https://digitaliq.gr/product-category/m ... ota/rav-4/
< Note >
Deleted User 1 έγραψε: Το μόνο που δεν έχουμε μάθει είναι το πως προκύπτει το καπώ με το scoop που το φόραγαν αποκλειστικά τα diesel.
μπορεις να ψαξεις σε ασφαλιστικες για τυχον αποζημειωση απο κανα χαλαζι ξερω γω?
καλοριζικο να ειναι!
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Deleted User 1 έγραψε:Λοιπόν, ο κύβος ερρίφθη. Έκλεισε το Rav, τώρα κάνει ο φάδερ τη μεταβίβαση.
Το GV ελέγχθηκε χθες και είχε τα θεματάκια του, τόσο μηχανικά όσο και αισθητικά. Γενικά ήθελε με το καλημέρα ένα 1000αρικο για να είσαι ΟΚ (600€ μόνο για μία υποψία διαρροής στο καπάκι). Επίσης δεν ξεπεράσαμε ποτέ το θέμα με το κωλοαέριο και θα ήταν μόνιμη πηγή άγχους οπότε τελικά το απορρίψαμε.
Το Rav από την άλλη το πήραμε 8Κ αλλά δεν χρειάζεται €. Αγορασμένο από το Φλαμιάτο και με όλη του στη συντήρηση αποκλειστικά εκεί. Παρόλο που δεν έκανε χλμ λόγω μακροχρόνιας ασθένειας του κατόχου, έκανε κάθε χρόνο αλλαγή λάδια-φίλτρα. Επίσης έχει περσινά λάστιχα και φίλος που το τσέκαρε εκ των έσω στα αρχεία της Toyota, εκτός από προγραμματισμένη συντήρηση βλέπει μόνο μία αλλαγή μπαταρίας και μία ανάκληση για αερόσακους (Takata?). Το μόνο που δεν έχουμε μάθει είναι το πως προκύπτει το καπώ με το scoop που το φόραγαν αποκλειστικά τα diesel.
Καλοτάξιδο.
Κάπου τριγύρω διάβαζα πως υπήρχε στα options sport kit που μία από τις αλλαγές ήταν το καπό με την εισαγωγή.
Μαζί με διαφορετική μάσκα και κάτι ακόμα λεπτομέρειες.
Δεν ξέρω κατά πόσο ήταν για Ευρώπη αλλά δεν αποκλείεται να παίζει τίποτα τέτοιο.
drdino έγραψε:To scoop είναι ανοιχτό από μέσα; Ή τυφλό;
Άγνωστο ακόμα. Θα δω σε λίγο.
Ισχύει αυτο που λέει ο NickTG. Υπάρχουν αγορές που το είχε μία sport έκδοση και μαζί είχε αεροτομή, δερμάτινα, αλουμινένια πεντάλ κτλ και το δικό μας τα έχει αυτά. Άλλου το βλέπω ως chili pack. Γενικά πρέπει να παίζει σαν option ανάλογα την αγορά αλλά προφανώς functional είναι μόνο στο diesel που έχει το intercooler από κάτω.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4
Κούμπωσέ του τώρα ένα γκαζοζέν και καθάρισες (χούμορ).
GTi λέγανε τη πρώτη γενιά νομίζω...
Αλλά και αυτό είναι φοβερό,νομίζω το τελευταίο με κεντρικό διαφορικό.
< A3003 >
Δες αν μπορείς να βγάλεις τη θαμπάδα από τα φανάρια, κατά τα άλλα φαίνεται μια χαρά
Βάλε κ μια φώτο μετά να δούμε πως θα γίνουν. Κάποτε καθάρισα μόνος του γκολφ, άντεξαν για 1μιση χρόνο κ εν τέλει αγόρασα νέα
When the going gets tough, the tough get going
Εξωτερικα ειναι λιγο πιο ταλαιπωρημενο απ οτι το περιμενα γιατι ο μπαρμπας μαλλον θεωρουσε λυση το πινέλο και επισης δεν ειχε γκαραζ. Για την ωρα θελει σιγουρα λαδια -ξυδια-ιμαντες και σε δευτερη φαση τα αισθητικα.
Πεμπτη θα μπει για βιολογικο, καθαρισμο μοτερ και ξεθαμπωμα φαναριων οποτε θα βαλω τις σχετικες φωτο.
0
< >