Οσον αφορα το προηγουμενο cupra, μακαρι να μου αρεσε σαν σχεδιο, γιατι οντως θα ηταν μια πολυ value for money περιπτωση. Αλλα δυστυχως εμφανισιακα δεν...
Και δε λεει να δωσεις ενα σεβαστο ποσο (για μενα) και να ξεκινας μιζερα.
Την καταναλωση του gti την περιμενα στο 10κο να πω την αληθεια στα 150, παλι καλα.
Απο αποψη μοτερ, θεωρειται αξιοπιστο σωστα?
Εχει ακουστει κατι αρνητικο, σε οποιο αλλο μοντελο του ομιλου φορεθηκε?
Για dsg χλωμο, γιατι αφενος ειμαι old dog και δε θελω new tricks, αφετερου δε θελω εναν επιπλεον νταλκα στο κεφαλι μου, ηδη η προδοσια μου προς Japan μερια, μου εχει εξασφαλισει μια μικρη ανησυχια.
Επισης πειραγμα δεν θα παιχτει, σε κανενα απο τα δυο, για πολυυυ καιρο, μην πω και για παντα.
Θελω ενα διαλλειμμα απο τα βιτσια του καθε συνεργειατζη.
Απο το fiestaki καμια εμπειρια?
Γενικα σχεδον ολα εχουν λιγα χλμ., και η περιοδος διαθεσης τους συνεπεσε με ζορικη εποχη, θελω να πιστευω οτι τα περισσοτερα δεν θα ξεσκιστηκαν, αλλα θα ειχαν πιο συνειδητοποιημενη χρηση συντηρηση, ελεω και του 20κου αρχικης τιμης.
Τι λετε?
Ξεν, το 5ρι το φοβαμαι γιατι ολα εχουν πολυ χλμ ρε συ κι επισης το 95% εχουν προγραμματα κλπ κλπ
Επισης, οχι 5θυρο παναγια μου . Τι ειμαστε, τιποτα λογικοι ανθρωποι?