Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#684059 Εξονυχιστικός θα έλεγα :shifty: Έχω πάρει και report :rtfm:

Θα το τσεκάρω μόλις φορτίσει (αύριο το πρωί δηλαδή :ninja: ), γιατί νομίζω δεν γίνεται κατά τη φόρτιση.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#684279 Scotch με ΄γεια το i3 !! Απίστευτο αυτοκινητάκι, ό,τι πρέπει για τη δουλειά του. Πολύ καλύτερη η επιλογή με την 94άρα μπαταρία, καλά έκανες.

Υπάρχει πριμόδότηση εδώ στη Γερμανία με 10.000€ για καινούριο ηλεκτρικό και 6.000€ για μεταχ. έως ενός έτους. Το σκεφτόμουν κ εγώ κάποια στιγμή...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#685288 Πρώτη "μακρινή" (μέχρι την Κόρινθο) εξόρμηση με το i3.

Full φόρτιση της μπαταρίας και preconditioning για να έχω το maximum range (τρέμε Μπαμπινιώτη). Εκκίνηση με 189 km range, άφιξη στον ισθμό με 109 km range και μπαταρία στο 55,5%, με το cc την περισσότερη ώρα στα 110 km/h (για παν ενδεχόμενο). Επειδή στην Κόρινθο η φόρτιση θα ήταν λίγο φασαρία, σταματάω στον ισθμό και φορτίζω σε δημόσιο φορτιστή (δωρεάν), για ένα μισάωρο περίπου. Στο μισάωρο η μπαταρία φτάνει στο 75% και το range στα 160km.

Την επομένη, κάνω 5-6 χιλιόμετρα στο κέντρο της πόλης και ξεκινάω να επιστρέψω Αθήνα, με range γύρω στα 150km. Λέω ωραία, θα γυρίσω με το cc στα 130km/h. Μπαίνοντας ΕΟ, βάζω τον προορισμό στο navigation και ... :lipsealed: το range από τα 150 πέφτει αυτομάτως στα 105km. Πρώτη σκέψη, τον ήπιαμε :vava: . Δεύτερη σκέψη, το ρεύμα ήταν νοθευμένο :s_sarcastic . Τρίτη σκέψη, το range καθορίζεται από τα δεδομένα της διαδρομής στο navi :s_dunno . Ρύθμιση στο EcoPro και επιστροφή με 100-110km/h, με το μάτι στο trip computer να τσεκάρει ότι range > distance. Ευτυχώς, το range ήταν ακριβές και τελικά έφτασα με 25% μπαταρία και 30km range.

Το ταξίδι μια χαρά. Σταθερότατο το αυτοκίνητο (οκ, μέχρι 140 πήγα), αν και μια ευπάθεια στον άνεμο πρέπει να υπάρχει. Όχι κάτι ανησυχητικό, αλλά προσπερνώντας νταλίκες δεν είναι και "βράχος" σαν το lexus. Τα καθίσματα θα τα ήθελα λίγο πιο άνετα, με καλύτερη στήριξη της μέσης, αλλά είναι ok.

Για πιο μακρινές αποστάσεις, θέλει καλό προγραμματισμό στάσεων και υπομονή, διαφορετικά μπορεί να είναι από μικρή έως μεγάλη ταλαιπωρία.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#685308 Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως το έκανα εγώ αγχώδες. Αν δεν βαριόμουν να πετάξω μπαλαντέζα, θα είχα full range και θα επέστρεφα άνετα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#685567
Scotch έγραψε:Δεύτερη σκέψη, το ρεύμα ήταν νοθευμένο


:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#685569
markvag έγραψε:
Scotch έγραψε:Δεύτερη σκέψη, το ρεύμα ήταν νοθευμένο


:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl


Μήπως να βάλει 100άρι ρεύμα; γιατί το 95άρι είναι λιγότερο αποδοτικό... :shifty: :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#686085 Μόνο ΔΕΗ στους κινητήρες υψηλών αποδόσεων. Οι άλλοι πάροχοι έχουν λιγότερα οκτάνια!!

< Note >