Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#783121
blinkys έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
Το παν ειναι η τιμη του. Αν εχει 250Κ χλμ, ξερεις οτι θα χρειαστει σχετικα συντομα γενικη επισκευη αν ειναι βενζινη. Αν ο πωλητης το πουλαει σε ιδια τιμη με ενα αντιστοιχο αλλα με τα μισα χιλιομετρα, γιατι να το παρεις;

Επισης αν ειναι εισαγωγης απο βορεια χωρα οι χειμωνες που περασε εκει ισως εχουν αφησει σημαδια αφανη σε πρωτη ματια.


Αν ο πωλητής πουλάει 2 ίδια αυτοκίνητα στην ίδια τιμή και το ένα έχει περισσότερα χλμ από το άλλο είναι ή τρελός ή βλάκας, ή πουλάει μόνο σε βλάκες. Οι χειμώνες στον βορρά αφήνουν σκουριά. Ο μόνος τρόπος να μην την δεις, είναι να μην μπεις κάτω από το αυτοκίνητο. Αν δεν το κάνεις, καλύτερα αγόρασε αυτοκίνητο από το τηλέφωνο. Τι συζητάμε;

Δεν είπα ποτέ να πάει κάποιος να αγοράσει ταξί που έχει κάνει 4 φορές τον γύρο του κόσμου. Λέω απλά ξεκολλήστε από τα χλμ. Ρίξτε μια ματιά και σε ένα αυτοκίνητο που έχει 30/40/50Κ περισσότερα από το ψυχολογικό όριο που έχετε θέσει και 2/3/5 χιλιάρικα καλύτερη τιμή. Δεν γίνονται όλα τα αυτοκίνητα κουδουνίστρες μόλις ο χιλιομετρητής περάσει συγκεκριμένα χλμ ούτε θα στρίψετε το SUV που ζαχαρώνετε στο Paul Ricard με ζεστά σλικ και θα ξεπονταριστούν οι θόλοι γιατί "κουράστηκε" το σασί και φυσικά οι πιθανότητες να ανατιναχθεί το μοτέρ σας χωρίς να σας έχει δώσει σημάδια είναι ελάχιστες.

Δεν μιλησα για τον ιδιο πωλητη ομως. Ο καθε ενας κοστολογει το αυτοκινητο του διαφορετικα. Οταν κοιτας μια αγγελια πρωτα βλεπεις αν εχει αυτα που ζητας και οσο δεν βρισκεις τοσο αλλαζεις τα κριτηρια.

Πουλησα το 14 ετων σκουτερ μου με 62Κ χλμ και το εβαλα 980€ γιατι δεν θεωρουσα οτι αξιζε περισσοτερα μετα απο τοσα χρονια. Μαλιστα του ειχα κανει και το μεγαλο σερβις με ιμαντες, ραουλα, κλπ και ειχε περασει ΚΤΕΟ. Το μονο που ηθελε ηταν τακακια μπροστα.
Φιλοι ειπαν χαζομαρα μου που το εδινα φτηνα, μπορουσα πιο πανω. Το ηξερα. Για εμενα ομως δεν αξιζε παραπανω. Ομως ο πρωτος που το πηγε σε μηχανικο να το ελεγξει το πηρε κιολας. Ουτε παζαρια, ουτε τρεχα καθε 3 και λιγο καπου να το τσεκαρουν, ουτε τιποτα. Λογω δουλειας ηθελα να το αποφυγω αυτο.

Επισης αν ειναι απο μαντρα δηλαδη εισαγωγης, θελει πολυ κοφτερο ματι να δεις τετοια πραγματα γιατι τα πλενουν, τα γυαλιζουν, τα καθαριζουν απο κατω. Ασε που εκει ολα εχουν ενα συγκεκριμενο ευρος χιλιομετρων, γιατι αραγε :lol:

Γενικα παντως υπαρχουν συγκεκριμενες φθορες που βγαινουν μετα απο καποια χρονια/ χιλιομετρα. Αυτος που κοιταζει καποιο με λιγα σχετικα χλμ αυτο θελει να αποφυγει, να του σκασουν αυτες οι βλαβες νωρις.
Αν βρεις αμαξι με 200+Κ χλμ που εχει αλλαξει πολλα απο αυτα, εχει σερβις μεγαλο προσφατο και θελει μονο λαστιχα ξερω γω σε μια λογικη τιμη, το χτυπας. Απλα απο δικη μου και εμπειριες φιλων δεν υπαρχουν πολλα τετοια γιατι φευγουν στον ευρυτερο κυκλο γνωστων του κατοχου.
Οταν βλεπεις αμαξια ενα χρονο στο Car.gr και ειναι εκει, και αλλα που σε μερικες μερες εχουν φυγει, ε κατι τρεχει
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#783122 H Giulietta μου δεν έχει ούτε 60χιλ χλμ. Μοντέλο 2013.
Ποια θα αγοράζατε, τη δική μου ή μια με 200k ?
Τελευταία επεξεργασία από kovathe και 17 Σεπ 2022, 13:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#783123
alexandros.K έγραψε: Ναι ΑΝ εχει αλλαξει και ΑΝ εχει βαλει εργοστασιακο. Αν ΔΕΝ . δεν ισχυουν αυτα . Γενικα μην την ψαχνεις, οσο πιο πολλά χλμ εχει ενα αμαξι, τοσο πιο πολυ φθορα εχει.
Βεβαια οπως ειπες δεν ειναι μονο τα χλμ , αλλά πως τα εχει κανει . Κατα την ερευνα αγορας θα τα λαβεις υποψην σου ολα. Οσα μπορεις να διαπιστωσεις. Τα χλμ ειναι ενα απο αυτα

πολυ σωστα.
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#783129 Το παράδειγμα είναι άκυρο, η Giulietta (ειδικά αν ειναι με τα 170) είναι ειδική περίπτωση

kovathe έγραψε:H Giulietta μου δεν έχει ούτε 60χιλ χλμ. Μοντέλο 2013.
Ποια θα αγοράζατε, τη δική μου ή μια με 200k ?
Άβαταρ μέλους
By Chris
#783147 Βασικα δε γινεται να αποφασισεις τοσο απλα. Αν ηξερα το αμαξι και τη χρηση, με τα 1000 του κοβαθε. Ενα αγνωστο δεκαετιας με 60κ ομως, δεν ξερεις αν εκανε 6κ το χρονο, ή 20+20+20, μετα το παρατησαν σε μια αποθηκη, και τωρα το σιγυρισαν λιγο και το πουλανε? Θα προτιμουσα ενα με 100-150κ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#783155 Kι εγώ σε ίδιας χρονολογίας αυτοκίνητο και παρόμοιας κατάστασης θα προτιμούσα αυτό με τα περισσότερα.Το να κάνει ένα εμπορικό αυτοκίνητο 25.000χλμ το χρόνο είναι πιο ρεαλιστικό από το να κάνει 8000χλμ. Εκτός αν μιλάμε για ''ειδικές'' κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#783167
kovathe έγραψε:H Giulietta μου δεν έχει ούτε 60χιλ χλμ. Μοντέλο 2013.
Ποια θα αγοράζατε, τη δική μου ή μια με 200k ?


Τη δικιά σου, γιατί Alfa Romeo με 200Κ χλμ δεν υπάρχει

Όλες έχουν ήδη διαλυθεί :shifty: :shifty: :shifty:


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#783172
kovathe έγραψε:H Giulietta μου δεν έχει ούτε 60χιλ χλμ. Μοντέλο 2013.
Ποια θα αγοράζατε, τη δική μου ή μια με 200k ?

Η κουβέντα βέβαια εμπεριέχει και το θέμα κόστος.
Αν η τιμή είναι ίδια, το προφανές...
Αν εσύ ζητάς πχ 10κ και ο άλλος 6-7ξερωγω, ε, όλο και κάποιος μπορεί να τσιμπήσει την 200άρα.

Μάρκο ναι ρε συ, είδαμε και κάτι προπελάτα πόσο αξιόπιστα είναι. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#783176 Θα συμφωνήσω πάντως εν μέρη, ίσως και εν πολλοίς για το θέμα των αυξημένων χλμ.
Το γιάρις το πήρα με σχεδον 100κ χλμ ήγουν 25κ/ έτος καθότι 4ετιας. Ξεκάθαρα στο άνω άκρο της σχετικής κατηγορίας. Υπήρχαν-υπάρχουν και κάποια με 140κ<, νταξ, δεν νομίζω να πλησίαζα σε τέτοια μεγέθη. Όπου παρεμπιπτοντως, 120κ και βάλε σε ένα ντίζελ, έιναι ακόμα στα...νιάτα του. Σε ένα βενζινοκίνητο και δη υβριδικό έιναι αρκετούτσικα. Είχε όμως όλες τις σφραγίδες της αντιπροσωπείας στην αλλοδαπή που ήταν και βγήκε καθαρό στον προκαταρκτικό έλεγχο. Αν μου έχει ξεφύγει κάτι σοβαρό, καλύτερα να μην το μάθω και ποτέ :lol: σχεδόν 2 χρόνια μετά δεν θα είχε και νόημα.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#783206 Φτου φτου δε μου έχει κάνει κιχ.
Μόνο ένα καλώδιο στην πλεξούδα της πίσω πόρτας έκοψε και έσβησε το φως ψηλά. Φτιάχτηκε σε 5 λεπτά απ'τον ηλεκτρολόγο.
Βέβαια η αλήθεια είναι κάνω λίγα χλμ.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#783215 Εγώ πάντως Gullieta με 60Κ χλμ θα αγόραζα μόνο από γνωστό. Από ξένο θα ήμουν σίγουρος είτε πως έχει κατεβασμένα χλμ είτε αυτό που είπε ο Chris πως τα μισά της χρόνια τα πέρασε σε αποθήκη.

Τα εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν είναι πάντα τα καλύτερα. Τώρα γιατί κάποιος που έχει 200Κ χλμ είναι λιγότερο πιθανό να προτιμά τα εργοστασιακά ανταλλακτικά από κάποιον που έχει 120Κ χλμ, εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#783222
blinkys έγραψε:Unpopular opinion
Το κόλλημα με τα χλμ δεν το κατάλαβα ποτέ. Αν έχει ένα αυτοκίνητο καλή εικόνα, τι διαφορά έχει αν έχει 120Κ ή 230Κ χλμ; Ίσα ίσα που όσο περισσότερα χλμ τόσο πιθανότερο είναι να έχει αλλάξει ό,τι χάλασε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bathtub_curve

Όσον αφορά την φθορά, σίγουρα όσο πιο δεξιά τόσο χειρότερα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#783355
edmond έγραψε:
Μάρκο ναι ρε συ, είδαμε και κάτι προπελάτα πόσο αξιόπιστα είναι. :shifty:


Γερμανική πχιότητα! :rtfm: :svivhaha: :svivhaha: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#860067 Τι πρέπει να έχουμε κατά νου στην πώληση μτχ ;
Υπήρχαν κάποιου τύπου απάτες που γινόταν τραπεζική μεταφορά και μετά από λίγο έκανε ο άλλος ακύρωση. Συμβαίνει ακόμα αυτό;
Ποιός είναι ο πιο εγκεκριμένος τρόπος;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#860068 Για πώληση σε ιδιώτη;