Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#603821
kouladi έγραψε:Πόσα τέλη πληρώνεις για το Α5 κάθε χρόνο;

690.... :help: :help: και 150 το Fiat
sknipper έγραψε:Μου αρέσει η τροπή που πήρε το νήμα. Κρατάμε το Α5 για λίγα χρόνια μέχρι να ξεκαθαρίσει το ηλεκτρικό τοπίο και προσθέτουμε χαβαλοαυτοκίνητο.
... Μήπως τότε θα καλύπτεσαι με μόνο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που τα κάνει όλα καλά; :hmmm:

Καλά η CL δε παίζει...Απλά είχε πλάκα γιατί μου τη πρότειναν δύο άσχετοι μεταξύ τους..Για τα υπόλοιπα δεν έχεις άδικο όπως το βλέπεις,αλλά μήπως ένα θερμικό στο μέλλον είναι ακόμα πιο σπάνιο-θελκτικό?
Nikos! έγραψε:Καλά, σίγουρα μια 911 είναι πιο future classic από μια Ζ4.

Το θέμα Κωστή είναι βασικά να αποφασίσεις τι θέλεις.

Αν θέλεις Sunday car ή αν θέλεις ανανέωση και αντικατάσταση του Α5 με ένα daily κάπως πιο διαφορετικό.

Ξεκινάς από εκεί νομίζω.

< 1 >

Σίγουρα βασική προϋπόθεση. Πρέπει να δω και τα οικονομικά.Δεν είμαι και τόσο άνετος που ρώτησαν κάποιοι .Άμα δεν υπήρχε κανένα οικονομικό θέμα θα είχα ήδη προχωρήσει.
dimviii έγραψε:Κωστη για κανα tt rs αντεχουμε/αρεσκουμε?

Καταρχήν είσαι καλά? :lol: :lol:
Μπα δε νομίζω Ντίμη δε το θεωρώ κατι ιδιαίτερο γενικά,οχι μονο οδηγικά.

Τέλος πάντων θα δούμε.Το βασικό θέμα είναι οτι έχω αρχίσει να το επεξεργάζομαι στο μυαλό μου.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#603826
Nikos! έγραψε:Ποιος χακαρε το λογαριασμό του Ντιμη?

Έβαλε vw avatar και προτείνει vag.

< 1 >


Εγώ διάβαζα dimik στο username :lol:
Δεν μπορούσε το μυαλό μου να το δεχτεί!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#603827 Προφανώς βέβαια, μία λύση σαν Boxster, 911, Maserati, Z4 3.0 είναι πολύ καλή για fun car, πρότασή μου να αρχίσεις χαμηλά. Με κανένα 10ρικο βρίσκεις πολύ καλό ΜΧ5 (που δεν σπάει, δεν χαλάει και έχει φθηνή συντήρηση γενικά), 3ης γενιάς με καλό εξοπλισμό, το οποίο είναι ένα αξιοπρεπέστατο αμαξάκι για ένα στροφιλίκι και μπορείς να το πουλήσεις άμεσα αν θέλεις. Εφόσον λοιπόν money is an issue, θα έλεγα να πας σε κάτι οικονομικό, για να δεις πόσο το θέλεις εν τέλει... Και πόσο θα το οδηγείς, γιατί με την καθημερινότητα που έχουμε όλοι, ίσως δεις σε ένα χρόνο πως έχεις κάνει ελάχιστα χλμ και δεν αξίζει τον κόπο. Και εν πάσει περιπτώσει, άλλο να πληρώνεις ένα ΜΧ5 και άλλο μία 911...

Οπότε θα σου έλεγα να στραφείς προς μία τέτοια λύση (γιατί όχι και ένα MR2, όπως ένας άλλος γνωστός εδώ μέσα :whistlink: ) και αν δεις πως όντως σ' αρέσει η φάση και αξίζει τον κόπο, το ξαναβλέπεις σε 1-2-3 χρόνια για κάτι πιο δυνατό (και πουλάς και το Α5 τότε για extra cash). :s_wink
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#603833
markvag έγραψε:Προφανώς βέβαια, μία λύση σαν Boxster, 911, Maserati, Z4 3.0 είναι πολύ καλή για fun car, πρότασή μου να αρχίσεις χαμηλά. Με κανένα 10ρικο βρίσκεις πολύ καλό ΜΧ5 (που δεν σπάει, δεν χαλάει και έχει φθηνή συντήρηση γενικά), 3ης γενιάς με καλό εξοπλισμό, το οποίο είναι ένα αξιοπρεπέστατο αμαξάκι για ένα στροφιλίκι και μπορείς να το πουλήσεις άμεσα αν θέλεις. Εφόσον λοιπόν money is an issue, θα έλεγα να πας σε κάτι οικονομικό, για να δεις πόσο το θέλεις εν τέλει... Και πόσο θα το οδηγείς, γιατί με την καθημερινότητα που έχουμε όλοι, ίσως δεις σε ένα χρόνο πως έχεις κάνει ελάχιστα χλμ και δεν αξίζει τον κόπο. Και εν πάσει περιπτώσει, άλλο να πληρώνεις ένα ΜΧ5 και άλλο μία 911...

Οπότε θα σου έλεγα να στραφείς προς μία τέτοια λύση (γιατί όχι και ένα MR2, όπως ένας άλλος γνωστός εδώ μέσα :whistlink: ) και αν δεις πως όντως σ' αρέσει η φάση και αξίζει τον κόπο, το ξαναβλέπεις σε 1-2-3 χρόνια για κάτι πιο δυνατό (και πουλάς και το Α5 τότε για extra cash). :s_wink

Θα ήθελα απλά να είναι και λίγο πιο ξεχωριστό σαν αμάξι γενικά ,όχι μονο στο οδηγικό κομματι.Και S2000 θα μου άρεσε ,και η πρόταση για jaguar επίσης.Το ξέρω ότι είναι διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά έχουν κάτι το ιδιαίτερο.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#603835
kostis20 έγραψε:
kouladi έγραψε:Πόσα τέλη πληρώνεις για το Α5 κάθε χρόνο;

690.... :help: :help: και 150 το Fiat


ΟΚ. Όταν ήταν αμάξι 45 χιλιάδων ίσως να τα άξιζε, τώρα που είναι των 20 χιλιάδων μάλλον όχι.
Η γνώμη μου λοιπόν είναι το δίνεις, βάζεις και τα ρέστα και παίρνεις το νέο Megane RS. Τα κάνει όλα και συμφέρει.
Και όπλο στην πίστα.
Και εύκολο στην καθημερινή συμβίωση (επιτέλους).
Και 300 άλογα.
Και 1.8 λίτρα μόνο. Μιλάμε για φοβερό μοτέρ ίδιο με της Alpine.
Και ξεχωριστό εμφανισιακά.
Και αποφυγή καρδιακού επεισοδίου όταν κοιτάς τα κόστη της επόμενης προγραμματισμένης συντήρησης.

Εκτός και αν δεν θες με τίποτα μπροστοκίνητο...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#603837
Andreasdik έγραψε:
Nikos! έγραψε:Ποιος χακαρε το λογαριασμό του Ντιμη?

Έβαλε vw avatar και προτείνει vag.

< 1 >


Εγώ διάβαζα dimik στο username
Δεν μπορούσε το μυαλό μου να το δεχτεί!
Ο dimik πρότεινε γερμανική πισωκουνα άνω των 200ων αλόγων για το fun to drive αλλά πέρασε απαρατήρητη

< >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#603840
kostis20 έγραψε:
markvag έγραψε:Προφανώς βέβαια, μία λύση σαν Boxster, 911, Maserati, Z4 3.0 είναι πολύ καλή για fun car, πρότασή μου να αρχίσεις χαμηλά. Με κανένα 10ρικο βρίσκεις πολύ καλό ΜΧ5 (που δεν σπάει, δεν χαλάει και έχει φθηνή συντήρηση γενικά), 3ης γενιάς με καλό εξοπλισμό, το οποίο είναι ένα αξιοπρεπέστατο αμαξάκι για ένα στροφιλίκι και μπορείς να το πουλήσεις άμεσα αν θέλεις. Εφόσον λοιπόν money is an issue, θα έλεγα να πας σε κάτι οικονομικό, για να δεις πόσο το θέλεις εν τέλει... Και πόσο θα το οδηγείς, γιατί με την καθημερινότητα που έχουμε όλοι, ίσως δεις σε ένα χρόνο πως έχεις κάνει ελάχιστα χλμ και δεν αξίζει τον κόπο. Και εν πάσει περιπτώσει, άλλο να πληρώνεις ένα ΜΧ5 και άλλο μία 911...

Οπότε θα σου έλεγα να στραφείς προς μία τέτοια λύση (γιατί όχι και ένα MR2, όπως ένας άλλος γνωστός εδώ μέσα :whistlink: ) και αν δεις πως όντως σ' αρέσει η φάση και αξίζει τον κόπο, το ξαναβλέπεις σε 1-2-3 χρόνια για κάτι πιο δυνατό (και πουλάς και το Α5 τότε για extra cash). :s_wink

Θα ήθελα απλά να είναι και λίγο πιο ξεχωριστό σαν αμάξι γενικά ,όχι μονο στο οδηγικό κομματι.Και S2000 θα μου άρεσε ,και η πρόταση για jaguar επίσης.Το ξέρω ότι είναι διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά έχουν κάτι το ιδιαίτερο.



Θεωρώ πως θα πρέπει να αποφασίσεις τι ζητάς από το αυτοκίνητο που ΘΑ έχεις σα 2ο. Το οικονομικό εινια ένα θέμα , οπότε 911 και ΜΧ5 που προτείνονται δε πάνε στην ίδια πρόταση. Το δεύτερο αφορά τη πρώτη μου παρατήρηση κι έχω να πω πως 911 και Jaguar (XK φανταζομαι) ή Μαζεράτι (3200,4200, GranSport) επίσης δε πάνε μαζί. Εαν το να ειναι απλά ιδιαίτερο ειναι στις πρώτες προτεραιότητες σου πάρε μια παλαιότερη SL...... ('η σουζουκι καπουτσίνο :lol: )
Η δική μου σειρά σε αντίστοιχη περίπτωση με χρήση αυστηρά γρήγορης βόλτας 2-3 φορές το μήνα κι ενίοτε κανένα Μέγαρο είναι :mx5 mk2,5 sporty, s2K, 996

Με λιγοτερα απο 10 παίρνεις σοβαρό μιάτα που να παίρνει και τα πόδια του (μκ3 2λτ σπορτ). Με λιγότερα απο 15κ δε θα βρεις κλό σ2κ ( το δικό μου πουλήθηκε 20κ πριν 9 μήνες) και εαν δε μπορεις να δώσεις 30κ μόνο για την αγορά μη κοιτάς 996 ή 997 καθολου ακόμα κι αν βλέπεις τιμές στα 20κ στο καρ (τα εχω δει σχεδόν όλα..... εκτός κι αν δε σε νοιάζει να παρεις κάμπριο κι αυτόματη που τα 22κ-24κ είνια εφικτά). Πάντως οι τιμές τους πλέον σταμάτησαν να πέφτουν κι εκτός UK ανεβαίνουν πλεον.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#603862 Ναι ,προφανώς προτιμώ ένα συνδυασμό μοναδικότητας και οδηγικής ευχαριστίσης...
Σε λογικά πλαίσια πάντα λόγω οικονομικού.
Μιλάμε για 3ο αμάξι...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#603867 Δεν νομίζω πως υπάρχει καλύτερο value όταν μιλάμε για οδηγική ευχαρίστηση από ένα ΜΧ5. Εγώ ένα τέτοιο θα αγόραζα. Γιατί την Porsche, θα την λυπάσαι κιόλας, το ΜΧ5, με ένα μπλοκέ και ένα κλουβί πίσω για ασφάλεια, είναι τέλειο. Ή ακόμη καλύτερα με την σκληρή οροφή:
https://www.car.gr/23491478-mazda-mx-5
Εικόνα
Από την άλλη, αν έχεις όρεξη, υπάρχουν και άλλες λύσεις πιο ψαγμένες:
https://www.car.gr/22843975-mazda-mx-5-lsd-k-4-77
Εικόνα
Με μπλοκέ, κοντό κορωπηνίο, ΤΕΙΝ ανάρτηση κλπ κλπ.
:ninja:
Υπάρχουν επίσης ακόμη πιο extreme:
https://www.car.gr/11482583-mazda-mx-5
Εικόνα
:s_blush

Είναι λίγο τι θέλεις να κάνεις: αν θέλεις να διασκεδάσεις, το ΜΧ5 είναι ό,τι καλύτερο. Και χωρίς να δώσεις μια περιουσία.
Αν πάλι έχεις μια περιουσία, πάρε κάτι άλλο! :lol:
Εμένα γενικά μου αρέσει να μπορώ να το σκίσω το αμάξι και να μην χαλιέμαι αν πάθει κάτι γιατί φτιάχνεται εύκολα και φθηνά. Με μια Porsche πχ αυτό δεν γίνεται και θα καταλήξεις απλώς να την παίρνεις για καφέ μην τυχόν και χαλάσει...
:s_hang
Άβαταρ μέλους
By Nettos
#603871 Το miata πολύ ωραίο για τα λεφτά του αλλά επειδή το καθημερινό του είναι 2.0Τ με αρκετή ροπή, παίζει να ξενερώσει στον τομέα επιδόσεις ακόμη και με το sport 2λιτρο. Κατα τα άλλα πολύ ωραίο και θα του προσφέρει διαφορετικά πράγματα σε σχέση με αυτό που έχει τώρα. Επίσης ο συνδυασμός 2θέσιο και κάμπριο θα σε κάνει να νιώσεις ξανά έφηβος :lol: .

Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με miatakia για s2000, porsche και θα πρόσθετα σαν επιλογή το 350Z.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#603875 Προτιμώ boxster σε σχέση με mx-5.Ειπαμε θέλω να είναι και ξεχωριστό.
Κλωβοι κτλ δε νομίζω να μπουν ούτως ή άλλως. 350z μάλιστα.Ειδικα το ανοικτό .

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#603877
Anonymous Founder έγραψε:Δεν νομίζω πως υπάρχει καλύτερο value όταν μιλάμε για οδηγική ευχαρίστηση από ένα ΜΧ5. Εγώ ένα τέτοιο θα αγόραζα. Γιατί την Porsche, θα την λυπάσαι κιόλας, το ΜΧ5, με ένα μπλοκέ και ένα κλουβί πίσω για ασφάλεια, είναι τέλειο. Ή ακόμη καλύτερα με την σκληρή οροφή:
https://www.car.gr/23491478-mazda-mx-5
Εικόνα
Από την άλλη, αν έχεις όρεξη, υπάρχουν και άλλες λύσεις πιο ψαγμένες:
https://www.car.gr/22843975-mazda-mx-5-lsd-k-4-77
Εικόνα
Με μπλοκέ, κοντό κορωπηνίο, ΤΕΙΝ ανάρτηση κλπ κλπ.
:ninja:
Υπάρχουν επίσης ακόμη πιο extreme:
https://www.car.gr/11482583-mazda-mx-5
Εικόνα
:s_blush

Είναι λίγο τι θέλεις να κάνεις: αν θέλεις να διασκεδάσεις, το ΜΧ5 είναι ό,τι καλύτερο. Και χωρίς να δώσεις μια περιουσία.
Αν πάλι έχεις μια περιουσία, πάρε κάτι άλλο! :lol:
Εμένα γενικά μου αρέσει να μπορώ να το σκίσω το αμάξι και να μην χαλιέμαι αν πάθει κάτι γιατί φτιάχνεται εύκολα και φθηνά. Με μια Porsche πχ αυτό δεν γίνεται και θα καταλήξεις απλώς να την παίρνεις για καφέ μην τυχόν και χαλάσει...
:s_hang


Νομίζω 1800αρι μκ3 είναι πολύ λίγο στους καιρούς μας (αναφορικά με το γκάζι του) , όσο ευχαριστο κι αν ειναι σε οτιδήποτε άλλο. Το 2λτ είναι αρκετά καλύτερο αντίθετα.
Για το Πόρσε συμφωνώ, αλλά ανάλογα τη χρήση πάλι. Εαν αλλάξεις 2-3 πράγματα ειναι σχεδόν αλεξίσφαιρο, στη βόλτα δε θα έχει κανενα θέμα και μάλιστα το δικό μου έχει κάνει και Μέγαρο (που δε θα ξανακάνει βέβαια γτ δε πέρασα καλά......).
Όμως πάντα (τουλάχιστον εγώ) έχεις μια αίσθηση οτι ααααννννν κάτι παει στραβά (που μπορει να παει στα πάντα) τα πράγματα θα είναι πολύ ζόρικα και θα πονέσει άσχημα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#603888 O ανθρωπος γραφει οτι θελει ενα αμαξι να το αφησει στα παιδια του και εγω βλεπω μχ5.


https://www.eortologio.net/year/2019/month/9/day/10/10_%CE%A3%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85

ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΟΥΛΧΕΡΙΑΣ :(

Σαν να φυλας το G shock για ταγγονιας. :vava:

Κωστη θα σου ανταποδωσω τα δωρεαν λειζερ στα ματια για 5 συγγενεις μου. :inlove: :oops:

Με αγαπη. :s_roses

Θα επιανα και τιποτα απο Ιταλια μερια (Τριαινες :inlove: και δε συμμαζευεται) αλλα εκει παταει και λιγο Monday εκτος απο Sunday. :shifty:


Δεν κανει τιποτα. :s_drinks

Μην τολμησεις και μου πεις για τα κυβικα στο λεω. :x
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#603891 Το πέτυχα στο γυμναστήριο. Και μερακλής και οικονόμος (βλέπε υγραέριο). Στείλε μου πμ με τα στοιχεία σου να του τα αφήσω στο παρμπρίζ.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#603893 Πόσο βλαμμένος πρέπει να είναι κανείς για να βάλει αέριο σε τέτοιο αμάξι? :hmmm: