Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By g8777
#596286 Τι σχεση εχει το προθεμα ευρω- με τον τοπο που μενεις;

ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΝΙΚΟΠΑΠΠΙΕΣ.

Σιγα την Ψωροκωσταινα που νομιζει οτι θα ειναι και στην frontline των αυτοκινητιστικων εξελιξεων. Diesel θα παρεις, ωριμη τεχνολογια, οχι σαν τις dipomatιες των υβριδικων.

"Ρε φιλαρακο πολλα δεν ειναι 2,5 χιλιαρικα για το τογιοτα, αυτες οι μπαταριες κραταγαν μεχρι 4 χλμ, εδω οι νεες εχουν αυτονομια τα 400"

Σεπτεμβριος 2021 μΧ

"Τιλεστωρα ρε αλανι, 308 diesel πουλαει ενας στην Αλεκουπολη, τιναλεμε τωρα, μονο 200 δισεκατομμυρια χλμ, ακομα δεν εδεσαν τα μεταλλα ασουμε, αυτοκινητο των Μεγαλων Παλαιων. Τζαμπα ρε λεμε στα 26 χιλιαρικα, ειναι και γιατρος αρα θα το εχει ΠΕΝΑ. Και μπαινει παντου εκτος απο Γλυφαδα ετσι;"

Forum αυτοκινησης, Γιουνης 2022 μΧ
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#596287 Αν δεν έχεις θέση στάθμευσης σπίτι σου δεν αξίζει να το αγοράσεις ακόμα το Τέσλα. Συν του ότι χρειάζεται πολύ προσεκτικός προγραμματισμός για τις περισσότερες εκδρομές/μεγαλύτερες βόλτες σου
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#596288 https://www.jeep.gr/hybrid
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596289
g8777 έγραψε:Τι σχεση εχει το προθεμα ευρω- με τον τοπο που μενεις;

ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΝΙΚΟΠΑΠΠΙΕΣ.

Σιγα την Ψωροκωσταινα που νομιζει οτι θα ειναι και στην frontline των αυτοκινητιστικων εξελιξεων. Diesel θα παρεις, ωριμη τεχνολογια, οχι σαν τις dipomatιες των υβριδικων.

"Ρε φιλαρακο πολλα δεν ειναι 2,5 χιλιαρικα για το τογιοτα, αυτες οι μπαταριες κραταγαν μεχρι 4 χλμ, εδω οι νεες εχουν αυτονομια τα 400"

Σεπτεμβριος 2021 μΧ

"Τιλεστωρα ρε αλανι, 308 diesel πουλαει ενας στην Αλεκουπολη, τιναλεμε τωρα, μονο 200 δισεκατομμυρια χλμ, ακομα δεν εδεσαν τα μεταλλα ασουμε, αυτοκινητο των Μεγαλων Παλαιων. Τζαμπα ρε λεμε στα 26 χιλιαρικα, ειναι και γιατρος αρα θα το εχει ΠΕΝΑ. Και μπαινει παντου εκτος απο Γλυφαδα ετσι;"

Forum αυτοκινησης, Γιουνης 2022 μΧ

Οχι να ακουσουμε G8777ΙΕΣ :s_tongue

https://www.newsauto.gr/specials/gallia ... is-kafsis/
απο το 2040

Μεχρι τοτε ομως θα εχουν απαγορευτει τα θερμικα αυτοκινητα απο τις πολεις.



Αλλα αν ενιωθες θα εχεις παρει ΔΥΟ Polo? :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By g8777
#596290 Έντυ ως ειδικός Jeepολογος απάντησε αε παρακαλώ στα Τρακουσελλεια newsautiκα λινκ του απο πάνω. :lol:

Όχι,ας πάρει Τέσλα Νικ Παπ. Πολύ συνετή αγορά στην Ελλάδα, μην νιώθει μοναξιά και ο Αλαφούζος. :shifty:

Ασίμω πιάσε μου μια ξαπλώστρα, έρχομαι.ΕΡΧΟΜΑΙ.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596291
g8777 έγραψε:Όχι,ας πάρει Τέσλα Νικ Παπ. Πολύ συνετή αγορά στην Ελλάδα, μην νιώθει μοναξιά και ο Αλαφούζος. :shifty:

ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ TESLA???????????????????????????? : :protest: :protest:

Νίκος Παππάς έγραψε:Βρε να πας. Αλλα εκτος απο το μπατζετ που εκτοξευεται, με τους φορτιστες τι θα κανεις; Θελει σιγουρα μια πενταετια να αναπτυχθουν σε ολες τις Ε/Ο, μπορει περισσοτερο.


:s_whiteflag :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By g8777
#596292
JBT έγραψε:
Μήπως να πάω κατευθείαν στο Tesla ; :hmmm:


Νίκος Παππάς έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Βρε να πας. .


:s_whiteflag :s_whiteflag


:dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Ασιμω έγραψε: Εικόνα
ΕΛΑ :s_airkiss


:inlove: :inlove: :inlove: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#596305 ερώτηξις:

έστω ότι με συμφέρει το λίζιν (θα μάθω από βδομάδα εάν το σηκώνω κλπ), το προχωρώ;

εάν ναι, τι αμάξι μπορώ να κοιτάζω; με ενδιαφέρει η τελική τιμή, ο κυβισμός κλπ; τι τι τι τι ε τι ε τι τι
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596306
JBT έγραψε:ερώτηξις:

έστω ότι με συμφέρει το λίζιν (θα μάθω από βδομάδα εάν το σηκώνω κλπ), το προχωρώ;

εάν ναι, τι αμάξι μπορώ να κοιτάζω; με ενδιαφέρει η τελική τιμή, ο κυβισμός κλπ; τι τι τι τι ε τι ε τι τι

ΑΝ παρεις καποιο ετοιμο σε προσφορα θα πληρωσεις το 80+% της αξιας του στα 4 χρονια. Αν το αγοραζες και το πουλαγες στην 4ετια πιο πολλα θα σου εμεναν. Αλλα δεν θα ειχες αγχος μην συμβει κατι , οπως και τρεχαματα για να πουληθει.

ΑΝ παρεις ομως αμαξι συμφωνα με τις δικες σου απαιτησεις, θα πληρωσεις το 100% της αξιας του και μετα το περας της 4ετιας δεν θα εχεις τιποτα.

Α, τα τεκμηρια μετρουν κανονικα ακομα και στο ληζινγκ


ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ
Άβαταρ μέλους
By markvag
#596307 Με γεια το ψορολα. :inlove:

Το πρώτο ψορολα που μ' αρέσει και θα έπαιρνα.

Να έρθεις να το κάνω ένα τεστ ντράιβ. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#596310 Αναμενω αναδραση για την θέση του USB port στην κεντρική κονσόλα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#596312
Νίκος Παππάς έγραψε:
JBT έγραψε:ερώτηξις:

έστω ότι με συμφέρει το λίζιν (θα μάθω από βδομάδα εάν το σηκώνω κλπ), το προχωρώ;

εάν ναι, τι αμάξι μπορώ να κοιτάζω; με ενδιαφέρει η τελική τιμή, ο κυβισμός κλπ; τι τι τι τι ε τι ε τι τι

ΑΝ παρεις καποιο ετοιμο σε προσφορα θα πληρωσεις το 80+% της αξιας του στα 4 χρονια. Αν το αγοραζες και το πουλαγες στην 4ετια πιο πολλα θα σου εμεναν. Αλλα δεν θα ειχες αγχος μην συμβει κατι , οπως και τρεχαματα για να πουληθει.

ΑΝ παρεις ομως αμαξι συμφωνα με τις δικες σου απαιτησεις, θα πληρωσεις το 100% της αξιας του και μετα το περας της 4ετιας δεν θα εχεις τιποτα.

Α, τα τεκμηρια μετρουν κανονικα ακομα και στο ληζινγκ


ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ
Τι εννοείς το 80 και το 100% της αξίας;
Δεν ισχύει αυτό που λες
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#596318 Ο σύντροφος νομίζω θέλει να πει ότι οι εταιρείες leasing έχουν κάνει συμφωνίες με τις αντιπροσωπειες για κάποια μοντέλα συγκεκριμένα που ζητούν οι πελάτες τους πχ Χ1, XC40 κλπ τα περισσότερα diesel, οπότε πετυχαίνουν αρκετά καλύτερες τιμές αγοράς.
Αν τώρα θέλεις να πάρεις με leasing ξέρω γω ένα ειδικό αυτοκίνητο πχ m3, η εταιρεία leasing δε θα πετύχει ιδιαιτέρως καλύτερη τιμή απο έναν ιδιώτη.
Επίσης σε αυτά τα μοντέλα της 'προσφορας' έχουνε αντίστοιχες εκπτώσεις από τα συνεργεία που τα πάνε για σέρβις και επειδή είναι και μοντέλα που κυκλοφορούν ευρέως ξέρουν και την τιμή που θα πιάνουν μετά τη λήξη της μίσθωσης.
Οπότε γενικώς μπορεί να συμφέρει το μίσθωμα. (άμα βάλεις και στην εξίσωση ότι το μίσθωμα περνάει ολόκληρο σαν έξοδο αν το έχεις σε εταιρεία).
Από την άλλη άμα μπορείς να διαθέσεις τα λεφτά Cash για το ειδικό αυτοκινητο που θες να πάρεις οκ. Αν όμως δεν μπορείς και βάλεις το κόστος χρηματοδότησης από τράπεζες κλπ μπορεί πάλι να συμφέρει το leasing.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#596319 Ασφάλειες, τέλη, service, χρηματοδότηση κ.α. πρέπει να τα υπολογίσεις στο κόστος.
Δεν είναι μόνο η αξία του αυτοκινήτου, αυτά από μόνα τους για ένα αμάξι των 25κ είναι 7-8.000 το λιγότερο.
Ο, τι κι αν έχεις στο μυαλό σου λοιπόν, τα ποσοστά αυτά δεν ισχύουν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596323 https://configurator.myavis.gr/el/car/t ... -hsd-style
Μισθωμα: 459 Χ 48 = 22.032€


Αξια αυτοκινητου: 24.400€ Αν το αγορασεις θες σερβις επι 4 χρονια, μικτη ασφαλεια μια αλλαγη ελαστικων, τα οποια πανω απο 5 χιλιαρικα δεν ειναι.
24.400 + 5.000 =29400

Αν το πουλησεις στην 4 ετια θα παρεις τα μισα της αξιας πισω, ισως και παραπανω; Βαζω απο την κοιλια μου 13 χιλιαρικα.

Αρα, εδωσες 29.400 - 13.000 = 16400€ σου κοστισε σε σχεση με τα 22 χιλιαρικα του ληζινγκ

ΑΝ εχεις εταιρια ωστε να εκπιπτει ο ΦΠΑ και ΑΝ δεν εχεις μετρητο αρα θα κανεις χρηματοδοτηση, ΙΣΩΣ να συμφερει.

Τωρα 1.400€ τον χρονο επιπλεον για να μην εχεις την εγνοια της αγοραπωλησιας και το αγχος της ιδιοκτησιας, ας αποφασισει κανεις αν ειναι πολλα η οχι.
Εμενα πολλα μου φαινονται