Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#604459 Στους τελικούς έχουν περάσει τα δύο παρακάτω οχήματα. Θυμίζω τη χρήση: 5-6.000χλμ το χρόνο σε νότια Εύβοια και Χανιά, αρκετό off roading, αρκετό φόρτωμα (έως και τενεκέδες λάδι). Τέλη/κατανάλωση αδιάφορα.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/22926352/

Αυτοκίνητο εισαγωγής που αγοράστηκε από το σημερινό ιδιοκτήτη με 19Κ χλμ το 2010. Ο εισαγωγέας είναι φίλος του ιδιοκτήτη και ας πούμε ότι εμπιστευόμαστε τα λεγόμενά του. Η κατάσταση του αυτοκινήτου πάντως δείχνει ανάλογη της δηλωμένης ηλικίας και των διανυθέντων χλμ.

Εξωτερικά: καλή κατάσταση βαφής, σταθμευμένο πάντα σε γκαράζ, κολλημένος προφυλακτήρας από επαφή και βαμμένη αριστερή πλευρά λόγω κακόβουλης ενέργειας. Γενικά κρίνεται άριστο για την ηλικία του.

Εσωτερικά: καθίσματα, δερματίνη, μοκέτες, ουρανός, διάφορα κουμπιά και χειριστήρια σε καλή κατάσταση. Χρήζει ενός καλού βιολογικού με ολίγη από detailing καθώς ο ιδιοκτήτης έχει 2 πιτσιρίκια.

Μηχανικά: δείχνει άριστο με πλήρες service book. Στα 13 χρόνια του έχει χρειαστεί μόνο προγραμματισμένη συντήρηση. Προ ημερών αλλάχτηκαν και οι δύο λάμπες ξένον ενώ έχει και 1.5 έτους αλλά με ελάχιστα χλμ Conti CrossContact. Όλα τα ηλεκτρικά λειτουργούν κανονικά, κανένας ύποπτος θόρυβος από μετάδοση. Δυστυχώς έχει αέριο αλλά σύμφωνα με τον κάτοχο δεν το έχει χρησιμοποιήσει σχεδόν καθόλου. Όπως και να χει το αέριο θα ξηλωθεί με τη μία.

Τιμή: 6.500€ που θα οριστικοποιηθεί κατόπιν τελικού ελέγχου τη Δευτέρα. Πιθανολογώ ότι θα καταλήξουμε στα 6-6.200€.

https://www.car.gr/21016155-toyota-rav-4

Ιδιοκτησίας συνταξιούχου κυρίας που το χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου. Τα χλμ του είναι πραγματικά λιγότερα από 20Κ.

Εξωτερικά: απλά άψογο. Φαίνεται να έχει κάτσει κάμποσο στον ήλιο, εξ' ου και τα κιτρινισμένα φανάρια αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα.

Εσωτερικά: επίσης άψογο. Δε χρειάζεται ούτε βιολογικό.

Μηχανικά: εδώ υπάρχει ερωτηματικό. Θεωρητικά θα πρέπει να είναι σαν καινούριο αλλά πάντα φοβάμαι περισσότερο οχήματα που έχουν μείνει ακινητοποιημένα για καιρό. Έχει service book αλλά τα service ήταν όποτε το θυμόταν η γιαγιά να το πάει. Επίσης το συγκεκριμένο αυτόματο έχει θέμα με τον εγκέφαλό του αντίστοιχης συχνότητας με το mechatronic του DSG. Στη συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς δεν έχει σκάσει ακόμα αλλά σίγουρα είναι πηγή σχετικού άγχους, ειδικά για μας που είμαστε καμένοι από τέτοια.

Τιμή: ξεκινήσαμε από τα 11Κ αλλά έπεσε πολύ γέλιο οπότε έφτασε χωρίς καν δικό μου παζάρι στα 8Κ. Αν γίνω έξτρα γύφτος λογικά το παίρνω με 7500€.

Discuss.

Κλίνω προς το Suzuki λόγω του ότι μου φάνηκε τίμιος ο ιδιοκτήτης και αρκετά μερακλής. Εκτός αυτού έχει κοντά και γενικά μου δίνει την αίσθηση πιο robust κατασκευής σε σχέση με το RAV. To RAV από την άλλη είναι πιο elegant και έχει αστεία χλμ αλλά και υψηλότερη τιμή. Μάλλον με χαλάει και το ασημί/γκρι μέσα-έξω...προτιμούσα κάτι σε σκούρο μέσα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#604460 Είναι πρόβλημα το υγραέριο, αλλά αν δεν το έχει καιρό, δεν θα έχει κάνει ζημιά λογικά. Τα κοντά, τεράστιο + αν μιλάμε για νησί. Το RAV έχει αστεία χιλιόμετρα και αυτό από μόνο του είναι μεγάλο δέλεαρ. Δύσκολη η επιλογή!
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#604473 Αρα μιλάμε γι αντικαταστάτη του Κούπρα που αν δε κανω λάθος έχεις?
Να πάρεις το Ραβ που πανω κάτω θα είναι τα ίδια σε επιδόσεις
Άβαταρ μέλους
By 224v
#604481 Εγω το RAV θα επαιρνα... δεν εχω καλες αναμνησεις απο Σουζουκι 2.5 V6 SW 4Χ4 καπως ετσι το ελεγαν... βεβαια ειναι σαν μοντελλα πολυ μακρυα οι χρονολογιες τους αλλα προτιμω τα RAV...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#604484 Το ρώτησα και η ιδιοκτήτρια προφανώς και δεν ήξερε κάτι. Μου είπε έτσι το πήρε. Οι αρμοί ένα γύρω πάντως είναι άψογοι. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει φάει καμιά στούκα και απλά μετά βρέθηκε καπώ με scoop. Θα φανούν βέβαια όλα αυτά στον έλεγχο του φαναρτζή.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#604487 Το Rav πραγματικά φαίνεται άψογο έχει και αυτά τα κλασσικά πλαστικά Toyota στο εσωτερικό που νομίζεις θα μείνουν για πάντα άθικτα. Το αυτόματο του Vitara τι λέει από άποψη αξιοπιστίας;;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#604489 Οι (όποιες) πληροφορίες μου λένε ότι είναι σκυλιά τα συγκεκριμένα Βιτάρα. Το αυτόματα πάντα θα είναι ένα ερωτηματικό γιατί εκείνη την εποχή ήταν σπάνιο είδος σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων. Για το RAV πάντως 2-3 οδηγοί αγοράς μεταχειρισμένου λένε για ελαττωματικούς εγκεφάλους κιβωτίου και μου το επιβεβαίωσε και κάτοχος που πήρα τηλ. Εκείνος είχε αλλάξει εγκέφαλο στα 100Κ+ χλμ.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#604490 6 χρόνια με το Vitara, και περίπου 65000χλμ, δε με προβλημάτισε κάπου.

Είναι ένα καλό εκτός δρόμου, έχει πολύ χώρο και είναι αξιόπιστο.

Σαν εμφάνιση, μέσα και εξω, μου αρέσει περισσότερο από το rav.

Σε ταξίδια, όχι παραπάνω από 120-130χλμ μέγιστη ταχύτητα.

Στις κλειστές στροφές δυσκολεύεται και φαίνεται βαρύ.

Είναι αρκετά θορυβώδες.

Ο κινητήρας αποδίδει λίγο περίεργα: χαμηλά δεν είναι τόσο δυνατός, δίνει γκαζι λίγο πριν τις 4000σαλ.

Τα κοντά και γενικότερα οι off road δυνατότητες είναι πολύ καλές.

Φοβερή ορατότητα προς πάσα κατεύθυνση.

Είναι εύκολο στην οδήγηση.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#604493 Μέσες άκρες αυτά διαπίστωσα κι εγώ χθες στη σύντομη δοκιμή μου. Θενκς.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#604496
Deleted User 1 έγραψε:Εικόνα

.i.


αυτο επειδη ηταν πολυ χοντρο,σημερα βραδυ περιφερειακη αιγαλεου να λυθει η παρεξηγηση. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#604507
Deleted User 1 έγραψε:Το ρώτησα και η ιδιοκτήτρια προφανώς και δεν ήξερε κάτι. Μου είπε έτσι το πήρε. Οι αρμοί ένα γύρω πάντως είναι άψογοι. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει φάει καμιά στούκα και απλά μετά βρέθηκε καπώ με scoop. Θα φανούν βέβαια όλα αυτά στον έλεγχο του φαναρτζή.


Μεταχειρο το αγορασε? Μηπως εχει γυρισμενα χμ?

Δεν θα αγοραζα κανενα απο τα δυο το ΣΟυζουκι για το αεριο, το αλλα ειναι αρκετα παλιο για 8 χιλ νομιζω. 4 χιλ ισως.