Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#601862 Στην 116 είχε διαφορετικό κωδικό, είχαν αλλάξει το μισό μοτέρ και δεν ήταν τράγος αξιοπιστίας πλέον.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#602001 Και δεν ήταν καν Prinz. Της Σειράς 1 είναι εγκάρσιο, διαφορετικό μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#602014 Prince αφενός, αφετέρου η 1 στο μήκος τον είχε τον N13.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#602032
sebastian έγραψε:Καλησπερα, καλησπερα,

ενδιαφερομαι για αγορα αυτοκινητου μεσα στο επομενο διαστημα και εχω καταληξει στις 2 επιλογες του τιτλου.
Αυτο που θα ηθελα ειναι καποιες γνωμες για τα συν και τα πλην των αυτοκινητων αυτων.

Τωρα λιγο περισσοτερα στοιχεια για την περιπτωση,
τα χιλιομετρα θα ειναι αρκετα, γυρω στα 25Κ/ετος με αυξητικες τασεις, και θα περιλαμβανουν μετακινηση απο και προς τη δουλεια αλλα και ταξιδια επαγγελματικα και μη.
Γενικα, δεν αλλαζω συχνα τα αυτοκινητα μου, οποτε μια 4ετια την εχουμε σιγουρα.
Το μπατζετ ειναι στα 15 μαξ. Για κατι ελαχιστα παραπανω πρεπει να ειναι η ευκαιρια του αιωνα και κατι vfm φθηνοτερο καλοδεχουμενο προφανως.

Απο δω και κατω, δεν ειναι αναγκη να διαβασει οποιος βαριεται :lol: απλα δινω λιγο παραπανω info μηπως βοηθησω και βοηθηθω :iconcool:
Ουσιαστικα, θα ειναι το πρωτο μου "σοβαρο" :lipsealed: αυτοκινητο, καθως μεχρι τωρα προτιμουσα (και με επαιρνε) να εχω ενα αυτοκινητο καθαρα προσωπικης χρησης και ενα κουβαδακι μετακινησης.

Π.χ. ειχα celica απλη, celica ts, miata mk1,5 και miata 2,5 turbo τα τελευταια χρονια. Οσο ειχα τα μιατα(8 χρονια), ταυτοχρονα ειχα και ενα 107.
Το θεμα ειναι οτι κουραστηκα πλεον και δε νομιζω οτι ειναι λογω ηλικιας (στα 34) γιατι νιωθω ακομη βλαμμενος και κοιταω s2000 σαν λιγουρης, αλλα κυριως λογω ελλειψης χρονου.
Δλδ πλεον δεν αξιζει να τυραννιεμαι με το πεζω ή κατι παρομοιο, σε μετακινηση και ταξιδια, για 2, αν ειμαι τυχερος αντε το πολυ 3 σκ που θα γινει μια προσωπικη εκδρομη ή μια καλη βολτα.

Οποτε κατεληξα σε αυτα τα 2 μοντελα, τα οποια προφανως στο κομματι της "ανθρωπομεταφορας" για μενα θα ειναι Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ, και ταυτοχρονα εχουν και κατι να "πουν" οταν χρειαστει.
Λιγο πιο ταξιδιαρικο το Golf λιγο πιο διαολακι το fiesta, αλλα και τα 2 αρκετα καλα αυτοκινητα.

Καθε γνωμη σχετικα με την συμβιωση, την αξιοπιστια και γενικα τι χρηζει προσοχης θα με βοηθουσε πολυ. :s_drinks


Μου έδωσε ο focusman91 τη πάσα :lol: :s_howdy

Θες και σπορ, σχετικά αξιόπιστο και grown up και με καλή κατανάλωση (ελέω >25Κ χλμ/χρόνο) :hmmm:

Οπότε το Fiesta ST που σκέφτεσαι δείχνει ως καλός συμβιβασμός

Εναλλακτικά, βλέπω τρια Kia ProCeed '13 με τον 1.6T στα 210 με λίγα χλμ (~100κλ

Δε θα πηγαινα σε 2λιτρο Golf για τοσα χλμ με σκέψεις για οικονομία και σχετική αξιοπιστία, call me crazy :lol:

Κοίταξα και για GT86 αλλα είναι νωρίς ακόμη :twisted:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#602045
drdino έγραψε:Prince αφενός, αφετέρου η 1 στο μήκος τον είχε τον N13.


Διαμήκες ήθελα να πω.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#602056 Το κατάλαβα... Prince είναι όμως, η καλή η έκδοση, μετά το beta testing.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602060 Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ένας καλός συμβιβασμός, όπου τα άλογα είναι επαρκή, το πλαίσιο είναι ό,τι καλύτερο σε αυτά τα λεφτά και ευτυχώς με την κίνηση στον σωστό άξονα, και τα κόστη λογικά, αφού δεν γίνεσαι στόχος της εφορίας.
Με budget 20 Κ περίπου, σχεδόν μονόδρομος για μένα. Εννοείται αν βρεθεί GT86 δεν το σκέφτεσαι 2η φορά, ενώ αν καταπιείς τα κυβικά, εγώ θα πήγαινα εδώ :
Εικόνα
https://www.car.gr/23801967-bmw-z4-coupe-3-0si
:s_roses :inlove:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#602163
sebastian έγραψε:Γενικα, δεν αλλαζω συχνα τα αυτοκινητα μου, οποτε μια 4ετια την εχουμε σιγουρα.

Φιλε, μ' εκανες και γελασα (με τα δικα μου χάλια).
Σόρι, συνεχίστε. :)
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#602215 Αρχικα, ευχαριστω οποιον μπηκε στον κοπο να γραψει μια αποψη :s_drinks
Επειτα, μου κανει μια σχετικη εντυπωση, το γεγονος οτι οι περισσοτεροι πανω κατω τα ιδια αυτοκινητα σκεφτομαστε :lol:

Παμε λιγο στα γρηγορα για τα πιο απλα, θεματα,

@kantoniou
Το μια τετραετια την εχουμε σιγουρα, δεν συνεπαγεται οτι στα 4 χρονια και μια μερα το πουλαω, αλλα κυριως ηθελα να τονισω οτι δεν θα παρω κατι να το χαρω/σκισω και μετα παμε γι'αλλα. Και μην ξεχνας τον ρυθμο που φορτωνονται τα χλμ.
Αμα 200ρισεις και μετα, σε αμαξι που πηρες μαλιστα μεταχειρισμενο, ειναι ενα ρισκο οπως και να το κανουμε. Σκεψου να σε αφησει καπου στο εξωτερικο πχ, τι εξοδα θα προκυψουν απο την ολη διαδικασια.

@σε οποιον προτεινε αμαξαρες αλλα ξεχασε μια λεπτομερεια, τα €€€ :oops:
Παιδια κατι z4 προσφατες, κατι gt86, κατι s3, κατι τζουλιες :inlove: ειναι εκτος πραγματικοτητας, δυστυχως. Ειτε λογω κοστους κτησης, ειτε λογω τελων, ειτε καταναλωσης, ειτε συνδιασμου αυτων.

Εξαιρεση αποτελει η παλια z4 η 2,5λιτρη, που ανα διαστηματα περναει απτο μυαλο μου, αλλα τη διωχνω :lol:
Ειμαι πεπεισμενος, οτι ουτε την ικανοποιηση του μιατα μπορει να προσφερει αλλα ουτε και τα θετικα ενος κλειστου σχετικα συγχρονου χατσμπακ. Ειναι ενας "συμβιβασμος" που δεν θα ηθελα να κανω, αυτη την στιγμη της ζωης μου.

Παμε τωρα στα πιο εφικτα σεναρια :superman:

Cooper s,
το εχω σκεφτει αρκετα. Εχω διαβασει σε fora, εχω ρωτησει μαλιστα και εδω στο αντιστοιχο νημα, για αξιοπιστια κλπ και εισεπραξα ενα κλιμα οτι ειναι "ευθραυστο" και κατα συνεπεια κοστοβορο.
Θα ηθελα να παιξει πιο δυνατα σαν πιθανοτητα, γιατι το εχω οδηγησει αυτο με τα 184 και μου αρεσε παρα πολυ.
Με φρεναρει το value for money της φασης συνδιαστικα με μια την ψυχικη ηρεμια λογω αξιoπιστιας που (δεν?) θα εχω.
Δεν το διαγραφω ομως.

Type R,
εχω οδηγησει το ep3, περασαν χρονια μεν, αλλα θυμαμαι οτι ειχα υποστει ενα σοκ :lipsealed: . Ηταν η εποχη που ειχα την ts, και μαλιστα ελεγα , 'νταξει μωρε ποσο καλυτερα να στριβει? :s_cool
Οταν βγηκα ημουν ετσι :s_sorry
Ευτυχως η εξωτερικη του εμφανιση ηταν τετοια, που μπορεσα ευκολα να το ξεπερασω :lol:
To fn2 απτην αλλη, δεν το εχω οδηγησει, αλλα θυμαμαι οτι δοκιμη κι αν εχω δει/διαβασει να το κατατασσει οδηγικα κατω απο τον προγονο. Γενικα το θεωρω τιμιο αυτοκινητο, αλλα η εμφανιση του που πλεον δειχνει τα χρονια του, το μοτερ που σε παραπεμπει για πιο βουνισιες καταστασεις και η οχι χαμηλη τιμη, συν τα τελη με κανουν να το βγαζω απο τον χαρτη.


Παμε λιγο τωρα στην συγκριση των αρχικων επιλογων.
Τα εχω οδηγησει και τα 2 απο μια φορα σε μια βολτα που δεν μπορω να βγαλω κανενα συμπερασμα δυστυχως.
Θεωρω δεδομενο, οπως ολοι, οτι η γκολφω, θα προηγειται σε οτι εχει να κανει με ταξιδι.
Εδω βεβαια, να σημειωσω οτι σ'εναν αστειο τυπο σαν εμενα που εχει παει πχ Κρητη Αυγουστο με mk1 χωρις ac ή σχετικα πιο πρσφατα με το αισθημα, γυρο Πελοποννησου με ολιγον απο Μετσοβο και Καλαβρυτα, συνολο κανα 2Κ χλμ σε 8 μερες με το 107, και τα 2 θα μου φανουν σαν Phaeton :lol:
Ταυτοχρονα, δεν θεωρω πως θα ειναι απογοητευτικο στον επαρχιακο.
Εχω γραψει αρκετα χλμ με octy rs tfsi που λογικα θα μοιραζονται το ιδιο πατωμα (? ελπιζω να μη λεω πατατα!) και δε μπορω να πω οτι ξενερωσα. Αρα με μια επαγωγικη λογικη το gti κατι θα χει να πει και σε στροφιλικι 3ης-4ης. Ενα γυρο 2ου ποδιου χαλκιδικης ας πουμε.

Στην αντιπερα οχθη, οτι εχει ειπωθει/γραφτει για το st, ειναι διθυραμβικο, δε χρειαζεται να το μεταφερω καν. Περιοδικα, youtubers ολοι, τα ιδια. Σε σημειο που να λες ουτε στημενοι να ηταν.
Στον τομεα οδηγικη ευχαριστηση, ολοι το προσκυνουν και ταυτοχρονα κανεις δεν το κραζει σε καθημερινη χρηση.

Συμπερασματικα, θεωρω οτι συνολικα η ικανοποιηση που θα εχει καποιος απο αυτα τα 2 αυτοκινητα στο τελος, θα ειναι πανω κατω η ιδια.
Πανω κατω η καταναλωση θα ειναι η ιδια. Τα κοστη -παροτι το fiesta παιζει κανα 2χιλιαρο πανω- στην τετραετια πενταετια θα ισοφαριστουν απο τα τελη.
Αρα, απο την οπτικη που το βλεπω εγω, εχει να κανει κυριως με συγκεκριμενο αυτοκινητο. Αυτη τη στιγμη παιζουν 2 gti ,3θυρα, χειροκινητα, απο ιδιωτες χωρις να εχουν σκαλιστει.
Αντιστοιχα υπαρχει 1 μονο st, απο ιδιωτη και μαμα.
Μη νομιζετε δλδ, οτι υπαρχουν και πολλα.

Τελος θα ηθελα 1)αν καποιος εχει εμπειρια απο gti πενταρι, να μου πει αν αξιζει να το βαλω στην εξισωση, σαν πιο οικονομικη επιλογη,αν βρω καποιο σε πολυ καλη κατασταση εννοειται. Και να το αιτιολογησει, αν ειναι ευκολο το γιατι.
2)το ιδιο για το cooper S r56 fl
Τελευταία επεξεργασία από sebastian και 02 Σεπ 2019, 14:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#602218 Αν βρεθεί ένα καλό δείγμα GTI mk5, δε βλέπω λόγο να μην προτιμηθεί με τέτοια διαφορά τιμής. Μάλιστα θυμάμαι έλεγαν ότι το 5αρι είναι πιο συμμετοχικό από το 6αρι. Εγώ από εμπειρία με 170αρι GT θυμάμαι ότι ΓΙΑ GOLF ήταν μια χαρά. Και τιμόνι που ένοιωθε και μπροστινό καλούτσικο και το μοτόρι τράβαγε και όλα.

Πχ https://www.car.gr/23684197-volkswagen-golf-gti
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#602266
manoliossss έγραψε:https://www.car.gr/12922861-seat-leon-cupra-facelift

Κάτι τέτοιο ίσως;


< >




Sorry τώρα διάβασα το σχόλιο σου περί Leon...όποτε άκυρο!


< >