Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#4156 _

Λοιπόν, στους επόμενους μήνες επίκειται η αγορά ενός αυτοκινήτου που σύμφωνα με τις απαιτήσεις μάλλον ανήκει στην κατηγορία crossover/suv.

Θα ήθελα τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας.

Οι ελάχιστες απαιτήσεις είναι:
  1. Να είναι καινούριο. Αποκλείονται τα μεταχειρισμένα.
  2. Αποκλείονται αυτοκίνητα από Audi/BMW/Dacia/Hyundai/Kia/Mercedes/Subaru.
  3. Να είναι 5-πορτο.
  4. Να είναι diesel μέχρι 1900 κυβικά, με τουλάχιστον 120 ίππους και 25 χλγμ ροπής.
    UPDATE: Πλέον κοιτάμε και βενζινοκίνητα με τουλάχιστον 150 ίππους και το πολύ έως 1900 κυβικά (κυρίως λόγω των εξαιρετικά περιορισμένων επιλογών σε diesel)
  5. Να έχει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς.
  6. Να έχει 6-άρι+όπισθεν χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αποκλείονται τα πάσης φύσεως αυτόματα (dsg, cvt κλπ).
  7. Να έχει ελάχιστη απόσταση από το έδαφος γύρω στα 17 εκατοστά.
  8. Να έχει κανονική ρεζέρβα ακόμα και εις βάρος του χώρου αποσκευών. Αποκλείονται τα κιτ επισκευής.
  9. Να έχει τα βασικά ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης (ABS, traction control, ESP, hill assist).
  10. Να έχει ως έξτρα εξοπλισμό φώτα bi-xenon ή bi-led.
  11. Να έχει μέχρι 17" ζάντες ελαφρού κράμματος σε συνδυασμό με ελαστικά μετρίου ύψους (π.χ. 60-άρια σε τυπικό πλάτος 200 είναι μια χαρά).
  12. Να μην είναι απαραίτητα τετρακίνητο (αυτό έχει να κάνει με το διαθέσιμο ποσό για την αγορά).
  13. Να έχει ως έξτρα εξοπλισμό αυτόματο κλιματισμό.
  14. Να έχει ικανοποιητικό χώρο αποσκευών (π.χ. 400 λτ είναι ok).
  15. Να έχει μέγιστο κόστος αγοράς γύρω στα 26.000 ευρώ και ίσως -με πάρα πολύ ζόρι- λίγο παραπάνω.
  16. Προτιμάται η οδική του συμπεριφορά να είναι προσανατολισμένη στην άσφαλτο (όχι μεγάλες κλίσεις για παράδειγμα).

Έχοντας αυτά υπόψιν τα υποψήφια μοντέλα μέχρι στιγμής είναι/ήταν:

  1. Nissan Qashqai 1.6d προσθιοκίνητο
    • Απογοητεύτηκα γιατί:
      - Δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας φαναριών Bi-Xenon. Μου φαίνεται αδιανόητο κάτι τέτοιο σε νέο αυτοκίνητο αυτού του κόστους και αυτής της κατηγορίας το 2014. Ο πωλητής επέμενε ότι η απόδοση των φωτών του αυτοκινήτου καθιστά περιττή τη χρήση Bi-Xenon και ότι δεν παίρνεις πίσω τα λεφτά σου με τα Bi-Xenon (αν είναι δυνατόν), αλλά έχω τις αμφιβολίες μου... (όπως κάποτε που μου έλεγε πωλητής Focus II ότι δε χρειάζονται δίσκοι πίσω).

      - Σε συνάρτηση με το "1", η έλλειψη προσαρμογής στα δεδομένα του μελλοντικού ιδιοκτήτη όσον αφορά τον έξτρα εξοπλισμό. Υπάρχουν 7 συνολικά συνδιασμοί εξοπλισμού και αυτό ήταν. Αν π.χ. θέλει κάποιος την έκδοση Accenta αλλά με φώτα Bi-Led δε γίνεται. Το ίδιο αν θέλει κάποιος την Techna αλλά με τις 17-άρες ζάντες της Acenta (χωρίς δλδ τις στάνταρ 19-άρες ζάντες της Techna), ή την Techna χωρίς την ηλιοροφή. Τι μαλ*κες...

      - Το περίμενα μεγαλύτερο/ανετότερο εσωτερικά ιδίως για τους πίσω. Όχι ότι δεν είναι άνετο, π.χ. ο χώρος για τα πόδια όταν κάθεται κάποιος πίσω είναι καλός αλλά η οροφή μου φάνηκε αρκετά χαμηλή. Όπως και να το κάνουμε η απόσταση του κεφαλιού από την οροφή δίνει τεράστια αίσθηση ευρυχωρίας. Πάντως, η εξωτερική εμφάνιση σε προϊδεάζει για κάτι μεγαλύτερο εσωτερικά *κυρίως πίσω, μπροστά είναι καλά τα πράγματα.

      - Ο χώρος αποσκευών περίμενα να είναι αρκετά μεγαλύτερος.

      - Καθισμένος στη θέση του οδηγού αισθάνθηκα μία ανασφάλεια για το που βρίσκονται τα όρια του αυτοκινήτου μπροστά λόγω του σχεδόν επίπεδου καπώ. Ίσως να φταίει η κατηγορία, ίσως να συνηθίζεται, με ξένισε πάντως...

      - Η τιμή σύμφωνα με το site της Nissan (γιατί δεν υπήρχε λόγος να πάρουμε προσφορά ακόμα), είναι στο άνω όριο του προϋπολογισμού.

    • Δεν έχει νόημα να γράψω τι μου άρεσε, αν και δεν προορίζεται για εμένα, έφαγε κόκκινη από τα αποδυτήρια (χωρίς καν test drive), αν και για να μην το αδικήσω αν εξαιρέσουμε το θέμα με τον εξοπλισμό μου άρεσε.
  2. Mitsubishi ASX 1.8d προσθιοκίνητο
    • Αν γνωρίζω καλά θα παρουσιαστεί καινούριο όπου να'ναι. Από την άλλη ακούω "Σαρακάκης" και τρέχω μακριά (μόνο από τη φήμη, δεν έχω προσωπική εμπειρία), ενώ έχω την εντύπωση ότι θα υπάρχει πάλι θέμα διαμόρφωσης του έξτρα εξοπλισμού και ότι θα είναι ακριβό.
      Θα πάμε να το δούμε όμως.
  3. Suzuki SX4 S-Cross 1.6d προσθιοκίνητο
    • Το είδαμε δίπλα στο Qashqai και δε μας άρεσε καθόλου εξωτερικά, συν ότι η διαφορά μεταξύ τους στην αίσθηση της καμπίνας είναι αρκετά μεγάλη, ωστόσο κοιτάζοντας τις τιμές ακόμα και για το 4χ4 νομίζω ότι θα έπρεπε να το ξαναδούμε.
  4. Peugeot 2008 1.6 e-HDi προσθιοκίνητο
    • Θα πάμε να το δούμε.
  5. Opel Mokka 1.7 CDTI προσθιοκίνητο
    • Θα πάμε να το δούμε αν και νομίζω ότι σύντομα θα μπει ο 1.6d με τους 136 ίππους.
      UPDATE: Με απόσταση από το έδαφος 155 εκ και 18-άρες ζάντες κατ' ελάχιστον δε θα πάμε καν να το δούμε.
Τελευταία επεξεργασία από kubiak και 08 Σεπ 2014, 02:00, έχει επεξεργασθεί 8 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#4162 Δεν νομίζω πάντως να σου κάνουν από άποψη μεγέθους τα 2008 και Mokka.
Είναι μια κατηγoρία κάτω.

Γιατί έχεις αποκλείσει αυτές τις μάρκες?
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#4178 To πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Yeti. Γνωστός ο 1,6 diesel, το έχουν φτιάξει και ένα καλό facelift, θα ήταν στις επιλογές μου.
Θα εξαιρούσα από τις εξαιρέσεις το Dacia 1,5d. Απροβλημάτιστη κατασκευή και φτηνότερο από τα υπόλοιπα χωρίς να είναι υποδεέστερο μηχανικά των υπολοίπων. Αν έφαγε άκυρο βέβαια το QQ για το Duster ούτε λόγος ... :s_biggrin Υποκειμενική η εμφάνιση του μεν αλλά είναι συμπαθητικό δε.
Τελευταίο αν και μικρότερης κατηγορίας το Καπτίιιιιιρ 1,5d. Οικονομικό και όμορφο. Στα των επιδόσεων όμως ... :s_sorry
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#4211
cosneo έγραψε:To πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Yeti. Γνωστός ο 1,6 diesel, το έχουν φτιάξει και ένα καλό facelift, θα ήταν στις επιλογές μου.

Το Yeti παίζει μόνο το Outdoor 1.8t 4x4 βενζίνη ο οποίος μάλλον έχει τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας (184 κιλά CO2). Ο 1.6 diesel με τους 105 ίππους του VW Group δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αγοραστεί.

cosneo έγραψε:Θα εξαιρούσα από τις εξαιρέσεις το Dacia 1,5d. Απροβλημάτιστη κατασκευή και φτηνότερο από τα υπόλοιπα χωρίς να είναι υποδεέστερο μηχανικά των υπολοίπων. Αν έφαγε άκυρο βέβαια το QQ για το Duster ούτε λόγος ... :s_biggrin Υποκειμενική η εμφάνιση του μεν αλλά είναι συμπαθητικό δε.

Αν ήταν για Dacia θα προτιμούσαμε Renault. Τα Dacia, τίμια και καλά, τα θεωρώ όμως ένα σκαλί πιο κάτω από τα άλλα.

cosneo έγραψε:Τελευταίο αν και μικρότερης κατηγορίας το Καπτίιιιιιρ 1,5d. Οικονομικό και όμορφο. Στα των επιδόσεων όμως ... :s_sorry

Το 1.5d θα πηγαίναμε να το δούμε και ίσως να κάνουμε test drive, έχει ταμπούρα πίσω όμως οπότε άκυρον.

NickTG έγραψε:Δεν νομίζω πάντως να σου κάνουν από άποψη μεγέθους τα 2008 και Mokka.
Είναι μια κατηγoρία κάτω.

Θα τα δούμε και θα αναφέρουμε... :s_smile

NickTG έγραψε:Γιατί έχεις αποκλείσει αυτές τις μάρκες?

Όσον αφορά τα "premium", δεν επιθυμούμε αυτοκίνητα που θέλοντας και μη είναι "κάποιου κύρους" όσο και αξιόλογα και καλά και αν είναι (άσε που δεν πρόκειται με τίποτα να είναι εντός του προϋπολογισμού).
Τα Dacia αποκλείονται ως φτηνά και ξεπερασμένα Renault.
Hyundai, Kia έχουμε επιφυλάξεις όσον αφορά την οδηγική τους συμπεριφορά. Ακόμα και αν τα αδικούμε δε θα κατευθυνθούμε προς κάποια αντιπροσωπεία τους.
Τα Subaru αποκλείονται λόγω έλλειψης επίσημου αντιπροσώπου/συνεργείου στην περιοχή.
Τελευταία επεξεργασία από kubiak και 07 Σεπ 2014, 19:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#4227 Δες και το CRV.
Αν και βγαίνει λίγο ακριβό νομίζω. Ίσως τρέχει καμιά προσφορά.
Άβαταρ μέλους
By rallye40
#4275 Αν εξαιρέσουμε το θέμα Σαρακάκη (που συμφωνώ) το ASX πιστευω πως είναι η καλύτερη περίπτωση για Diesel.
Το Mokka έχει απόσταση απο το έδαφος 15,5 εκ!!!!
Yeti και Scout είναι εξαιρετικά σε βενζίνα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#4284 Φιλέ kubiak ,με όλο το θάρρος,θα ήθελα να εκφράσω τη πάγια άποψη μου οτι δε βρίσκω το λόγο να πάρει κανείς δικίνητο SUV.
Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που θέλετε SUV ?Καποια ιδιαιτερότητα στους δρόμους που κινείται?
Συνεχίζοντας θα έλεγα ότι το Μokka επειδή το είδα είναι λίγο στενάχωρο και το πορτ μπαγκαζ μικρό.Επίσης με τετοιο χαμηλο σποιλερ μπροστα ,δυσκολα τα βλέπω τα πράγματα.
Ασε που στις πλούσιες εκδόσεις φοράει 18αρες νομίζω. Καλά τον 1,7 ξεχάστε τον ...Πολύ θορυβώδεις.
Το ASX το θεωρω ξεπερασμένο.
Το S cross αν σου αρέσει εξωτερικά το εχουν αναλύσει κατά καιρούς οι κάτοχοι.
Σκέψου ακόμα το volvo V40 cross country.Δεν εχει ιδιαίτερα μεγαλύτερο ύψος,ίσως είναι το μόνο που θα ανεχόμουνα δικίνητο :s_biggrin
Επειδη είπες για 1900cc μου ηρθε στο μυαλο και το Grand Vitara 1,9ddis αλλα είναι ακριβό.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#4313
NickTG έγραψε:Δες και το CRV.
Αν και βγαίνει λίγο ακριβό νομίζω. Ίσως τρέχει καμιά προσφορά.

Αν και δε μου πέφτει λόγος όσον αφορά την εμφάνιση, το CRV δε μου αρέσει καθόλου εξωτερικά.
Πέραν αυτού υπάρχει το θέμα "Σαρακάκης", η τιμή που μάλλον είναι αρκετά τσουχτερή και θα πρέπει να είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό για να πάμε ως εκεί, ενώ μάλλον δεν έχει τη δυνατότητα bi-xenon...

rallye40 έγραψε:Αν εξαιρέσουμε το θέμα Σαρακάκη (που συμφωνώ) το ASX πιστευω πως είναι η καλύτερη περίπτωση για Diesel.

Συγκεντρώνει πολλά από τα προαπαιτούμενα...

rallye40 έγραψε:Το Mokka έχει απόσταση απο το έδαφος 15,5 εκ!!!!

Δεν το είχα πάρει χαμπάρι, λίγο είναι, κρίμα...

rallye40 έγραψε:Yeti και Scout είναι εξαιρετικά σε βενζίνα.

Θα πάμε -αναγκαστικά- να δούμε και την έκδοση του Yeti που ανέφερα...
Scout δε βρήκα σε κατάλογο και αυτή την ώρα το site της Skoda δεν ανοίγει...
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#4321
kostis20 έγραψε:Φιλέ kubiak ,με όλο το θάρρος,θα ήθελα να εκφράσω τη πάγια άποψη μου οτι δε βρίσκω το λόγο να πάρει κανείς δικίνητο SUV.
Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που θέλετε SUV ?Καποια ιδιαιτερότητα στους δρόμους που κινείται?
Η χρήση του αυτοκινήτου θα είναι μικτή, Αθήνα, αυτοκινητόδρομοι, εθνικές και επαρχιακές οδοί, όλα θα τα έχει το μενού.

Βαρεθήκαμε να περιοριζόμαστε από το ύψος του αυτοκινήτου μας, να αγχωνόμαστε αν θα βρούμε στο κάθε σαμαράκι, σε κάθε μαλακ*α που βρήκε να πετάξει ο καθένας στο δρόμο, να μην μπορούμε να παρκάρουμε οπουδήποτε θέλουμε (π.χ. σε μη οργανωμένες παραλίες ή υπαίθρια πάρκινκ με χώμα), παρα μόνο σε επίπεδα σημεία, είναι πολλά πλέον αυτά που μας κούρασαν με τα χαμηλά ή κανονικού ύψους αυτοκίνητα και το πόσο σε περιορίζουν.

kostis20 έγραψε:Συνεχίζοντας θα έλεγα ότι το Μokka επειδή το είδα είναι λίγο στενάχωρο και το πορτ μπαγκαζ μικρό. Επίσης με τετοιο χαμηλο σποιλερ μπροστα ,δυσκολα τα βλέπω τα πράγματα.
Ασε που στις πλούσιες εκδόσεις φοράει 18αρες νομίζω. Καλά τον 1,7 ξεχάστε τον ...Πολύ θορυβώδεις.
Πραγματικά το Mokka φοράει 215/55/18 τα οποία απ'ότι είδα θα κοστίζουν κάμποσο να αλλαχτούν (περίπου 700 με 800 ευρώ). Για τους χώρους, το σπόιλερ ή το μοτέρ θα αρκεστώ σε αυτά που έγραψες γιατί δε γνωρίζω, είναι και το θέμα του ύψους που έγραψε ο rallye40, οπότε μάλλον τρώει άκυρο...

kostis20 έγραψε:Το ASX το θεωρω ξεπερασμένο.
Γιατί;

kostis20 έγραψε:Το S cross αν σου αρέσει εξωτερικά το εχουν αναλύσει κατά καιρούς οι κάτοχοι.
Εννοείς στο forum των 4τροχών; Θα πρέπει μάλλον να περάσω να δω, μπορείς να γράψεις επιγραμματικά τις εντυπώσεις;

kostis20 έγραψε:Σκέψου ακόμα το volvo V40 cross country.Δεν εχει ιδιαίτερα μεγαλύτερο ύψος,ίσως είναι το μόνο που θα ανεχόμουνα δικίνητο :s_biggrin
Νομίζω το κοίταξα αλλά το απέρριψα για κάποιους λόγους...

kostis20 έγραψε:Επειδη είπες για 1900cc μου ηρθε στο μυαλο και το Grand Vitara 1,9ddis αλλα είναι ακριβό.
Ναι, είναι ακριβό...
Τελευταία επεξεργασία από kubiak και 08 Σεπ 2014, 01:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#4337
kubiak έγραψε:
kostis20 έγραψε:Επειδη είπες για 1900cc μου ηρθε στο μυαλο και το Grand Vitara 1,9ddis αλλα είναι ακριβό.

Ναι, είναι ακριβό...


Και του χρόνου αλλάζει. Σε λίγες μέρες παρουσιάζουν το νέο "Vitara" σκέτο πλέον.


To νέο Scout δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα αλλά στην γερμανική σελίδα έχει τα εξής:
1.8 TSI Green tec DSG 4x4 31.250,00 €
2.0 TDI Green tec 4x4 30.250,00 €
2.0 TDI Green tec DSG 4x4 32.650,00 €
(Πες το εσύ το άκυρο ... να μην το πω εγώ! :s_biggrin )
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#4365 UPDATE: Πλέον κοιτάμε και βενζινοκίνητα με τουλάχιστον 150 ίππους και το πολύ έως 1900 κυβικά (κυρίως λόγω του Yeti Outdoor 1.8t 4x4 και των εξαιρετικά περιορισμένων επιλογών σε diesel)

Επίσης, κάτι άκουσα για νέες αφίξεις σύντομα στην κατηγορία, αν έχετε τίποτα υπόψιν σας let us know.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#4366
kostis20 έγραψε:Mέτα το update κοιτα και το Kuga 1,6T !!

Θα πρέπει να το δούμε και αυτό, άσε ρε συ, πρέπει να ξαναδώ όλες τις μάρκες τώρα για να ξεχωρίσω όλα τα υποψήφια οχήματα... ( γμτ )