Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#197541
rocsta έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Ακομα και 100κιλα πραγματικη διαφορα να εχουν υπερ του 2008, τα +30 αλογα του 500Χ στην πραξη ειναι πολυ λιγοτερα, αναλογως και την κλιμακωση κιβωτιου, ισως και να εχουν παρομοιες επιδοσεις...


Με αυτη τη λογικη μπορει "αναλογως την κλιμακωση του κιβωτιου" απ την αναποδη ομως, να ειναι ακομα μεγαλυτερη η διαφορα των 30ps.

Δεν εχω καν μπει μεσα σε κανενα απ τα δυο, αλλα γιατι μιλας στον αερα; Δεν υπαρχουν νουμερα μετρησεων;

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους


Φυσικα και παιζει ΚΑΙ η κλιμακωση κιβωτιου, οταν ομως ξερεις οτι και τα δυο ειναι 6αρια, αλλα και οτι λογω της τελευταιας καταστασης με το κηνυγι μειωσης ρυπων, στην πλειοψηφια των πλεον εμπορικων-οικογενειακων αυτοκινητων επιλεγονται το δυνατον μακριες σχεσεις μεταδοσης, μαλλον εκει θα παιζονται αρκετα μικροτερες διαφορες σε σχεση με την σημαντικη -κατα τις επισημες αναφορες κατασκευαστων- διαφορα βαρους που εχουν αυτα τα δυο μεταξυ τους.
Οπερ και για αυτο ανεπτυξα την παραπανω τοποθετηση.

Νουμερα εγω δεν βρηκα για το 2008 1.2/110 για αυτο και δεν παρεθεσα πχ για το 500Χ 1.4/140.

Αν εσυ ή καποιος αλλος βρει, ας τα παραθεσει.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#197544
EDDIE_147 έγραψε:

...Στην όλη εξίσωση πάντως πρέπει να σκεφτείς και το θέμα μεταπώληση όπου η ζυγαριά είναι σαφώς υπέρ του 500...


Kατσε ρε συ, ποτε προλαβε να παλιωσει το 500Χ και το 2008 για να εχουμε μετρο συγκρισης στην μεταπωληση?
Κρινεις μηπως απο το "σκετο" 500? Αν ναι, προκειται για εντελως διαφορετικη κατηγορια και αυτοκινητα, αλλα και απαιτησεων/προτιμησεων κοινου...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#197554 Κρίνω από το 500 το οποίο και κρατάει πολύ καλές τιμές μεταπώλησης.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#197590 Μπορει να ειναι μια ενδειξη αυτη μπορει και οχι.

Προσωπικα το 500 και το Μινι, στην τριθυρη εκδοχη-αναβιωση τους μου αρεσουν, δεν μου αρεσουν ομως τα μεγαλυτερα ξαδερφια τους γιατι οι μεγαλυτεροι ογκοι και οι πεντε πορτες θεωρω πως δεν ταιριαζουν στο αρχικο σχεδιο. Ισως αυτο να το σκεφτονται και αλλοι με οτι μπορει να σημαινει αυτο για τη μεταπωληση τους.
Άβαταρ μέλους
By skous
#282846 Καλημέρα.

Βλέπω σε παραλίες μοντελα της κατηγορίς να φτάνουν σε παχιά άμμο κι να παρκάρουν εκει (ζωώδες βεβαια εαν παρκάρει κανείς 5μ από λουόμενους αλλά αυτό ειπναι για άλλο θέμα...)

Και όλοι με ασφαλτινα λάστιχα και *υποθέτω* με 4x4 (βεκβαια δεν ειπμαι τόσο σίγουρος γιτι βλέπω και πολλαπ q3 που μου μοιάζουν FWD). Εν πάσει περιπτώσει, ας υποθέσουμε οτι είναι AWD.

Γενικά τα σουβάκια αυτά έχουν θέμα με το να κολήσουν σε τέτοιες συνθήκες; Ή είναι σχετικά απίθανο;

Συμβατικά αυτοκιπνητα πλντως δεν το επιχειρούν και εαν το κάνουν έχουν ζόρια μετά (τα 9/10 κολλάνε).



< >
Άβαταρ μέλους
By drenie
#282868 Γιατί ρωτάς skous ; το δικό μου που είναι 4Χ4 δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα γιατί δεν έχω πάει διακοπές . Αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω .

Το δικό σου τετρακίνητο δεν είναι ; σου δίνει την αίσθηση ότι θα κολλήσει ;

.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#282902
skous έγραψε:Γενικά τα σουβάκια αυτά έχουν θέμα με το να κολήσουν σε τέτοιες συνθήκες; Ή είναι σχετικά απίθανο;


Φυσικά και μπορούν να κολλήσουν υπό συνθήκες. Έχω δει μέχρι και τέρας Discovery 4 με αεροαναρτήσεις, κοντά, 3 διαφορικά με τα 2 μπλοκέ, λάστιχα M&S και ειδικό πρόγραμμα για άμμο να κολλάει λόγω λανθασμένου χειρισμού του ιδιοκτήτη (και προσπάθειας να περάσει από σημείο που ήταν σχεδόν "κινούμενη άμμος" που βούλιαζες μέχρι το γόνατο). Φαντάζεσαι μετά πόσο ιδρώσαμε για να ξεκολλήσουμε 2500 κιλά που είχαν βουλιάξει μέχρι και οι πλήμνες... Τραβούσα εγώ με το Disco 1 και άλλα 2 Grand Cherokee, όλοι με κοντά και μπλοκαδούρες και σκάβαμε ομαδικά!!! Εξαρτάται από το πάχος της άμμου αλλά και από το πόσο σφιχτή είναι. Για αυτό οι έμπειροι off roaders προτιμούν την βρεγμένη άμμο, εκεί που σκάει το κύμα. Εξίσου σημαντικός παράγοντας είναι οι γνώσεις του οδηγού. Η άμμος θέλει μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης, φόρα και πολύ γκάζι. Το αυτοκίνητο και τα λάστιχα παίζουν κι αυτά τον ρόλο τους. Οι κοντές σχέσεις και τα 2 ή 3 διαφορικά είναι πολύ προτιμότερα σε σχέση με την έλλειψη κιβωτίου υποπολλαπλασιασμού και τους συνεκτικούς συμπλέκτες που υπερθερμαίνονται. Τα λάστιχα για συνθήκες άμμου πρέπει να είναι φαρδιά και ξεφούσκωτα. Ένας καλός οδηγός πάντως ακόμα και με ένα τετρακίνητο SUV μπορεί να πάει αρκετά μακριά. Με ένα πραγματικό 4χ4 κάνεις παπάδες!!!
Άβαταρ μέλους
By skous
#282926 Ναι συμφωνώ, αλλά οταν μιλάμε για αυτοκινητα με αυτόματα διπλοσυμολεκτα, χωρίς κοντά, χωρίς υποπολλαπλασιασμους κλπ δεν ξέρω, αγχώνωμαι λιγό.

@drjenie ναι είναι awd αλλά δεν θέλω να μαθω τις δυνατοτητές του καλοκαίρι, σε παραλία με κόσμο και με την οικογένεια μέσα :)


< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#282927 Drenie το δικο σου έχει και το κοντά;

< Note 2 >
Άβαταρ μέλους
By drenie
#282929 Νομίζω ότι εννοείς την διλιτρη diesel trailhawk έκδοση . Και το δικό μου έχει τετρακίνηση αλλά όχι όλα τα καλά της trailhawk έκδοσης .

Skous σε καταλαβαίνω . Πάντως αν έχω την ευκαιρία θα το δοκιμάσω στην άμμο και θα ποσταρω την εμπειρία μου .

.
Άβαταρ μέλους
By skous
#282930 Με βρεγμένη έφτασα κυπμα τον χειμώνα αλλά λόγω υγρασίας κλπ νομιζω οτι ακομα και απλό αυτοκινητο ανετα εφτανε εκεί κλπ.

Θα ποστάρω ίσως και σήμερα φωτογραφικά δεδομένα με τι εννοώ (αν το θυμηθώ)


< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#282982 Κι όμως τα ασφάλτινα ελαστικά δεν είναι κακά για την άμμο. Νομίζω στην άμμο θέλεις όχι πολύ άγρια ελαστικά, δεν θέλεις να σκάβεις την άμμο και να βουλιάζεις αλλά να πλέεις επάνω της (το ξεφούσκωμα αυξάνει την επιφάνεια επαφής και βοηθάει στην πλεύση). Για τον ίδιο λόγο δεν θέλεις και κλειδωμένο διαφορικό, καλύτερα περιορισμένης ολίσθησης. Θέλεις δύναμη, επιλογή ταχύτητας από πριν και φόρα. Και δεν σταματάς πάνω στην παχιά άμμο. Και αν σταματήσεις δεν κάνεις καμία μανούβρα και μετά ξεκινάς πολύ απαλά.
Τα λάστιχα και οι γνώσεις του οδηγού για το αυτοκίνητό του και η γενικότερη εμπειρία είναι τα σπουδαιότερα. Οι οποίες αποκτούνται με εκπαίδευση και φυσικά δοκιμές με παρέα (με σκοινιά κλπ). Όπως είπε κι ο skous όχι φούλ σαιζόν με καύσωνα και κόσμο γύρω και οικογένεια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#283290
sknipper έγραψε: Για τον ίδιο λόγο δεν θέλεις και κλειδωμένο διαφορικό


Ορίστε;