Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#581913
Anonymous Founder έγραψε:Από την στιγμή που μιλάμε για αυτοκίνητα που θα σε πάνε απλώς από το Α στο Β με σχετική άνεση και ασφάλεια, αντίστοιχα πρέπει να είναι και τα κριτήρια.

Παντως οι bmw ονομα δεν εκαναν ουτε για την ανεση, ουτε για την ασφαλεια τους....ειναι σαφως πιο 'στρογγυλα' τα πραγματα σημερα αλλα σπορτινες εξακολουθει να πουλαει η μαρκα ως σημειο διαφοροποιησης σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Τωρα πως ενα XC90 μπορει να ειναι χειροτερο απο μια 2GT, συνολικα αλλα και ειδικα σε ανεση και ασφαλεια, με ξεπερναει. Αλλα το βασικο ειναι ο καθενας να αγοραζει αυτο που τον ευχαριστει... :)
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581917
PeterPan έγραψε:Εικόνα



10 αυτοκίνητα σε τυπικό Γερμανικό γκαράζ. 5 BMW, 4 MB. Δε μπορώ να διακρίνω το προτελευταίο στο βάθος ασημί.
Θα έλεγα Mazda 3 για να σπάσει το απόλυτο, αλλά δεν είμαι σίγουρος. ( ωραίο κουίζ ) :iconcool:

Από τη στιγμή που κάνει τικ στα κουτάκια τους, ακόμα και στο κάργα υποκειμενικό θέμα της εμφάνισης, ας βοηθήσουμε με αντικειμενικές συμβουλές και πληροφορίες τους υποψήφιους αγοραστές.

Τα Renault που προτάθηκαν έχουν για κάποιο λόγο βασικές 21' ζάντες? :hmmm: :help:
Το 7θέσιο έχει ακριβώς τους ίδιους χώρους με την 2GT (σχεδόν ίδιες διαστάσεις) αλλά το εσωτερικό το είχα βρει πιο μουντό και απρόσωπο. Είχα ασχοληθεί λίγο με τα Infotainments και διακόπτες. Είχα βρει εκνευριστικό το ότι όλα ήταν στην κεντρική οθόνη, αλλά απ' όσο γνωρίζω είναι γενικώς μόδα. Δεν το είχα οδηγήσει τελικά.

PererPan, αν επιτρέπεται, θα το αγοράσετε ή Leasing?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#581922 Το ασημί Golf Plus πρέπει να είναι :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581924
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Από την στιγμή που μιλάμε για αυτοκίνητα που θα σε πάνε απλώς από το Α στο Β με σχετική άνεση και ασφάλεια, αντίστοιχα πρέπει να είναι και τα κριτήρια.

Παντως οι bmw ονομα δεν εκαναν ουτε για την ανεση, ουτε για την ασφαλεια τους....ειναι σαφως πιο 'στρογγυλα' τα πραγματα σημερα αλλα σπορτινες εξακολουθει να πουλαει η μαρκα ως σημειο διαφοροποιησης σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Τωρα πως ενα XC90 μπορει να ειναι χειροτερο απο μια 2GT, συνολικα αλλα και ειδικα σε ανεση και ασφαλεια, με ξεπερναει. Αλλα το βασικο ειναι ο καθενας να αγοραζει αυτο που τον ευχαριστει... :)

Ω, επιτέλους η φωνή της λογικής! :metalo:
Κι εγώ ρώτησα πιο πριν, αν το XC90 απορρίφθηκε για λόγους κόστους (λογικό) ή για κάτι άλλο. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ να είναι κάπου καλύτερη η 2GT από το XC90 εκτός από την τιμή.
:lipsealed:

Όσο για το sportiness, και βέβαια το πουλάει, τυχαία είναι η έκδοση Μ της 2GT που είμαι βέβαιος πως συνδυάζεται με σπορ ελατήρια-αμορτισέρ, για πραγματικές σπορ συγκινήσεις.
:s_yes :s_omg
Εικόνα
Εγώ με το που το βλέπω, αμέσως συγκινούμαι και θέλω να πάρω τα βουνά, να χαρώ οδήγηση! :s_yes

Κάτι τέτοια, είναι πια οπισδοδρομικά:
Εικόνα

:s_no :s_shout
Άβαταρ μέλους
By mirage
#581926 Νομιζω πως το XC90 απορρίφθηκε κυρίως λογω μεγέθους, απο την οδηγό και αυτο παρέσυρε και ολα τα αντιστοιχου μεγέθους SUV.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#581928 Πέτρο κοίτα ,
Είμαι ο τελευταίος που θα κρίνει κάποιον γιατί θέλει premium μάρκα.
Για λόγους που δεν είναι της παρούσης και εγώ της ίδιας οπτικής είμαι .

Όμως επιλογές όπως το Espace που σου πρότειναν τα παιδιά είναι πολύ πιο niche πλέον, έναντι ενός ξεχειλωμένου mpv που καμμία σχέση δεν έχει με τι λεγόμενες «αξίες» της μάρκας ( νά ‘χαμε, να λέγαμε ...)

Σε πρακτικότητα είναι αδύνατον να είναι χειρότερο το Espace , οι διαστάσεις παραπλήσιες , το οδηγικό αδιάφορο , μιας και παίζει Porsche στο μέλλον ,
μήπως να έπαιρνες σύζυγο και να κάνατε μια απ’ευθείας αντιπαράθεση ;


Και μεταξύ μας, η Βολβαρα είναι 3 κλάσεις (όχι δυο που είπαν τα παιδιά :) ) πάνω .
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#581934 Το μεγεθος αν ειναι προβλημα πχ για το παρκινγκ ειναι δυστυχως απροσπελαστο. Και Γερμανια παιζουν σε πολλες πολυκατοικιες μικρα παρκινγκ. Στης πεθερας μου πριν μερικους μηνες που ειχα την F30 sportwagon οριακα περνουσε την γκαραζοπορτα, το XC90, ακομα και το 60, απλα δεν θα χωρανε!

Κατα τα αλλα το μεγεθος συνηθιζεται πολυ ευκολα. Η συζυγος κι εμενα παραπονιοταν/φοβοταν στην αρχη, αλλα πλεον δεν της φαινεται καθολου το μεγεθος. Εχουν κι ενα σωρο βοηθηματα προς αυτη την κατευθυνση αλλωστε... Και στα δικα μου ματια μεχρι και μικρο δειχνει πλεον το 60.. :lipsealed: :lol:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#581941
tsilis έγραψε:Πέτρο κοίτα ,
Είμαι ο τελευταίος που θα κρίνει κάποιον γιατί θέλει premium μάρκα.
Για λόγους που δεν είναι της παρούσης και εγώ της ίδιας οπτικής είμαι .

Όμως επιλογές όπως το Espace που σου πρότειναν τα παιδιά είναι πολύ πιο niche πλέον, έναντι ενός ξεχειλωμένου mpv που καμμία σχέση δεν έχει με τι λεγόμενες «αξίες» της μάρκας ( νά ‘χαμε, να λέγαμε ...)

Σε πρακτικότητα είναι αδύνατον να είναι χειρότερο το Espace , οι διαστάσεις παραπλήσιες , το οδηγικό αδιάφορο , μιας και παίζει Porsche στο μέλλον ,
μήπως να έπαιρνες σύζυγο και να κάνατε μια απ’ευθείας αντιπαράθεση ;


Και μεταξύ μας, η Βολβαρα είναι 3 κλάσεις (όχι δυο που είπαν τα παιδιά :) ) πάνω .



Επειδή είχα μπει και εγώ να προτείνω το Espace και το κοίταξα πριν το γράψω το μέγεθος έχει αρκετή διαφορά με μεγαλύτερο το Espace.
Είναι σχεδόν 4.9 μέτρα σε μήκος και 1.89 πλάτος.
Η 2 GT είναι 4.56 και 1.8 αντίστοιχα.

Βέβαια αν είχα την επιλογή και εγώ για το Espace θα πήγαινα εφόσον ήθελα να μείνω σε MPV.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581944
nomarxis έγραψε:
PeterPan έγραψε:Εικόνα



10 αυτοκίνητα σε τυπικό Γερμανικό γκαράζ. 5 BMW, 4 MB. Δε μπορώ να διακρίνω το προτελευταίο στο βάθος ασημί.
Θα έλεγα Mazda 3 για να σπάσει το απόλυτο, αλλά δεν είμαι σίγουρος. ( ωραίο κουίζ ) :iconcool:

Από τις 2 (δύο) BMW Ε87 που βλέπω, θεωρώ το εν λόγω γκαράζ μη αντιπροσωπευτικό, στο BMW forum είχαμε διαβάσει πως το εν λόγω μοντέλο ήταν εμπορική αποτυχία...
:s_shout :s_wink
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581945
Anonymous Founder έγραψε:
:s_no :s_shout



έχει αμάξι για να πάει Ring


Τώρα θέλει ένα για τα ψώνια, αεροδρόμιο, κουβαλητή και να ταιριάζει στο γκαράζ του.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#581947

+




:metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#581949 +1
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581950
nomarxis έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
:s_no :s_shout



έχει αμάξι για να πάει Ring


Τώρα θέλει ένα για τα ψώνια, αεροδρόμιο, κουβαλητή και να ταιριάζει στο γκαράζ του.

Μπερδεύεσαι ξανά. Δεν του είπα να πάρει κάτι για το ring (αν και προφανώς η Ε93 320d στο ring θα τα έβρισκε σκούρα...).
Είπα πως καλό θα ήταν να εξετάσει καλύτερα τις εναλλακτικές του πριν καταλήξει στην 2GT.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581956 . PeterPan 4.5.2019 Στο Volvoτοπικό έγραψε :

.
Μόλις επέστρεψα από το τεστ ντράιβ...

Μια φράση τα περικλείει όλα
"πάμε παρακάτω".


XC90 T5 250ps inscription.

Το αμάξι είχε 3.400 χλμ πάνω, φουλ έξτρα κτλ.

Οδηγικά δε με ενθουσίασε.

Μοτέρ: ψόφιο, του το επισήμανα κ είπε πως όντως με diesel είναι καλύτερο. Αλλά δεν είχε να μου δώσει. Ανέβαζε γρήγορα τα χλμ μέχρι τα 110-120, αλλά από εκεί κ πάνω έκοβε στην επιτάχυνση. Πάνω από 170 χαω αργούσε απίστευτα πολύ.

Οδηγική συμπεριφορά: Καλό τιμόνι, ακριβές, μαλακό σε χαμηλά χαω. Μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση. Επίσης από τα 160 χαω ένιωθα το αμάξι πολύ ασταθές στον δρόμο, είχα την εντύπωση πως ήμουν έτοιμος να σηκωθώ από την άσφαλτο. Σε μία ανωμαλία του οδοστρώματος από τη δεξιά μεριά όπου πήγαινα με 170 χαω στον αυτοκινητόδρομο την κατάλαβα για τα καλά. Σκληρές αναρτήσεις (δεν είχα αερανάρτηση που όπως έχω ακούσει από έναν που το είχε χαλάει συχνά) που περνούσαν στο αμάξωμα κάθε λακούβα.

Ηχομόνωση: Κακή όχι τόσο εν στάση όσο κυρίως εν κινήσει. Τόσο από τους καθρέπτες όσο κ από το αμάξωμα.

Εσωτερικό: πολύ καλό. το ξέρουμε άλλωστε.

τα 55.000€ που θέλει ένα αμάξι έτους δεν τα βλέπεις στον δρόμο.

Εντελώς άλλη οδηγική συμπεριφορά από το BMW. Έχω την υποψία πως το στυλ της BMW είναι ένα κλικ πιο σπορτίφ. Θέλω να οδηγήσω την Χ3.

Από κατηγορία θα πάω τελικά μία κάτω, μάλλον προς την Χ3 την καινούρια


Και εσείς φιλοφρονειται ακόμα ο ένας τον άλλον πως ο ενδιαφερόμενος δεν κοίτα αυτο. :dizzy:




Λόγια δικά σου τώρα για την αδυναμία μου:
( Παίρνω το bold σου και προσπαθώ στα υπογραμμισμένα να βγάλω νόημα.)

. Επειδή ξέρω την αδυναμία σου, να εξηγηθώ :
Εδώ είμαστε για να προτείνουμε λύσεις στους άλλους χωρίς να εξετάσουμε τι θα αγοράσουμε εμείς οι ίδιοι. Επομένως σε ότι με αφορά :
-Πρότεινα το 5008 σαν λίγο πιο όμορφο αυτοκίνητο από την 2GT και επίσης φθηνότερο. Εννοείται, δεν θα αγόραζα κανένα από τα δύο.
-Πρότεινα την 2GT σε σχέση με την Χ1, γιατί η τελευταία δεν έχει κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα, ενώ είναι και 5θέσια ενώ η άλλη 7θέσια, και αυτό έχει αξία για τον υποψήφιο αγοραστή. Ούτε αυτά θ'αγοραζα.
-Όλα αυτά είναι υπερυψωμένα hatchbacks και ουδεμία σχέση δεν έχουν με τα κλασικά χαρίσματα των BMW, δεν πρέπει να παρασύρεται κάποιος από το σηματάκι.
-Πρότεινα το XC90 σαν πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τα παραπάνω.
-Πρότεινα και Range Rover που θα ήταν η επιλογή μου για οικογενειακό αν είχα τα λεφτά.
Θεωρώ πως είμαι συνεπής και δίκαιος με τις προτάσεις μου και σε αντίθεση με άλλες, θα έλεγα και σαφώς σωστότερος, αφού δεν παρασύρομαι από τα σηματάκια. Πχ, για μένα δεν έχουν τόσο τραγική διαφορά σαν κατασκευή (ξεχνάμε εμφάνιση και σήμα) η Χ1 με το Kodiaq πχ. Αν ήθελα 7θέσεις, θα αγόραζα το τελευταίο. Ευτυχώς δεν χρειάζομαι 7θέσεις και δεν χρειάζεται να αγοράσω κανένα εκ των δύο. Και τα δύο είναι κοντά σαν αυτοκίνητα, φυσικά δεν ξεπερνάνε την μετριότητα, αλλά σε αυτά τα λεφτά, δεν μπορείς να τα έχεις όλα.


Σε ρώτησα και πιο πριν, αλλά απάντηση δε πήρα :ποια πιστεύεις είναι η αδυναμία μου? :hmmm: