Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#625237 Μπλοκέ δεν έχει σίγουρα πάντως γιατί αυτό πάει με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση και δεν έχει το σχετικό κουμπάκι στο διακόπτη του dna.

Πάντως το ΜΥ20 έχει απείρως καλύτερο infotainment (επιτέλους με smartphone συνδεσημότητα), κατά τόπους καλύτερα υλικά και κάτι έχω διαβάσει και για matrix led. Κι αυτό σε δύο χρόνια πάλι 35Κ θα χει λογικά στη Γερμανία.

https://www.alfaromeo.com/alfa-romeo-world/passion/alfa-news/2019/new-alfa-romeo-giulia-stelvio-my20
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#625242 Ναι ε? Στο configurator το είχα δει και χώρια ,αλλά δε θυμάμαι πάει καιρός.
Xenon εχει ακόμα.Η επίσημε δικαιολογία είναι ότι θα έπρεπε να αλλάξουν τη σχεδίαση μπροστά .
Άβαταρ μέλους
By GTS
#625609 Ωραιο και η τιμη δεν φαινεται και τοσο ακριβο γιαυτο που δινει. Απο οτι ξερω παντως δεν μπορεις να βγαλεις το ESP σε αυτη την εκδοση.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#625654 Σε ποια διαδρομή βγάζετε το ESP, είστε μόνοι στο αμάξι? άντε και ένας συνοδηγός? με άδειο δρόμο?? Κάθε πότε συμβαίνει να το χρειάζεστε αυτό. Εγώ θα έλεγα όταν μπαίνει κάποιος σε πίστα...μονο

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#625663 Dimsabas πριν 10 χρόνια:

Παντού και πάντα! Όχι ότι είχε ESP το Miata του 2002, αλλά ήταν όργιο στο παντιλίκι. Σε ακτίνα 100 μέτρων από το σπίτι μου, μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον δύο στροφάρες (η μία εσάκι) που ήταν τρελή απόλαυση με αυτό το αμάξι. Μιλάμε για πάντες με 2α και καμιά 40 άρα χιλιόμετρα. Όχι επικίνδυνα πράγματα.

Dimsabas σήμερα:

Πότε και πουθενά και για κανένα λόγο. Όχι ότι βγαίνει κιόλας.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#625671
224v έγραψε:Σε ποια διαδρομή βγάζετε το ESP, είστε μόνοι στο αμάξι? άντε και ένας συνοδηγός? με άδειο δρόμο?? Κάθε πότε συμβαίνει να το χρειάζεστε αυτό. Εγώ θα έλεγα όταν μπαίνει κάποιος σε πίστα...μονο

< Note >


Sport+ που χαλαρωνει το ΕSP σε πολλες διαδρομες ειναι ποιο ιδανικο απο το στανταρ ον γιατι χρησιμοποιει λιγοτερα τα φρενα. Τελειως Οφφ ποτε εως τωρα.

Σε αυτο το κοκκινο Τι δεν εχει καν επιλογη για να χαλαρωσεις το ESP ουτε να το βγαλεις τελειως οπως στην στην QV.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#626890
GTS έγραψε:Σε αυτο το κοκκινο Τι δεν εχει καν επιλογη για να χαλαρωσεις το ESP ουτε να το βγαλεις τελειως οπως στην στην QV.


Στο D (του DNA) χαλαρώνει σε βαθμό που επιτρέπει υπερστροφή που διορθώνεται με 1/4 του τιμονιού ανάποδο. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στο f/l.
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#627175
Dimsabas έγραψε:Dimsabas πριν 10 χρόνια:

Παντού και πάντα! Όχι ότι είχε ESP το Miata του 2002, αλλά ήταν όργιο στο παντιλίκι. Σε ακτίνα 100 μέτρων από το σπίτι μου, μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον δύο στροφάρες (η μία εσάκι) που ήταν τρελή απόλαυση με αυτό το αμάξι. Μιλάμε για πάντες με 2α και καμιά 40 άρα χιλιόμετρα. Όχι επικίνδυνα πράγματα.

Dimsabas σήμερα:

Πότε και πουθενά και για κανένα λόγο. Όχι ότι βγαίνει κιόλας.


Καλα εσυ ρε Μητσε,εχεις κανει παντιλικια/drift/κοντρες για 10 ζωες...και υπηρξες και θρυλος στα miatoπηγαδακια και οχι μονο... :metalo: