g8777 έγραψε:98107.+1, ειδικά για τον rocsta
Γενικως μια ματια στον προσφερομενο στολο καθε εμπορου αρκει για να σχηματισεις αποψη περι των πρακτικων του. Για τον συγκεκριμενο αυτο που βλεπεις ανταποκρινεται στην αληθινη κατασταση του αυτοκινητου. Συν το detailing συν την προελευση (ιδιωτες, οχι εταιρικα).
< Note >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
https://jimmuclarku.blogspot.com/
rocsta έγραψε:Φέρε μία το s2k και τα άλλα τα βρίσκουμε
Το θέλεις ;
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
Σήμερα είδα στον δρόμο ένα φορδ που με έβαλε σε σκέψεις... Και όμως φορδ
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
Για 208 δεν ξέρω, ωστόσο το νέο Κλιο έρχεται σε ενα μήνα.
< Note >
JBT έγραψε:Volvo v40 που βλέπω λίγα με λίγα χλμ και φρέσκα γενικά, μπαίνουμε;;
Εμένα μ' άρεσε οδηγικά όταν το είχα πάει μια καλή βόλτα κάποτε...
Ξαναλέω, για τη δουλειά που το θέλεις, χρειάζεσαι το μεγαλύτερο δυνατό αυτοκίνητο. Και χαμηλό. Και με 6άρι κιβώτιο. Να βάζεις μία 6η στην αρχή, να πατάς το cc και να φτάνεις στο τέλος έχοντας ακούσει το μισό spotify στο τέρμα.
Και, μιας και θα το πουλήσεις σχετικά σύντομα (3, 4, 5 χρόνια) και θα το φορτώσεις άπειρα χλμ, θα έλεγα μετάχειρο, σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση και με όσο το δυνατόν λιγότερα χλμ. Ένα καινούριο θα σου κοστίσει πολύ περισσότερο σε απαξίωση. Από την άλλη έχεις εγγύηση, αλλά ένα πχ Volvo S/V60 είναι αρκετά αξιόπιστο αμάξι. Και άνετο σε ταξίδι (τα καθίσματα της Volvo είναι εξαιρετικά). ΟΚ, με τον 1,6d (της PSA) δεν θα έλεγα πως βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά για ένα ταξίδι στην εθνική με σταθερή ταχύτητα είναι μια χαρά...
Επίσης, ολοκαίνουριο αμάξι δεν θα έπαιρνα, κάτσε να περάσει λίγος καιρός να δούμε τι κουσούρια θα βγάλει...
Επίσης, πολλά χλμ σε γερμανικό με το βασικό κάθισμα, ούτε στον εχθρό μου. Όσα έχω δοκιμάσει (Opel και VW group) τα βασικά καθίσματα ήταν απλά για πέταμα. Χρειάζεται οπωσδήποτε κάποιο πιο ακριβό κάθισμα (συνήθως τα πουλάνε σαν σπορ καθίσματα), γιατί αλλιώς η μέση καραδοκεί. Μην υποτιμάμε την αξία ενός καλού καθίσματος και αντίστοιχα τον (κυριολεκτικό) πόνο που μπορεί να προκαλέσει ένα κακό κάθισμα μετά από κάποιες ώρες στο τιμόνι.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
dimik έγραψε:Βασικότερο είναι να μάθουμε να ρυθμίζουμε σωστά το κάθισμα.
< >
Συμφωνώ, αλλά μερικά απλά δεν γίνεται. Εγώ πχ έχω παρατηρήσει σε Opel και VW group που έχω δοκιμάσει το βασικό κάθισμα, πως το σχήμα της πλάτης είναι τελείως άβολο και πως δεν μπορώ να βολευτώ με τίποτα. Άλλους δεν τους ενοχλεί. Αντίστοιχα, εάν το αμάξι είχε τα πιο ακριβά σπορ καθίσματα ήταν μια χαρά. Αυτά που έχω τώρα πχ είναι εξαιρετικά (αν και στενά).
Με τα PSA από την άλλη δεν είχα θέμα ούτε στο βασικό κάθισμα.
Βρίσκω πάντως πως τα σπορ καθίσματα μου φαίνονται πάντα πολύ πιο άνετα (δεν μιλάω για αγωνιστικά μπάκετ προφανώς, αυτά που έχουν ως "σπορ" οι μαζικοί κατασκευαστές), φαντάζομαι γιατί στηρίζουν καλύτερα το σώμα.
Οι καθισματάρες της βολβάρας βέβαια είναι σε άλλη κλάση.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Μικρούλη αλλά εάν δεν πάρω αυτό θα πάρω πραγματικά κάτι τελείως διαφορετικό (το φορδ που λέγαμε)
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
το καινούριο duster σε 4χ4 να το κοιτάξω; θα κάνει ταξίδι αξιοπρεπές;
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα