να το δώσω αν θα το παντρευτώ.
Επίσης αν υπάρχουν γνώμες για τον έμπορο είναι ευπρόσδεκτες.
(Κοιτάμε και fiesta st line και stonic στα 17-18Κ αλλά όλα μου φαίνονται ακριβά για αυτό που προσφέρουν)

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#618013 Καλωσηρθες.
Δεν βλέπω καν το δίλημμα, με τα γραφόμενα σου έδωσες ήδη το λογικό άκυρο στο i3 και κατευθυνεσαι στην επίσης λογική επιλογή του C3 ή όποιου άλλου καινούριου supermini.
Τελευταία επεξεργασία από cosneo και 07 Δεκ 2019, 17:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By michael.s
#618014 :) Ανέφερα τους προβληματισμούς μου για το ηλεκτρικό και η αλήθεια είναι οτι φαίνεται σαν να το ακυρώνω αλλά η πραγματικότητα είναι οτι μου φαίνεται καλή επιλογή για αυτό που είναι.
(όπως και ένα καινούργιο συμβατικό αυτοκίνητο 4 μέτρων)
δύσκολο δίλημμα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#618015 Καλώς ήρθες.

Συμφωνώ με τον προλαλησαντα cosneo

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#618021 Μερικές σκέψεις:
1) Το i3 είναι 5-6 κλάσεις πάνω από το C3 σε ΟΛΑ, εκτός από την αυτονομία. Για αυτό κι ως καινούριο, κόστιζε όσο πολλά C3 μαζί.
2) Η αξία του δεν πρόκειται να εκμηδενιστεί σε 2-3 χρόνια γιατί ήδη έχει φάει τη μεγάλη απαξίωση και γιατί όσο και να βγουν τούμπανα, θα είναι κάτι το ιδιαίτερο. Ίσως από τα 20κάτι πέσει στα 15, όχι όμως και χώμα.
Σε βάθος χρόνου, σε 6-7 χρόνια, εκεί θα έχει χάσει πολλά χρήματα. Λογικά όμως το ίδιο θα συμβεί και στο C3. Ποιος θα ασχολείται με μεταχειρισμένο βενζίνης το 2026-2027;
3) Το i3 ήταν ένα ακριβό μοντέλο από μαγαζί γωνιά με διαστημικές τεχνολογίες. Έχεις τσεκάρει πόσο κοστίζουν αυτές; Το καρμπόν πλαίσιο; Πόσο κοστίζει μια μικρή στούκα; Πόσο τα ελαστικά του; Το μοτέρ του; Φρονώ ότι είναι για γερά πορτοφόλια, όχι για αγοραστές που σκέφτονται καινούριο C3. Χωρίς παρεξήγηση, το γράφω για να βοηθήσω.
4) Υπάρχει η επιλογή του ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ e-Up στα 20.300 με 260 χιλιόμετρα αυτονομίας. Μου φαίνεται απείρως πιο συνετή πρόταση από το i3 για νορμάλ πορτοφόλια. Εγγύηση, πολύ καλύτερη μεταπώληση, ανώτερη αυτονομία, πολύ πιο γήινες τιμές ανταλλακτικών.
5) Άκουσα ότι η Nissan Ελλάδος, που ξεκίνησε πέρυσι την πώληση του Leaf δεύτερης γενιάς, υποστηρίζει τη συντήρηση του μοντέλου πρώτης γενιάς. Όχι σε όλα τα συνεργεία αλλά στον Θεοχαράκη.
Υπάρχουν κάποια Leaf προς πώληση στη χώρα μας. Η υγεία της μπαταρίας φαίνεται από τα νταμάκια στα δεξιά του ταμπλό.
Εικόνα

Το ροδίτικο είναι φουλ, ενώ το καρδιτσιώτικο όχι:
Εικόνα

Πέρα από τα Leaf της ελληνικής αγοράς, μπορείς να φέρεις (με συνεργαζόμενη μάντρα) κάποιο από έξω. Στα ηλεκτρικά, ο δασμός είναι μηδέν.

Για παράδειγμα:

https://www.autoscout24.com/offers/niss ... roid-share

Mileage: 41,686 km
First registration: 09/2014
Final price: € 9,500.-
Άβαταρ μέλους
By michael.s
#618025 Ευχαριστώ Dimsabas, συμφωνώ στα περισσότερα

Παραθέτω κάποια δεδομένα για να βοηθήσω την συζήτηση.
1. Θέλουμε μόνο b-segment 4 μέτρων για χρήση στην πόλη, ούτε 3.7 ούτε 4.3, γι'αυτό και βάζω σε σύγκριση αυτά τα δύο. Όπου C3 εννοώ ενα καλό fiesta stonic polo klp
2. Έχω την αγοραστική ικανότητα για BMW i3 καινούργιο αυτό δεν σημαίνει οτι αξίζει να το αγοράσω. Αγοράζω οτι πιστεύω οτι έχει νόημα και αυτή η συγκριση βγάζει νόημα (μάλλον, γι'αυτό ρωτάω γνώμες :D )
3. Σε ολα μου τα αυτοκίνητα είχα και θα έχω μικτή με τα πάντα όλα. Υπάρχει περίπτωση να μην με καλύπτουν οι ελληνικές ασφαλιστικές στο carbon πλαίσιο; Αν ναι τότε η κουβέντα τελειώνει εδω.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#618039 Η Hellas Direct ασφαλίζει ίδιες ζημιές. Έκανα αμήν και πώς να βρω μια πινακίδα από το Καρ για να την πάρω προσφορά.
600 ευρώ με 1.200 απαλλαγή και 47.700 ασφαλιζόμενο κεφάλαιο (βρήκα από μοντέλο του '18).Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#618210 Κι εγώ δυσκολεύομαι να δεχτώ το i3. Καλό χρυσό και ιδιαίτερο αλλά ιδιαίτερο (ανταλλακτικά), ακριβό και με μικρή αυτονομία σε ένα χώρο που αλλάζει πολύ γρήγορα. Ακόμα κι αν δεν χάσει πολύ σε αξία σίγουρα θα χάσει σε ευκολία μεταπώλησης.
Για αυτοκίνητο πόλης τα 4 μέτρα τα δέχομαι, τα 110 και βάλε άλογα όμως χρειάζονται; Μια χαρά και πιο οικονομικά δεν κάνεις τη δουλειά σου με 70-90 άλογα;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#618215 Και ποιο είναι το οικονομικό των 90 αλόγων; Που να το υποστηρίζει ελληνική αντιπροσωπεία. Η Ζωή είναι λουκούμι αλλά δεν υποστηρίζεται.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#618227
sknipper έγραψε:Μια χαρά και πιο οικονομικά δεν κάνεις τη δουλειά σου με 70-90 άλογα;

Αααα όλα κι όλα. Αν δεν έχει επιτάχυνση 0-100 σε 3 δευτ. δε λέει. :roll:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#680843 Τελικά ποιο να προτίμησε ο michael.s;

Τελευταία ψήνομαι επικίνδυνα για το i3. Έχω ξεχωρίσει δύο από το car (αυτό και αυτό). Από τα δύο θα προτιμούσα το δεύτερο, λόγω led και χιλιομέτρων (εφόσον φυσικά είναι πραγματικά).

Αν έχουμε κάποια συγκεκριμένη πρόταση, ευπρόσδεκτη (καθώς και τι πρέπει να προσέξω/αποφύγω σε κάποιο μεταχειρισμένο σαν τα παραπάνω).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#680915 Πρέπει να είναι φοβερό για κίνηση στην πόλη, αλλά η μικρή αυτονομία είναι ένα θέμα που πρέπει να το δεις σοβαρά.
Εμένα μου αρέσει πολύ, αλλά δεν είναι λίγα τα 20Κ.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#680921 Λίγα δεν είναι, είναι γεγονός. Αλλά μου 'χει καρφωθεί και για τη δουλειά που το θέλω δεν με θέλγει κάτι άλλο. Αποκλείω οτιδήποτε μη ηλεκτρικό ή υβριδικό. Μια εναλλακτική θα ήταν σε καινούργιο το yaris ή το aygo hybrid (όταν έρθει).
Η αυτονομία δεν ξέρω αν θα είναι πρόβλημα, μιας και σπάνια ξεπερνώ τα 40 km ημερησίως (max 80km). Αν βγάζει καμιά 150ριά km η κάθε φόρτιση, το πολύ-πολύ να το φορτίζω μέρα παρά μέρα. Και λιγότερα να βγάζει, ας το φορτίζω και κάθε μέρα. Παίζει βέβαια να κουράσει αυτό το καθημερινό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#680967 Αν έχεις χώρο στάθμευσης εσωτερικό δεν νομίζω να σε κουράσει. Απλά βάζεις την πρίζα και το ξεχνάς. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#681028 Πιθανώς τελικά να είναι μια συνήθεια.

Αυτό με τα 20600 είναι 2ο χέρι, από Γερμανία. Μου είπε ο άνθρωπος ότι έχει εγγύηση χιλιομέτρων και πως δεν μπορείς έτσι κι αλλιώς να το πειράξεις. Αμφιβάλλω αν ισχύει, απλά το αναφέρω. Προσπερνάμε;