- 16 Σεπ 2022, 18:56
#783025
blinkys έγραψε:saxon_747 έγραψε:blinkys έγραψε:Λέω απλά πως ό,τι αδυναμία είχε το συγκεκριμένο μοντέλο, έχει φανερωθεί και προφανώς αλλαχτεί ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ. .
Δεν είναι απαραίτητο να έχει βγάλει ότι πρόβλημα θα έβγαζε, μπορεί να βγάλει προβλήματα μόλις το πάρεις εσύ. Μπορεί αυτά που έβγαλε να επισκευάστηκαν ίσα για να μπορεί να πωληθεί. Μπορεί να μην έχει βγάλει και τίποτα.
Για να μην μπλέξουμε με χίλια υποθετικά σενάρια, καλούς και κακούς μάστορες, προσεκτικούς και απρόσεκτους ιδιοκτήτες. Μίλησα ξεκάθαρα για καθαρό αυτοκίνητο, σωστά συντηρημένο με πολλά χλμ όμως. Ποιος ο λόγος να το απορρίψεις πέρα από κοπώσεις υλικών και σασιά ταλαιπωρημένα που έχουν πάψει να ισχύουν από την δεκαετία του 80;
Μα υποθετικά μιλάμε, εκτός αν έχεις συγκεκριμένο παράδειγμα μεταχειρισμένου με 200000χλμ που αποδεδειγμένα να συντηρείται και χρησιμοποιείται με ιδανικό τρόπο, να έχει βγάλει όλα τα πιθανά προβλήματα και να έχουν επισκευαστεί.
Ούτως η άλλως η αγορά μεταχειρισμένου είναι λαχείο, όποτε προσπαθείς να μειώσεις τις πιθανότητες να πάρεις καμμία βαλουτα. Ε, ένας παράγοντας είναι τα χλμ, όποτε κοιτάς να πάρεις όσο το δυνατόν λιγότερα.
Αν μπορείς λοιπόν (αν σε παίρνει οικονομικά), απορρίπτεις ένα αυτοκίνητο με πάνω από Χ χλμ γιατί , όσο και να θέλει κάποιος να το συντηρήσει σωστά, μετά από κάποιο σημείο είναι ασύμφορη η επισκευή και προτιμότερη η πώληση για όσο ακόμα "πιάνει" κάποια λεφτά.
Οκ, στο δικό σου σενάριο που βρίσκεις το αυτοκίνητο που θες, άψογα συντηρημένο, με οδήγηση μόνο σε ανοιχτό δρόμο, φύλαξη σε γκαραζ, πρώτος ιδιοκτήτης ιατρός που λέγανε παλια, ας έχει και μερικές δεκάδες χιλιάδες χλμ παραπάνω.