blinkys έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:
Το παν ειναι η τιμη του. Αν εχει 250Κ χλμ, ξερεις οτι θα χρειαστει σχετικα συντομα γενικη επισκευη αν ειναι βενζινη. Αν ο πωλητης το πουλαει σε ιδια τιμη με ενα αντιστοιχο αλλα με τα μισα χιλιομετρα, γιατι να το παρεις;
Επισης αν ειναι εισαγωγης απο βορεια χωρα οι χειμωνες που περασε εκει ισως εχουν αφησει σημαδια αφανη σε πρωτη ματια.
Αν ο πωλητής πουλάει 2 ίδια αυτοκίνητα στην ίδια τιμή και το ένα έχει περισσότερα χλμ από το άλλο είναι ή τρελός ή βλάκας, ή πουλάει μόνο σε βλάκες. Οι χειμώνες στον βορρά αφήνουν σκουριά. Ο μόνος τρόπος να μην την δεις, είναι να μην μπεις κάτω από το αυτοκίνητο. Αν δεν το κάνεις, καλύτερα αγόρασε αυτοκίνητο από το τηλέφωνο. Τι συζητάμε;
Δεν είπα ποτέ να πάει κάποιος να αγοράσει ταξί που έχει κάνει 4 φορές τον γύρο του κόσμου. Λέω απλά ξεκολλήστε από τα χλμ. Ρίξτε μια ματιά και σε ένα αυτοκίνητο που έχει 30/40/50Κ περισσότερα από το ψυχολογικό όριο που έχετε θέσει και 2/3/5 χιλιάρικα καλύτερη τιμή. Δεν γίνονται όλα τα αυτοκίνητα κουδουνίστρες μόλις ο χιλιομετρητής περάσει συγκεκριμένα χλμ ούτε θα στρίψετε το SUV που ζαχαρώνετε στο Paul Ricard με ζεστά σλικ και θα ξεπονταριστούν οι θόλοι γιατί "κουράστηκε" το σασί και φυσικά οι πιθανότητες να ανατιναχθεί το μοτέρ σας χωρίς να σας έχει δώσει σημάδια είναι ελάχιστες.
Δεν μιλησα για τον ιδιο πωλητη ομως. Ο καθε ενας κοστολογει το αυτοκινητο του διαφορετικα. Οταν κοιτας μια αγγελια πρωτα βλεπεις αν εχει αυτα που ζητας και οσο δεν βρισκεις τοσο αλλαζεις τα κριτηρια.
Πουλησα το 14 ετων σκουτερ μου με 62Κ χλμ και το εβαλα 980€ γιατι δεν θεωρουσα οτι αξιζε περισσοτερα μετα απο τοσα χρονια. Μαλιστα του ειχα κανει και το μεγαλο σερβις με ιμαντες, ραουλα, κλπ και ειχε περασει ΚΤΕΟ. Το μονο που ηθελε ηταν τακακια μπροστα.
Φιλοι ειπαν χαζομαρα μου που το εδινα φτηνα, μπορουσα πιο πανω. Το ηξερα. Για εμενα ομως δεν αξιζε παραπανω. Ομως ο πρωτος που το πηγε σε μηχανικο να το ελεγξει το πηρε κιολας. Ουτε παζαρια, ουτε τρεχα καθε 3 και λιγο καπου να το τσεκαρουν, ουτε τιποτα. Λογω δουλειας ηθελα να το αποφυγω αυτο.
Επισης αν ειναι απο μαντρα δηλαδη εισαγωγης, θελει πολυ κοφτερο ματι να δεις τετοια πραγματα γιατι τα πλενουν, τα γυαλιζουν, τα καθαριζουν απο κατω. Ασε που εκει ολα εχουν ενα συγκεκριμενο ευρος χιλιομετρων, γιατι αραγε
Γενικα παντως υπαρχουν συγκεκριμενες φθορες που βγαινουν μετα απο καποια χρονια/ χιλιομετρα. Αυτος που κοιταζει καποιο με λιγα σχετικα χλμ αυτο θελει να αποφυγει, να του σκασουν αυτες οι βλαβες νωρις.
Αν βρεις αμαξι με 200+Κ χλμ που εχει αλλαξει πολλα απο αυτα, εχει σερβις μεγαλο προσφατο και θελει μονο λαστιχα ξερω γω σε μια λογικη τιμη, το χτυπας. Απλα απο δικη μου και εμπειριες φιλων δεν υπαρχουν πολλα τετοια γιατι φευγουν στον ευρυτερο κυκλο γνωστων του κατοχου.
Οταν βλεπεις αμαξια ενα χρονο στο Car.gr και ειναι εκει, και αλλα που σε μερικες μερες εχουν φυγει, ε κατι τρεχει
Fiat Panda 7,6l/100km