Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#602016
mousatos έγραψε:Αν δεν ήταν αυτό το απαίσιο λευκό θα είχε φύγει σε χρόνο dt


Απαίσιο το bianco polare; I will fight you
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#602179
manoliossss έγραψε:https://www.car.gr/21928953-seat-leon-fr-20vt

Εγώ σ αυτά τα λεφτά μ αυτά που έθεσες εδώ θα κοιτούσα..


< >


Εικόνα

Εικόνα

Έχει δακρύσει ήδη το Μπουρνάζι και ο Εύοσμος :metalo: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602186 Ε, ίσως όχι το συγκεκριμένο, αλλά το συγκεκριμένο Leon ήταν καλό αμάξι, πολύ καλύτερο από το αντίστοιχο Golf τότε. Δεν το βρίσκω κακή ιδέα, αν βρεθεί κάποιο καλό. Θα κοιτούσα εννοείται αν μπορέσω να βρω το τετρακίνητο και χωρίς πολλά πειράγματα σαν αυτό.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#602211 Ναι ,κι εγώ ενδεικτικά το έβαλα το συγκεκριμένο,δεν έψαξα..Η επίσης ibiza 20vt θα μπορούσες να δεις ....Χαμηλή συντήρηση σε κόστος ,μια α ασφάλεια την έχει και επίσης σκυλί μοτέρ με γκάζι!


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602212 https://www.car.gr/22249493-seat-leon-20vt4-4-4-6
Με εξαίρεση την αεροτομή και τις ζάντες(δεν μου φαίνονται οι γνήσιες, αλλά μπορεί να κάνω λάθος), δεν δείχνει καθόλου κακό. :help:
Είναι βλέπω εξαιρετικά δύσκολο να βρεις κάποιο μη καγκουρεμένο, είναι ν' απορείς με το γούστο των ανθρώπων...
:help:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#602242 Λίρα 100 οι προτάσεις του Hi-Fi μέχρι τώρα, τους κάνω call όλους με αγκωνιά και αριστερό κουντουπιέ :metalo: :lol:

Πέραν του ότι μιλάμε για 20ετίας turbo Golf mk4 chassis , δηλαδή πραγματάκια απο βιβλίο του Steven King βγαλμένα ,
μιλάμε και για πειραγμένο ταυτόχρονα , ούτε o Λαβκραφτ δεν θα τα σκεφτόταν

Το μοναδικό ίσως VW που θα κοιτούσα ήταν ένα Audi TT 1ης γενιάς για την αξεπέραστη σχεδίαση του αλλά η κατάσταση στα μτχ ήταν τραγική και τα κόστη φαντάζομαι πολλά , o 1.8T ακούω οτι δεν ήταν επακριβώς αλεξίσφαιρος...

Γενικά , τελευταία 10ετία ψάχνω και ψάχνω πληροφόρηση για
Yaris 1.8 , Volvo C30 και ... ( Toyota IQ μαζί με την προοπτική διατήρησης/αναβάθμισης της μηχανής που έχω τώρα )

Κάτι MR2 , MX-5 είναι τρελά outsider προς το παρόν κυρίως λόγω κόστους συντήρησης

ΥΓ Starlet/Glanza δεν είδα ακόμα σαν πρόταση και ανησυχώ , ντεφορμέ το φόρουμ :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602245 Golf MK4 chassis έχουν 10άδες μοντέλα, όπως και το ΤΤ ΜΚ1. Σε αυτά τα λεφτά, αν θέλεις κάτι με ενδιαφέρον, θα πρέπει να πας αρκετά πίσω σε χρόνια και να πάρεις τα ρίσκα σου. Εγώ πρότεινα μόνον ενδιαφέροντα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει και βρίσκω πως αξίζουν για διαφορετικούς λόγους το καθένα. Πχ το IQ είναι ένας κουβάς γεμάτος προβλήματα, ποιος ο λόγος να θέλεις κάτι τέτοιο; Το C30 το έχει ξεχάσει και η ίδια η Volvo, αφού στην Ελλάδα θα το βρεις κυρίως με το 1.6 μοτέρ που δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του και είναι και στριμόκωλο μέσα.
Η μόνη λογική πρόταση είναι το Yaris, αν και θα το πληρώσεις πανάκριβα (αν το βρεις γιατί πούλησε ελάχιστα) όπως κάθε Yaris που σέβεται τον εαυτό του.
Το Leon ήταν αμαξάρα τότε και παραμένει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Προφανώς και δεν έχει την παθητική ασφάλεια του σήμερα, αλλά έχει γκάζι και κράτημα χάρις στο μοτέρ του και στην τετρακίνηση. Μην περιμένεις να βρεις Seat και Leon και γρήγορο απείραχτο, είναι κάτι σαν μονόκερως!
Αν πάλι δεν σε ενδιαφέρει η οδήγηση αλλά η εμφάνιση, το ΤΤ ΜΚ1 είναι εμφανισιακά αξεπέραστο και αξίζει να του ρίξεις μια ματιά πάντως.
Το Grand Vitara είναι το κατάλληλο όχημα για εκδρομές, από την στιγμή που το βασικό μέσο μετακίνησης είναι η μοτοσυκλέτα. Και το συγκεκριμένο, εκτός από το μοτέρ που ήταν λίγο ευαίσθητο στο καπάκι, δεν είχε άλλα θέματα. Και είναι και κανονικό τετρακίνητο, άρα μπορείς να πας παντού με δαύτο.
Αν δεν είχες μηχανή, θα είχα προτείνει ΜΧ5, αλλά καθότι διθέσιο, είναι πολύ περιοριστικό.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#602248 Τι ιδιαίτερο κόστος συντήρησης έχει ένα μχ5 δεύτερης γενιάς;;
Άβαταρ μέλους
By elteo
#602253
Anonymous Founder έγραψε:Μην περιμένεις να βρεις Seat και Leon και γρήγορο απείραχτο, είναι κάτι σαν μονόκερως!


Παρών! :lol:

(mk2 όμως) :innocent:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#602256 Εμένα μου άρεσε αρκετά το León που πόσταρε ο HF, sans τη σιδερώστρα εννοείται.
Εάν είχα proof ότι ισχύουν τα 63,000 χλμ. και ήταν τρίπορτο, παίζει να το χτύπαγα εγώ... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602258 @elteo
Ε, μιλώ για τις ειδικές εκδόσεις, 20VT, FR, Cupra κλπ. Εσύ αν θυμάμαι έχεις το 1.8 TSI.
@diplomat
3πορτο ΜΚ1 θα πρέπει να είναι πιο σπάνιο και από μονόκερο... :lol:
(Δεν έβγαινε καν! :lol: )
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#602259 Αυτό εννοούσα, πιστεύω ότι θα του πήγαινε ΠΟΛΥ.

Γενικά πάντως οι τριπορτάκηδες παίρνουμε @@ πλέον, θα θεωρούμαστε σπάνια πουλιά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#602261
Anonymous Founder έγραψε:@elteo
Ε, μιλώ για τις ειδικές εκδόσεις, 20VT, FR, Cupra κλπ. Εσύ αν θυμάμαι έχεις το 1.8 TSI.


Είναι λίγα τα 160 άλογα? Πόσο νομίζεις βγάζουν τα FR & 20VT που γράφεις επάνω? 180 και τα δύο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602262 Ε, υπάρχει κάτι σαν αυτό που ψάχνεις, αλλά δεν το φτιάχνει η Seat!
Εικόνα
https://www.car.gr/21538559-audi-s3
:lol:
Εγώ θα το είχα στα υπόψιν αν έψαχνα φτηνό αμάξι με καλό γκάζι. :ninja:
elteo έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:@elteo
Ε, μιλώ για τις ειδικές εκδόσεις, 20VT, FR, Cupra κλπ. Εσύ αν θυμάμαι έχεις το 1.8 TSI.


Είναι λίγα τα 160 άλογα? Πόσο νομίζεις βγάζουν τα FR & 20VT που γράφεις επάνω? 180 και τα δύο.

Δεν είναι λίγα. Αλλά δεν είναι ειδική έκδοση που συνήθως αυτές είναι που πειράζονται. Δεν υποτιμώ το ΜΚ2, έχω πει κιόλας πως είχα οδηγήσει ένα ΜΚ2 1.8 DSG και μου άρεσε πολύ παρόλο το κοπάνημα (κοπανούσε περισσότερο και από την 1 μου, τρελή έκπληξη! :s_crazy ). Αλλά το ΜΚ2 είχε έκδοση που έφτανε και 300 άλογα από το εργοστάσιο, ενώ με λίγο πείραγμα, ακόμη και το απλό Cupra πλησίαζε τέτοια νούμερα.