Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#197413 Το 500χ το οδηγησα στην εκθεση αυτοκινητου. Ηταν το βενζινοκινητο με τα 140 αλογα. Ενδιαφερον ο ηχος και ενας κινητηρας που δουλευει καλύτερα στις υψηλες στροφες. Ηταν το δικινητο και ειχε 3 προγραμματα οδηγησης. Δοκιμασα το νορμαλ και το σπορ. Στο σπορ ακουγοταν περισσοτερο ο ηχος του κινητηρα, σκληραινε (ισως και λιγο σε ενοχλητικο βαθμο) το τιμόνι αλλα αλλαγη σε αναρτηση, καμια. Πολύ καλό κράτημα. Πιο σκληρο και πιο σπορτιφ απο το κασκαι μας. Μεσα ποιοτικα, αρκετα καλο. Μου πήρε λιγη ωρα για να βρω ολα τα κουμπιά στο τιμόνι τι λειτουργιες ειχε. Το πιο επικο ηταν το G METER!!!

Θα το αγοραζα+

.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#197441 Δε καταλαβαίνω γιατί τέτοια τάση "υποβιβασμού"για τη fiat.Εκτός από τις αποτυχίες που ανέφερθηκαν,αν και η peugeot έχει αρκετές,μιλάμε για εταιρεία η οποία δεν είναι και χθεσινή στη κατηγορία.Το Panda ήταν από τα πρώτα τετρακίνητα μικρά αυτοκίνητα και ουσιαστικά ένας απο τους προγόνους της κατηγορίας των μικρών suv,ενω το 500 αποδεδειγμένα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.Μη ξεχνάμε επίσης οτι το 500x στηρίζεται πάνω στη πλατφόρμα της Guilleta ,ενω ακόμα και στη πίσω αναρτηση φοράει McPherson.Το 2008 στηρίζεται στο 208.
Τώρα για την αξιοπιστία που γράφτηκε μια χαρά τα πάει η Fiat πλέον,σε αντίθεση με τους Γερμανούς και τους Γάλλους.
εδιτ: Επίσης το Bravo που αναφέρθηκε,ήταν φοβερό αυτοκίνητο για την εποχή του.Το είχα 3 χρόνια .Και κράτημα και επιδόσεις στα 1600cc .Εμένα μου είχε βγάλει προβληματα να πούμε την αλήθεια,αλλα το είχα πάρει και μεταχειρισμένο και απο το 1998 έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#197452 Νταξ bravo και stilo ηταν γενικα αδιαφορα αλλα οχι και το Tipo.
Γενικα Corto διαβαζω πολυ απολυτες αποψεις που δεν βασιζονται καπου.
Α και οπως εγραψε και ο kostis20 το 500Χ ειναι μια κατηγορια πανω με οσα αυτο συνεπαγεται...

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#197468 Μαλτέζε τι μπάτζετ έχεις;

Υπάρχει ένας νόμος του forum που θέλει όποιον ανοίγει τοπικό στο "Αγορά Συγκρίσεις μοντέλων" να καταλήγει με μπεεμβε μτχ...

:ninja: :ninja: :ninja:

Το 500 πάντως δεν έχει καμία σχέση με το 2008.
Συν το ότι ο μικρότερος κινητήρας του Peugeot θα ζορίζεται αρκετά να φέρει βόλτα το -σχετικά- βαρύ αμάξωμα και άρα μπορεί να έχει χειρότερη κατανάλωση από το Fiat.

ΒΤW στο Clio 1,2 TCE έχουμε 7 μέση κατανάλωση (μετακίνηση στο κέντρο, όχι φοβερά ζορίσματα).
Εσύ;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#197491
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#197498 . ΙΜΟ η μαγική λέξη στο συγκεκριμένο θεματάκι είναι ροπή και από δαύτη νομίζω ότι πάσχει ο 1,2.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#197523
Τελευταία επεξεργασία από Corto Maltese και 18 Δεκ 2015, 17:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#197525 Σταυρο μου φερε την μυγα πισω.

< >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#197528 Εικόνα

:)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#197530 @maltezos
αυτό είναι το θέμα με τα μικρά turbo.
Διαβάζει ο κόσμος ωραία νούμερα που έχουν βγει σε "εργαστηριακές" συνθήκες και όταν πάνε να τραβήξουν καθημερινά βάρη, αρχίζουν να πίνουν με το καλαμάκι.
Γι' αυτό θα σκεφτόμουνα ότι ίσως ο 1,4 του Fiat να προκύψει πιο οικονομικός από τον 1,2 Peugeot.

Στην τελική αν τα πατήσεις και τα δυο θα πιούν αγλέορα.

Στην όλη εξίσωση πάντως πρέπει να σκεφτείς και το θέμα μεταπώληση όπου η ζυγαριά είναι σαφώς υπέρ του 500...