Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#596324 Σύντροφε δεν εκπιπτει ο ΦΠΑ σε επιβατικό.
Βασικά το κόστος χρηματοδότησης πρέπει να υπολογίσεις. Ειδικά αν είσαι εταιρεία.
+ ότι περνάει στο έξοδο όλο το μίσθωμα και όχι μόνο η απόσβεση. Δηλ. 25% το χρόνο αν είναι για τέσσερα χρονια έναντι 16.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596325
junior gt έγραψε:Σύντροφε δεν εκπιπτει ο ΦΠΑ σε επιβατικό.
Βασικά το κόστος χρηματοδότησης πρέπει να υπολογίσεις. Ειδικά αν είσαι εταιρεία.
+ ότι περνάει στο έξοδο όλο το μίσθωμα και όχι μόνο η απόσβεση. Δηλ. 25% το χρόνο έναντι 16.
Ακόμα χειρότερα δηλαδή.

Το leasing έτσι όπως το έκαναν βολεύει μόνο εταιρίες που το δίνουν παροχή στα στελέχη τους.

Εκτός αν δεν έχεις καθόλου μετρητά οπότε συμφέρει γιατί η χρηματοδότηση θα βγει πολύ ακριβότερη.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#596326
Νίκος Παππάς έγραψε:https://configurator.myavis.gr/el/car/toyota-corolla-1-8-hsd-style
Μισθωμα: 459 Χ 48 = 22.032€


Αξια αυτοκινητου: 24.400€ Αν το αγορασεις θες σερβις επι 4 χρονια, μικτη ασφαλεια μια αλλαγη ελαστικων, τα οποια πανω απο 5 χιλιαρικα δεν ειναι.
24.400 + 5.000 =29400

Αν το πουλησεις στην 4 ετια θα παρεις τα μισα της αξιας πισω, ισως και παραπανω; Βαζω απο την κοιλια μου 13 χιλιαρικα.

Αρα, εδωσες 29.400 - 13.000 = 16400€ σου κοστισε σε σχεση με τα 22 χιλιαρικα του ληζινγκ

ΑΝ εχεις εταιρια ωστε να εκπιπτει ο ΦΠΑ και ΑΝ δεν εχεις μετρητο αρα θα κανεις χρηματοδοτηση, ΙΣΩΣ να συμφερει.

Τωρα 1.400€ τον χρονο επιπλεον για να μην εχεις την εγνοια της αγοραπωλησιας και το αγχος της ιδιοκτησιας, ας αποφασισει κανεις αν ειναι πολλα η οχι.
Εμενα πολλα μου φαινονται
Καλά όλα αυτά (αν και οι παραδοχές είναι.... τεσπα), αλλά το 80 και το 100% από που προκύπτει;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#596328 Ξαναδιαβασε τι εγραψε, δεν ειναι αυτο το 80% αλλα το αλλο. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596330 Ανάλογα το μοντέλο τα χρήματα που θα δώσεις αντιστοιχούν σε αυτά τα ποσοστά. Ενοίκιο / αγορά.
Χωρίς να υπολογίζονται τα υπόλοιπα έξοδα ή η πώληση του αυτοκινήτου μετά την τετραετία, ή τυχόν εκπτώσεις στην τιμή αγοράς.

Στα μοντέλα που προσφέρουν οι εταιρείες το ποσοστό αγγίζει το 80%, ενώ σε δίκη σου διαμόρφωση εξοπλισμού, κινητήρα, κλπ αγγίζει το 100%.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#596331
Νίκος Παππάς έγραψε:Ανάλογα το μοντέλο τα χρήματα που θα δώσεις αντιστοιχούν σε αυτά τα ποσοστά. Ενοίκιο / αγορά

Προφανώς όχι.
Ούτε καν κοντά

Και για να μιλάμε με πραγματικά παραδείγματα (αυτοκίνητο σε προσφορά) :

https://www.myavis.gr/el/offers-list/to ... -hb-hybrid

Τιμή λιανικής με μεταλλικό : 21720
Πινακίδες, ΤΚ, έξοδα προετοιμασίας κλπ : 500

Συνολο μετρητοίς : 22.200
Μεικτή ασφάλεια για 4 χρόνια με απαλλαγή 300+ΦΠΑ σε legit εταιρεία : 4000
ΤΚ : 300
Λάστιχα : 300
Service σε επίσημο για 4 χρόνια : 1000 (το λιγότερο)

Σύνολο (ΧΩΡΙΣ το κόστος του χρήματος) :
28.000, και σου μένει το αυτοκίνητο

Σύνολο για 4 χρόνια αν γίνει leasing (ΜΕ το κόστος του χρήματος) : 17.600, και δεν σου μένει το αυτοκίνητο

Τώρα τα υπόλοιπα υπέρ και κατά (ευελιξία κλπ), καθώς και τα λογιστικά για τους επαγγελματίες, δεν τα λαμβάνω υπόψη είναι πως βολεύεται ο καθένας

Αυτά.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596338 Η ασφάλεια που βάζεις είναι η ακριβότερη της αγοράς, τα ΤΚ υπερβολικά για υβριδικό ( τα οποία δεν πληρώνουν μέχρι και φέτος ) και το κόστος σέρβις εξωφρενικό για 4 χρόνια χρήσης στο αμάξι.

Παρόλα αυτά η διαφορά που προκύπτει των 10.400€ πολύ εύκολα καλύπτεται από την πώληση του αυτοκινήτου και μένει και κέρδος.

Επίσης ο Τζομπαρος δεν θέλει αυτό, αλλά το άλλο που έβαλα εγώ και εκεί δεν υπάρχει σύγκριση.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#596340 Κάνεις λάθος για την ασφάλεια και για όλα. Έφερα ένα τυχαίο παράδειγμα που βάσει των λεγόμενων σου έπρεπε να είναι στο 80+%. Ε δεν είναι.
Ούτε το παράδειγμα που έφερες εσύ αποδεικνύει αυτό που έγραψες στο μεταξύ.
Το τι θέλει ο τζομπ τι σχέση έχει; :dizzy:

Τα έχεις μπερδέψει λίγο.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#596343 Ρε σεις οριακά είναι όλα και τα πράγματα απλά. Κανείς δε βρήκε την κότα με τα χρυσά αυγα:
Άμα δεν ψάχνεις κάποιο ειδικό ή πανάκριβο αυτοκίνητο, είσαι εταιρεία και η χρηματοδότηση είναι βασικός παράγοντας συμφερει το leasing.
Επίσης στο leasing υποθέτεις και ρισκάρεις ότι δε θα αλλάξουν οι ανάγκες σου για τα επόμενα τέσσερα χρόνια όχι μόνο για το αυτοκίνητο αυτό κάθε αυτό αλλά και για τα χιλιόμετρα που θα κάνεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596344 @ Asimov
Μα τα ποσοστά που έδωσα με ρώτησες και είπα τι αφορούν.
Τις τιμές κόστους της ενοικίασης σε σχέση με την αγορά.
Τι ποσοστό είναι τα 17.600 στα 22.200 στο δικό σου παράδειγμα;
Όπως και τα 22.032 στα 24.400 του δικού μου;


Από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει αυτό που τον συμφέρει.
Υπάρχει μικτή με 1000€ απαλλαγή που κοστίζει 600€ τον χρόνο από legit εταιρεία, υπάρχει και με 1050 και απαλλαγή 300.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#596352
Asimov έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ανάλογα το μοντέλο τα χρήματα που θα δώσεις αντιστοιχούν σε αυτά τα ποσοστά. Ενοίκιο / αγορά

Προφανώς όχι.
Ούτε καν κοντά

Και για να μιλάμε με πραγματικά παραδείγματα (αυτοκίνητο σε προσφορά) :

https://www.myavis.gr/el/offers-list/to ... -hb-hybrid

Τιμή λιανικής με μεταλλικό : 21720
Πινακίδες, ΤΚ, έξοδα προετοιμασίας κλπ : 500

Συνολο μετρητοίς : 22.200
Μεικτή ασφάλεια για 4 χρόνια με απαλλαγή 300+ΦΠΑ σε legit εταιρεία : 4000
ΤΚ : 300
Λάστιχα : 300
Service σε επίσημο για 4 χρόνια : 1000 (το λιγότερο)

Σύνολο (ΧΩΡΙΣ το κόστος του χρήματος) :
28.000, και σου μένει το αυτοκίνητο

Σύνολο για 4 χρόνια αν γίνει leasing (ΜΕ το κόστος του χρήματος) : 17.600, και δεν σου μένει το αυτοκίνητο

Τώρα τα υπόλοιπα υπέρ και κατά (ευελιξία κλπ), καθώς και τα λογιστικά για τους επαγγελματίες, δεν τα λαμβάνω υπόψη είναι πως βολεύεται ο καθένας

Αυτά.



Όταν λες legit?
H Hellas Direct πιάνεται για παράδειγμα?

Προς το παρόν πάντως δεν πληρώνει τέλη η Corolla.

Στο RAV4 που είχαμε τα 4 πρώτα χρόνια τουλάχιστον δεν είχαν φτάσει τόσο τα σέρβις.
Βέβαια μιλάμε για κάμποσα χρόνια πριν οπότε δεν ξέρω τις τιμές τώρα αν και δεν θα μου φαινόταν περίεργο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#596353 Την HD όχι δεν την μετράω. Εξάλλου δε νομίζω ότι έχει πρόγραμμα με τόσο χαμηλή απαλλαγή. Groupama, εθνική, ergo, Generali κλπ εννοώ.
2 service μικρά και 2 μεγάλα συν τακάκια κλπ κάπου στο ενδιάμεσο, σε εξουσιοδοτημενο είναι σίγουρα 1000+ ευρώ.

Να επαναλάβω ότι στο σενάριο αυτό δεν υπολογίζω το κόστος του χρήματος που ίσως είναι και το πιο σημαντικό (και που στην περίπτωση του leasing συμπεριλαμβάνεται).
Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι το leasing μπορεί να συμφέρει ή να μη συμφέρει κατά περίπτωση : αυτό που σίγουρα δεν ισχύει όμως είναι τα ποσοστά που έδωσε ο ΝΠ.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#596355
Νίκος Παππάς έγραψε:@ Asimov
Μα τα ποσοστά που έδωσα με ρώτησες και είπα τι αφορούν.
Τις τιμές κόστους της ενοικίασης σε σχέση με την αγορά.
Τι ποσοστό είναι τα 17.600 στα 22.200 στο δικό σου παράδειγμα;
Όπως και τα 22.032 στα 24.400 του δικού μου;


Ε αυτό που λες λοιπόν είναι ΛΑΘΟΣ. Δεν σημαίνει τίποτα απολύτως αυτό που λες. Δεν είναι επιχείρημα.
Το γιατί μην το επαναλάβω, ξαναδιάβασε ο, τι έγραψα.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#596356 Έχει απαλλαγή στα 500€.
Προσωπικά δεν έχω κάποιο παράπονο από αυτούς πάντως.

Για τα σέρβις όπως είπα η εμπειρία μου από αντιπροσωπεία είναι πριν αρκετά χρόνια.
Τακάκια πάντως είχαμε αλλάξει σε χιλιόμετρα που το leasing θα ήταν σε δεύτερο ιδιοκτήτη. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#596358 Συμφέρει τόσο πολύ το leasing που 3/4 στο φόρουμ έτσι τα αγόρασαν. Κάντε ένα poll και θα δείτε. :s_bye