Καλύτερη περίπτωση από το Megane μου ακούγεται (που μάλλον είναι το προηγούμενο μοντέλο και είναι και εισαγωγής).
Η τιμή ακούγεται τίμια πάντως.
tzoumerkiotis έγραψε:Έχω τύχει να έχει έρθει στον μηχανικό μου Megane εισαγωγής το οποίο ήθελε αναγέννηση γιατί είχε μπουκωμενο dpf. Από ότι είδα φαίνεται στο διαγνωστικό πόσα γραμμάρια αιθάλης έχει, το δικό μου πχ στα 120.000χλμ είχε πολύ λίγο, νομίζω κάτω από δέκα. Πάντως ( και αν λέει κάτι αυτό) έχω κάνει 135.000χλμ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, από λάδι δεν καίει ούτε σταγόνα. Μιλάω πάντα για clio dci 90 του 2014.markvag έγραψε: Υπάρχουν ΠΡΟΦΑΝΩΣ εξαιρέσεις, αλλά άντε βρες...
Σε αυτό στάθηκα "τυχερός¨, πολύ συγγενικό πρόσωπο είναι συνταξιούχος αντιπρόσωπος (πλήρης μονάδα, συνεργεία κ.λπ.) , μπορεί να μην πρόλαβε την παράνοια της εισαγωγής αλλά είναι στον ευρύτερο χώρο.
Έτσι για το αμάξι της συζήγου (χιλιομετροφάγο μικρομεσσαίο), και επειδή οι καλές περιπτώσεις ΔΕΝ βγαίνουν πολλές φορές στο car αλλά και γιατί η πρόταση μου προς τη σύζηγο "πάρε το ΚΤΕΛ μέχρι να βρεθεί κάτι πραγματικά αξιόλογο¨ αποτέλεσε ήδη αιτία κρεβατομουρμούρας, πιέζομαι να αποφασίσω μεταξύ των κάτωθι:
1) Peugeot 308 iii, diesel 90αρι (2014), κάπου στα 110.000, τελείως γυμνό, (ψιλοαδιάφορο, αλλά ...) 9.000 (κάτι θα κατεβάσει λέει), ελληνικής αντιπροσωπείας, είναι Αθήνα, φοβάμαι ότι δε θα το προλάβω να πάω να το δώ, είναι η πρώτη μου επιλογή.
2)Megane iii (2014), dci 110 , εισαγωγής , ο μαντράς αποτελεί γνωστό και λοιπά και λοιπά... Έχει 150.000, είναι φουλ από εξοπλισμό ,θα εξεταστεί εξονυχιστικά, κλείνουμε στα 8.000€, έχει και σετ χειμερινών ,οπότε η διαφορά με το πεζό ανεβαίνει λίγο. Θα εξεταστεί μάλλον αύριο.
Και τα δύο εκτός αγγελιών.
Ο εν λόγω συγγενής "πιέζει" να βγάλω από το μυαλό μου το τι γράφει το κοντέρ (διαβεβαιώνει όμως ότι δε θα πέσουμε θύματα γυρίσμτος χλμ.) ,αλλά να δώ τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, επίσης μετά από έρευνα δική του , ο o dci της renault , παρουσιάζει αξιοσημείωτη αντοχή και σε μέτρια πετρέλαια και γενικότερα συντήρηση , ενώ δεν υπάρχουν πια θέματα με ηλεκτρονικές κάρτες στο μεγκαν. Πολύ καλή αξιοπιστία και το 308. Κόστος συντήρησης , αμελητέα πιο φθηνό το renault, όλες οι εργασίες "μόνοι" μας.
Το διαγνωστικό των παραπάνω θα δείξει μπούκωμα dpf;; Τα μπεκ μπορούν να ελεγχθούν από κάπως (συμπίεση ),
tzoumerkiotis έγραψε:markvag έγραψε: Υπάρχουν ΠΡΟΦΑΝΩΣ εξαιρέσεις, αλλά άντε βρες...
Σε αυτό στάθηκα "τυχερός¨, πολύ συγγενικό πρόσωπο είναι συνταξιούχος αντιπρόσωπος (πλήρης μονάδα, συνεργεία κ.λπ.) , μπορεί να μην πρόλαβε την παράνοια της εισαγωγής αλλά είναι στον ευρύτερο χώρο.
Έτσι για το αμάξι της συζήγου (χιλιομετροφάγο μικρομεσσαίο), και επειδή οι καλές περιπτώσεις ΔΕΝ βγαίνουν πολλές φορές στο car αλλά και γιατί η πρόταση μου προς τη σύζηγο "πάρε το ΚΤΕΛ μέχρι να βρεθεί κάτι πραγματικά αξιόλογο¨ αποτέλεσε ήδη αιτία κρεβατομουρμούρας, πιέζομαι να αποφασίσω μεταξύ των κάτωθι:
1) Peugeot 308 iii, diesel 90αρι (2014), κάπου στα 110.000, τελείως γυμνό, (ψιλοαδιάφορο, αλλά ...) 9.000 (κάτι θα κατεβάσει λέει), ελληνικής αντιπροσωπείας, είναι Αθήνα, φοβάμαι ότι δε θα το προλάβω να πάω να το δώ, είναι η πρώτη μου επιλογή.
2)Megane iii (2014), dci 110 , εισαγωγής , ο μαντράς αποτελεί γνωστό και λοιπά και λοιπά... Έχει 150.000, είναι φουλ από εξοπλισμό ,θα εξεταστεί εξονυχιστικά, κλείνουμε στα 8.000€, έχει και σετ χειμερινών ,οπότε η διαφορά με το πεζό ανεβαίνει λίγο. Θα εξεταστεί μάλλον αύριο.
Και τα δύο εκτός αγγελιών.
Ο εν λόγω συγγενής "πιέζει" να βγάλω από το μυαλό μου το τι γράφει το κοντέρ (διαβεβαιώνει όμως ότι δε θα πέσουμε θύματα γυρίσμτος χλμ.) ,αλλά να δώ τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, επίσης μετά από έρευνα δική του , ο o dci της renault , παρουσιάζει αξιοσημείωτη αντοχή και σε μέτρια πετρέλαια και γενικότερα συντήρηση , ενώ δεν υπάρχουν πια θέματα με ηλεκτρονικές κάρτες στο μεγκαν. Πολύ καλή αξιοπιστία και το 308. Κόστος συντήρησης , αμελητέα πιο φθηνό το renault, όλες οι εργασίες "μόνοι" μας.
Το διαγνωστικό των παραπάνω θα δείξει μπούκωμα dpf;; Τα μπεκ μπορούν να ελεγχθούν από κάπως (συμπίεση ),
tzoumerkiotis έγραψε:Το αλάτι είναι λίγο αστικός μύθος, άλλωστε και από προσωπική πείρα, εδώ στην Ήπειρο τόσα χρόνια έχουν φάει αρκετό αλάτι τα οχήματά μου χωρίς να προσέχω μετά τον καθαρισμό τους και πρόβλημα δεν έχω βρει.
tzoumerkiotis έγραψε:Ο εν λόγω συγγενής "πιέζει" να βγάλω από το μυαλό μου το τι γράφει το κοντέρ (διαβεβαιώνει όμως ότι δε θα πέσουμε θύματα γυρίσμτος χλμ.) ,αλλά να δώ τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, επίσης μετά από έρευνα δική του , ο o dci της renault , παρουσιάζει αξιοσημείωτη αντοχή και σε μέτρια πετρέλαια και γενικότερα συντήρηση , ενώ δεν υπάρχουν πια θέματα με ηλεκτρονικές κάρτες στο μεγκαν.
g8777 έγραψε:Και εγώ θα απέφευγαν το εισαγωγής, καλύτερα να είναι ελληνικής αντιπροσωπείας για τους γνωστούς λόγους.Η ιδέα καλή, αλλά αυτός ζητάει όσα του λείπουν
https://www.car.gr/11519387-peugeot-208
Ναι ναι , έχει μόνο 68 άλογα.
ΚΑΛΆ ΚΆΝΕΙ ΚΑΊ ΈΧΕΙ.
Nikos! έγραψε:For a minute there νόμιζα ότι βαρούσες κόφτες και συγχρόνως έβγαζες και τη φωτογραφία.
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]