Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581962 Σωστά.
Σε ένα τοπικό λοιπόν που κάποιος είναι κοντά στην αγορά της αδυναμίας μου, γράφω τη γνώμη και εμπειρία μου στο λογικό αντικείμενο.
Σε περίπτωση που δεν έχουμε εμπειρία στο αντικείμενο, είναι προτιμότερο να γράφουμε τι θέλουμε εμείς ή να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τη θέση του ενδιαφερόμενου?
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581966 Ισως το ξέρεις, αν όχι ρίξε μια ματιά, έχει πολύ πράμα : :iconcool:
https://www.motor-talk.de/forum/bmw-2er-f45-f46-b890.html
Άβαταρ μέλους
By 224v
#581974 Το OdysseyΤης HONDA βγαινει ακομα? γιατι το θυμαμαι να ειναι πολυ ομορφο και με πολλους χωρους....
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582011 Ναι στην Αμερικανική αγορά βγαινει ακόμα οπως και στο παρελθόν. Στην Ευρώπη παντα ερχόταν ως παραεισαγωγη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#582012
nomarxis έγραψε:Σωστά.
Σε ένα τοπικό λοιπόν που κάποιος είναι κοντά στην αγορά της αδυναμίας μου, γράφω τη γνώμη και εμπειρία μου στο λογικό αντικείμενο.
Σε περίπτωση που δεν έχουμε εμπειρία στο αντικείμενο, είναι προτιμότερο να γράφουμε τι θέλουμε εμείς ή να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τη θέση του ενδιαφερόμενου?
:hmmm:

Νομίζω πως τις ανάγκες του ενδιαφερομένου αφουγκράστηκα, το ότι δεν του πρότεινα την 2GT αλλά και διάφορα άλλα, δεν με κάνει εκτός θέματος.
Το θέμα έχει τίτλο "Αγορά SUV vs Cross Country / Allroad", πουθενά δεν λέει πως οφείλουμε να προτείνουμε μόνον BMW ή μόνον 2GT πόσο μάλλον.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#582049
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Από την στιγμή που μιλάμε για αυτοκίνητα που θα σε πάνε απλώς από το Α στο Β με σχετική άνεση και ασφάλεια, αντίστοιχα πρέπει να είναι και τα κριτήρια.

Παντως οι bmw ονομα δεν εκαναν ουτε για την ανεση, ουτε για την ασφαλεια τους....ειναι σαφως πιο 'στρογγυλα' τα πραγματα σημερα αλλα σπορτινες εξακολουθει να πουλαει η μαρκα ως σημειο διαφοροποιησης σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Τωρα πως ενα XC90 μπορει να ειναι χειροτερο απο μια 2GT, συνολικα αλλα και ειδικα σε ανεση και ασφαλεια, με ξεπερναει. Αλλα το βασικο ειναι ο καθενας να αγοραζει αυτο που τον ευχαριστει... :)

Δία δεν είπε κανείς ότι η 2GT είναι καλύτερη σε ασφάλεια από την XC90. Από την άλλη πρέπει να έχει λιγότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις, χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερη κύλιση σε μεγάλες ταχύτητες. Εγώ πάντως βρίσκω την Ε93 πολύ καλύτερη στα 190 χαω από την ΧC90 όσον αφορά την οδήγηση.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#582050
Anonymous Founder έγραψε:
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Από την στιγμή που μιλάμε για αυτοκίνητα που θα σε πάνε απλώς από το Α στο Β με σχετική άνεση και ασφάλεια, αντίστοιχα πρέπει να είναι και τα κριτήρια.

Παντως οι bmw ονομα δεν εκαναν ουτε για την ανεση, ουτε για την ασφαλεια τους....ειναι σαφως πιο 'στρογγυλα' τα πραγματα σημερα αλλα σπορτινες εξακολουθει να πουλαει η μαρκα ως σημειο διαφοροποιησης σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Τωρα πως ενα XC90 μπορει να ειναι χειροτερο απο μια 2GT, συνολικα αλλα και ειδικα σε ανεση και ασφαλεια, με ξεπερναει. Αλλα το βασικο ειναι ο καθενας να αγοραζει αυτο που τον ευχαριστει... :)

Ω, επιτέλους η φωνή της λογικής! :metalo:
Κι εγώ ρώτησα πιο πριν, αν το XC90 απορρίφθηκε για λόγους κόστους (λογικό) ή για κάτι άλλο. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ να είναι κάπου καλύτερη η 2GT από το XC90 εκτός από την τιμή.
:lipsealed:


Το έχω πει πολλές φορές .. Η XC90 δεν είναι αυτοκίνητο καθημερινό για μες την πόλη. Είναι τεράστιο κ δεν βολεύει σε σούπερ μάρκετ κ εμπορικά. Επίσης έχω ακούσει ότι δε χωρά κ σε όλα τα γκαράζ λόγω ύψους. Δεν το απέρριψα λόγω χρημάτων. Άλλωστε και με 35.000€ υπάρχουν στην αγορά.

mirage έγραψε:Νομιζω πως το XC90 απορρίφθηκε κυρίως λογω μεγέθους, απο την οδηγό και αυτο παρέσυρε και ολα τα αντιστοιχου μεγέθους SUV.


σωστά :s_thumbsup

Deleted User 1 έγραψε:Το θέμα είναι ποιο είναι το πραγματικό διαθέσιμο budget γιατί από το XC90 (που οκ δεν ειναι τίποτα τρελό αλλά είναι 2 κλάσεις πάνω), φτάσαμε σε 2GT. Στα mid 40K υπάρχουν εξαιρετικές προτάσεις σε SUV ή τύπου allroad/sw.

Όπως απείρως ομορφότερα είναι τα Renault που μπήκαν πιο πάνω.


θα διαφωνήσω. δε μου άρεσαν τα ρενώ κ ας με πείτε περίεργο. Δεν το κάνω λόγω μάρκας, αλλά λόγω αισθητικής. Και μάλιστα ένα espace με 200 άλογα diesel 6d/temp (νομίζω paris λέγεται η έκδοση) δεν υπάρχει σε μεταχειρισμένο πριν το 2019 κ κοστίζει >40.000€, δλδ παραπάνω κ από το 2GT

Να πω κάτι εδώ. Δε θέλω να παρεξηγηθούν άτομα μεταξύ μας λόγω του τόπικ. Δεν πρέπει να το καταντήσουμε το τόπικ βροντάκηδες κ φουρτουνάκηδες. Θα με βοηθούσαν πχ πληροφορίες: Δες τον μεγαλύτερο κινητήρα γιατί δεν τραβάει, δεν την κολώνα Α αν σε βολεύει κτλ, όπως διαβάζω σε περιοδικά κτλ. Από εκεί κ πέρα το να λέμε ότι το XC90 είναι καλύτερο κ πιο γ@μηστερό μπορεί να έχει βάση, αλλά προσωπικά δε με βολεύει κ εξήγησα τους λόγους. Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν 2.000 αμάξια εκεί έξω, για να καλύπτουν τις ανάγκες του καθενός.

Ο Νομάρχης φαίνεται να είναι πολύ ευχαριστημένος που το έχει. Θυμάμαι πως είχε γράψει κ ένα ανάλογο ποστ, πως το αμάξι του άρεσε σε ένα κατέβασμα προς Ελλάδα αν θυμάμαι καλά.

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582061 Initiale ειμαι λογικα το Espace.
Δυστυχώς τα 7θεσια MPV σπανιζουν πλεον και Scenic και Espace χάνουν σε πρακτικότητα σε πολλά ζητήματα, πχ 2η σειρα καθισμάτων θυσιάζοντας την πρακτικότητα σε ψευδοSuv look.
FYI σημερα ειδα ενα 7θεσιο Picasso στο πάρκινγκ με 3 τεράστια καθισματακια στην 2η σειρά να χωρανε ανετοτατα και θυμήθηκα ποσο περιορισμένες ειναι οι επιλογές στην κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#582086 Εξαρτάται και ποια έκδοση ειναι με τι εξοπλισμο κτλ
Αλλά ακομα και αυτα κάτω απο 45 ειναι ελάχιστοτατα συγκριτικά , δεν ειναι τιμή αναφοράς το 35
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582090 Προφανώς ειναι το κατω όριο. Ανάλογα τα χιλιομετρα υπαρχουν δείγματα με full εξοπλισμό R design κλπ. Αν εγώ μπορώ να βρω 10 απο τα 35 XC90 my2015/6 που βλέπω σε ένα site προς πώληση στην Ελβετία με τιμή 35 με 38 στη Γερμανία εχει πολυ περισσότερα. Μάλιστα τα 2 ειναι Volvo Select.
Αμάξι ειναι οχι 10ετες ομόλογό της FED.