REALZEUS έγραψε:Με το κλειδωμένο η ρόδα που θα σταμάταγε θα σπινάρει και θα διώξει την άμμο, θα σκάψει και θα βουλιάξει και αν το παρακάνεις θα σκάψουν και οι δύο. Προτιμάς περιορισμένης ολίσθησης που το φαινόμενο θα είναι μειωμένο, απλά θα αποτρέψει την ακινητοποίηση αλλά χωρίς να σκάψει πολύ.sknipper έγραψε: Για τον ίδιο λόγο δεν θέλεις και κλειδωμένο διαφορικόΟρίστε;
Βέβαια συνήθως δεν έχεις επιλογή οπότε με ό,τι έχεις θα πορευτείς, αν έχεις μπλοκέ μην το κλειδώσεις κι αν δεν έχεις μπλοκέ τότε από το τίποτα κλείδωσέ το...