Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Govus
#603731 Εν τω μεταξύ καθόμουν και χάζευα τι άλλα έχει ο παραπάνω έμπορας...
Είχαν αγοραστεί όλα αυτά στην Ελλάδα ή τα έφερε απ' έξω για να τα ...πουλήσει :s_crazy ...??
Άβαταρ μέλους
By markvag
#603742
kostis20 έγραψε:Και για τη Corvette δε το βλέπω...
< A3003 >


Εικόνα

:rtfm: :rtfm:



Σοβαρά τώρα, σκέφτεσαι να δώσεις το Α5 για κάτι στην κατηγορία Boxster ή κάτι παρόμοιο; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#603754 https://www.car.gr/22199850-bmw-z4-coupe-3-0-si

Μένεις κάτω από το 1000αρικο στα τέλη.

Λογικά πιο φθηνό σε αγορά, σίγουρα σε συντήρηση.

Υποψιάζομαι πιο σπάνιο τουλάχιστον Ελλάδα αν σε ενδιαφέρει αυτό ενώ για μένα και πιο ωραίο.

Το κρατάς για future classic.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#603758 Καλά, σίγουρα μια 911 είναι πιο future classic από μια Ζ4.

Το θέμα Κωστή είναι βασικά να αποφασίσεις τι θέλεις.

Αν θέλεις Sunday car ή αν θέλεις ανανέωση και αντικατάσταση του Α5 με ένα daily κάπως πιο διαφορετικό.

Ξεκινάς από εκεί νομίζω.

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#603767
Nikos! έγραψε:Καλά, σίγουρα μια 911 είναι πιο future classic από μια Ζ4.

Το θέμα Κωστή είναι βασικά να αποφασίσεις τι θέλεις.

Αν θέλεις Sunday car ή αν θέλεις ανανέωση και αντικατάσταση του Α5 με ένα daily κάπως πιο διαφορετικό.

Ξεκινάς από εκεί νομίζω.

< 1 >


Σε σχέση με τη Boxster S που έβαλε πιο πριν ο Κώστας ήταν τα σχόλια μου.

Άλλωστε δεν νομίζω η 911 να είναι σε αντίστοιχο επίπεδο τιμών ή κόστους γενικά.

Βέβαια πάλι μιλάμε για ένα αμάξι που σε σχέση με μια απλή 911 το λες και περιορισμένης παραγωγής.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#603775 Την είχε ένας ειδικευόμενος όταν κάναμε ειδικότητα στο Γεννηματά...
Οκ ... εντάξει δε τρελαίνομαι.Αν έχει και την αξιοπιστία της 5αρας...
Καήκαμε...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#603795 Μου αρέσει η τροπή που πήρε το νήμα. Κρατάμε το Α5 για λίγα χρόνια μέχρι να ξεκαθαρίσει το ηλεκτρικό τοπίο και προσθέτουμε χαβαλοαυτοκίνητο.
Για μένα αν είναι να έχεις κάτι καλό πρέπει να το ευχαριστιέσαι συχνά και όχι μόνο Κυριακή. Η CL όσο καλή κι αν είναι δεν είναι fun car και ούτε θα αντικαθιστούσε το Α5 με αυξημένα έξοδα παντού (κατανάλωση, σέρβις, ανταλλακτικά, φόροι-σήμα).
Σκέφτομαι διάφορα και θα πρότεινα κάτι σε ανοιχτό, Μχ5, Ζ4 ανοιχτή, Boxster, ΤΤ, SLK ή σε κλειστό Cayman, Z4, MX5, Z370, ΤΤ. Ή σε τετραθέσιο 911, Maserati, Nissan GTR και βέβαια το GT86 τα 2 πρώτα και ανοιχτά.
Εγώ πάντως ή θα πήγαινα για ΜΧ5 (δεν σπάει δεν χαλάει κάνεις κέφι οκοινομικά και όποτε θέλεις το πουλάς) ή σε αυτόματη Ζ4 ανοιχτή 3.0. Η Βoxster ίσως είναι καλύτερη αλλά είναι πιο ειδικό όχημα (πιο κατάλληλο για Sunday car). Από την άλλη και τα 3 αυτά άνετα αντικαθιστούν το Α5 σε καθημερινή βάση (για μόνο 2 άτομα) οπότε μειώνεται και ο ρυθμός αύξησης των χλμ του.
Βέβαια μπορεί να παίξει και η άλλη περίπτωση, αντικατάστασης του Α5 με κάτι σαν RS/S5 ή κάποια Alpina. Είτε ανοιχτά είτε κλειστά. Και καθημερινό (αυξημένη κατανάλωση) αλλά και η χαρά του παιδιού.

Και τώρα αφού έδωσα λογικές προτάσεις/λύσεις θα σας τα αναποδογυρίσω όλα. Τα ηλεκτρικά γίνονται όλο και καλύτερα. Ήδη συμφέρουν για πόλης, λίγα χλμ αλλά καλύτερα να μην είναι μεγάλο. Αν είναι μεγάλο ταξιδεύει και ωραία και σε λίγα χρόνια θα έχει και αυτονομία. Αλλά, εδώ είναι το σόκ, αν λέω είναι πολύ γρηγορότερο από το ΜΧ5 ή την παλιά σου 911 ή ακόμα και από το RS5, που μην τρέφουμε αυταπάτες, είδαμε τα Tesla, το ηλεκτρικό θα είναι πιο γρήγορο, μήπως κάπου μπερδευτούμε όλοι; Γιατί εκτός από πιο γρήγορο από οτιδήποτε μη ηλεκτρικό σίγουρα θα φτιάξουν τιμόνια και οδική συμπεριφορά. Και έχουν και το πλεονέκτημα του καλύτερου ζυγίσματος και χαμηλού κέντρου βάρους. Ποιο θα είναι το fun car τότε; Μήπως τότε θα καλύπτεσαι με μόνο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που τα κάνει όλα καλά; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#603807 Κωστη για κανα tt rs αντεχουμε/αρεσκουμε?