Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#581634 Αυτά τουλάχιστον δεν λένε είμαι μούρη BMW με κουτί από πίσω. Εϊναι αρμονικά και αισθητικά μια χαρά. Υποθέτω και οικονομικότερα και πρακτικότερα.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#581635
cosneo έγραψε:
sknipper έγραψε:Αν είναι για MPV η Ρενώ είχε καλή φήμη. Τι βγάζει τώρα;


To Grand Scenic και το εκπληκτικό Espace. ΕικόναΕικόνα


:inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581641
nomarxis έγραψε:Ένα SUV άλλων κατασκευαστών είναι ένα τικ πιο ψηλά, η X1 όχι.

Επειδή ξέρω την αδυναμία σου, να εξηγηθώ :
Εδώ είμαστε για να προτείνουμε λύσεις στους άλλους χωρίς να εξετάσουμε τι θα αγοράσουμε εμείς οι ίδιοι. Επομένως σε ότι με αφορά :
-Πρότεινα το 5008 σαν λίγο πιο όμορφο αυτοκίνητο από την 2GT και επίσης φθηνότερο. Εννοείται, δεν θα αγόραζα κανένα από τα δύο.
-Πρότεινα την 2GT σε σχέση με την Χ1, γιατί η τελευταία δεν έχει κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα, ενώ είναι και 5θέσια ενώ η άλλη 7θέσια, και αυτό έχει αξία για τον υποψήφιο αγοραστή. Ούτε αυτά θ'αγοραζα.
-Όλα αυτά είναι υπερυψωμένα hatchbacks και ουδεμία σχέση δεν έχουν με τα κλασικά χαρίσματα των BMW, δεν πρέπει να παρασύρεται κάποιος από το σηματάκι.
-Πρότεινα το XC90 σαν πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τα παραπάνω.
-Πρότεινα και Range Rover που θα ήταν η επιλογή μου για οικογενειακό αν είχα τα λεφτά.
Θεωρώ πως είμαι συνεπής και δίκαιος με τις προτάσεις μου και σε αντίθεση με άλλες, θα έλεγα και σαφώς σωστότερος, αφού δεν παρασύρομαι από τα σηματάκια. Πχ, για μένα δεν έχουν τόσο τραγική διαφορά σαν κατασκευή (ξεχνάμε εμφάνιση και σήμα) η Χ1 με το Kodiaq πχ. Αν ήθελα 7θέσεις, θα αγόραζα το τελευταίο. Ευτυχώς δεν χρειάζομαι 7θέσεις και δεν χρειάζεται να αγοράσω κανένα εκ των δύο. Και τα δύο είναι κοντά σαν αυτοκίνητα, φυσικά δεν ξεπερνάνε την μετριότητα, αλλά σε αυτά τα λεφτά, δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#581644 Το 5008 ειναι μαλλον ο ατσουμπαλος ξάδερφος του 3008 παρομοίως και η 2 GT σε σχέση με την AT. Τιμολογιακα δε, δεν απέχουν παρα πολυ με την 2 να κερδίζει σε κάποια σημεία οπως καλύτερο infotainment που δεν ειναι αποκλειστικά touch, διακόπτες για βασικές λειτουργίες, δυνατότητα τετρακίνησης και ισχυρότερων μοτεεεερ και ανώτερο πακέτο βοηθημάτων οδήγησης. Από την αλλη η 3η σειρά του 5008 ειναι μαλλον πιο χρηστική και η 2η σειρα εχει 3 κανονικότατα καθίσματα, που όμως μειώνουν το ύψος πισω σε σχέση με το 3008. Γενικά η σειρά 2 δεν ειναι το πιο καλό MPV της αγοράς αλλα μαλλον εχει το καλύτερο στήσιμο. Ξερω πως ο . ειναι biased, 10000%, αλλά δεν παύει να μοιράζεται την πλατφόρμα με το Mini.
Τελικά ο καθένας που αγοράζει κατι τετοιο κανει το Excel του βάζει τα βάρη ανάλογα με τις προτεραιότητες και αποφασίζει. Θα το ξαναγράψω όμως η 3η σειρά της 2GT ΔΕΝ έχει isofix και ειναι μαλλον αστεία για ενήλικες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581646 Είμαι biased άρα αυτά που γράφω είναι λάθος; Γράφω καθαρά νομίζω την γνώμη μου και προσπαθώ να μην αδικήσω κάποιο, αλλά ούτε και να ευνοήσω κάποιο άλλο.
Το ότι δεν θα αγόραζα κανένα εκ των παραπάνω, δεν σημαίνει πως δεν θα προσπαθήσω να βοηθήσω λέγοντας την γνώμη μου.
Δεν είμαι τυπικό δείγμα αγοραστή, αφού εδώ και καιρό αγωνίζομαι να μην αλλάξω αυτοκίνητο (κέρδισα μια ακόμη μάχη και η 1 μένει μέχρι νεωτέρας...). Αλλά εδώ η κουβέντα δεν γίνεται για μένα.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581651
Anonymous Founder έγραψε:Σε σχέση με την Χ1 οι διαφορές στο ύψος είναι ελάχιστες, άντε 2-3 πόντοι, και μπορεί να λέω και πολλούς.

^έγραψες

nomarxis έγραψε:Ένα SUV άλλων κατασκευαστών είναι ένα τικ πιο ψηλά, η X1 όχι..

^'έγραψα
(λάθος μου βασικα, έπρεπε να γράψω ¨ένα suv άλλων κατασκευαστών είναι ένα τικ πιο ψηλά από τα αντίστοιχα mpv (Touran-Tiguan, Verso-Rav4 κ.α.) η Χ1 όχι δεν είναι από την GT γιατί το ξέρω από προσωπική έρευνα αγοράς και εμπειρία.¨)
Νόμισα πως με κατάλαβες.

Anonymous Founder έγραψε:Επειδή ξέρω την αδυναμία σου, να εξηγηθώ :

Δε σε πιάνω :hmmm: ...Στο σήμα εννοείς?

Anonymous Founder έγραψε:Εδώ είμαστε για να προτείνουμε λύσεις στους άλλους χωρίς να εξετάσουμε τι θα αγοράσουμε εμείς οι ίδιοι.

Αυτό έκανα. Σε περίπτωση που ήθελε να εξετάσει ο PeterPan αν η Χ1 είναι ψηλότερη κατά άντε το πολύ 2-3 πόντους από την GT και έτρεχε στις αντιπροσωπείες και στα ιντερνετς για να δει, έγραψα την αλήθεια και εμπειρία μου για να τον βοηθήσω. Εννοείτε μπορεί να μη λάβει σοβαρά και να θελήσει ο ίδιος να το εξακριβώσει. Όπως κάνουμε όλοι μας νομίζω ειδικά σε θέματα του δικού μας αμαξιού - ¨εγώ¨ :s_yes
Άβαταρ μέλους
By mirage
#581652
Anonymous Founder έγραψε:Είμαι biased άρα αυτά που γράφω είναι λάθος; Γράφω καθαρά νομίζω την γνώμη μου και προσπαθώ να μην αδικήσω κάποιο, αλλά ούτε και να ευνοήσω κάποιο άλλο.
Το ότι δεν θα αγόραζα κανένα εκ των παραπάνω, δεν σημαίνει πως δεν θα προσπαθήσω να βοηθήσω λέγοντας την γνώμη μου.
Δεν είμαι τυπικό δείγμα αγοραστή, αφού έγω και καιρό αγωνίζομαι να μην αλλάξω αυτοκίνητο (κέρδισα μια ακόμη μάχη και η 1 μένει μέχρι νεωτέρας...). Αλλά εδώ η κουβέντα δεν γίνεται για μένα.
Ε ναι αλλα κι εσυ εχεις τις αδυναμίες σου εξ'ου και το biased. Δεν ειναι κακο πραγμα αυτό. Όλοι είμαστε biased γι αυτο γράφουμε την γνώμη μας.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#581708
cosneo έγραψε:
To Grand Scenic και το εκπληκτικό Espace. ΕικόναΕικόνα


ΕΜΠ1 και στα δύο άνετα... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#581713 εντάξει και τα δυο ωραια ειναι αλλα ειδικα το 2ο..... :inlove:

τι βλακεια εκανα και ακυρωσα το test drive τελευταια μερα.... εστω για την εμπειρια
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#581816 Πέτυχα ένα Gran Tourer στο γκαράζ του συγκροτήματος. Δεν το λες κ άσχημο ρε παιδιά. Δεν ξέρω, ειδικά στην Ελλάδα το έχετε πετύχει από κοντά;

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Και από την αντιπροσωπία χθες ένα μεταχειρισμένο.
Εικόνα
Εικόνα


< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#581841 Πολυ σπάνια να το δω αυτό και σε εμάς , ενώ κάτι sharan touran και φυσικά τα παραπάνω γαλλικά παίζουν αρκετά.
Ίσως πάλι και να το βλέπω και να μην καταγράφεται λόγω σχήματος στον εγκέφαλο :-)
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#581871 Και εδώ πολύ σπάνιο, ειδικά το Grand. Όλοι έχουν πέσει με τα μούτρα στα SUV οπότε επιλέγουν Χ1, ίσως σε ένα βαθμό να το δικαιολογούν και οι δρόμοι μας, αν και κυρίως είναι μόδα.
Τα MPV μπαίνουν δυστυχώς στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, παρά το γεγονός πως είναι πάρα πολύ πρακτικά για οικογένειες. Το C-Max η Ford το καταργεί, ενώ και το Scenic ήταν και αυτό για κατάργηση.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#581897 Σα να έχεις παραιτηθεί από τη ζωή είναι το 2GT. Γενικά καταλαβαίνω τη λογική practicallity uber alles αλλά σίγουρα υπάρχουν κι άλλες λύσεις, ειδικά όταν μιλάμε για τυπικές οικογένειες και όχι τίποτα 7δυμα ξερω γω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581901 Διαφωνώ πάντως, ίδια φάση το βρίσκω με Χ1 , Kodiaq, Tiguan και υπόλοιπους VAGέληδες. Τι άλλο από αντιγραφή της φιλοσοφίας του VAG είναι το 2GT; Παρόμοια αυτοκίνητα, με αισθητικές διαφορές (δεν θεωρώ σοβαρή διαφορά το λίγο πιο μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, ή τα διαφορετικά φανάρια...). Στην συγκεκριμένη κατηγορία, αντίστοιχα υλικά, θα δώσουν αντίστοιχο προϊόν. Σίγουρα δεν υπάρχει κανένας λόγος να απορρίψει την 2GT για χάρη της Χ1 για παράδειγμα, αν η πρώτη του κάνει περισσότερο.
Από την στιγμή που μιλάμε για αυτοκίνητα που θα σε πάνε απλώς από το Α στο Β με σχετική άνεση και ασφάλεια, αντίστοιχα πρέπει να είναι και τα κριτήρια.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#581908 Το θέμα είναι ποιο είναι το πραγματικό διαθέσιμο budget γιατί από το XC90 (που οκ δεν ειναι τίποτα τρελό αλλά είναι 2 κλάσεις πάνω), φτάσαμε σε 2GT. Στα mid 40K υπάρχουν εξαιρετικές προτάσεις σε SUV ή τύπου allroad/sw.

Όπως απείρως ομορφότερα είναι τα Renault που μπήκαν πιο πάνω.