Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581599 Πόσο φθηνότερη είναι από το XC90; Γιατί υποθέτω πως γι αυτό και την επιλέγεις, ή όχι;
Γιατί αν είναι να γλιτώσεις 20Κ το καταλαβαίνω. Γιατί εγώ στην θέση σου, θα προτιμούσα να πληρώσω ένα ταξί από το αεροδρόμιο, παρά να συμβιβαστώ τόσο άσχημα.
Φυσικά κατανοώ τα οικογενειακά βάρη και ζητήματα και γνωρίζω και από προσωπική εμπειρία πως δεν είναι πάντα εύκολο να συμβιβαστούν τα θέλω μας με την πραγματικότητα.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#581604 Με το συμπαθειο Πίτερ αλλά είναι τέρμα ΑΣΧΗΜΟ. Από τα πιο άσχημα πολυμορφικά. :vava: θα μπορούσε να είναι μοντέλο και της Sangyong. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#581605
Anonymous Founder έγραψε:Πόσο φθηνότερη είναι από το XC90; Γιατί υποθέτω πως γι αυτό και την επιλέγεις, ή όχι;
Γιατί αν είναι να γλιτώσεις 20Κ το καταλαβαίνω. Γιατί εγώ στην θέση σου, θα προτιμούσα να πληρώσω ένα ταξί από το αεροδρόμιο, παρά να συμβιβαστώ τόσο άσχημα.
Φυσικά κατανοώ τα οικογενειακά βάρη και ζητήματα και γνωρίζω και από προσωπική εμπειρία πως δεν είναι πάντα εύκολο να συμβιβαστούν τα θέλω μας με την πραγματικότητα.


αφου ειπε ο ανθρωπος οτι ειναι πολυ μεγαλο και δε βολευει , θελει κατι πιο μαζεμενο
Ενταξει το κανεις να φαινεται λες και ειναι καμια τραγικη επιλογη, σιγα το συμβιβασμο.
Αν εξαιρεσεις λιγο το αισθητικο απο πρακτική αποψη μια χαρα θα ειναι , τσεκάρει ολα τα κουτακια.
Ενταξει εγω δε θα το επαιρνα ( :lol: ) αλλά περι ορέξεως...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#581609 Βασικά πέρα από άσχημο (sorry Πέτρο αλλά σαν λεωφορείο μου μοιάζει) είναι και λιγότερο χρηστικό σε σχέση με ένα suv.

Με το suv έχεις καλύτερη ορατότητα και πιο εύκολο φόρτωμα λόγω ύψους. Επίσης μπαίνεις και βγαίνεις πιο εύκολα σε σχέση με πιο χαμηλά αυτοκίνητα.

Είναι τόσο σημαντικό το 7θεσιο?

Ένα isofix παιδικό κάθισμα το βγάζεις και το βγάζεις αστεία γρήγορα και το τοποθετείς στο πορτ μπαγκαζ (όπως είπα λόγω ύψους σε suv το κάνεις ευκολότερα).

Αφού αν έχω καταλάβει καλά θέλεις να πάρεις πάλι bmw γιατί δε κοιτάς καμία τουμπανιασμενη Χ1 μτχ?

Το καλύτερο θα ήταν το xc60 αλλά δε ξέρω που παίζει.

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#581613
Anonymous Founder έγραψε:Πόσο φθηνότερη είναι από το XC90; Γιατί υποθέτω πως γι αυτό και την επιλέγεις, ή όχι;

όχι HF καμία σχέση. Δε διάβασες μαλλον στο Volvo topic πως πήρα πριν 1 εβδομάδα το xc90 βενζίνη με 250 άλογα για test drive και δε μου άρεσε καθόλου. Διάβασε εκεί για να μην τα ξαναγράφω. Τραγικό το αμάξι για αυτά που θέλω. Αεροδυναμικές αντιστάσεις με θόρυβο, πάνω από 170 χαω αστάθεια στον αυτοκινητόδρομο κτλ.

Όσο όμορφο είναι, τόσο χάλια είναι στον δρόμο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581617 Τα διάβασα. Δεν βλέπω γιατί σε αυτό τον τομέα η 2GT να είναι καλύτερη. Θα πόνταρα ακριβώς το αντίθετο.
Μιλάμε για την φθηνότερη πλατφόρμα της BMW με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν περιμένεις κάτι αντίστοιχο με την 3άρα σου, φοβάμαι πως θα απογοητευτείς. Η εμπειρία θα θυμίζει περισσότερο το Golf.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#581618
Nikos! έγραψε:Βασικά πέρα από άσχημο (sorry Πέτρο αλλά σαν λεωφορείο μου μοιάζει) είναι και λιγότερο χρηστικό σε σχέση με ένα suv.

Με το suv έχεις καλύτερη ορατότητα και πιο εύκολο φόρτωμα λόγω ύψους. Επίσης μπαίνεις και βγαίνεις πιο εύκολα σε σχέση με πιο χαμηλά αυτοκίνητα.

Είναι τόσο σημαντικό το 7θεσιο?

Ένα isofix παιδικό κάθισμα το βγάζεις και το βγάζεις αστεία γρήγορα και το τοποθετείς στο πορτ μπαγκαζ (όπως είπα λόγω ύψους σε suv το κάνεις ευκολότερα).

Αφού αν έχω καταλάβει καλά θέλεις να πάρεις πάλι bmw γιατί δε κοιτάς καμία τουμπανιασμενη Χ1 μτχ?

Το καλύτερο θα ήταν το xc60 αλλά δε ξέρω που παίζει.

< >

Νίκο κ αυτό είναι υπερυψωμένο, δεν είναι χαμηλό. Ορατότητα κ βάλε-βγάλε είναι μια χαρά. Το κάθισμα βγαίνει, αλλά μόνο αν τα παιδιά είναι παιδικό σταθμό. Αλλιώς για βόλτες κτλ πρέπει να είναι στη θέση του το παιδί.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#581619
Anonymous Founder έγραψε:Τα διάβασα. Δεν βλέπω γιατί σε αυτό τον τομέα η 2GT να είναι καλύτερη. Θα πόνταρα ακριβώς το αντίθετο.
Μιλάμε για την φθηνότερη πλατφόρμα της BMW με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν περιμένεις κάτι αντίστοιχο με την 3άρα σου, φοβάμαι πως θα απογοητευτείς. Η εμπειρία θα θυμίζει περισσότερο το Golf.


HF τα MPV γενικά είναι καλύτερα από τα SUV σε κύλιση. Βλέπω το Golf sportsvan του πεθερού, διαβάζω και τον mirage που του άρεσε κτλ. Έχουν μικρότερη απόσταση από την ασφαλτο κ καλύτερο αεροδυναμικό σχήμα.

θα το κάνω ένα τεστ drive πριν το αγοράσω.

εμένα η :inlove: είναι υπερευχαριστημένη :lol: Το μόνο που μου ζήτησε είναι αργότερα μια 4 cabrio με κόκκινα δερμάτινα :lol:

ένας γείτονας πήρε κ είδα χθες πρώτη φορά την 992 :inlove: . Σκέφτομαι να πάω στην 991 μόλις πέσουν οι τιμές. Οπότε είτε έχω ΧC 60 είτε 2GT το ίδιο μου είναι.

ΥΓ: καλά όλοι (HF, Nikos, Elteo ktl ) τόσο άσχημο το βλέπετε? Ή έχω τυφλωθεί ή είμαι τόσο απελπισμένος :lol: Μη βαράτε τόσο !
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 12 Μάιος 2019, 12:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#581621 Σε σχέση με την Χ1 οι διαφορές στο ύψος είναι ελάχιστες, άντε 2-3 πόντοι, και μπορεί να λέω και πολλούς.
Αν αρέσει στην γυναίκα, και αφού αυτή θα το οδηγεί, πάω πάσο. Και προφανώς δεν έχεις λόγο να πάρεις Χ1 αντί για 2GT, μόνον στην εμφάνιση διαφέρουν, οπότε γιατί να χάσεις τις έξτρα θέσεις;
Αλλά εγώ στην θέση σου θα κοιτούσα για εναλλακτικές.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#581623
PeterPan έγραψε:Καλημέρα! Για εδώ είμαστε! Αν ήταν τα καθίσματα καφέ αντί μπεζ θα μου άρεζε περισσότερο.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... f2f9e2dd62

Γενικά δεν είναι κομψοτέχνημα του calatrava, αλλά βολεύει περισσότερο. Εδώ η ζώνη του μεσαίου πίσω καθίσματος κατεβαίνει από την οροφή κ ένα καρεκλάκι δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να το στερεώσει, ειδικά όταν δίπλα υπάρχει κ άλλο,δεν χωράνε δίπλα-δίπλα. HF με 2 παιδιά κ τη νομοθεσία να ορίζει καρεκλάκι έως 12 ετών ή 150 εκ. ύψος, πρέπει όταν η γυναίκα μου πάει να πάρει 2 άτομα από το αεροδρόμιο να μπορούν τα καρεκλάκια να μπουν στις πίσω θέσεις, στη μία ακρη κ στη μεσαία. Το ίδιο κ όταν θα πάει μια βόλτα με τους γονείς της στην αγορά. Αυτό στα περισσότερα suv δεν γίνεται, δλδ στη μεσαία να στερεωθεί κ να χωρέσει με το διπλανό. Γι΄αυτό δυστυχώς πρέπει να πάω όντως σε 3σειρη διάταξη.

Μεγαλώνοντας το παιδί μπορεί να χρησιμοποιήσει ανυψωτικό καθίσματος, αλλά κ πάλι αυτό θέλει isofix που δεν έχει η μεσαία θέση ή να είναι το παιδί >22 κιλά.

Υπάρχει σαφώς διαφορά μεταξύ των αυτοκινήτων. Πχ Περίβλημα παραθύρων με νίκελ αν΄τι του απλού λάστιχου ή σκούρα τζάμια το κάνουν να φαίνεται σαφώς καλύτερο. Έγινε και το 2018 ένα fecelift. Τα 2 αρνητικά όπως διαβάζω είναι η Α-κολώνα και ένα διαχωριστικό στη μέση των πίσω καθισμάτων για να περνά η μετάδοση στους πίσω τροχούς.

Επομένως το πρόβλημα είναι κυρίως λειτουργικό για εμένα. Το αισθητικό θα το παραβλέψω, αν κ έτσι όπως είναι το αμάξι παραπάνω, μια χαρά μου αρέσει. Δε χρειάζομαι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο για να πατάω 0-100 στα φανάρια. Χρειάζομαι ένα αμάξι που να μη με ζορίζει στις μετακινήσεις, ασφαλές όσο γίνεται, να πηγαίνει καλά στον αυτοκινητόδρομο κ να μη ζορίζει στο παρκάρισμα μες την πόλη.

ΥΓ: είδα χθες την Χ7... Αν το XC90 είναι περίπτερο, η Χ7 πρέπει να είναι μεζονέτα... Αυτό το αμάξι σχεδιάστηκε απλά για λόγους ανταγωνισμού κ θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε Εμιράτα κ Αμερική. Για ευρωπαϊκούς δρόμους κ parking δε βολεύει.

Σαν επιλογή μου φαινεται πολύ καλη γιαυτο που ψάχνεις ειδικα στην φουλ εξτρα εκδοση 4κινητη με 8αρι και τον ντηζελ 2λιτρο. Εχω οδηγησει το αντιστοιχο Χ1 και είναι πολύ καλο. Παρε και επεκταση εγγυησησ και το service pack.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581624 :s_thumbsup

Όπως κατάλαβα τα έχει όλα εκτός από το Driving Assistant Plus.
Φιμέ σίγουρα μπορείς να βάλεις μετά και να προτρέξεις, θα σου έλεγα, για προστατευτικά καλύμματα για τα καθίσματα.

Είναι πράγματι πολύ καλά :s_yes
Αυτό το μπεζ θα λερώνει για πλάκα. Εγώ έχω τα πορτοκαλί στο pre LCI και μέσα σε 2 χρόνια έχουν σκουραίνει 2 τόνους για πλάκα (με ήδη 2 ειδικούς καθαρισμούς). Τα bluejeans και τα μικρά αγγελούδια είναι εχθρός τους :s_sad
Τα τραπεζάκια στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων είναι που κάνουν να φαίνεται ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσων κάπως περιορισμένος. Η υλοποίηση βασικά, καθώς δεν είναι χωνευτά στις πλάτες των καθισμάτων, αλλά κατά τα άλλα είναι πολύ στιβαρά και όντως ο χώρος για τους πίσω ειναι υπεραρκετός.
Ένα SUV άλλων κατασκευαστών είναι ένα τικ πιο ψηλά, η X1 όχι.
Μεγάλη προσοχή στην Α-κολώνα.
Καλή επιλογή λοιπόν από έναν ¨μικρότερο συγγενή".
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#581625
PeterPan έγραψε:
Nikos! έγραψε:Βασικά πέρα από άσχημο (sorry Πέτρο αλλά σαν λεωφορείο μου μοιάζει) είναι και λιγότερο χρηστικό σε σχέση με ένα suv.

Με το suv έχεις καλύτερη ορατότητα και πιο εύκολο φόρτωμα λόγω ύψους. Επίσης μπαίνεις και βγαίνεις πιο εύκολα σε σχέση με πιο χαμηλά αυτοκίνητα.

Είναι τόσο σημαντικό το 7θεσιο?

Ένα isofix παιδικό κάθισμα το βγάζεις και το βγάζεις αστεία γρήγορα και το τοποθετείς στο πορτ μπαγκαζ (όπως είπα λόγω ύψους σε suv το κάνεις ευκολότερα).

Αφού αν έχω καταλάβει καλά θέλεις να πάρεις πάλι bmw γιατί δε κοιτάς καμία τουμπανιασμενη Χ1 μτχ?

Το καλύτερο θα ήταν το xc60 αλλά δε ξέρω που παίζει.

< >

Νίκο κ αυτό είναι υπερυψωμένο, δεν είναι χαμηλό. Ορατότητα κ βάλε-βγάλε είναι μια χαρά. Το κάθισμα βγαίνει, αλλά μόνο αν τα παιδιά είναι παιδικό σταθμό. Αλλιώς για βόλτες κτλ πρέπει να είναι στη θέση του το παιδί.


Αφού τικάρει όλα τα κουτάκια προχωράς. :thumbsup:

Θα έμπαινα σε εμπακ:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#581626
Anonymous Founder έγραψε:Τα διάβασα. Δεν βλέπω γιατί σε αυτό τον τομέα η 2GT να είναι καλύτερη. Θα πόνταρα ακριβώς το αντίθετο.
Μιλάμε για την φθηνότερη πλατφόρμα της BMW με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν περιμένεις κάτι αντίστοιχο με την 3άρα σου, φοβάμαι πως θα απογοητευτείς. Η εμπειρία θα θυμίζει περισσότερο το Golf.


Πολύ ποιο σπορ αισθηση από Γκολφ λογω καλυτερης αναρτησης και στησίματος και τετρακινησης. Η 4κινηση κανει διαφορα μεγαλη οποτε στριβεις το τιμονι και πατας γκαζι. Ισως το S3 να εχει ανταγωνιστικη αισθηση αλλα όχι το Γκολφ.

Σε σχεση με 3αρα χανεις την πισωκινητη αισθηση αλλα εχεις ένα πολύ ποιο πρακτικο πλαισιο με μεγαλους χωρους. Μια χαρα επιλογή είναι το 2GT για μενα. Και σε σχεση με το αμαξι που εχει τωρα θα εντυπωσιαστεί από τα ηλεκτρονικα του 2 και το idrive professional.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#581629 Αν δεν έγινα σαφής πιο πριν κι εγώ την βρίσκω όχι τρομακτική στο μάτι σαν Σανγιονγκ αλλά σαφώς ενοχλητική παρουσία που φέρει σήματα BMW.
Αν είναι για MPV η Ρενώ είχε καλή φήμη. Τι βγάζει τώρα;

Αν είδες XC90 γιατί όχι Χ5 που είναι επίσης 7θέσιο; Πού χάνει η Χ5;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#581632
sknipper έγραψε:Αν είναι για MPV η Ρενώ είχε καλή φήμη. Τι βγάζει τώρα;


To Grand Scenic και το εκπληκτικό Espace. ΕικόναΕικόνα