Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nikos
#783008
blinkys έγραψε:Unpopular opinion
Το κόλλημα με τα χλμ δεν το κατάλαβα ποτέ. Αν έχει ένα αυτοκίνητο καλή εικόνα, τι διαφορά έχει αν έχει 120Κ ή 230Κ χλμ; Ίσα ίσα που όσο περισσότερα χλμ τόσο πιθανότερο είναι να έχει αλλάξει ό,τι χάλασε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.


Όταν αυτό που έχει 230.000 χλμ και το πληρώνεις σαν αυτοκίνητο με 90.000 χλμ έχει διαφορά.
Άρα δεν είναι κόλλημα αλλά πιασοκωλυμα του εμπόρου προς εσένα.
Τώρα το αν το 230.000 χλμ αυτοκίνητο είναι πιο συντηρημένο επειδή έχει περισσότερα το αφήνω ασχολιαστο
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#783014
blinkys έγραψε:Unpopular opinion
Το κόλλημα με τα χλμ δεν το κατάλαβα ποτέ. Αν έχει ένα αυτοκίνητο καλή εικόνα, τι διαφορά έχει αν έχει 120Κ ή 230Κ χλμ; Ίσα ίσα που όσο περισσότερα χλμ τόσο πιθανότερο είναι να έχει αλλάξει ό,τι χάλασε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
Κόπωση υλικών. Τα αμάξια δε φτιάχνονται για μια ζωή, έχουν ένα εύλογο διάστημα σωστής λειτουργίας πχ 300000 χλμ. Όσο πιο κοντά φτάνεις εκεί, τόσο το χειρότερο.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#783015 Προφανώς και δεν λέω μπράβο στον απατεώνα. Άσε που αν πάρεις κάτι με "πολλά" χλμ χλωμό να τα έχει κατεβάσει κάποιος και να τα άφησε στις 200Κ πχ. Ούτε λέω πως είναι καλύτερα συντηρημένο. Λέω απλά πως ό,τι αδυναμία είχε το συγκεκριμένο μοντέλο, έχει φανερωθεί και προφανώς αλλαχτεί ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ.

Το ταλαιπωρημένο σασί μπορεί και να το δεχόμουν αν είχε κάποιος σκοπό να αγοράσει Ascona του 70. Που και πάλι αστείο είναι εκτός κι αν έχει αρχίσει να σκουριάζει ή να σκορπάνε τίποτα θόλοι.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#783017
blinkys έγραψε:Λέω απλά πως ό,τι αδυναμία είχε το συγκεκριμένο μοντέλο, έχει φανερωθεί και προφανώς αλλαχτεί ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ. .


Δεν είναι απαραίτητο να έχει βγάλει ότι πρόβλημα θα έβγαζε, μπορεί να βγάλει προβλήματα μόλις το πάρεις εσύ. Μπορεί αυτά που έβγαλε να επισκευάστηκαν ίσα για να μπορεί να πωληθεί. Μπορεί να μην έχει βγάλει και τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#783018
saxon_747 έγραψε:
blinkys έγραψε:Λέω απλά πως ό,τι αδυναμία είχε το συγκεκριμένο μοντέλο, έχει φανερωθεί και προφανώς αλλαχτεί ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ. .


Δεν είναι απαραίτητο να έχει βγάλει ότι πρόβλημα θα έβγαζε, μπορεί να βγάλει προβλήματα μόλις το πάρεις εσύ. Μπορεί αυτά που έβγαλε να επισκευάστηκαν ίσα για να μπορεί να πωληθεί. Μπορεί να μην έχει βγάλει και τίποτα.


Για να μην μπλέξουμε με χίλια υποθετικά σενάρια, καλούς και κακούς μάστορες, προσεκτικούς και απρόσεκτους ιδιοκτήτες. Μίλησα ξεκάθαρα για καθαρό αυτοκίνητο, σωστά συντηρημένο με πολλά χλμ όμως. Ποιος ο λόγος να το απορρίψεις πέρα από κοπώσεις υλικών και σασιά ταλαιπωρημένα που έχουν πάψει να ισχύουν από την δεκαετία του 80;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#783019
blinkys έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
blinkys έγραψε:Λέω απλά πως ό,τι αδυναμία είχε το συγκεκριμένο μοντέλο, έχει φανερωθεί και προφανώς αλλαχτεί ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ. .


Δεν είναι απαραίτητο να έχει βγάλει ότι πρόβλημα θα έβγαζε, μπορεί να βγάλει προβλήματα μόλις το πάρεις εσύ. Μπορεί αυτά που έβγαλε να επισκευάστηκαν ίσα για να μπορεί να πωληθεί. Μπορεί να μην έχει βγάλει και τίποτα.


Για να μην μπλέξουμε με χίλια υποθετικά σενάρια, καλούς και κακούς μάστορες, προσεκτικούς και απρόσεκτους ιδιοκτήτες. Μίλησα ξεκάθαρα για καθαρό αυτοκίνητο, σωστά συντηρημένο με πολλά χλμ όμως. Ποιος ο λόγος να το απορρίψεις πέρα από κοπώσεις υλικών και σασιά ταλαιπωρημένα που έχουν πάψει να ισχύουν από την δεκαετία του 80;

Το παν ειναι η τιμη του. Αν εχει 250Κ χλμ, ξερεις οτι θα χρειαστει σχετικα συντομα γενικη επισκευη αν ειναι βενζινη. Αν ο πωλητης το πουλαει σε ιδια τιμη με ενα αντιστοιχο αλλα με τα μισα χιλιομετρα, γιατι να το παρεις;

Επισης αν ειναι εισαγωγης απο βορεια χωρα οι χειμωνες που περασε εκει ισως εχουν αφησει σημαδια αφανη σε πρωτη ματια.

Θα πω εδω οτι οσο εψαχνα αυτα με τα λιγα χιλιομετρα ειχαν πιο πολλα θεματα γιατι αν δεν το δουλευεις το αυτοκινητο καποια πραγματα τα αφηνεις για μετα, ενω ενα αμαξι που ειναι "εργαλειο" δεν ρισκαρεις να σε αφησει.

Και τι κανουμε τοτε;

Ο βασικοτερος λογος να αγορασεις απο ιδιωτη ειναι οτι τον βλεπεις τι τυπος ειναι. Σε λιγη ωρα ακουγοντας τον να στο παρουσιαζει μπορεις να καταλαβεις πως φερθηκε στο αυτοκινητο του. Ειδικα αν το εχει πρωτο χερι.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#783025
blinkys έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
blinkys έγραψε:Λέω απλά πως ό,τι αδυναμία είχε το συγκεκριμένο μοντέλο, έχει φανερωθεί και προφανώς αλλαχτεί ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ. .


Δεν είναι απαραίτητο να έχει βγάλει ότι πρόβλημα θα έβγαζε, μπορεί να βγάλει προβλήματα μόλις το πάρεις εσύ. Μπορεί αυτά που έβγαλε να επισκευάστηκαν ίσα για να μπορεί να πωληθεί. Μπορεί να μην έχει βγάλει και τίποτα.


Για να μην μπλέξουμε με χίλια υποθετικά σενάρια, καλούς και κακούς μάστορες, προσεκτικούς και απρόσεκτους ιδιοκτήτες. Μίλησα ξεκάθαρα για καθαρό αυτοκίνητο, σωστά συντηρημένο με πολλά χλμ όμως. Ποιος ο λόγος να το απορρίψεις πέρα από κοπώσεις υλικών και σασιά ταλαιπωρημένα που έχουν πάψει να ισχύουν από την δεκαετία του 80;


Μα υποθετικά μιλάμε, εκτός αν έχεις συγκεκριμένο παράδειγμα μεταχειρισμένου με 200000χλμ που αποδεδειγμένα να συντηρείται και χρησιμοποιείται με ιδανικό τρόπο, να έχει βγάλει όλα τα πιθανά προβλήματα και να έχουν επισκευαστεί.

Ούτως η άλλως η αγορά μεταχειρισμένου είναι λαχείο, όποτε προσπαθείς να μειώσεις τις πιθανότητες να πάρεις καμμία βαλουτα. Ε, ένας παράγοντας είναι τα χλμ, όποτε κοιτάς να πάρεις όσο το δυνατόν λιγότερα.

Αν μπορείς λοιπόν (αν σε παίρνει οικονομικά), απορρίπτεις ένα αυτοκίνητο με πάνω από Χ χλμ γιατί , όσο και να θέλει κάποιος να το συντηρήσει σωστά, μετά από κάποιο σημείο είναι ασύμφορη η επισκευή και προτιμότερη η πώληση για όσο ακόμα "πιάνει" κάποια λεφτά.

Οκ, στο δικό σου σενάριο που βρίσκεις το αυτοκίνητο που θες, άψογα συντηρημένο, με οδήγηση μόνο σε ανοιχτό δρόμο, φύλαξη σε γκαραζ, πρώτος ιδιοκτήτης ιατρός που λέγανε παλια, ας έχει και μερικές δεκάδες χιλιάδες χλμ παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#783048 Μεγάλο ρόλο, όσο και να το προσέχεις, παίζει και η χρήση, . 200.000χλμ εντός πόλης θα είναι κουδουνίστρα, μικτή χρήση ένα μέτριο μεταχειρισμένο και εκτός αστικού κύκλου σχετικά άθικτο.
Έχω δει αυτοκίνητο άνω των 500.000χλμ αγορασμένο του κουτιού με την παραμικρή φθορά. Κάθε χρόνο έκανε 60.000χλμ εθνική οδό. Ακόμα και στα 180.000χλμ που έγραφε το κοντέρ πάλι δε του φαινόντουσαν.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#783055
markvag έγραψε:Εντωμεταξύ, αυτές τις μέρες έμαθα μία καλή κομπίνα που παίζει...

Πάει ο "έξυπνος" αγοράζει το σαπάκι από Γερμανία και το κάνει εισαγωγή στη Βουλγαρία. Εκεί το περνάει με ένα 50ρικο ότι ΚΤΕΟ θέλει, αφού φυσικά έχει γυρίσει χλμ και έχει κάνει ότι @@ του κατέβει. Και μετά εισάγεται Ελλάδα με ΚΤΕΟ από τη Βουλγαρία με τα "σωστά" χλμ...

Προσοχή!


Ειναι παλιο κολπο Μαρκο . Γινεται εδω και χρονια
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#783056
blinkys έγραψε:Unpopular opinion
Το κόλλημα με τα χλμ δεν το κατάλαβα ποτέ. Αν έχει ένα αυτοκίνητο καλή εικόνα, τι διαφορά έχει αν έχει 120Κ ή 230Κ χλμ; Ίσα ίσα που όσο περισσότερα χλμ τόσο πιθανότερο είναι να έχει αλλάξει ό,τι χάλασε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Και ποιος μας λεει οτι δεν θα ξαναχαλασουν απο την αρχη ?
Και θα αρχισουν να χαλανε κι εξτρα πραγματα* και κυριως το μοτερ το ιδιο
* Καταλυτης, εξατμιση, δυναμο , μιζα, εσπ, abs, συμπλεκτης , ψυγεια ,κολαρα, a/c και οτι αλλο θες
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#783114 Αυτο που θα ειχε νοημα θα ηταν μια διαφορα 20.000 χλμ, καλύτερα να εχει 100.000 χλμ και να εχουν αλλαχθει ιμαντες και αντλια νερου και λοιπα ακριβα ανταλλακτικά παρα να ειναι στα 80Κ και να πρεπει να τα κανει ο επομενος κατοχος
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#783117
alexandros.K έγραψε:Και ποιος μας λεει οτι δεν θα ξαναχαλασουν απο την αρχη ?
Και θα αρχισουν να χαλανε κι εξτρα πραγματα* και κυριως το μοτερ το ιδιο
* Καταλυτης, εξατμιση, δυναμο , μιζα, εσπ, abs, συμπλεκτης , ψυγεια ,κολαρα, a/c και οτι αλλο θες


Αν έχει αλλάξει καταλύτη ένα αυτοκίνητο με 200Κ χλμ, ο καταλύτης που αγοράζεις πακέτο με 1,5 τόνο λαμαρίνες, έχει 30Κ ή 50Κ χλμ. Ενώ όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με 120Κ χλμ, ο καταλύτης που δεν έχει αλλαχθεί έχει 120Κ χλμ. Ποιος είναι πιθανότερο να χαλάσει;

Νίκος Παππάς έγραψε:
Το παν ειναι η τιμη του. Αν εχει 250Κ χλμ, ξερεις οτι θα χρειαστει σχετικα συντομα γενικη επισκευη αν ειναι βενζινη. Αν ο πωλητης το πουλαει σε ιδια τιμη με ενα αντιστοιχο αλλα με τα μισα χιλιομετρα, γιατι να το παρεις;

Επισης αν ειναι εισαγωγης απο βορεια χωρα οι χειμωνες που περασε εκει ισως εχουν αφησει σημαδια αφανη σε πρωτη ματια.


Αν ο πωλητής πουλάει 2 ίδια αυτοκίνητα στην ίδια τιμή και το ένα έχει περισσότερα χλμ από το άλλο είναι ή τρελός ή βλάκας, ή πουλάει μόνο σε βλάκες. Οι χειμώνες στον βορρά αφήνουν σκουριά. Ο μόνος τρόπος να μην την δεις, είναι να μην μπεις κάτω από το αυτοκίνητο. Αν δεν το κάνεις, καλύτερα αγόρασε αυτοκίνητο από το τηλέφωνο. Τι συζητάμε;

Δεν είπα ποτέ να πάει κάποιος να αγοράσει ταξί που έχει κάνει 4 φορές τον γύρο του κόσμου. Λέω απλά ξεκολλήστε από τα χλμ. Ρίξτε μια ματιά και σε ένα αυτοκίνητο που έχει 30/40/50Κ περισσότερα από το ψυχολογικό όριο που έχετε θέσει και 2/3/5 χιλιάρικα καλύτερη τιμή. Δεν γίνονται όλα τα αυτοκίνητα κουδουνίστρες μόλις ο χιλιομετρητής περάσει συγκεκριμένα χλμ ούτε θα στρίψετε το SUV που ζαχαρώνετε στο Paul Ricard με ζεστά σλικ και θα ξεπονταριστούν οι θόλοι γιατί "κουράστηκε" το σασί και φυσικά οι πιθανότητες να ανατιναχθεί το μοτέρ σας χωρίς να σας έχει δώσει σημάδια είναι ελάχιστες.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#783119 Τα πραγματα ειναι απλα, δε χρειαζεται τοση αναλυση!

Αν δεν εχουν γυρισει τα χιλιομετρα... Αν δεν ξερουμε απο πρωτο χερι την καλη ή κακη συντηρηση που ειχε γινει στο καθε αμαξι... Υποθετουμε οτι αυτο με τα λιγοτερα χιλιομετρα ειναι σε καλυτερη κατασταση. Εκτος συγκλονιστικου απροοπτου αυτη ειναι η σωστη επιλογη.

Τωρα βεβαια το VFM του καθε αυτοκινητου και η τελικη αποφαση εχει να κανει με την τιμη του καθε οχηματος. Αλλα οσον αφορα την ποιοτητα δε νομιζω οτι τιθεται θεμα συγκρισης.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#783120
blinkys έγραψε:Αν έχει αλλάξει καταλύτη ένα αυτοκίνητο με 200Κ χλμ, ο καταλύτης που αγοράζεις πακέτο με 1,5 τόνο λαμαρίνες, έχει 30Κ ή 50Κ χλμ. Ενώ όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με 120Κ χλμ, ο καταλύτης που δεν έχει αλλαχθεί έχει 120Κ χλμ. Ποιος είναι πιθανότερο να χαλάσει;
Ναι ΑΝ εχει αλλαξει και ΑΝ εχει βαλει εργοστασιακο. Αν ΔΕΝ . δεν ισχυουν αυτα . Γενικα μην την ψαχνεις, οσο πιο πολλά χλμ εχει ενα αμαξι, τοσο πιο πολυ φθορα εχει.
Βεβαια οπως ειπες δεν ειναι μονο τα χλμ , αλλά πως τα εχει κανει . Κατα την ερευνα αγορας θα τα λαβεις υποψην σου ολα. Οσα μπορεις να διαπιστωσεις. Τα χλμ ειναι ενα απο αυτα