Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#601581 Καλησπερα, καλησπερα,

ενδιαφερομαι για αγορα αυτοκινητου μεσα στο επομενο διαστημα και εχω καταληξει στις 2 επιλογες του τιτλου.
Αυτο που θα ηθελα ειναι καποιες γνωμες για τα συν και τα πλην των αυτοκινητων αυτων.

Τωρα λιγο περισσοτερα στοιχεια για την περιπτωση,
τα χιλιομετρα θα ειναι αρκετα, γυρω στα 25Κ/ετος με αυξητικες τασεις, και θα περιλαμβανουν μετακινηση απο και προς τη δουλεια αλλα και ταξιδια επαγγελματικα και μη.
Γενικα, δεν αλλαζω συχνα τα αυτοκινητα μου, οποτε μια 4ετια την εχουμε σιγουρα.
Το μπατζετ ειναι στα 15 μαξ. Για κατι ελαχιστα παραπανω πρεπει να ειναι η ευκαιρια του αιωνα και κατι vfm φθηνοτερο καλοδεχουμενο προφανως.

Απο δω και κατω, δεν ειναι αναγκη να διαβασει οποιος βαριεται :lol: απλα δινω λιγο παραπανω info μηπως βοηθησω και βοηθηθω :iconcool:
Ουσιαστικα, θα ειναι το πρωτο μου "σοβαρο" :lipsealed: αυτοκινητο, καθως μεχρι τωρα προτιμουσα (και με επαιρνε) να εχω ενα αυτοκινητο καθαρα προσωπικης χρησης και ενα κουβαδακι μετακινησης.

Π.χ. ειχα celica απλη, celica ts, miata mk1,5 και miata 2,5 turbo τα τελευταια χρονια. Οσο ειχα τα μιατα(8 χρονια), ταυτοχρονα ειχα και ενα 107.
Το θεμα ειναι οτι κουραστηκα πλεον και δε νομιζω οτι ειναι λογω ηλικιας (στα 34) γιατι νιωθω ακομη βλαμμενος και κοιταω s2000 σαν λιγουρης, αλλα κυριως λογω ελλειψης χρονου.
Δλδ πλεον δεν αξιζει να τυραννιεμαι με το πεζω ή κατι παρομοιο, σε μετακινηση και ταξιδια, για 2, αν ειμαι τυχερος αντε το πολυ 3 σκ που θα γινει μια προσωπικη εκδρομη ή μια καλη βολτα.

Οποτε κατεληξα σε αυτα τα 2 μοντελα, τα οποια προφανως στο κομματι της "ανθρωπομεταφορας" για μενα θα ειναι Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ, και ταυτοχρονα εχουν και κατι να "πουν" οταν χρειαστει.
Λιγο πιο ταξιδιαρικο το Golf λιγο πιο διαολακι το fiesta, αλλα και τα 2 αρκετα καλα αυτοκινητα.

Καθε γνωμη σχετικα με την συμβιωση, την αξιοπιστια και γενικα τι χρηζει προσοχης θα με βοηθουσε πολυ. :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#601637 Με 25.000 χλμ. το χρόνο, δεν κοιτάς κάνα Golf gtd?

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#601655
Focusman91 έγραψε:Με 25.000 χλμ. το χρόνο, δεν κοιτάς κάνα Golf gtd?


Να αυτοκτονήσει θες, ειδικά μετά από ΜΧ5 2,5 Turbo? :lol:


@ sebastian: Το Golf GTi είναι μεγαλύτερο και πιο "ολοκληρωμένο" αυτοκίνητο από το Fiesta ST, κάτι που μετράει πολύ στα μεγάλα ταξίδια (κρίνοντας από τα χιλιόμετρα που κάνεις). Εναλλακτικά μπορείς να δεις και για Focus ST είτε Leon FR/Cupra, ή αν το πάμε στα άκρα, Megane RS. :s_devil
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#601707 Οχι παιδια, δεν ειμαι ετοιμος ψυχολογικα να παω σε diesel :lol:

Θεωρω προσωπικη ωριμανση και νικη της λογικης, το γεγονος οτι δεν παω σε λυση rx8 ή s2k + κουβαδακι. :lol:
Μου χει λειψει ηδη το μιατα, ενω το πουλησα μολις πριν 3 μηνες.

Αλλα παμε λιγο στην ουσια.
Δε με νοιαζει ποσο θα καψουν τα παραπανω σε φαση διασκεδασης, με ενδιαφερει κυριως ποσο θα καινε στον ανοικτο δρομο, πχ 140-150.
Γιατι, παροτι τα χλμ που σας ειπα φαινονται αρκετουτσικα, πολυ λιγα απο αυτα ειναι εντος της πολης.

Κι επισης τι λενε τα δυο μοτερ απο αποψη αξιοπιστιας.
Γιατι οπως ειπα και πριν, την 100ρα στην 4ετια την εχουμε στο τσεπακι.

Τα δυο επικρατεστερα απο την ερευνα μου στο car, για την ωρα

https://www.car.gr/22713873-volkswagen-golf-gti#modal

https://www.car.gr/14840690-ford-fiesta-st-180#modal

Θα μιλησω μες στο σκ, και αν υπαρξει μια πρωτη συνεννοηση, λεω να στειλω spotmechanic, μιας και εγω ειμαι Θεσ/νικη.

Focus st, Leon & Megane rs ειναι αρκετα παλια και φορτωμενα με χλμ, οποτε δεν τα κοιταω ιδιαιτερα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#601712 25κ το χρόνο και σε ενδιαφέρει η κατανάλωση στα 140-150 . Μιλάμε για τον ορισμό του diesel . Ένα με 150 άλογα θα ήταν τέλειο.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#601714 Με βαση την αυστηρη λογικη ναι!
Αλλα αν μπαινω στο αμαξι μου και βλεπω το στροφομετρο να τερματιζει πριν τις 5Κ, δεν προκειται να μου ξανασηκωθει ποτε :lol: :lol: :lol:

Παντως τωρα σοβαρα, πες τι εχεις στο μυαλο σου απο μοντελο μεχρι τα λεφτα που ειπα και το συζηταμε. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#601715 To GTD ταξιδεύει γύρω στα 6λτ/100 σε αυτές τις ταχύτητες και το GTI κοντά στα 9 (αλλά μπορεί να δεις και 7,5).

Οπότε μιλάμε για 3λτ/100 διαφορά. Για 25.000κμ και με 1,7 το λίτρο είναι 425 ευρώ το χρόνο.

Πάρε το GTI :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#601717 Εάν Golf, εγώ θα κοίταγα κάτι τέτοιο:

https://www.car.gr/23916621-volkswagen-golf-2-0-gti-dsg-f1-h

Μπορεί να έχει τα σιχαμένα αλογόγου και να είναι κακάσχημο αλλά για να φορτωθεί 2λτ η Καρέντα σημαίνει ότι είναι καθαρό το αμάξι. Επίσης το DSG του είναι αξιόπιστο γενικά γιατί είναι το "παλιό" 6αρι και το μοτόρι του είναι κι αυτό πιο αξιόπιστο από το αντίστοιχο Audi με valvelift της ίδιας χρονολογίας. Επίσης έχει άφθονο υλικό για σκάλισμα (το αναφέρω λόγω 2.5Τ Miata) και με πολύ λογικά κόστη.

Εναλλακτικά κάνα τέτοιο από κάνα μερακλή που δεν του χει βγάλει τα μάτια και θα σου περισσέψει και κάνα 2-3χιλιαρο:

https://www.car.gr/22709394-seat-leon-cupra
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#601719
Nikos! έγραψε: Για 25.000κμ και με 1,7 το λίτρο είναι 425 ευρώ το χρόνο.

Τόσα είναι με 10κ . Οπότε κανονικά πάμε στα 85-100e το μήνα . Βέβαια κάποιοι δίνουν τόσα για τσιγάρα ή μια νυχτερινή έξοδο . Αν υπάρχουν τα φράγκα , it's not big a deal .
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#601725
Deleted User 1 έγραψε:Εάν Golf, εγώ θα κοίταγα κάτι τέτοιο:

https://www.car.gr/23916621-volkswagen-golf-2-0-gti-dsg-f1-h


Σύμφωνα με την allianz ένα αντίστοιχης χρονολογίας δίχως dsg , έχει εμπορική αξία 9392e . Και η allianz συνήθως φουσκώνει λίγο την τιμή για να εισπράττει περισσότερα ασφάλιστρα σε συμβόλαιο με κλοπή.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#601727
mousatos έγραψε:
Nikos! έγραψε: Για 25.000κμ και με 1,7 το λίτρο είναι 425 ευρώ το χρόνο.

Τόσα είναι με 10κ . Οπότε κανονικά πάμε στα 85-100e το μήνα . Βέβαια κάποιοι δίνουν τόσα για τσιγάρα ή μια νυχτερινή έξοδο . Αν υπάρχουν τα φράγκα , it's not big a deal .


Oops...ξέχασα το Χ3 :lol: :lol:

Σημαντικό, σόρι :lol:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#601730 Πάντως αν πας για golf κοίτα και πεντάπορτα να ξεμπερδεύεις μια και καλή. Δεν νομίζω ότι υστερούν ιδιαίτερα σε εμφάνιση σε σχέση με τα τρίπορτα.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#601739 Εάν δε χρειάζονται οι πίσω πόρτες και επειδή ο άνθρωπος αποζητά το σπορτίφ στοιχείο, μήπως είναι καλύτερη η τριπορτούρα για την καλύτερη ακαμψία, ή είναι αμελητέα η διαφορά; :hmmm: