Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By IKE
#604512 Πάρε αμάξι που να είναι "καθαρό"

γνώμη μου πάντα...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#604513 RAV4 με 20κ χλμ θα πρέπει να είναι καινούργιο μέσα. Το συγκεκριμένο δεν μπορώ να καταλάβω από φωτογραφίες αν είναι όντως έτσι. Η εισαγωγή αέρα από diesel δεν μ' αρέσει.
Τα δίλιτρα GV καίνε λάδι, την άλλη φορά που θα το δεις πάτα μία βαθιά το γκάζι από κρύο και δες εξάτμιση. Δες και δείκτη λαδιού.

Σαν σύγκριση προφανώς ένα οποιοδήποτε RAV είναι ΑΡΚΕΤΑ πιο γρήγορο απ το κουρσούμι GV, πολύ καλύτερο στο δρόμο γενικά. Εκτός δρόμου το GV έχει καλύτερες γωνίες, μεγαλύτερη άρθρωση και κοντά οπότε το ξεσκίζει το RAV.

PS: To GV είναι μκ2, όχι 3!
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#604519
rocsta έγραψε:.
Τα δίλιτρα GV καίνε λάδι, την άλλη φορά που θα το δεις πάτα μία βαθιά το γκάζι από κρύο και δες εξάτμιση. Δες και δείκτη λαδιού.


Α ναι, ξέχασα να το αναφέρω γιατί το θεώρησα δεδομένο.

ΥΓ γιατί καίει όμως; Τσιμουχακια;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#604549 Και από ελατήρια και από τσιμουχάκια. Όσα έχω δει να καίνε, βγάζουν μπλε καπνό και στο start up και στο πάτημα εν κινήσει.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#604550 Μόνο εμένα μου φαίνεται άκρως παράλογη η ιδέα ένας άνθρωπος μεγάλος σε ηλικία να "παντρευτεί" 2λιτρο 15ετίας για ελάχιστη χρήση;

@Stefan δελεαστικά τα λίγα χιλιόμετρα αλλά σωστά τα φοβάσαι. Η "αποθήκευση" θέλει φροντίδα και αν θα αρχίσουν πχ να σκάνε τα κολάρα το ένα πίσω από το άλλο γιατί έχουν ξεραθεί θα μετανιώσεις που δεν πήρες ένα αυτοκίνητο με λογικά για τα χρόνια του χιλιόμετρα. Επίσης το ξήλωμα του υγραερίου θέλει μάστορα αντίστοιχα καλό με αυτόν που ψάχνουμε για τοποθέτηση. Βέβαια μετά το κιτ πωλείται (ευκολότερα αν είναι κάποιο επώνυμο) οπότε θα πάρεις πίσω τα λεφτά της μεταβίβασης.

@rocsta αν είναι τόσο τίμιος ο πωλητής που δε θα συμπληρώσει λάδια τότε παντρέψου τον :lol: (μιλάω για το να δει δείκτη)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#604551
blinkys έγραψε:@rocsta αν είναι τόσο τίμιος ο πωλητής που δε θα συμπληρώσει λάδια τότε παντρέψου τον :lol: (μιλάω για το να δει δείκτη)

Το έχω δει πολλές φορές από ανθρώπους που δεν ξέρουν/δεν ασχολούνται.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#604561 Το κιτ του υγραερίου θα πουληθεί για ψίχουλα, γιατί απαγορεύεται να τοποθετηθεί σε άλλο αυτοκίνητο. Το πιο λογικό είναι να το κρατήσει ο μάστορας για ανταλλακτικά.

Το να "παντρευτεί" ένας ηλικιωμένος ένα όχημα 15ετίας δεν είναι καθόλου παράλογο, αφού:
1) θα το πάρει τσάμπα.
2) έχει οικονομική άνεση.
3) θα οδηγάει άλλα 10 χρόνια, οπότε και θα το πετάξει.

Εγώ άλλο δεν μπορώ να καταλάβω: από τη μία αδιαφορούμε για τα τέλη και την κατανάλωση (λογικό αφού τα έχουμε) κι από την άλλη τρέμουμε μήπως χαλάσει ο εγκέφαλος του κιβωτίου στις 100 χιλιάδες χιλιόμετρα. Μιλάμε για μια βλάβη του χιλιάρικου (???) που θα βγει σε 80Κ από τώρα, δηλαδή σε χρονικό ορίζοντα πάνω από τα 10 χρόνια της χρήσης.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#604655 Δηλαδη επειδη μπορει καποιος να διαθεσει 80€ το μηνα (τελη+ασφαλεια) για να χει σε κυκλοφορια ενα 2λτ 15ετιας, σημαινει οτι ειναι ΟΚ να βγαινουν βλαβες 1000αρικου (1/6 της αξιας του οχηματος)? :dizzy: Ποιος μου εγγυαται εμενα οτι το κιβωτιο δε θα σκασει την επομενη μερα? Το μεκατρονικ του dsg εσκαγε στα πρωτα 40-50Κ χλμ.

< >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#604658 Αν το αυτοκίνητο έχει όντως τα χιλιόμετρα που αναγράφει, το πιθανότερο είναι ότι πρώτα θα σταματήσει να οδηγάει ο πατέρας σου και μετά θα προκύψει η ζημιά. Έτσι κι αλλιώς, σε όχημα 15 ετών, το να σκάσει μια ζημιά του χιλιάρικου δεν είναι πρωτόγνωρο.
Το πόιντ μου: αν προτιμάς το Rav, να μην είναι η πιθανότητα βλάβης του κιβωτίου ανασταλτικός παράγοντας της αγοράς.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#604905
Dimsabas έγραψε:Το κιτ του υγραερίου θα πουληθεί για ψίχουλα, γιατί απαγορεύεται να τοποθετηθεί σε άλλο αυτοκίνητο. Το πιο λογικό είναι να το κρατήσει ο μάστορας για ανταλλακτικά.

Το να "παντρευτεί" ένας ηλικιωμένος ένα όχημα 15ετίας δεν είναι καθόλου παράλογο, αφού:
1) θα το πάρει τσάμπα.
2) έχει οικονομική άνεση.
3) θα οδηγάει άλλα 10 χρόνια, οπότε και θα το πετάξει.

Εγώ άλλο δεν μπορώ να καταλάβω: από τη μία αδιαφορούμε για τα τέλη και την κατανάλωση (λογικό αφού τα έχουμε) κι από την άλλη τρέμουμε μήπως χαλάσει ο εγκέφαλος του κιβωτίου στις 100 χιλιάδες χιλιόμετρα. Μιλάμε για μια βλάβη του χιλιάρικου (???) που θα βγει σε 80Κ από τώρα, δηλαδή σε χρονικό ορίζοντα πάνω από τα 10 χρόνια της χρήσης.


Το υγραέριο πωλείται ανετότατα σε κάποιον που έχει δηλώσει τη μετατροπή στο αυτοκίνητό του. Όχι σε κάποιον που θα το κάνει τώρα υγραέριο. Αν είναι επώνυμο κιτ άνετα πιάνει 3-4 κατοστάρικα. Ο μάστορας δεν το κρατάει γιατί α) από το καινούργιο ανταλλακτικό βγάζει κι αυτός β) θέλει καινούργιο για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

Εμένα δε με τρομάζει η κατανάλωση (έτσι κι αλλιώς λίγα χιλιόμετρα θα κάνει) όσο το κόστος συντήρησης. Επειδή έπεσε η τιμή στην ειδική ελληνική αγορά δεν σημαίνει πως τα αναλώσιμα είναι το ίδιο φθηνά. Μεταβίβαση, ασφάλεια, κι ένα τυπικό σέρβις δε φτάνει το χιλιάρικο.

Αν οι ζημιές είχαν ένα είδος εγγύησης ότι θα βγουν στα χ χιλιόμετρα δε θα τρόμαζαν κανέναν. Όπως είπε ήδη ο Stefan ποιος του λέει ότι το σασμάν δε θα ανατιναχτεί αύριο;

Κατά την ταπεινή μου άποψη τέτοια αυτοκίνητα αγοράζονται μόνο απ' όσους είναι στο χώρο του αυτοκινήτου και έχουν άλλες τιμές σε εργατικά και ανταλλακτικά . Διαφορετικά το κόστος σύντομα θα πλησιάσει αυτό ενός πιο καινούργιου αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#604909 Δεν ξέρω για το Vitara αλλά το RAV4 δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο κόστος συντήρησης.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#604910 Λοιπόν, ο κύβος ερρίφθη. Έκλεισε το Rav, τώρα κάνει ο φάδερ τη μεταβίβαση.

Το GV ελέγχθηκε χθες και είχε τα θεματάκια του, τόσο μηχανικά όσο και αισθητικά. Γενικά ήθελε με το καλημέρα ένα 1000αρικο για να είσαι ΟΚ (600€ μόνο για μία υποψία διαρροής στο καπάκι). Επίσης δεν ξεπεράσαμε ποτέ το θέμα με το κωλοαέριο και θα ήταν μόνιμη πηγή άγχους οπότε τελικά το απορρίψαμε.

Το Rav από την άλλη το πήραμε 8Κ αλλά δεν χρειάζεται €. Αγορασμένο από το Φλαμιάτο και με όλη του στη συντήρηση αποκλειστικά εκεί. Παρόλο που δεν έκανε χλμ λόγω μακροχρόνιας ασθένειας του κατόχου, έκανε κάθε χρόνο αλλαγή λάδια-φίλτρα. Επίσης έχει περσινά λάστιχα και φίλος που το τσέκαρε εκ των έσω στα αρχεία της Toyota, εκτός από προγραμματισμένη συντήρηση βλέπει μόνο μία αλλαγή μπαταρίας και μία ανάκληση για αερόσακους (Takata?). Το μόνο που δεν έχουμε μάθει είναι το πως προκύπτει το καπώ με το scoop που το φόραγαν αποκλειστικά τα diesel. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#604928 Σας ευχαριστώ.

Ναι πρώτος ιδιοκτήτης που δυστυχώς απεβίωσε πέρσι και τώρα το πουλάει η γυναίκα του.