Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By g8777
#567563
Επίσης θα πρέπει να μπορεί να κάνει και κάποιο μικρό ταξίδι αν χρειαστεί.


:s_wink

Ας συμπεριφερεται σαν κατσικι στην ασφαλτο, το ζητημα ειναι οτι στο φυσικο του περιβαλλον θα κανει παπαδες.

+Τεριος ως δευτερη επιλογη.


https://www.car.gr/17857880-daihatsu-terios
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#567569 To 3θυρο GV 1.6 σαν να θυμάμαι ότι ήταν ισπανικής κατασκευής μαζί με το Jimny cabrio και το 5θυρο ερχόταν από Ιαπωνία ...
To 2008 το 3θυρο το είχα κάνει ένα μεγάλο test drive. Νομίζω ήταν f/l γιατί είχε και multimedia οθόνη στην κονσόλα του. Ικανό εκτός, όχι άνετο στην άσφαλτο με τον πίσω άξονα να χοροπηδαει, υψηλή κατανάλωση, αδύναμος και θορυβωδης κινητήρα, αεροδυναμικος θόρυβος, σκληρά πλαστικά με τριγμους, δύσκολη πρόσβαση πίσω, ανυπαρκτος χώρος αποσκευών κλπ.
Η αξιοπιστία του και το όμορφο αμάξωμα εξωτερικά ήταν πολύ λίγα για να καταλήξω στην αγορά του τότε.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#567572
cosneo έγραψε:To 3θυρο GV 1.6 σαν να θυμάμαι ότι ήταν ισπανικής κατασκευής μαζί με το Jimny cabrio και το 5θυρο ερχόταν από Ιαπωνία ...
To 2008 το 3θυρο το είχα κάνει ένα μεγάλο test drive. Νομίζω ήταν f/l γιατί είχε και multimedia οθόνη στην κονσόλα του.

Kάποια από τα παλιά Vitara ήταν φτιαγμένα στην Ισπανία. Όλα τα GV 2006+ που συζητάμε, 3θ και 5θ, είναι made in japan.
Δεν ήταν fl τα 2008. Facelift από τέλος 2009 και μετά, ξεχωρίζουν από τα φλας στους καθρέπτες. Η οθόνη δεν είχε καμία σχέση.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#567575 To RAV4 δεύτερης γενιάς αν εξαιρέσεις τα τέλη κατά τα άλλα σαν κόστος μάλλον θα είναι αντίστοιχο με το Terios.
Στο δρόμο φυσικά δεν έχουν καμία επαφή καθώς και συνολικά είναι πολύ καλύτερο.
Σε πιο περίεργα ανταλλακτικά αν κρίνω από τα άλλα Daihatsu που είχαμε είναι σίγουρα φθηνότερο το RAV4.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#567633 Λοιπόν.









































ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΩ!






































Τι μιστουμπίσι, νταϊχάτσου και αηδίες;;; :x Αναρτήσεις, φρένα, αρκουδίσιο και λοιπές παπαρίτσες είναι για αδερφές! :x





































Τζι88877777777777777777777777777777, μην τολμήσεις να φέρεις αντίρρηση! :x




















































Εκτός δρόμου, χαμηλό κόστος αγοράς, απλότητα στην κατασκευή, το επισκευάζεις και μόνος σου (τι;;;; δεν έχεις βαριοπούλα;;; :rant: :s_shout :s_shout )


Εικόνα

Ξεκινάς τη λίστα και μ' ευχαριστείς αργότερα! :s_yes :s_roses :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By g8777
#567637 Εικόνα



Εικόνα


Αγορασμενο απο ΟΔΔΥ. :inlove: Οπως φαινεται και στις φωτογραφιες ηταν σε δημοσιο φορεα. :inlove: :inlove:
Εχει κανονικα χαρτια για εκδοση πινακιδων.
Θελει μονο βαψιμο και λαστιχα για να βγαλει πινακιδες. :metalo: :metalo:
Εχει καποιες επιφανειακες σκουριες στους θολους των τροχων. :s_bored
Λειτουργει κανονικοτατα. :thumbsup:
Φερει Υγραεριο Ladirenzo. :shifty:






Εικόνα


:s_roses



Γιωργη αγνοησε τα παραληρηματα του Μαcro VAGου :svivhaha: , παρε το χερι μου και ελα στο Φως. :iconcool:





















































Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By alexm
#567638 Πάντως σε αυτά τα λεφτά έχω δει ακόμη και twinair Panda 4x4. Δεν θα μπορεί να κάνει ένα μικρό ταξίδι;

.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#567641
Focusman91 έγραψε:Ταξιδι με Pajero Pinin, ουτε στον εχθρο μου!!


Πες τον εχθρό σου να κάνει με Jimny... :lol:
Άβαταρ μέλους
By tzoumerkiotis
#567661 Από terrios δεν έχω γνώμη αλλά απο RAV4 ii που έχουμε στην ευρύτερη οικογένεια, το ταξίδι του δεν είναι και το καλύτερο του σημείο, ο κιητήρας ακούγεται αρκετά και τα καθίσματά του είναι χάλια. Καλά και το Pinin συναδέλφου δεν διαπρέπει στο τομέα αυτό. Το RAV4 ii , πριν το facelift πάει καλά εκτός , το μετά κάτι άλλαξαν στα διαφορικά , δεν έχω άποψη. Το RAV4 ii επίσης δε το λες και τέρας αξιοπιστίας πάντως, τουλάχιστον το δικό μας (οχι ότι είναι λεμόνι αλλά τέρας δεν είναι ). Λέγεται ότι είναι ευαίσθητο και στο υγραέριο.
Το forester είναι για μένα η καλύτερη επιλογή από όλα, δεν έχει τόσο ύψος , αλλά είναι οικονομικό στη βενζίνη (στο χαλαρό) και έχει ΚΟΝΤΑ!!! (καλά οχι και πολύ κοντά , αλλά κάτι έχει) και ταξιδεύει ωραία.
Επιλογή θα μπορούσε να ήταν και το HRV, αυτό είναι τέρας αξιοπιστίας, αλλά αργεί να εμπλέξει τον πίσω άξονα , βέβαια κολλητός με latitude, δεν έχει καταφέρει να το κολλήσει για τα καλά ακόμα, είναι και αρκετά ψηλό επίσης. Όμως είναι αργό (το 100αρι), και ΚΑΙΕΙ σα δίλιτρο.
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#567667 Jimny δεν παίζει γιατί δεν παλεύεται σε ταξίδι.
Panda έχει πολύ στενό χώρο αποσκευών και ο τρίποδας χωράει μόνο επάνω από τους θόλους.
Forester αποτελεί μεγάλη αγάπη, αλλά αφαινος είναι διλιτρο όπου ξενίζει λιγάκι, αφαιτερου είναι εκτός budget τα περισσότερα.
Οι αρχικές επιλογές παραμένουν και οι κυριότερες. Προτιμώ terios, αλλά φοβάμαι το θέμα με τα ανταλλακτικά και δυστυχώς είναι σε περισσότερο τσιμπημένες τιμές από το GV.
Το τελευταίο εξάμηνο κάνω αρκετά ταξίδια με terios mk1, και φυσικά θέλω κάτι να πατάει καλύτερα από αυτό στην άσφαλτο και εκτός δρόμου να είμαστε στα ίδια αν γίνεται.
Επίσης βλέπω πως με το budget που μπορώ να διαθέσω μόνο διλιτρα αξίζουν και ελάχιστα GV
Άβαταρ μέλους
By mirage
#567668 If Terios then MK2. Ένα καινούργιο Vitara και δόσεις;
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#567679
mirage έγραψε:If Terios then MK2. Ένα καινούργιο Vitara και δόσεις;
Πρώτον δεν θέλω να φορτοθω με δόσεις και δεύτερον καινούργιο αμαξάκι το λυπάμαι μέσα στις λάσπες και τις πέτρες.

Υπάρχει βέβαια και μια ακόμη εκδοχή: συνεχίζω με το παρταλι που έχω ήδη και ρίχνω τα φράγκα σε κάτι πισωκινητο (mr2, mx5... κτλ)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#567683
tzoumerkiotis έγραψε: Το RAV4 ii , πριν το facelift πάει καλά εκτός , το μετά κάτι άλλαξαν στα διαφορικά , δεν έχω άποψη. Το RAV4 ii επίσης δε το λες και τέρας αξιοπιστίας πάντως, τουλάχιστον το δικό μας (οχι ότι είναι λεμόνι αλλά τέρας δεν είναι )

Στο facelift (τελος 2003 και μετα) έβαλαν ESP και αφαίρεσαν το οπίσθιο μπλοκέ. Πάντως είναι εξαιρετικα αξιόπιστα, αντίστοιχα με forester, και με σαφως φθηνότερη τακτική συντήρηση.



Sent >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#567770 Όταν πήραμε το δικό μας πάντως το 2004 υπήρχαν στον κατάλογο εκδόσεις χωρίς ESP με μπλοκε πίσω.
Για την ακρίβεια μόνο η πιο ακριβή θυμάμαι ήταν με ESP.


Dimsabas έγραψε:Ναι αλλά εκτός δρόμου;


Δεν βλέπω το Terios να έχει κάτι ιδιαίτερο για να έχει τόσο πλεονέκτημα.