Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#4091 Ήρθε η ώρα να αγοράσεις αυτοκίνητο! Έχεις μαζέψει κάποια χρήματα αλλά δε σου φτάνουν για καινούργιο, αρχίζεις λοιπόν να ψάχνεις για μεταχειρισμένο. Παρακάτω θα διαβάσεις μερικά πράματα που θα σε βοηθήσουν να κάνεις μια καλύτερη επιλογή και θα σε προστατέψουν από μελλοντικούς μπελάδες.

Ιεράρχηση αναγκών

Ξεκίνα καταγράφοντας τα χαρακτηριστικά που θα ήθελες να έχει το νέο σου αυτοκίνητο και τις ανάγκες που θα πρέπει να καλύπτει και κατόπιν ιεράρχησέ τις σύμφωνα με την βαρύτητά τους. Σκέψου λογικά, χωρίς παρορμητισμούς, και επέλεξε:

Κατηγορία & τύπος αυτοκινήτου (mini, supermini, SUV, MPV, station wagon, μικρό, μεσαίο, μικρομεσαίο, μεγάλο). Η επιλογή σου εξαρτάται κυρίως από το πόσα άτομα θα συνταξιδεύουν συνήθως μαζί σου και σε τι είδους διαδρομές: εντός πόλης, εκτός πόλης, μεγάλα ταξίδια κτλ

Χαρακτηριστικά αυτοκινήτου: επιδόσεις, ασφάλεια, τύπο καυσίμου, αριθμό καθισμάτων, χώρο αποσκευών, μέγεθος, εμφάνιση, εξοπλισμό.

Έτος κατασκευής & χλμ: αν και δεν ισχύει πάντα, όσο πιό πρόσφατο μοντέλο επιλέξεις, τόσο το καλύτερο (αλλά συνήθως και ακριβότερο).

Budget: Βάλε από την αρχή ένα χρηματικό όριο που θα δαπανήσεις για την αγορά αυτοκινήτου. Λάβε υπόψη πως πιθανόν να χρειαστούν και κάποια επιπλεόν χρήματα για ένα service ή μια αντικατάσταση ελαστικών, για ασφάλιση και λοιπά έξοδα.

Έρευνα αγοράς

Μόλις καταγράψεις και ιεραρχήσεις τις ανάγκες σου, αρχίζει το ψάξιμο! Αν είσαι ρομαντικός τύπος ή ζείς ακόμα στο παρελθόν, αγοράζεις εφημερίδα. Αλλιώς ψάχνεις καθημερινά στα sites αγοροπωλησίας μεταχειρισμένων το αυτοκίνητο που θα ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτό που ψάχνεις. Μη βιάζεσαι και μην ενθουσιάζεσαι. Η αγορά μεταχερισμένου απαιτεί χρόνο και υπομονη.

Μερικά από τα πιό δημοφιλή sites πώλησης & αγοράς μεταχειρισμένων είναι τα παρακάτω:

http://www.car.gr/
http://www.mynextcar.gr/
http://www.xe.gr/automoto/

Βρες όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα που σε καλύπτουν και κατέληξε σε 4-5 από αυτά.

Απο κοντά...

Πάρε τηλέφωνο τον πωλητή και κλείσε ραντεβού να δείς το υποψήφιο προς πώληση αυτόκινητο απο κοντά. Ρώτα τον πωλητή για το ιστορικό του αυτοκινήτου και σύλλεξε όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες μπορείς: γιατί το πουλάει, από που το αγόρασε, αν είναι ευχαριστημένος, αν παρουσίασε προβλήματα κτλ

Τι θα πρέπει να προσέξεις

Άρχισε απο τα απλά. Παρατήρησε προσεκτικά σε τι κατάσταση βρίσκεται οπτικά το αυτοκίνητο. Μην ενθουσιαστείς απο την φαινομενικά άριστη κατάσταση, από τις γυαλιστερές λαμαρίνες, από το ταμπλώ που λάμπει και τα λάστιχα που φαίνονται καινούργια και κοίτα την ουσία.

Στο εξωτερικό μέρος ελέγχουμε για:

1. Τυχόν μικροδιαφορές του χρώματος σε επι μέρους σημεία (φτερά, καπώ, προφυλακτήρες, ουρανός, πορτ-μπαγκαζ) σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξι.
Αλλαγές χρώματος σε «κρυφά» σημεία, π.χ. στο πλαίσιο της πόρτας.
2. Ύπαρξη σκουριάς σε θόλους, εξάτμιση, μαρσπιέ και σε άλλα «κρυφά» σημεία.
3. Συναρμολόγηση. Έιναι οι προφυλακτήρες σωστά στερεωμένοι; Βλέπεις διαφορές στο πάχος των αρμών μεταξύ των μεταλλικών μερών;
4.Τη σωστή εφαρμογή των πορτών και των παραθύρων. Άνοιγοκλείνουν σωστά;
5. Έλεγξε αν υπάρχουν εμφανή σημάδια συγκόλησης κυρίως στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου.
6. Κατάσταση ελαστικών. Το βάθος των αυλακώσεων του πέλματος πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,6mm, η (όποια) φθορά τους να είναι ομοιόμορφη, να μην υπάρχουν εμφανή σημάδια «κακοποίησης», να μη λείπουν κομμάτια. Επίσης, όσο καινούργια και αν φαίνονται, έλεγξε την ημερομηνία παραγωγής τους που συνήθως αναγράφεται στο προφίλ του ελαστικού με τον όρο «DOT 3405» (34η βδομάδα του έτους 2005)
7. Τυχόν διαρροές – κηλίδες λαδιού (ή διάφορων υγρών) που πιθανόν να έχουν δημιουργηθεί στην ασφαλτο.
8. Έλεγξε την κατάσταση των παραθύρων και αν η ημερομηνία παραγωγής τους συμπίπτει με αυτήν του αυτοκινήτου.
9. Την κατάσταση των αμορτισερ. Πίεσε με δύναμη το φτερό του αυτοκινήτου και παρατήρησε πόσες ταλαντώσεις θα κάνει το αμάξωμα. Αν κάνει παραπάνω από μια, πιθανόν να πλησιάζει η ώρα της αλλαγής τους.

Εσωτερικό

1. Έλεγξε για φθορές μέσα στο αυτοκίνητο. Αν το τιμόνι, ο λεβιές ταχυτήτων και τα πεντάλ φαίνονται υπερβολικά ταλαιπωρημένα σε σχέση με την ηλικία του αυτοκινήτου ή αν έχουν αλλαχτεί.
2. Έλεγξε το χώρο κάτω από τα πατάκια για σκουριές και υγρασίες.
3. Αν υπάρχουν ενδείξεις στα πλαστικά μέρη οτι έχουν ανοίξει οι αερόσακοι.
4. Αν οι ζώνες ασφαλείας είναι σε καλή κατάσταση και αν η ημερομηνία παραγωγής τους συμπίπτει με αυτήν του αυτοκινήτου.
5. Αν τα σκιάδια ανοιγοκλεινουν σωστά.
6. Έλεγξε την ταπετσαρία και την κατάσταση των καθισμάτων.
7. Αν υπάρχει ρεζέρβα, γρύλος, τρίγωνο, φαρμακείο και λοιπά απαραίτητα.

Ηλεκτρικά

Βάλε το κλειδί στη θέση λειτουργίας (χωρίς να βάλεις μπρός) και έλεγξε όλα τα ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου:

1. Αν τα χλμ του καντράν συμφωνούν με τα δηλωθέντα
2. Έλεγξε αν δουλεύει σωστά το καλοριφέρ και το A/C
3. Αν ανάβουν όλα τα εξωτερικά & εσωτερικά φώτα, ο φωτισμός του καντράν, οι ηλεκτρικοί καθρέπτες.
4. Αν δουλέυουν σωστά τα φώτα των φρένων, τα φλας, το φώς της όπισθεν.
5. Έλεγξε τη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων.
6. Αν δουλεύει σωστά το ηχοσύστημα και λοιπός εξοπλισμός όπως park assist κτλ

Χώρος κινητήρα

Έλεγξε προσεκτικα τον χώρο του κινητήρα για:

1. Τυχόν διαρροές λαδιών, ψυκτικόυ υγρού κτλ
2. Τη στάθμη των λαδιών, του ψυκτικού υγρού, των υγρών φρένων
3. Την κατάσταση των κολλάρων, των καλωδίων κτλ
4. Την κατάσταση των ιμάντων χρονισμόυ, δυναμό, A/C

Βάλε μπρος!

Αφού θέσεις τον κινητήρα σε λειτουργία, άκου προσεκτικά τον ήχο του κινητήρα. Οι μεταλλικοί θόρυβοι πιθανόν να σημαίνουν προβλήματα στις βαλβίδες, τυχόν σφυρίγματα ζημιές σε ρουλεμάν, ενώ το ακανόνιστο ρελαντί οφείλεται πολλές φορές σε χαλασμένους αισθητήρες.

Βεβαιώσου οτι δεν έχουν ανάψει προειδοποιητικές λυχνίες στο καντράν.

Με τον κινητήρα σε λειτουργία, έλεγξε αν βγαίνουν μπλέ ή μάυροι καπνοι απο την εξάτμιση, που σημαίνουν σοβαρή βλάβη

Στρίψε το τιμόνι απο άκρη σε άκρη και παρατήρησε αν έχει κενά στη λειτουργία του, αν έχει βαριά αίσθηση ή αν ακούγεται κάποιος θόρυβος.

Οδήγησέ το

Ζήτα επίμονα από τον πωλητή να οδηγήσεις το αμάξι. Αν φέρει διάφορες δικαιολογίες για να σε αποτρέψει, δεν είναι καλο σημάδι...

Αν τελικά βρεθείς στη θέση του οδηγού, ανέπτυξε ταχύτητα και παρατήρησε αν το αμάξι επιταχύνει απρόσκοπτα και φυσιολόγικά.

Παρατήρησε επίσης αν οι ταχύτητες «κουμπώνουν» έυκολα και αν ο συμπλέκτης είναι μαλακός και απομονώνει στο σωστό σημείο.

Έλεγξε αν το αυτοκίνητο είναι σταθερό, αν πηγαίνει ευθεία, αν στρίβει σωστά, αν υπάρχουν κραδασμοι που προέρχονται απο το τιμόνι, τους τροχούς ή την ανάρτηση.

Δοκίμασε να φρενάρεις απότομα και δες αν το αμάξι επιβραδύνει ομαλά διατηρόντας την πορεία του.

Έλεγξε για τυχόν θορύβους απο την ανάρτηση ενώ περνάς με μικρή ταχύτητα μια λακούβα ή ανώμαλο οδόστρωμα.

Έγγραφα

Ζήτησε απο τον ιδιοκτήτη να δείς τα παρακάτω έγγραφα και έλεγξε για την ισχύ τους και τυχόν παρατυπίες:

1. Άδεια κυκλοφορίας
2. ΚΤΕΟ
3. Βιβλίο συντήρησης
4. Ασφάλεια
5. Τέλη κυκλοφορίας
6. Εγχειρίδια χρήσης του αυτοκινήτου
7. Εγχειρίδια χρήσης πρόσθετου εξοπλισμού (π.χ. ραδιοCD)
8. Kωδικό immobilizer

Επίσης, βεβαιώσου ότι υπάρχουν και τα 2α κλειδιά του αυτοκινήτου.

Σε αυτό το σημείο, και εφόσον έχεις ελέγξει όλα τα παραπάνω, έχεις αποκτήσει μια αρκετά καλή άποψη για την κατάσταση του αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει.

Παρ’ολα αυτά, μόνο κάποιος επαγγελματίας μηχανικός θα μπορούσε να σου πεί με (σχετική) σιγουρία αν το αμάξι είναι όντως σε καλή κατάσταση και τί πιθανόν επισκευές ή εργασίες συντήρησης χρειαστεί μελλοντικά.

Γι’αυτό, ο τελικός έλεγχός πρν αγοράσεις το αυτοκίνητο θα πρέπει να γίνει σε κάποιο συνεργείο της επιλογής σου.

Αντε, καλοτάξιδο!
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#5468 Oσον αφορά τον εξωτερικό έλεγχο να πω και μια δική μου εμπειρία για το πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε. Είχα πάει να δω ένα Punto, το οποίο φαινόταν σε καλή κατάσταση με ταλαιπωρημένο βέβαια χρώμα (το κίτρινο της Fiat πρέπει να ήταν τελέιως μούφα). Αφού έλεγξα αρμούς, χτυπηματάκια και τα σχετικά παρατήρησα ένα φουσκωματάκι πάνω από το παρ-μπριζ, πολύ μικρό ίσα που φαινόταν, μου έκανε εντύπωση όμως. Ρώτησα σε φόρα και η απάντηση που πήρα ήταν πως πιθανόν έγινε αλλαγή του παρ-μπριζ με κακή τοποθέτηση και σε κεινο το σημείο προφανώς μπήκε υγρασία και πιθανότατα να ξεκίνησε να σκουριάζει.
Οπότε λοιπόν καλό θα ήταν να ρίχνουμε και μια ματιά γύρω από πλαίσιο τόσο του παρ-μπριζ όσο και των άλλων κρυστάλλων του αυτοκινήτου για κάτι τέτοια ενδεχόμενα.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#11606 Επίσης ένας σχετικά εύκολος έλεγχος, που μπορεί να γίνει σε συνεργείο ή με το κατάλληλο όργανο, που θα δείξει πολλά για την κατάσταση του κινητήρα, είναι η μέτρηση συμπίεσης. Απολύτως απαραίτητος έλεγχος για περιστροφικούς κινητήρες, αλλά εξίσου σημαντικός και για παλινδρομικά μοτέρ. Έχοντας λοιπόν σημειώσει ποια είναι τα αρχικά επίπεδα στατικής και δυναμικής συμπίεσης, και ποιες είναι οι αποδεκτές απώλειες (αποδεκτές περιοχές εντός των οποίων πρέπει να κινούνται οι μετρήσεις) σύμφωνα με τον κατασκευαστή, προχωρούμε στη μέτρηση συμπίεσης. Χαμηλή συμπίεση σε έναν ή περισσότερους θαλάμους δείχνει ταλαιπωρημένο, κακοεπισκευασμένο ή προ βλάβης κινητήρα, που σίγουρα θα σημαίνει επιπλέον έξοδα για τον μελλοντικό ιδιοκτήτη.
Άβαταρ μέλους
By jtblaster
#11610 Να γίνει sticky παρακαλώ και ει δυνατόν να το διαβάζουν όλοι όσοι ψάχνουν, πριν ποστάρουν.

Η ολόσωστη ιεράρχηση του saxon συνήθως γίνεται ανάποδα ξεκινώντας από το Budget. Γεγονός που μας έχει οδηγήσει πολλές φορές σε αντίστοιχα θέματα να συγκρίνουμε fiat 500 με μεταχειρισμένη quatroporte 20ετίας ... :s_smile :s_smile
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#11744
The Ace έγραψε:Επίσης ένας σχετικά εύκολος έλεγχος, που μπορεί να γίνει σε συνεργείο ή με το κατάλληλο όργανο, που θα δείξει πολλά για την κατάσταση του κινητήρα, είναι η μέτρηση συμπίεσης. Απολύτως απαραίτητος έλεγχος για περιστροφικούς κινητήρες, αλλά εξίσου σημαντικός και για παλινδρομικά μοτέρ. Έχοντας λοιπόν σημειώσει ποια είναι τα αρχικά επίπεδα στατικής και δυναμικής συμπίεσης, και ποιες είναι οι αποδεκτές απώλειες (αποδεκτές περιοχές εντός των οποίων πρέπει να κινούνται οι μετρήσεις) σύμφωνα με τον κατασκευαστή, προχωρούμε στη μέτρηση συμπίεσης. Χαμηλή συμπίεση σε έναν ή περισσότερους θαλάμους δείχνει ταλαιπωρημένο, κακοεπισκευασμένο ή προ βλάβης κινητήρα, που σίγουρα θα σημαίνει επιπλέον έξοδα για τον μελλοντικό ιδιοκτήτη.


Tην εργοστασιακή συμπίεση τη γράφουν τα μανουάλια? Και ποια είναι η αποδεκτή απώλεια? Για την ακρίβεια, μετριέται σε ποσοστό πχ 10% απώλια της αρχικής?
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#11750
panos2171 έγραψε:
The Ace έγραψε:Επίσης ένας σχετικά εύκολος έλεγχος, που μπορεί να γίνει σε συνεργείο ή με το κατάλληλο όργανο, που θα δείξει πολλά για την κατάσταση του κινητήρα, είναι η μέτρηση συμπίεσης. Απολύτως απαραίτητος έλεγχος για περιστροφικούς κινητήρες, αλλά εξίσου σημαντικός και για παλινδρομικά μοτέρ. Έχοντας λοιπόν σημειώσει ποια είναι τα αρχικά επίπεδα στατικής και δυναμικής συμπίεσης, και ποιες είναι οι αποδεκτές απώλειες (αποδεκτές περιοχές εντός των οποίων πρέπει να κινούνται οι μετρήσεις) σύμφωνα με τον κατασκευαστή, προχωρούμε στη μέτρηση συμπίεσης. Χαμηλή συμπίεση σε έναν ή περισσότερους θαλάμους δείχνει ταλαιπωρημένο, κακοεπισκευασμένο ή προ βλάβης κινητήρα, που σίγουρα θα σημαίνει επιπλέον έξοδα για τον μελλοντικό ιδιοκτήτη.


Tην εργοστασιακή συμπίεση τη γράφουν τα μανουάλια? Και ποια είναι η αποδεκτή απώλεια? Για την ακρίβεια, μετριέται σε ποσοστό πχ 10% απώλια της αρχικής?


Συνήθως (σχεδόν πάντα, 99.9% των περιπτώσεων) το γράφει το FSM (Factory Service Manual). Με τη λογική ότι περιγράφει στον μηχανικό πως να κάνει τον έλεγχο και τι να κοιτάξει στις μετρήσεις. Συνήθως υπάρχει ένα control chart, με upper/lower control limits, τα οποία εκτείνονται στον άξονα του χρόνου. Δηλαδή σου δινει τα όρια (σε απόλυτα νούμερα, συνήθως kPa, εξαρτάται και από τη χώρα/ήπειρο που είσαι) μέσα στο οποία πρέπει να κινούνται οι μετρήσεις για να θεωρούνται "normal". Επίσης δίνονται και τα απόλυτα όρια, κάτω από τα οποία ο κινητήρας χρήζει ελέγχου και επιδιόρθωσης.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#11926 Aυτό τον έλεγχο τον κάνει εξειδικευμένο συνεργείο (αντιπροσωπία ?) ή μπορεί και οποιοσδήποτε μηχανικός;
Άβαταρ μέλους
By ThanasisN
#23223 Πούλησα πρόσφατα το αυτοκίνητο του πατέρα μου και μου έκανε εντύπωση ο έλεγχος που έκανε ο υποψήφιος αγοραστής.
Δεν ξέρω αν έλεγξε όλα όσα αναφέρει το (πολύ χρήσιμο :thumbsup: ) αρχικό post (το έψαξε καλά, αν και δεν είχε κάποιο πρόβλημα το αμάξι), βλέποντας λοιπόν τα χαρτιά έλεγξε αν τα χιλιόμετρα που αναφέρει το ΚΤΕΟ αντιστοιχούν σ' αυτά που γράφει το κοντέρ.
Στη δική μου περίπτωση λοιπόν το κοντέρ έγραφε περίπου 57.000 και το ΚΤΕΟ (ένα χρόνο πριν) έγραφε 92.000!!!! Με το δίκιο του ο άνθρωπος με είπε απατεώνα! Βέβαια στο βιβλίο του σέρβις στην αντιπροσωπεία (8 μήνες πριν) έγραφε 55.000, και λογικά είχε γίνει λάθος, έλα όπως η αντιπροσωπεία έχει κλείσει... Για να λυθεί η παρεξήγηση, πήγαμε μαζί στο ΚΤΕΟ όπου μας είπαν ότι ο τεχνικός πληκτρολογεί ότι βλέπει στο κατράν και μπορεί να έγινε λάθος, αντί για 5 να έγραψε 9 αλλά δεν γίνεται να το διορθώσουν ή να πουν αν είναι λάθος ή όχι. Στον επόμενο έλεγχο βέβαια, θα γράψουν πάλι ότι βλέπουν, χωρίς να τους ενδιαφέρει τι είχαν δει/γράψει την προηγούμενη φορά.
Ζήτησα λοιπόν να μου πουν τι είχαν γράψει στον πιο προηγούμενο έλεγχο 2 χρόνια πριν (3 από σήμερα), μου είπαν ότι υπάρχουν τα στοιχεία στη βάση δεδομένων (μόνο όμως οι 2 τελευταίοι έλεγχοι) και ψάχνοντας μπροστά μου στον υπολογιστή είδαν έγραφε 43.000. Έτσι λύθηκε η παρεξήγηση και τελικά το αυτοκίνητο πουλήθηκε.

Να λοιπόν ένας απλός τρόπος να ελέγξει κάποιος τα πραγματικά χιλιόμετρα ενός αυτοκινήτου, τι γράφει το ΚΤΕΟ και, αν υπάρχει αμφιβολία, τι έγραφε στον προηγούμενο έλεγχο (αν θέλουν να σου πουν στο ΚΤΕΟ). Δεν είμαι σίγουρος μόνο αν μπορούν να το δουν από οποιοδήποτε ΚΤΕΟ ή μόνο από αυτό που έκανε τον έλεγχο.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#77813 Ενα βασικο στα ηλεκτρικα:
Μολις γυρισεις το κλειδι χωρις να αναψεις κινητηρα, θα πρεπει το λαμπακι "Check Engine" να αναβει και να μενει αναμμενο.
Αν δεν αναβει, αντε γεια. Ειτε το εβγαλαν για να κρυψουν θεμα, ειτε ηταν αναμμενο τοσο καιρο, που καηκε.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#119618 Παιδιά καλησπέρα. Συνήθως οι οδηγίες δίνονται για τους υποψήφιους αγοραστές αλλά εγώ θέλω να ρωτήσω ως πωλητής που πάω σε ραντεβού για να δείξω το αυτοκίνητο πρέπει να προσέξω κάτι ή να έχω κάτι στο νου μου; Πρώτη φορά μπήκα σε διαδικασία να πουλήσω αυτοκίνητο και αγχώθηκα λίγο :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#119635
NiTse έγραψε:Παιδιά καλησπέρα. Συνήθως οι οδηγίες δίνονται για τους υποψήφιους αγοραστές αλλά εγώ θέλω να ρωτήσω ως πωλητής που πάω σε ραντεβού για να δείξω το αυτοκίνητο πρέπει να προσέξω κάτι ή να έχω κάτι στο νου μου; Πρώτη φορά μπήκα σε διαδικασία να πουλήσω αυτοκίνητο και αγχώθηκα λίγο :dizzy:


Αν το αμάξι είναι οκ και είσαι ειλικρινης, μην αγχώνεσαι για τιποτα.

Όταν πούλησα το Punto του 2001 που είχα, με ρώτησε ο αγοραστης αν προκειται να του βγάλει κάποια ζημιά. Του απάντησα οτι είναι αυτοκίνητο 12ετίας και δεν είμαι σε θέση να προβλέψω κατι τετοιο. Για το μόνο που ημουν σίγουρος ήταν οτι εγω είχα κάνει τη συντήρηση που έπρεπε και οτι είχα φτιάξει οτι βλάβη είχε προκύψει ολα αυτα τα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#119643 Το αμάξι είναι οκ δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Περισσότερο με αγχώνουν ζητήματα τύπου σε ποιο μέρος να δώσουμε ραντεβού, πάω μόνος μου, πότε και αν το δίνω για test drive π.χ. αφού συμφωνηθεί τιμή και γίνει αν θέλει έλεγχος σε συνεργείο, κλπ. Φαντάζομαι στο πρώτο ραντεβού που κλείνει κάποιος για να δει ένα αμάξι το κάνει για να πάρει μια πρώτη προσωπική εκτίμηση της κατάστασής του και να συζητήσει για την τιμή δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο με την πρώτη.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#119644
NiTse έγραψε: δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο με την πρώτη.


Α μη το λες. Εμένα ο αγοραστης μου έδωσε, χωρίς να του το προτείνω, προκαταβολή απο το πρωτο ραντεβού.