Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#487406 Χμμ... Να προσθέσω και γρανάζι μεταβλητού σε αυτόν τον κινητήρα; Κόστος επισκευής κάπου 250 ευρώ (όχι αντιπροσωπεία βέβαια), και αρχικό σύμπτωμα ένας παράξενος ήχος στο μιζάρισμα.

< >
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#611537 Καλησπέρα,
Εκ των Αθηναίων, υπάρχει κάποια πρόταση για συνεργείο/ αντιπροσωπεια στα βόρεια προάστια και στο κέντρο/Πειραιά για τσεκάρισμα μεταχειρισμένου;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#611563
vasilis έγραψε:Καλησπέρα,
Εκ των Αθηναίων, υπάρχει κάποια πρόταση για συνεργείο/ αντιπροσωπεια στα βόρεια προάστια και στο κέντρο/Πειραιά για τσεκάρισμα μεταχειρισμένου;


Θα βοηθούσε αν έλεγες και την μάρκα του αυτοκινήτου. Δεν κάνουν όλα τα συνεργεία για όλα τα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#750071 Το τι σαπίλα και απατεωνιά έχουμε συναντήσει στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, δεν περιγράφεται. Από μαντράδες και ιδιώτες. Και τονίζω ότι οι συμπεριφορές που περιγράφω δεν έχουν καμία σχέση με τη ζητούμενη τιμή πώλησης.
Θα γράψω αναλυτική επισκόπηση όταν επέλθει η λύτρωση (που ακόμη αργεί...).

Έναν σωστό άνθρωπο ψάχνεις, να βρεις ένα αμάξι έστω πιο ακριβό από τον Μ.Ο., να του πληρώσεις αυτό που ζητά, και να πάρεις αυτό που πρέπει, δηλαδή ένα αμάξι που απλά να ανταποκρίνεται στην περιγραφή του, χωρίς κανείς να κοροϊδέψει κανέναν. Και δεν υπάρχει.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#751464 Όπως υποσχέθηκα, και ως ελάχιστη ανταπόδοση για όλη τη βοήθεια που έλαβα, αφήνω τα παρακάτω, ως παρακαταθήκη για όποιον στο μέλλον αποφασίσει να υποστεί την ταλαιπωρία της εύρεσης μεταχειρισμένου.

1. Αξίωμα: ΔΕΝ εμπιστευόμαστε μαντράδες, τουλάχιστον όχι πριν μας αποδείξουν (ή διασταυρώσουμε) ότι αξίζουν την εμπιστοσύνη μας. Δεν αποκλείεται να βρεθεί κάποιος καλός, αλλά οι περισσότεροι α) δεν έχουν ιδέα για τις λεπτομέρειες του κομματιού που πουλάνε, καθώς αγοράζουν τα προς πώληση αμάξια περίπου όπως εμείς αγοράζουμε πατάτες στη λαϊκή, και συνεπώς, μην περιμένετε να σας κατατοπίσουν πλήρως για τον εξοπλισμό τους (ο άλλος, με πλείστες αξιολογήσεις στο Google και μ.ο. 4,9 αστέρια, πουλούσε τη 14άρα σιδερένια ζάντα με το τάσι ως συλλεκτική έκδοση Napoletana :lol:, και επέμενε ότι αμάξι που προδήλως δεν είχε ESP & Hill holder, "σίγουρα το είχε, αλλά μάλλον δεν δουλεύει επειδή είναι ακόμη κρύο" :s_biggrin ) β) ψεύδονται για δύο εκ των βασικότερων σημείων πώλησης ενός αυτοκινήτου, ήτοι για τα χλμ. και για το "ατρακάριστο". Να σημειώσω εδώ ότι η παραπλάνηση ως προς αυτά τα δύο σημεία στοιχειοθετεί την αξιόποινη πράξη της απάτης (σε απόπειρα αν η πώληση δεν προχωρήσει), και συνεπώς, όποιος επιθυμεί, μπορεί να τους τεντώσει.
2. Είμαστε διπλά υποψιασμένοι σε αμάξια εισαγωγής, ανεξαρτήτως πωλητή. Και ιδιώτης να το έχει τώρα, μπορεί να έχει φορτωθεί τις αμαρτίες του εισαγωγέα. Σε αμάξια εισαγωγής, καλό είναι να κάνουμε έλεγχο στο αντίστοιχο "car.gr" της χώρας από την οποία υποτίθεται ότι εισήχθησαν (π.χ. Γερμανία), για το κόστος ενός καλού, καθώς και ενός ελαφρώς/μετρίως τρακαρισμένου οχήματος, σαν και αυτό που ψάχνουμε. Στο κόστος αυτό προσθέτουμε τα χρήματα που χρειάζεται για να έρθει το όχημα Ελλάδα και να ταξινομηθεί εδώ. Συγκρίνουμε με την τιμή του μαντρά και βγάζουμε τα δέοντα συμπεράσματα, για το τι όντως μας πουλάει...
3. Θέτουμε τα βασικά μας κριτήρια και επικεντρωνόμαστε σε όσο λιγότερα μοντέλα μπορούμε που καλύπτουν τις ανάγκες μας, και μαθαίνουμε όσα περισσότερα μπορούμε για αυτά (κινητήρες, εκδόσεις εξοπλισμού κλπ), και ψάχνουμε μερακλή μάστορα για να ελέγξει αυτό που θα εντοπίσουμε και θα μας φανεί άξιο λόγου.
4. Ελέγχουμε έγγραφα (άδεια-ΚΤΕΟ) για βασικά χαρακτηριστικά, ημ/νία πρώτης ταξινόμησης σε ΕΕ και Ελλάδα, και λογική ακολουθία χιλιομέτρων κατά τους τεχνικούς ελέγχους. Παίρνουμε το VIN του αυτοκινήτου και, αν δεν έχουμε πρόσβαση στο σύστημα των αντιπροσωπειών, τουλάχιστον το ελέγχουμε σε site όπως το automoli.com για να μάθουμε με σιγουριά α) τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και τους κωδικούς του βασικού και έξτρα εξοπλισμού του, και β) το εμφανές (=δηλωμένο σε αντιπροσωπείες, ξένα ΚΤΕΟ κλπ) ιστορικό του αυτοκινήτου (βλάβες, ανακλήσεις, τρακαρίσματα, χιλιόμετρα).
5. Οι έλεγχοι τύπου carcheck/spotmechanic δίνουν μια πολύ καλή εικόνα, αλλά το αυτοκίνητο καλό είναι να ελεγχθεί (και) σε εξειδικευμένο συνεργείο. Μόνο τότε αποκαλύπτεται η πλήρης εικόνα.
6. Αν ο πωλητής αρνείται α) ένα σύντομο test drive γύρω από το τετράγωνο και, κυρίως, β) τον έλεγχο σε συνεγείο, απλά δεν ασχολούμαστε περαιτέρω.
7. Αγοράζουμε μεταχειρισμένο κάποιων ετών, και το πιθανότερο είναι ότι κάποια θέματα θα τα έχει, δεδομένου ότι οι περισσότεροι πωλούν α) για να προλάβουν την απομείωση της αξίας του οχήματος ή/και β) για να μεταθέσουν τα προβλήματα που θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν οι ίδιοι σύντομα, στον αγοραστή. Εκτιμούμε την ειλικρίνεια του πωλητή ως προς τα εκκρεμή ζητήματα του αμαξιού, και κοιτάμε αυτά να είναι αντιμετωπίσιμα με λογικό κόστος, να οφείλονται κυρίως σε φυσιολογική φθορά (π.χ. μπαταρίες, παλιά λάστιχα, αμορτισέρ, σινεμπλόκ) και να μην καταδεικνύουν αυτοκίνητο παρατημένο, με θολό ιστορικό.

Επιφυλάσσομαι να προσθέσω περισσότερα....
Καλή τύχη σε κάθε επόμενη αναζήτηση όλων μας!
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#752146 Θεωρώ ότι εκτός από τους εμπόρους (που θεωρώ απατεώνες ακόμα και μετά την απόδειξη του αντιθέτου, απλά δεν διερευνήθηκε επαρκώς) και τους περισσότερους ιδιώτες που θέλουν να ξεφορτωθούν το αυτοκίνητο είτε με κρυφά προβλήματα είτε με προσδοκούμενα έξοδα ότι υπάρχουν και κάμποσοι που προσέχουν το αυτοκίνητό τους και το αγαπάνε και το πουλάνε χωρίς κρυφή ατζέντα απλά και μόνο γιατί δεν τους κάνει πια (μικρό, αργό, παλιό, υπεράριθμο).
Είναι τόσο σπάνιο αυτό που αναφέρω, είμαι τόσο αγαθός;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#752155 Ακόμα και αυτοί δεν θα κάνουν όλα τα προβλεπομενα που θέλει το αυτοκίνητο, και είναι λογικό γιατί κοστίζει.
Δεν ξυπνάς μια μέρα, λες δεν το θέλω πια και το βάζεις αγγελία.
Μεταξύ λοιπόν της συνειδητοποίησης της αλλαγής και της πραξης, μεσολαβεί χρόνος που είναι σε βάρος του παλιου. Δεν θα γίνει το μεγάλο σέρβις, δεν θα αλλάξεις λάστιχα ή αμορτισέρ αν θέλει. Το μυαλό πλεον είναι σε μοντέλο, κόστος, επιτόκιο, δόση, εξοπλισμός, κλπ.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#752187 Μόνο εγώ δηλ άλλαξα λάστιχα , Michelin PS4 360 €, τακάκια 200€ και έβαλα και μια Android οθόνη 350€ στο εξάμηνο πριν το πουλήσω; :hmmm:
Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον γι'αυτό πουλήθηκε ...volvo s60 2005 ΔΙΛΙΤΡΟ!!!
Άβαταρ μέλους
By edmond
#752194 Το μεγκάν του άλλαξα αμορτισέρ, δισκόπλακες εμπρός με τακάκια, μεγάλο σέρβις με ιμάντες λαδόξιδα κλπ συν κάτι ψιλά Μάιο μήνα και τέλος του χρόνου το έδωσα. Σε εξειδικευμένο πάντα, με το βιβλιαράκι του και με τα όλα του. Ο μαντράς μάλιστα το έδειχνε ξεφυλλισμένο στο car :lol: , στην βδομάδα έφυγε.
Σίγουρα είχαν μπει ιδέες περί πώλησης ίσως όχι τόσο έντονες όσο μετά το καλοκαίρι, αλλά τα πράγματα που έπρεπε να αλλαχτούν στην ώρα τους τα άλλαξα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#752214 Όταν ήταν να πάρω το Focus από το Βασίλη που ήταν τότε στο forum, απλά δεν .. έλεγξα τίποτα. Πήγα τον είδα, μπήκα μέσα (ντράπηκα μη λερώσω με τα παπούτσια) και αυτό ήταν χαχαχα. Οκ, εμείς είμαστε η εξαίρεση, είναι γνωστό τι κάνουμε με τα αυτοκίνητα μας όσο να ναι.

Θέλω να πω όμως ότι το Corsa τότε της γυναίκας το είδαν 2-3 εδώ από την πόλη και τους έλεγα εγώ τι χρειάζεται μελλοντικά το αυτοκίνητο. Ένα τελικό στην εξάτμιση και είχε και λίγο.. τζόγο η κρεμαγιέρα (για τα γούστα μου). Εν τέλει και 2 χρόνια μετά, με το ίδιο τελικό το κυκλοφορούσε ο φοιτητής που το πήρε :)
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#752238 Δεν παίζει να πουλήσω κάτι που να μην είναι μηχανικά "πένα", ή να μην αφαιρέσω το κόστος κάποιας δουλειάς που πρέπει να γίνει άμεσα, από την τιμή που ζητώ.
Έτσι το βλέπω από ηθική-προσωπική άποψη, αλλά έτσι είναι και νομικά:
αν δεν πουλά ένα τρισάθλιο "χρέπι", ακόμη και ο ιδιώτης πωλητής ευθύνεται έναντι του αγοραστή, για τα ελαττώματα του πράγματος που πωλεί (κατ' αρχήν τουλάχιστον, και ιδίως για αυτά που δολίως αποκρύπτονται).

Όμως εδώ είμαστε μια μειονότητα...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#752245 Αυτά που έγραψα δεν αφορούσαν εμάς εδώ, αλλά το τι συμβαίνει έξω.
Όπως γράφτηκε εμείς εδώ εχουμε άλλη αντίληψη. Έξω όμως η πλειοψηφία των μεταχειρισμένων είναι αυτοκίνητα με θέματα μικρά και μεγάλα, τα περισσοτερα γνωστά, τα οποία προσπαθουν να καλύψουν με μουφα βιβλία σέρβις, εντυπωσιακό πλυσιμο ώστε να μοιάζει με καινούργιο, κλπ κι αν πιάσει, έπιασε.

Από τα 5 αυτοκίνητα που πηγα για έλεγχο και τα 5 είχαν ηλεκτρολογικης υφής θέμα με καταγεγραμμένο σφάλμα στον εγκέφαλο.
Σε άλλες 3 περιπτωσεις ακόμα περιμένω να με παρουν τηλέφωνο να το πάμε σε συνεργείο για πληρη έλεγχο.