Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#567788
Dimsabas έγραψε:Αν θυμάμαι καλά από τα τεστ των περιοδικών, Rav και CRV ήταν τα χειρότερα εκτός δρόμου από όλα τα σουβλάκια.
Το CRV λογικο μιας και είχε πολυ αργό συμπλέκτη 4κινησης που ζεσταινονταν γρηγορα. Το rav4 εχει το θέμα οτι οι αναρτήσεις του και οι διαδρομες της αναρτησης ειναι "δρομισιες".

Sent >
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#567789 ignis και sx4 δεν έχουν ύψος.
τα terios πάντως που παρακολουθώ φεύγουν σαν ζεστά ψωμάκια
Άβαταρ μέλους
By tzoumerkiotis
#567794
rocsta έγραψε:Στο facelift (τελος 2003 και μετα) έβαλαν ESP και αφαίρεσαν το οπίσθιο μπλοκέ. Πάντως είναι εξαιρετικα αξιόπιστα, αντίστοιχα με forester, και με σαφως φθηνότερη τακτική συντήρηση.

Πάντως το δικό μας "έβγαλε¨ κρεμαγιέρα , πράγμα όχι τόσο σπάνιο, και διάφορες λοιπές χαζομάρες. Δεν μας άφησε ποτέ πάντως.
Όταν πάντως τη δουλειά την κάνει σήμερα ένα άτος, όλα τα αναφερόμενα μπορούν εύκολα να την φέρουν εις πέρας. Η παρέα μου, η οποία αποτελείται από maverick, forester, pinin και HRV, όλα με λάστιχα σε στυλ latitude, κάνει πολύ συχνά εκτός δρόμου , ε το ακόμα και το HRV μπορεί να ζορίζεται ελάχιστα πιο πολύ , αλλά ακολουθεί πάντα.
Κανένα δεν ¨στρίβει¨απλά κάποια ταξιδεύουν πιο άνετα.
Το panda 4χ4 ακόμα και το προηγούμενο φαντάζει η καλύτερη επιλογή. Είναι αργό βέβαια , αλλά έχει τα πιο φτηνά ανταλλακτικά, το ¨ξέρουν¨όλοι, και είναι και οικονομικό. Η άνεση είναι βασικό στο εκτός, και τουλάχιστον εκείνα τα χρόνια κανένα δεν πετύχαινε τη χρυσή τομή.
Πάντως αν κινείσαι σε επαρχιακούς , το μόνο που θες από την κλάση των προηγουμένων , είναι αυτό που είναι το πιο ευέλικτο και το πιο ευέλικτο είναι το μικρότερο και ελαφρύτερο, αφού όπως είπα κανένα δε ¨στρίβει¨ιδιαίτερα καλύτερα από το άλλο. (αναφέρομαι στο απλό forester, για να μην παρεξηγηθώ).
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#605967 επαναφέρω το θέμα καθώς το είχα παγώσει τους προηγούμενους μήνες, αλλά βλέπω ότι κατάσταση δεν πάει άλλο :sorry:
το vitara 1.6 μάλλον βγαίνει απο το παιχνίδι λόγω χώρου αποσκευών.
το terios παραμένει ακόμη και τώρα η πρώτη επιλογή.
Επειδή όμως θα χρειαστεί να κάνω μερικά μικρά ταξιδάκια χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις, ρίχνω μια ματιά και σε πιο ασφάλτινα τετρακίνητα, καθώς και μια ενδεχόμενη αύξηση του budget στα 10Κ
Καταρχήν yeti 1.8 4x4 προσφέρει όσα θέλω, αλλά έχει 525€ τέλη κυκλοφορίας, κάτι το οποίο με ξενερώνει.
Επίσης βλέπω σε αυτά τα λεφτά ότι παίζει και SX4 1.6 120hp 4x4 όπως πρότεινε και ο georgetz.
Προσέχουμε κάτι παραπάνω στις παραπάνω προτάσεις; :hmmm:

με τεκμήρια (αν και δεν έχω σοβαρό θέμα) να φανταστώ παίζουν όλα σε 3-4Κ?
Άβαταρ μέλους
By Govus
#605979 Δεν υπάρχουν 1800άρια (απ' ό,τι κατάλαβα) Yeti ταξινομημένα μέχρι Οκτώβριο του 2010, ώστε να πληρώνουν τέλη βάσει κυβικών (320€) και όχι βάσει ρύπων :hmmm: ;
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#605980 2-3, τα οποία είναι Κρήτη και Αθήνα.
Επίσης βλέπω σε πολλά yeti να τονίζουν στα σχόλια ότι δεν καίει λάδια.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#605982 Ένα δίλιτρο προ-φέις λιφτ ντήζελ με τους 140 ίππους θα ήταν το ιδανικό, αλλά ακόμα και αυτά με τους 110 είναι ψιλοσπάνια (βλέπω στο car.gr) . Ένεκα diesel-gate να υποθέσω :shifty: ;
Άβαταρ μέλους
By Govus
#605998 Πάντως τετρακίνητα Duster, αλλά και Panda (δεν ξέρω αν το έχεις σκεφτεί...) με ντηζελοκινητήρες και κάτω από 10k €, βλέπω αρκετά στο car στη Β. Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#606018
vasilis έγραψε:επαναφέρω το θέμα καθώς το είχα παγώσει τους προηγούμενους μήνες, αλλά βλέπω ότι κατάσταση δεν πάει άλλο :sorry:
το vitara 1.6 μάλλον βγαίνει απο το παιχνίδι λόγω χώρου αποσκευών.
το terios παραμένει ακόμη και τώρα η πρώτη επιλογή.
Επειδή όμως θα χρειαστεί να κάνω μερικά μικρά ταξιδάκια χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις, ρίχνω μια ματιά και σε πιο ασφάλτινα τετρακίνητα, καθώς και μια ενδεχόμενη αύξηση του budget στα 10Κ
Καταρχήν yeti 1.8 4x4 προσφέρει όσα θέλω, αλλά έχει 525€ τέλη κυκλοφορίας, κάτι το οποίο με ξενερώνει.
Επίσης βλέπω σε αυτά τα λεφτά ότι παίζει και SX4 1.6 120hp 4x4 όπως πρότεινε και ο georgetz.
Προσέχουμε κάτι παραπάνω στις παραπάνω προτάσεις; :hmmm:

με τεκμήρια (αν και δεν έχω σοβαρό θέμα) να φανταστώ παίζουν όλα σε 3-4Κ?


Ξεκινάς την αναζήτηση:

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... f&sort=pra

Και παίρνεις το καλύτερο...

Το είχα γράψει και κάπου αλλού, πρόσφατα μπήκα σε ένα τέτοιο που (4κίνητο ντήζελ) για λίγο αλλά καλό offroading.Πέρα του ότι δεν χαμπάριασε πουθενά (και δεν είχε και ιδιαίτερα λάστιχα), εντύπωση μου έκανε πως είχε 83Κ χλμ σε πολύ σκληρές συνθήκες (το αμάξι χρησιμοποιείται ως εργοταξιακό και εταιρικό από καινούριο, χωρίς ποτέ κανείς να το λυπηθεί στα νεροφαγώματα ή αλλού) και μέσα δεν έκανε τσικ. ΟΚ, είχε πιο πολύ λάσπη μέσα παρά στον χωματόδρομο, αλλά το αμάξι ήταν πολύ καλό. Σκέψου πως αυτό το offroading το κάνει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για τα τελευταία 13Κ χλμ (ο δρόμος για το λατομείο) και παλιότερα ήταν χειρότερα... Πλέον έχουν φτιάξει το δρόμο... :lol: :lol: Δεν έχει πολλά νεροφαγώματα και λακκούβες... :lol:

Δεν έχει μαλακά πλαστικά ή κάτι τέτοιο, αλλά νομίζω πως είναι πολύ καλό για τη δουλειά που το θέλεις. Και με σχετικά μεγάλο μεταξόνιο και 6 ταχύτητες νομίζω θα κινείται αξιοπρεπώς (για το τι είναι) στο ταξίδι.