Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#605299 Καλοτάξιδο Stefan, τώρα που περιποιηθήκατε δείχνει πολύ καλό! Για τα φανάρια και το ξεθάμπωμα ποια προϊόντα χρησιμοποίησες;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#605301 Θενκς! Εγω δεν χρησιμοποιησα τπτ. Ο πλυντηριας μου. Και νομιζω χρησιμοποιει γενικα polarchem.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#605303 ποσο χρεωσε το ξεθαμπωμα?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#605307 Τωρα ξεχωριστα δεν τα θυμαμαι. 160 εδωσα για ολα μαζι. Νομιζω 40 ή 50€ ηταν τα φαναρια.

< >
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#605336 :thumbsup:

Υπάρχει στην οικογένεια ένα από το 2001, έχει φτάσει τα 250.000 χλμ ψιλοαπροβλημάτιστα. Δίσκο πλατό πρέπει να έχει αλλάξει (δις ; ) , αλλά υπάρχουν τάσεις κανιβαλισμού πολλές φορές.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#605419 Τα φανάρια τα έκανε σαν καινούρια ! Ωραίος! Μπράβο! Κ το δέρμα μέσα σαν καινούριο είναι. Καλή αγορά!


< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#605423 Στα φανάρια να υποθέσω το πρόβλημα ήταν στο εξωτερικό τους; Στο Lexus έχει θαμπώσει το εσωτερικό (σαν να έχει πάρει σκόνη μέσα), οπότε μάλλον είναι διαφορετική περίπτωση. Σαν καινούργια πάντως έγιναν, μπράβο!

< >
Άβαταρ μέλους
By meco
#605489 Μεγάλο μπέρδεμα η εισαγωγή στο καπό. Το καπό με την εισαγωγή το φορούσε μόνο το diesel. Δεν μπορούσες να το παραγγείλεις εξτρά, παρά μόνο σαν ανταλλακτικό. Η έκδοση CV που γράψατε, βγήκε μόνο για την Αυστραλία, είναι δεξιοτίμονη και όπως είδα από τη φωτογραφία στη Wikipedia δεν είχε φρυδάκια στα φτερά και ζάντες αλουμινίου

Λίγο πριν να σταματήσει η παραγωγή του ΜΚ2 f/l έβγαλαν την έκδοση edge και κατάργησαν την executive. Αυτή είχε φιμέ κρύσταλλα, ζάντες αλουμινίου 16", ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη, cruise control, ηλιοροφή, clima, διαχωριστικό δίχτυ χώρου αποσκευών και VSC. Δεν είχε δερμάτινα καθίσματα. Όσα edge φοράνε δερμάτινα καθίσματα τοποθετήθηκαν μετά την εισαγωγή του αυτοκινήτου.
Δερμάτινα καθίσματα είχε η luxury η οποία όμως δεν είχε πίσω φιμέ.

Η αεροτομή, το bull bar με προβολείς και τα σκαλοπάτια (πλάι και πίσω) που βλέπω στην αγγελία άνηκαν στον εξτρά εξοπλισμό. Για αλουμινένια πετάλια πρώτη φορά ακούω.

Το αυτόματο κιβώτιο είναι 4τάχυτο με μετατροπέα ροπής. Αυξάνει την κατανάλωση από 0,5 έως 1,5lt/100 km δίνει τελική ταχύτητα 175χλμ/ώρα από 185 και σύμφωνα πάντα με την toyota 10,8sec στο 0-100 από 10,6. Με άλλα λόγια είναι μια χαρά.

Έχω ένα τέτοιο RAV4 σε έκδοση comfort εδώ και 14 περίπου χρόνια.
Ενώ μου άρεσε η edge, επέλεξα την comfort που δεν είχε τίποτα από τα παραπάνω :( είχε όμως πίσω lsd διαφορικό :) και δεν είχε VSC :iconcool: . Όταν έκανα test drive, όλη την ώρα "κουδουνούσε", έκοβε το γκάζι και μου έσπαγε τα νεύρα.
Γενικά είναι πολύ αξιόπιστο. Αν όμως χρειαστείς γνήσιο ανταλλακτικό οι τιμές είναι εξωφρενικές. Ευτυχώς υπάρχει υπερπληθώρα "ιμιτασιόν" ανταλλακτικών τα οποία είναι και επώνυμα. Όσα χρόνια το έχω, έχω αλλάξει τα λαστιχάκια της μπροστά αντιστρεπτικής (όχι τα ντιζάκια), δύο πίσω silent blocks, κάποιες λάμπες (3-4 νομίζω) και την αντλία νερού. Από όλα αυτά τα δύο πρώτα οι περισσότεροι χρήστες δεν τα αλλάζουν ποτέ. Η αντλία γνήσια έκανε 130€. Αγόρασα μία AISIN με 35-40€. Αυτό για να καταλάβεις τι γίνεται.
Στην πρώτη αλλαγή ελαστικών βάλε 215/70/16. Με τα 235/60/16 έχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο δεν πατάει σωστά. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με 215/70/16 και τα 235 του τα έβαλαν στη f/l έκδοση με τα φρυδάκια και τις φαρδύτερες αλουμινένιες ζάντες, για ομορφιά.

Υπάρχει το rav4club.gr το οποίο δεν έχει πια κίνηση όπως παλιά, αλλά πάντα θα βρεθεί κάποιος να σου λύσει την όποια απορία έχεις, ενώ υπάρχουν παλαιότερα posts για τα πάντα.

Καλοτάξιδο το αυτοκίνητο. Θα το ευχαριστηθείς πάρα πολύ. Θεωρώ και πιστεύω πως είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ. Είναι σβέλτο, πάει τέλεια για το χαρακτήρα του (και όχι μόνο) στην άσφαλτο, θα σε πάει όπου υπάρχει δρόμος, ενίοτε και πέρα από αυτόν, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι απίστευτος. 400-500λίτρα (ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων--αυτό που διαφημίζουν τώρα οι άλλοι, το rav4 το είχε από το 2000) που εξαιτίας του ύψους αποδεικνύονται πιο βολικά από τα 600 π.χ. ενός octavia sedan. Ειδικά αν αφαιρέσεις τα πίσω καθίσματα κάνεις μετακόμιση. Με το δικό μου μέχρι και ξύλα για το τζάκι έχω μεταφέρει.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#605548 Ωραιες ινφο!

Το δικο μας εχει πισω σηματακι edge αλλα μαλλον δεν εχει VSC. Τουλαχιστον κουμπι μεσα δεν εχω δει. Τα υπολοιπα στοιχεια εξοπλισμου τα εχει οπως ακριβως τα περιγραφεις. Η εισαγωγη ειναι functional παντως και απο μεσα ειναι καπως ετσι:

Εικόνα

Γενικα επειδη ειναι μοντελο παραγωγης 6ος/05 και εφτασε Ελλαδα 9ο/05, δηλ ελαχιστους μηνες πριν ξεκινησει παραγωγη το ΧΑ30, δε θα μου εκανε καθολου εντυπωση να ηταν λιγο οτι να ναι οι εξοπλισμοι. Μπορει οντως ομως να εχει διαφορες aftermarket προσθηκες μιας και απ οτι μας ειπε η ιδιοκτητρια, το αμαξι ειχε φτασει 41Κ και δεν ξερω αν εβγαινε τετοια τιμη ακομα και το πιο highly spec'd μοντελο! Οτι εχει γινει παντως ειναι σιγουρα στην αντιπροσωπεια γιατι μεχρι και τα ελαστικα ειναι εκει αλλαγμενα. Οι ανθρωποι μονο εκει ηξεραν να πηγαινουν.

< >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#605566 37200€ είχε η τελευταία έκδοση χωρίς κάποιο έξτρα.
Εμείς με τα 235 πάντως δεν είχαμε κανένα θέμα και είχαμε αλλάξει αρκετές τετράδες.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#605570 Manual.
Και αν θυμάμαι καλά η τιμή αυτή ήταν χωρίς το μεταλλικό.
Άβαταρ μέλους
By meco
#605579 Πολλά τα χρήματα που λέτε και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
28'400€ είχε η έκδοση comfort, 30'700€ η edge και 32'160€ η executive χωρίς το μεταλλικό χρώμα και πάντα με χειροκίνητο κιβώτιο.
VSC είναι σχεδόν αδύνατο να μην έχει. Κουμπί δεν βλέπεις γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Πιθανόν να ανάβει μία ένδειξη στον πίνακα οργάνων όταν γυρίζεις το διακόπτη της ανάφλεξης στη θέση ignition, πριν να πατήσεις τη μίζα.
Το δικό μου είναι ένα από τα τελευταία RAV4 ΜΚ2 που ταξινομήθηκαν με ημερομηνία 27-10-2005. Όταν το παρέλβα πουλούσαν ήδη το ΜΚ3.
Το δικό σου επειδή είναι αυτόματο, είχε τα δερμάτινα, το bull bar, την αεροτομή και τις μπάρες θα είχε αρχική τιμή γύρω στα 35Κ€, αλλά εκείνη την εποχή επειδή άλλαζε το μοντέλο θα είχε γίνει σημαντική έκπτωση.
Αυτό που λες με το τέλος της παραγωγής και το μπέρδεμα των εξοπλισμών έχει μία βάση, αλλά δεν το έχω δει να συμβαίνει.

Δεν υπάρχει ιδιαίτερο θέμα με τα 235/60/16. Απλά με τα 215/70/16 είναι καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#605582 Ξερουμε μηπως πως (και αν) κωδικοποιει η Toyota τους εργοστασιακους της εξοπλισμους? :hmmm:

Τα vag πχ εχουν κατι τετοιο:

Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By meco
#605586 Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο γιατί δεν υπάρχουν εξτρά εξοπλισμοί παρά μόνο εκδόσεις. Αν κάνεις αναζήτηση με το VIN του αυτοκινήτου θα δεις κάποια πράγματα αλλά όχι λεπτομέρειες. Επιπλέον έτσι κι αλλιώς τα αξεσουάρ (π.χ. σκαλοπάτια και bull bar στο RAV4 MK2 είναι αξεσουάρ) δεν φαίνονται σε καμία εταιρία.