- 12 Μάιος 2019, 10:44
#581573
Καλημέρα! Για εδώ είμαστε! Αν ήταν τα καθίσματα καφέ αντί μπεζ θα μου άρεζε περισσότερο.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... f2f9e2dd62Γενικά δεν είναι κομψοτέχνημα του calatrava, αλλά βολεύει περισσότερο. Εδώ η ζώνη του μεσαίου πίσω καθίσματος κατεβαίνει από την οροφή κ ένα καρεκλάκι δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να το στερεώσει, ειδικά όταν δίπλα υπάρχει κ άλλο,δεν χωράνε δίπλα-δίπλα. HF με 2 παιδιά κ τη νομοθεσία να ορίζει καρεκλάκι έως 12 ετών ή 150 εκ. ύψος, πρέπει όταν η γυναίκα μου πάει να πάρει 2 άτομα από το αεροδρόμιο να μπορούν τα καρεκλάκια να μπουν στις πίσω θέσεις, στη μία ακρη κ στη μεσαία. Το ίδιο κ όταν θα πάει μια βόλτα με τους γονείς της στην αγορά. Αυτό στα περισσότερα suv δεν γίνεται, δλδ στη μεσαία να στερεωθεί κ να χωρέσει με το διπλανό. Γι΄αυτό δυστυχώς πρέπει να πάω όντως σε 3σειρη διάταξη.
Μεγαλώνοντας το παιδί μπορεί να χρησιμοποιήσει
ανυψωτικό καθίσματος, αλλά κ πάλι αυτό θέλει isofix που δεν έχει η μεσαία θέση ή να είναι το παιδί >22 κιλά.
Υπάρχει σαφώς διαφορά μεταξύ των αυτοκινήτων. Πχ Περίβλημα παραθύρων με νίκελ αν΄τι του απλού λάστιχου ή σκούρα τζάμια το κάνουν να φαίνεται σαφώς καλύτερο. Έγινε και το 2018 ένα fecelift. Τα 2 αρνητικά όπως διαβάζω είναι η Α-κολώνα και ένα διαχωριστικό στη μέση των πίσω καθισμάτων για να περνά η μετάδοση στους πίσω τροχούς.
Επομένως το πρόβλημα είναι κυρίως λειτουργικό για εμένα. Το αισθητικό θα το παραβλέψω, αν κ έτσι όπως είναι το αμάξι παραπάνω, μια χαρά μου αρέσει. Δε χρειάζομαι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο για να πατάω 0-100 στα φανάρια. Χρειάζομαι ένα αμάξι που να μη με ζορίζει στις μετακινήσεις, ασφαλές όσο γίνεται, να πηγαίνει καλά στον αυτοκινητόδρομο κ να μη ζορίζει στο παρκάρισμα μες την πόλη.
ΥΓ: είδα χθες την Χ7... Αν το XC90 είναι περίπτερο, η Χ7 πρέπει να είναι μεζονέτα... Αυτό το αμάξι σχεδιάστηκε απλά για λόγους ανταγωνισμού κ θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε Εμιράτα κ Αμερική. Για ευρωπαϊκούς δρόμους κ parking δε βολεύει.
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 12 Μάιος 2019, 11:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Leone di Mare.
When the going gets tough, the tough get going