Το περίμενα λίγο καλύτερο το ατμοσφαιρικό 1600άρι γιαυτό δεν άγγιξα καν το κομπρεσοράτο αλλά άμα κι αυτό είναι σαν τον πύργο της Πίζας (τον παίρνει και γέρνει στις επισκευές) , τότε προχωράμε.
Ερωτήξεις :
- Τι κόστη δηλαδή μπορεί να έχει ένα MX5 ?
- Συμβίωσε κανείς με Panda 100άρι και επέζησε να το διηγηθεί ?
-@MONMAN, στο car.gr βλέπεις IQ και εντός budget , δίχως καν παζάρι. Απλά είπες μια μαγική λεξούλα :
αναβοσβήνει
Μπουρδέλο. Πολύ τριζάτο εσωτερικό. Κλασσικές βλάβες: γρύλοι παραθύρων, κλειδαριές, διάφοροι διακόπτες που έχουν ποιότητα αστεία, ξεβάφουν, αντλία τιμονιού, σαζμάν-συγχρονιζέ, λάστιχα πορτών-οροφής, ψυγείο. Γενικά ο,τι χαλάει είναι αρκετά ακριβό και λόγω χωροταξίας με αρκετά εργατικά.
β. Panda 100
Πολύ διαόλι. Θέματα γενικά: ο 1.4 Fire καίει λάδι, υπερβολικά σκληρό για καθημερινό, πολύ λεπτά λάστιχα, μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού που δεν είναι πολύ ακριβό όμως, κλειδαριά πορτ μπαγκάζ.
γ. MX5
Τίμιο γιαπωνέζικο σκυλί που δύσκολα χαλάει. Προσοχή απλά στην κουκούλα.
georgetz έγραψε:....
-@MONMAN, στο car.gr βλέπεις IQ και εντός budget , δίχως καν παζάρι. Απλά είπες μια μαγική λεξούλα :
αναβοσβήνει
Εεε επειδή έχει κουμπί εκκίνησης μωρέ δηλαδή αμέτρητες μικρές διαδρομές κάθε μέρα ,μου κάνει εντύπωση που όλα τα καλουδια δουλεύουν άψογα άσε που έχει δύο αυτόματα παράθυρα, απίστευτο για Τογιότα
Για την τιμή που λες κοίτα αυτά που γράφουν keyless entry αυτά είναι τα πλούσια .
ΥΓ άσε που δεν τα κλέβουν όπως τα σμαρτ
@MONMAN, ειχα υποψιαστεί τι πραγματικά εννοείς αλλα ήθελα να είμαι σίγουρος
Όλα καλά λοιπόν, ευχαριστώ για τις πληροφορίες για το IQ
Πληροφοριακα, κοντά στο budget παίζει κ ενα 1.4D, το οποίο φαντάζομαι είναι λίγο overkill ή γενικότερα ύποπτο (εισαγωγή από εξωτερικό κλπα)
Να πώ την αλήθεια, το χαίρομαι ακόμα
Οι προτάσεις των παιδιών ήταν πολύ δυνατές πάντως όπως σωστά ειπώθηκε, για αλλαγή , όχι για αναβάθμιση της τωρινής κατάστασης.
< Note 8 >
Focusman91 έγραψε:Όχι τίποτα άλλο, δεν θα αντέξω να μείνω ο μόνος με Fiesta εδώ μέσα!