- 09 Σεπ 2019, 23:10
#603795
Μου αρέσει η τροπή που πήρε το νήμα. Κρατάμε το Α5 για λίγα χρόνια μέχρι να ξεκαθαρίσει το ηλεκτρικό τοπίο και προσθέτουμε χαβαλοαυτοκίνητο.
Για μένα αν είναι να έχεις κάτι καλό πρέπει να το ευχαριστιέσαι συχνά και όχι μόνο Κυριακή. Η CL όσο καλή κι αν είναι δεν είναι fun car και ούτε θα αντικαθιστούσε το Α5 με αυξημένα έξοδα παντού (κατανάλωση, σέρβις, ανταλλακτικά, φόροι-σήμα).
Σκέφτομαι διάφορα και θα πρότεινα κάτι σε ανοιχτό, Μχ5, Ζ4 ανοιχτή, Boxster, ΤΤ, SLK ή σε κλειστό Cayman, Z4, MX5, Z370, ΤΤ. Ή σε τετραθέσιο 911, Maserati, Nissan GTR και βέβαια το GT86 τα 2 πρώτα και ανοιχτά.
Εγώ πάντως ή θα πήγαινα για ΜΧ5 (δεν σπάει δεν χαλάει κάνεις κέφι οκοινομικά και όποτε θέλεις το πουλάς) ή σε αυτόματη Ζ4 ανοιχτή 3.0. Η Βoxster ίσως είναι καλύτερη αλλά είναι πιο ειδικό όχημα (πιο κατάλληλο για Sunday car). Από την άλλη και τα 3 αυτά άνετα αντικαθιστούν το Α5 σε καθημερινή βάση (για μόνο 2 άτομα) οπότε μειώνεται και ο ρυθμός αύξησης των χλμ του.
Βέβαια μπορεί να παίξει και η άλλη περίπτωση, αντικατάστασης του Α5 με κάτι σαν RS/S5 ή κάποια Alpina. Είτε ανοιχτά είτε κλειστά. Και καθημερινό (αυξημένη κατανάλωση) αλλά και η χαρά του παιδιού.
Και τώρα αφού έδωσα λογικές προτάσεις/λύσεις θα σας τα αναποδογυρίσω όλα. Τα ηλεκτρικά γίνονται όλο και καλύτερα. Ήδη συμφέρουν για πόλης, λίγα χλμ αλλά καλύτερα να μην είναι μεγάλο. Αν είναι μεγάλο ταξιδεύει και ωραία και σε λίγα χρόνια θα έχει και αυτονομία. Αλλά, εδώ είναι το σόκ, αν λέω είναι πολύ γρηγορότερο από το ΜΧ5 ή την παλιά σου 911 ή ακόμα και από το RS5, που μην τρέφουμε αυταπάτες, είδαμε τα Tesla, το ηλεκτρικό θα είναι πιο γρήγορο, μήπως κάπου μπερδευτούμε όλοι; Γιατί εκτός από πιο γρήγορο από οτιδήποτε μη ηλεκτρικό σίγουρα θα φτιάξουν τιμόνια και οδική συμπεριφορά. Και έχουν και το πλεονέκτημα του καλύτερου ζυγίσματος και χαμηλού κέντρου βάρους. Ποιο θα είναι το fun car τότε; Μήπως τότε θα καλύπτεσαι με μόνο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που τα κάνει όλα καλά;
aka onyx !