< >
< >
Υπάρχει στην οικογένεια ένα από το 2001, έχει φτάσει τα 250.000 χλμ ψιλοαπροβλημάτιστα. Δίσκο πλατό πρέπει να έχει αλλάξει (δις ; ) , αλλά υπάρχουν τάσεις κανιβαλισμού πολλές φορές.
< >
When the going gets tough, the tough get going
< >
Λίγο πριν να σταματήσει η παραγωγή του ΜΚ2 f/l έβγαλαν την έκδοση edge και κατάργησαν την executive. Αυτή είχε φιμέ κρύσταλλα, ζάντες αλουμινίου 16", ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη, cruise control, ηλιοροφή, clima, διαχωριστικό δίχτυ χώρου αποσκευών και VSC. Δεν είχε δερμάτινα καθίσματα. Όσα edge φοράνε δερμάτινα καθίσματα τοποθετήθηκαν μετά την εισαγωγή του αυτοκινήτου.
Δερμάτινα καθίσματα είχε η luxury η οποία όμως δεν είχε πίσω φιμέ.
Η αεροτομή, το bull bar με προβολείς και τα σκαλοπάτια (πλάι και πίσω) που βλέπω στην αγγελία άνηκαν στον εξτρά εξοπλισμό. Για αλουμινένια πετάλια πρώτη φορά ακούω.
Το αυτόματο κιβώτιο είναι 4τάχυτο με μετατροπέα ροπής. Αυξάνει την κατανάλωση από 0,5 έως 1,5lt/100 km δίνει τελική ταχύτητα 175χλμ/ώρα από 185 και σύμφωνα πάντα με την toyota 10,8sec στο 0-100 από 10,6. Με άλλα λόγια είναι μια χαρά.
Έχω ένα τέτοιο RAV4 σε έκδοση comfort εδώ και 14 περίπου χρόνια.
Ενώ μου άρεσε η edge, επέλεξα την comfort που δεν είχε τίποτα από τα παραπάνω είχε όμως πίσω lsd διαφορικό και δεν είχε VSC . Όταν έκανα test drive, όλη την ώρα "κουδουνούσε", έκοβε το γκάζι και μου έσπαγε τα νεύρα.
Γενικά είναι πολύ αξιόπιστο. Αν όμως χρειαστείς γνήσιο ανταλλακτικό οι τιμές είναι εξωφρενικές. Ευτυχώς υπάρχει υπερπληθώρα "ιμιτασιόν" ανταλλακτικών τα οποία είναι και επώνυμα. Όσα χρόνια το έχω, έχω αλλάξει τα λαστιχάκια της μπροστά αντιστρεπτικής (όχι τα ντιζάκια), δύο πίσω silent blocks, κάποιες λάμπες (3-4 νομίζω) και την αντλία νερού. Από όλα αυτά τα δύο πρώτα οι περισσότεροι χρήστες δεν τα αλλάζουν ποτέ. Η αντλία γνήσια έκανε 130€. Αγόρασα μία AISIN με 35-40€. Αυτό για να καταλάβεις τι γίνεται.
Στην πρώτη αλλαγή ελαστικών βάλε 215/70/16. Με τα 235/60/16 έχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο δεν πατάει σωστά. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με 215/70/16 και τα 235 του τα έβαλαν στη f/l έκδοση με τα φρυδάκια και τις φαρδύτερες αλουμινένιες ζάντες, για ομορφιά.
Υπάρχει το rav4club.gr το οποίο δεν έχει πια κίνηση όπως παλιά, αλλά πάντα θα βρεθεί κάποιος να σου λύσει την όποια απορία έχεις, ενώ υπάρχουν παλαιότερα posts για τα πάντα.
Καλοτάξιδο το αυτοκίνητο. Θα το ευχαριστηθείς πάρα πολύ. Θεωρώ και πιστεύω πως είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ. Είναι σβέλτο, πάει τέλεια για το χαρακτήρα του (και όχι μόνο) στην άσφαλτο, θα σε πάει όπου υπάρχει δρόμος, ενίοτε και πέρα από αυτόν, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι απίστευτος. 400-500λίτρα (ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων--αυτό που διαφημίζουν τώρα οι άλλοι, το rav4 το είχε από το 2000) που εξαιτίας του ύψους αποδεικνύονται πιο βολικά από τα 600 π.χ. ενός octavia sedan. Ειδικά αν αφαιρέσεις τα πίσω καθίσματα κάνεις μετακόμιση. Με το δικό μου μέχρι και ξύλα για το τζάκι έχω μεταφέρει.
Το δικο μας εχει πισω σηματακι edge αλλα μαλλον δεν εχει VSC. Τουλαχιστον κουμπι μεσα δεν εχω δει. Τα υπολοιπα στοιχεια εξοπλισμου τα εχει οπως ακριβως τα περιγραφεις. Η εισαγωγη ειναι functional παντως και απο μεσα ειναι καπως ετσι:
Γενικα επειδη ειναι μοντελο παραγωγης 6ος/05 και εφτασε Ελλαδα 9ο/05, δηλ ελαχιστους μηνες πριν ξεκινησει παραγωγη το ΧΑ30, δε θα μου εκανε καθολου εντυπωση να ηταν λιγο οτι να ναι οι εξοπλισμοι. Μπορει οντως ομως να εχει διαφορες aftermarket προσθηκες μιας και απ οτι μας ειπε η ιδιοκτητρια, το αμαξι ειχε φτασει 41Κ και δεν ξερω αν εβγαινε τετοια τιμη ακομα και το πιο highly spec'd μοντελο! Οτι εχει γινει παντως ειναι σιγουρα στην αντιπροσωπεια γιατι μεχρι και τα ελαστικα ειναι εκει αλλαγμενα. Οι ανθρωποι μονο εκει ηξεραν να πηγαινουν.
< >
Εμείς με τα 235 πάντως δεν είχαμε κανένα θέμα και είχαμε αλλάξει αρκετές τετράδες.
Και αν θυμάμαι καλά η τιμή αυτή ήταν χωρίς το μεταλλικό.
28'400€ είχε η έκδοση comfort, 30'700€ η edge και 32'160€ η executive χωρίς το μεταλλικό χρώμα και πάντα με χειροκίνητο κιβώτιο.
VSC είναι σχεδόν αδύνατο να μην έχει. Κουμπί δεν βλέπεις γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Πιθανόν να ανάβει μία ένδειξη στον πίνακα οργάνων όταν γυρίζεις το διακόπτη της ανάφλεξης στη θέση ignition, πριν να πατήσεις τη μίζα.
Το δικό μου είναι ένα από τα τελευταία RAV4 ΜΚ2 που ταξινομήθηκαν με ημερομηνία 27-10-2005. Όταν το παρέλβα πουλούσαν ήδη το ΜΚ3.
Το δικό σου επειδή είναι αυτόματο, είχε τα δερμάτινα, το bull bar, την αεροτομή και τις μπάρες θα είχε αρχική τιμή γύρω στα 35Κ€, αλλά εκείνη την εποχή επειδή άλλαζε το μοντέλο θα είχε γίνει σημαντική έκπτωση.
Αυτό που λες με το τέλος της παραγωγής και το μπέρδεμα των εξοπλισμών έχει μία βάση, αλλά δεν το έχω δει να συμβαίνει.
Δεν υπάρχει ιδιαίτερο θέμα με τα 235/60/16. Απλά με τα 215/70/16 είναι καλύτερα.
Τα vag πχ εχουν κατι τετοιο:
< >