Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#603894
kostis20 έγραψε:Θα ήθελα απλά να είναι και λίγο πιο ξεχωριστό σαν αμάξι γενικά ,όχι μονο στο οδηγικό κομματι.Και S2000 θα μου άρεσε ,και η πρόταση για jaguar επίσης.Το ξέρω ότι είναι διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά έχουν κάτι το ιδιαίτερο.


To S2000 να ξέρεις θέλει καλά χέρια για να πάει γρήγορα. Αλλά είναι αμαξάρα, το να ακούς το μοτέρ στις 8500+σαλ απλά δεν συγκρίνεται... :inlove: Άντε βρες κανένα καλό βέβαια...

Η Jaguar ωραία σαν ιδέα, αλλά με την αξιοπιστία έχει πάρει διαζύγιο... :lol: Και οι βλάβες δεν θα είναι φθηνές... :iconcool:

Η Ντατσούρνα (350Z ή καλύτερα αν υπάρχει και μπορείς 370Ζ) με τα χίλια από μένα! :inlove: Έρωτας! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#603900 Προβλέπω θέμα JBT vol2 όπου ο καθένας θα προτείνει ότι του καπνίσει ή αμάξια που θα ήθελε να πάρει αλλά ποτέ δεν θα έπαιρνε. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#603901
Deleted User 1 έγραψε:Πόσο βλαμμένος πρέπει να είναι κανείς για να βάλει αέριο σε τέτοιο αμάξι? :hmmm:
Αν το έχει για καθημερινό και κάνει 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως, καθόλου. Δεν τα έχουν όλοι για τρίτα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#603904 To υγραέριο δεν είναι για όλες τις χρήσεις. Είναι για να κάνεις ήρεμα χιλιόμετρα χωρίς πίεση γιατί αλλιώς θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι. Εκτός αν μιλάμε για πανάκριβα συστήματα που για να αποσβεστούν, θα πρέπει να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Σε ένα σπορ διθέσιο δεν έχει πραγματικά νόημα. Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα έχεις μπλεξίματα.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#603906 Προ δυο εβδομάδων πέτυχα στην παραλιακή CLS 63 AMG με σέρβικες πινακίδες, στην οποία ο τύπος είχε βάλει υγραέριο :omg: ...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#603908 Dimsaba διακρινω ενα επαναλαμβανομενο pattern στον τροπο σκεψης σου. Ελπιζω να μην εχεις παρει πολυ κοσμο στον γκρεμο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#603909
Dimsabas έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Πόσο βλαμμένος πρέπει να είναι κανείς για να βάλει αέριο σε τέτοιο αμάξι? :hmmm:
Αν το έχει για καθημερινό και κάνει 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως, καθόλου. Δεν τα έχουν όλοι για τρίτα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#603914
g8777 έγραψε:O ανθρωπος γραφει οτι θελει ενα αμαξι να το αφησει στα παιδια του και εγω βλεπω μχ5.


https://www.eortologio.net/year/2019/month/9/day/10/10_%CE%A3%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85

ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΟΥΛΧΕΡΙΑΣ :(

Σαν να φυλας το G shock για ταγγονιας. :vava:

Κωστη θα σου ανταποδωσω τα δωρεαν λειζερ στα ματια για 5 συγγενεις μου. :inlove: :oops:

Με αγαπη. :s_roses

Θα επιανα και τιποτα απο Ιταλια μερια (Τριαινες :inlove: και δε συμμαζευεται) αλλα εκει παταει και λιγο Monday εκτος απο Sunday. :shifty:


Δεν κανει τιποτα. :s_drinks

Μην τολμησεις και μου πεις για τα κυβικα στο λεω. :x

Καλή η SL αλλά δε τη λες και απροβλημάτιστη... :hmmm:
Και AMG λεει ακόμα περισσότερο. Υπάρχει μία στο νοσοκομείο και σείεται ο τόπος.Αλλά του έχει βγάλει κατι προβληματακια σε ανάρτηση και φρένα.
Μου αρέσει πάντως.Και οι τιμές πρέπει να είναι γενικά χώμα. Βεβαία είναι πολλά τα τέλη.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#603917
drdino έγραψε:Προβλέπω θέμα JBT vol2 όπου ο καθένας θα προτείνει ότι του καπνίσει ή αμάξια που θα ήθελε να πάρει αλλά ποτέ δεν θα έπαιρνε. :lol:


πάμε για 50 σελίδες χαλλλαρά :lol:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#603918
g8777 έγραψε:
Σαν να φυλας το G shock για ταγγονιας. :vava:



To G shock όπως και το ΜΧ5 δεν χρειάζεται να τα φυλάς για να μείνουν στα εγγόνια.
Απλά θα επιβιώσουν μέχρι τότε ότι και να τους κάνεις. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#603924 Η συντριπτική πλειοψηφία των διανυθέντων χιλιομέτρων (ξαναλέω: για όσους τα χρησιμοποιούν καθημερινά) είναι βαρετά κι άχαρα. Γίνονται ήρεμα και διεκπεραιωτικά.
Για τις γκαζιάρικες στιγμές, υπάρχει το κουμπάκι που το γυρνάει στη βενζίνη. Και προφανώς, σε τέτοιο όχημα θα βάλεις την πιο μικρή κι ελαφριά μπουκάλα.
Στο club των Miata, μια χαρά φορούν υγραέριο.
Η δημοσίευση με το MR2 ήταν χουμοριστική. Ψήφο σε ανοιχτή 911 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#603928
NickTG έγραψε:
To G shock όπως και το ΜΧ5 δεν χρειάζεται να τα φυλάς για να μείνουν στα εγγόνια.
Απλά θα επιβιώσουν μέχρι τότε ότι και να τους κάνεις. :rtfm:

Σωστός :thumbsup:
Kostis πας για γιαπωνέζο s2000 ή 350Z. Ή ακόμα καλύτερα https://www.car.gr/23273963-nissan-370z Αλλά υπάρχει μόνο ένα (όποιος προλάβει)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#603932
Dimsabas έγραψε:Η συντριπτική πλειοψηφία των διανυθέντων χιλιομέτρων (ξαναλέω: για όσους τα χρησιμοποιούν καθημερινά) είναι βαρετά κι άχαρα. Γίνονται ήρεμα και διεκπεραιωτικά.
Για τις γκαζιάρικες στιγμές, υπάρχει το κουμπάκι που το γυρνάει στη βενζίνη. Και προφανώς, σε τέτοιο όχημα θα βάλεις την πιο μικρή κι ελαφριά μπουκάλα.
Στο club των Miata, μια χαρά φορούν υγραέριο.
Η δημοσίευση με το MR2 ήταν χουμοριστική. Ψήφο σε ανοιχτή 911 με χειροκίνητο κιβώτιο.

Υπάρχουν με υγραέριο Miata, όπως είμαι σίγουρος πως υπάρχουν και Porsche, ενώ υπάρχουν και μοτοσυκλέτες, ω, ναι!
:ninja:
Αυτό δεν σημαίνει πως είναι σωστό ή λογικό. Τέσπα, δεν θα πω εγώ στον άλλο τι θα κάνει με το αμάξι του, απλώς ξαναλέω πως στο ΜΧ5 πρέπει κάποιος να κάνει ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα για να έχει νόημα. Εγώ θα το άφηνα ως έχει και θα δεχόμουν να πληρώνω λίγο παραπάνω το κόστος της βενζίνης. Και θα γλίτωνα το άγχος μην πάρω το μοτέρ στο χέρι.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#603937 Μα ναι, μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα, όχι για 2-3 χιλιάδες το χρόνο. Εν τω μεταξύ, φορούν παλιά μοτέρ με υψηλή κατανάλωση. Μκ2 Miata, που το παίρνεις με 2,5 χιλιάρικα, δύσκολα πέφτει κάτω από τα 10 λίτρα, ακόμα και το 1.6.

Αναφορικά με το Nissan, μ
ετά την πολυτέλεια του Audi, θα μπαίνει στο "εκλεκτό" και θα βλέπει τα πλαστικά του Datsun; Για αυτό 911.
Κωστή, σπαρτιάτικο μπανιεροειδές παίζει; Elise/Opel Speedster; Κάθε χιλιόμετρο θα είναι πρόκληση, η πίστα απόλαυση, τέλη και κατανάλωση καυσίμου μηδαμινές (για τη Lotus, το Opel είναι τουλάχιστον δίλιτρο).