Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#612299
Dodger έγραψε:Ζήτησαν από την :inlove: να αγοράσουν το αυτοκίνητο της (Toyota Aygo 1.0 του 2007) και σκέφτεται πολύ σοβαρά να το δώσει και να αγοράσει ένα καινούριο. Τα δεδομένα έχουν ως εξής:

Κατάσταση: Καινούριο
Κυβικά: έως 1100
Πόρτες: σίγουρα 4
Κιβώτιο: αυτόματο (αυστηρά)
Καύσιμο: βενζίνη (όχι diesel)
Χώροι: ίσοι με του Aygo και αν ει δυνατόν, λίγο μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Τιμή: έως €10,000 το πολύ €11,000

Η χρήση του θα είναι κατά 99% μέσα στη πόλη (και μιλάμε για Ελευσίνα και πέριξ, ούτε καν Αθήνα).

Προτάσεις;


θα πρότεινα Aygo γιατί μου άρεσε ->
http://thresh86.wixsite.com/motorsoul/s ... E%B3%CF%8C

Για το αυτόματο του όμως, δεν ξέρω
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#612300 Βλέπω πως εκεί κοντά σε τιμή είναι και το Ignis που έχει τον 1.2 λογικά με το CVT. Αξίζει μια ματιά. Όπως φυσικά και στο Picanto που έχει και αυτό όπως το Ignis πολύ μεγάλους χώρους για το μέγεθός του. Εκεί το αυτόματο είναι με μετατροπέα ροπής. Το Aygo έχει αυτοματοποιημένο χειροκίνητο. Αργό και προβληματικό γενικά.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#612301 Ignis, αν θα ήθελε και κάτι να καβαλάει πιο εύκολα τα πεζοδρόμια. Αρκεί να μη το δει κ κάνει εμετό.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#612373 Δεν σας προλαβαίνω :lol: Μπήκαμε χθες και χαζεύαμε διάφορα και θέλει να δει από κοντά τα Picanto, i10, Swift και :omg: Ignis. Δεν είναι από τις γυναίκες που θα αγοράσει αυτοκίνητο με βάση την ομορφιά, κοιτάζει τη χρηστικότητα με βάση τις ανάγκες της. Το αυτόματο κιβώτιο είναι αδιαπραγμάτευτο και αν ανέβει λίγο χρηματικά, θα είναι γι'αυτό τον λόγο. Και υπό προϋποθέσεις αν υπάρχει κάποιο σε CNG και όχι LPG. Οπότε παίδες σας ευχαριστώ πολύ και πιστεύω μέχρι τα Xmass να έχουμε ευχάριστα :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Lap
#612378 Ρε ξεχασα το ignis...... :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:

Ignis .......ολα τα αλλα βλακειες....
Τεραστιοι χωροι. Συρρομενα καθισματα με το πορτπαγκαζ να φτανει εως και ανω των 360 λιτρων :lipsealed: , χαρακτηριστικα απο kei cars, Πρακτικότητα.... ομορφια (Γιατι γελατε κύριοι :rant: :rant: :rant: ) και μια χαρα αυτοματο κιβωτιακι (ρομποτιζε) της magnetti marelli, ιδιο με του fiat panda.
5αστερο σε ασφαλεια και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για να μη το χτυπησει απο κατω, εχει και καλυμα κατω απο τον κινητηρα για τα νερα :iconcool:
...7 ετη εγγυηση, πλεον και στην μεσαια εκδοση εχει full led φωτα
Made in japan... :iconcool: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Lap
#612391 Σιγουροτατα...πιο σιγουρα δεν γινεται....

Γιατι ρε συ Ζήκο το σασμαν της magnetti marelli στο panda τοσα ετη εχει παρει αριστα αναμεσα στα ρομποτιζε
Άβαταρ μέλους
By markvag
#612431
Lap έγραψε:Σιγουροτατα...πιο σιγουρα δεν γινεται....

Γιατι ρε συ Ζήκο το σασμαν της magnetti marelli στο panda τοσα ετη εχει παρει αριστα αναμεσα στα ρομποτιζε


Δεν λέει και πολλά αυτό... :lol: Γενικά για το συγκεκριμένο σασμάν έχουν ακουστεί πολλά και κανένα καλό... :lol:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#612438
Lap έγραψε:Σιγουροτατα...πιο σιγουρα δεν γινεται....

Γιατι ρε συ Ζήκο το σασμαν της magnetti marelli στο panda τοσα ετη εχει παρει αριστα αναμεσα στα ρομποτιζε

Εμεις στο Panda του 2005 της συζυγου εχουμε αλλαξει και συμπλεκτη (ισως φυσιολογικο στα 170.000 χλμ) με κοστος ~600 € στην αντιπροσωπεια και ολοκληρο τον ρομποτικο μηχανισμο στις 200.000 χλμ (διαρροη λαδιου, απωλεια πιεσης, αδυναμια αλλαγης ταχυτητας) με κοστος 1800 € :lipsealed: στην αντιπροσωπεια.

Δεν ξερω αν το τωρινο "ρομποτικο" ειναι το ιδιο με του 2005, αλλα, αν ειναι, ΜΑΚΡΥΑ! Επισης θα βρειτε στο νετ εκατονταδες παραπονα για προβληματα αξιοπιστιας του συγκεκριμενου κιβωτιου - συστηματος.

Επισης το Ignis ειναι αρκετα πιο ακριβο απο το μπατζετ. Ειναι ομως πολυ πρακτικο και ομορφο (ΜΕΣΑ! :rtfm: )
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#612444 Σε αυτήν την κατηγορία αυτόματο της προκοπής δεν υπάρχει.
Ή θα καίνε τ' αντερά τους ή/και θα είναι της πλάκας και αναξιόπιστα.
Πρέπει να ανέβεις μια κατηγορία και κάνα πεντοχίλιαρο από το μπάτζετ για να πάρεις κάτι της προκοπής.
Εμείς για παρόμοια χρήση πήραμε το 108 σε χειροκίνητο. Ήταν η δεύτερη επιλογή μετά το i10 αλλά πέσαμε τότε στα προβλήματα και τελικά στην αλλαγή του έλληνα αντιπροσώπου. Το Panda ήταν ήδη παρωχημένο σε όλα, τα τρίδυμα VAG απορρίφθηκαν λόγω αξιοπιστίας (και εγγύησης) και είχαν απομείνει τα τρίδυμα PSA-Toyota και τα 2 αδερφάκια κορεάτικα, οπότε από κάθε γκρουπ διαλέξαμε το πιο εμφανίσιμο :s_cool
Το i10 ήταν πρώτη επιλογή γιατί είχε με διαφορά τους καλύτερους χώρους (ειδικά χώρο αποσκευών). To picanto είναι ίδιο αμάξι αλλά κακάσχημο :s_no
Α! Οδήγησα σε αυτόματο και το i10 και τα τρίδυμα (σε Aygo, αλλά το ίδιο είναι). Και τα δύο χάλια: μια που τα οδήγησα, μια που τα απέρριψα.
Το 108 για μέσα στην πόλη είναι μια χαρά: παρκάρει παντού και η κατανάλωση κυμαίνεται στο 5-5,5. Στο θέμα οδήγησης είναι όπως όλα της κατηγορίας (ίσως το i10 είναι ένα κλικ καλύτερο, αλλά για τη δουλειά που το θέλεις κλαιν). Το κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών είναι κάπου στο μέσο όρο. 4 χρόνια και 52.000 χλμ μετά δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα και στο service έχει κάνει αλλάξει μόνο τα προβλεπόμενα: λάδια, φίλτρα, μπουζί, τακάκια (σιγά-σιγά τώρα θέλει δισκόπλακες)

Επίσης, όποιος προτείνει Ignis, να το πάρει σπίτι του :rant: Λυπηθείτε μας, εμάς που γυρνάμε στους δρόμους όλη μέρα και αναγκαζόμαστε να τα βλέπουμε :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Lap
#612449 Γενικα κανενα κιβωτιο και αυτοματο δεν ειναι αξιοπιστο...
Σε συνεργειο που εξειδικευεται μου ειπαν πως το 8αρι της ZF της bmw ειναι καταπληκτικο και αμεσως μετα το 6αρι της aisin αλλα με καποια θεματακια κατα καιρους και σε μερικους.
Ολα τα αλλα ειναι αναξιοπιστα, εχουν θεματα αν τα πιεζεις και ακριβη συντηρηση.
Δηλαδη dsg, cvt,
Στα ρομποτιζε οντως ο μηχανισμος βγαζει θεματα μετά απο 200 εως 300.000 χιλ αναλογα τις συνθηκες ... βεβαια στην πιατσα κανουν ανακατασκευη με 500-600ευρω διοτι σε αυτοκινητο πόλης των 200 ή 300.000 χλμ δεν αξιζει να δωσεις 2000 ευρω για νεο μηχανισμο.
Η βλαβες του κυρίως ειναι δυο ειδων. Ειτε ηλεκτρονική πλακετα..που βρισκεις μεταχειρισμένη και αλλες με ανακατασκευή, ειτε σερβομηχανησμου και selenoids τα οποια τα αλλαζεις ευκολοτατα σε μια ωρα με ανταλακτικα εμποριου και σχετικα φθηνά.
Οι μηχανικοί μάλιστα τα προτιμουν διοτι, περα απο τον λοξιγκα που με σηκωμα του ποδιού στην αλλαγή εξαφανίζεται, ειναι ευκολα στην επισκευή.

Γνωριζω περιπτωση με aygo που εκανε ανακατασκευη με 500 ευρω (καμμενη ηλεκτρονικη πλακετα, ισως επαιξε ρολο και τα χιονια, τα αλατια και οι πλυμμηρες που περασε, μεγαλες πλημμυρες τοτε στην Αθηνα.) και εβγαλε αλλα 200.000 χλμ το κιβωτιο. Συνολο δηλαδη 400.000
Εταιρικο φυσικα

Υ.γ οι μηχανικοι σε συνεργειο μου ειπαν....πως στα ρομποτιζε πρεπει παντα να βαζεις χειροκινητα εσυ Νεκρά στο φαναρι...ΠΑΝΤΑ ....και στις ανηφορες και στα στενα που στριβεις με 10 χλμ , να παιρνεις τον ελεγχο χειροκινητα εσυ με τα αυτακια στο τιμονι και αν εισαι τυχερος μεχρι να το δωσεις ουτε συμπλεκτη δεν θα αλλάξεις.
Επισης σε καθε αλλαγη καλό είναι να σηκωνεις ελαφρα το ποδι απο το γκαζι.... με τετοια χρηση, περα απο εξαιρεσεις και κακοτυχια, λενε το κιβωτιο τιποτα δεν θα παθει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#612459 Νομίζω τα τελευταία ποστ είναι σωρό στο τσουβάλιασμα... Το ερώτημα είναι συγκεκριμένο και η κοπέλα θέλει αυτόματο. Όσο και να επιχειρηματολογήσουμε για την αξιοπιστία των χειροκίνητων, δεν λέει κάτι, γιατί ΠΑΛΙ αυτόματο θα πάρει (και πολύ καλά θα κάνει, αφού κινείται στην πόλη).
Βάσει αυτού λοιπόν, υπάρχουν 2 επιλογές στο budget της:
-Ρομποτικό χειροκίνητο: + κατανάλωση ίση με χειροκίνητο,παρόμοιες επιδόσεις -μέτρια αξιοπιστία, αργό
-Μετατροπέας ροπής: +αξιοπιστία, ομαλότητα στις αλλαγές, -4 μόνο ταχύτητες, αυξημένη κατανάλωση, επιδόσεις

Βάσει των παραπάνω, και παίρνοντας υπόψιν τι προσφέρει το κάθε αυτοκίνητο, για μένα η καλύτερη επιλογή είναι το Kia Picanto. Είναι μοντέρνο, όμορφο, έχει καλό μοτέρ, αξιόπιστο αυτόματο, και έρχεται και με 7 χρόνια εγγύηση. Επίσης, σαν μικρό κορεατάκι, κρατάει και μεταπώληση, άρα πωλείται και εύκολα μετά.

Τρίδυμο (C1, 108, Aygo) δεν αγοράζει για κανένα λόγο (ΟΚ, το Aygo ίσως). Η συμμαχία διαλύθηκε και η PSA συγχωνεύεται με την FIAT.
H μόνη εναλλακτική, είναι κάποιο C3 με βασικό εξοπλισμό και το 6άρι της Aisin, αλλά θα θέλει σίγουρα 3-4 χιλιάρικα παραπάνω. Το μόνο άλλο με σοβαρό σασμάν είναι το Swift, αλλά έρχεται μόνον με τον 1.0turbo και ακριβή τιμή.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#612470 Last year.

Παει το swift turbo :s_cry το εφαγε το Co2

Επισης το 4ταχυτο της hyundai δεν προσφερει επιδοσεις...το αντιθετο...
Σκεψου πως στο i20 των 100 αλογων εδινε 15 δευτερα στα 0-100...μετρημενο.

Επισης στο i10 που κυκλοφορει σημερα στις πρωτες φουρνιες που διαβαζα εβγαλαν θεμα στο selenoid της "δευτερας" σε καινουργια κιβωτια με λιγα χιλιομετρα :lipsealed:
Μαλλον εγινε ανακληση...
Θελω να πω, πως τα κλασικα μια χαρα χαλουν και αυτα. Ειτε χαλαει το ψυγειο ψυξης του λαδιου, ειτε η πλακετα, ειτε τα selenoids καθυστερουν και κολλούν....
Δεν φθηρεται καποιος συμπλεκτης...οκ δεκτον.
Αλλα ολα τα αλλα φθηρονται και σε φθηνα αυτοκινητα παιρνεις αντιστοιχης ποιοτητας κιβωτιο..
Και τα suzuki εχουν 7 ετη εγγυηση :rtfm: