Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#119717
skous έγραψε:Εγώ δεν έχω δώσει ποτέ για test drive αυτοκίνητο, έχω πάει βόλτα όποιον ήθελε, και αυτό μονο...


Καλα, δεν είπαμε να πάει και ταξίδι. :lol:
Μια μικρή βόλτα σε ανοιχτό δρόμο ή σε κάποια περιοχή χωρίς κίνηση αρκεί, αλλά δεν είναι και υποχρεωτικό.
Εσύ δε θα ήθελες να κάνεις 1-2 χλμ πριν αγοράσεις ενα μεταχειρισμένο;
Άβαταρ μέλους
By skous
#119998 Θα ήθελα, αλλά δεν έκανα ούτε και εγώ. Συνοδηγός ήμουν, είδα το αυτοκίνητο εξονυχιστικά, το πήγαμε μετά σε δικό ΜΟΥ τεχνικό και όλα οκ.
Εν πας περιπτώσει, αν του το δώσεις να το οδηγήσει, δές αρχικά ότι έχει δίπλωμα και προφανώς θα μπείς εσύ συνοδηγός.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#120007
skous έγραψε:Θα ήθελα, αλλά δεν έκανα ούτε και εγώ. Συνοδηγός ήμουν, είδα το αυτοκίνητο εξονυχιστικά, το πήγαμε μετά σε δικό ΜΟΥ τεχνικό και όλα οκ.


Απο το τίποτα, έστω συνοδηγός. :lol:
Φυσικά και η επισκεψη σε τεχνικό είναι απαραίτητη αλλα αν πχ το ρουλεμάν του πρωτέυοντος πνέει τα λοίσθια, μπορείς να το ακούσεις μονο αν επιταχύνεις - επιβραδύνεις με κάποια σχέση στο κιβώτιο ενω ο κινητήρας (και τα λάδια) είναι ζεστά...

skous έγραψε:Εν πας περιπτώσει, αν του το δώσεις να το οδηγήσει, δές αρχικά ότι έχει δίπλωμα και προφανώς θα μπείς εσύ συνοδηγός.


Εννοείται. Και μόνο αν ο υποψήφιος αγοραστής ενδιαφέρεται πραγματικά. :) Σίγουρα δε θα οδηγάει ο καθένας που εκδηλώνει ενδιαφέρον.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#128309 Παιδιά καλησπέρα. Το τέλος άδειας και το τέλος μεταβίβασης κατά την αγοραπωλησία μεταχειρισμένου "επισήμως" επιβαρύνει τον αγοραστή ή τον πωλητή; Ή απλά είναι θέμα παζαριού;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#128315 Ο άγραφος κανόνας είναι ότι την πληρώνει ο αγοραστής. Ο οποίος αγοραστής κάλλιστα μπορεί να πει "ή τη βάζεις μέσα στην τιμή ή δεν το παίρνω" ή να την πληρώσετε μισή ή ό,τι άλλο συνδυασμό θέλετε.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#128747 Εννοείται ότι πληρώνει ο αγοραστής, εκτός κ αν έχει γίνει άλλη συνεννόηση.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#140283 Παιδιά καλησπέρα θέλω τη βοήθεια σας. Σε υποψήφιο προς αγορά αυτοκίνητο που έχει ακόμα δύο χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ο ιδιοκτήτης λέει ότι δεν έχει βιβλίο service τουλάχιστον σφραγισμένο γιατί λόγω χλμ (20.000 χλμ σε τρία χρόνια) δεν έφθασε το όριο που θέτει η συγκεκριμένη εταιρία για service δηλαδή τα 30.000 χλμ. και συνεπώς δεν το πήγε ποτέ για service στην αντιπροσωπεία. (Ο ίδιος λέει ότι έχει κάνει σε αυτά τα τρία χρόνια δύο αλλαγές λαδιών κτλ σε εξωτερικό συνεργείο). Εγώ από ότι θυμάμαι και στο δικό μου το όριο είναι είτε χλμ/ανά έτος είτε συμπλήρωση έτους ανεξαρτήτως χλμ και ότι αλλιώς δεν ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση. Ξέρει κανείς με σιγουριά να μου πει τι ισχύει και αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καλύπτεται από την εγγύηση;
Άβαταρ μέλους
By mcduck
#140324
NiTse έγραψε:Ford focus


Από τα χλμ υποθέτω ότι είναι το Focus III.
Οπότε θέλει service σίγουρα τουλάχιστον μια φορά το χρόνο. Σε εξουσιοδοτημένο, αλλιώς δεν ισχύει η εγγύηση.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#140810 https://www.spotmechanic.gr/

Καινοτόμος έλεγχος 180+ Σημείων, όπου μας πεις

Στο σπίτι ή τη δουλειά του ιδιοκτήτη; Σε έκθεση, μάντρα ή αποθήκη εμπόρου;

Ο έμπειρος μηχανικός μας πάει στο αυτοκίνητο που εσύ έχεις επιλέξει και ελέγχει περισσότερα από 180 σημεία σε πλαίσιο, μηχανικά μέρη, ενεργητική ασφάλεια, εξωτερικό, εσωτερικό και ηλεκτρικά. Πώς;

Με 4 διαφορετικούς τρόπους ελέγχου:

Οπτική γνωμάτευση/test
Χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού
Έλεγχο πατώματος
Test Drive
Ο τεχνικός έλεγχος μεταχειρισμένου αυτοκινήτου έχει ανέκαθεν περιορισμούς ως προς τα ευρήματα που μπορεί να διαγνώσει μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο, εσύ θα είσαι σίγουρος όμως ότι και τα 180 σημεία ελέγχτηκαν με το ίδιο μεράκι, από έμπειρους μηχανικούς, με ανεξάρτητη οπτική, για κάθε αυτοκίνητο.
Αυτό στο εγγυόμαστε!

Το βρήκα στο http://www.protothema.gr/city-stories/a ... mihanikos/ ,πραγματικά πολύ καλή ιδέα.Μπράβο τους.