Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#563356 To 308 μαλλον εννοείς ότι είναι το 100αρι :hmmm:
Καλύτερη περίπτωση από το Megane μου ακούγεται (που μάλλον είναι το προηγούμενο μοντέλο και είναι και εισαγωγής).
Η τιμή ακούγεται τίμια πάντως.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#563362
tzoumerkiotis έγραψε:
markvag έγραψε: Υπάρχουν ΠΡΟΦΑΝΩΣ εξαιρέσεις, αλλά άντε βρες...

Σε αυτό στάθηκα "τυχερός¨, πολύ συγγενικό πρόσωπο είναι συνταξιούχος αντιπρόσωπος (πλήρης μονάδα, συνεργεία κ.λπ.) , μπορεί να μην πρόλαβε την παράνοια της εισαγωγής αλλά είναι στον ευρύτερο χώρο.
Έτσι για το αμάξι της συζήγου (χιλιομετροφάγο μικρομεσσαίο), και επειδή οι καλές περιπτώσεις ΔΕΝ βγαίνουν πολλές φορές στο car αλλά και γιατί η πρόταση μου προς τη σύζηγο "πάρε το ΚΤΕΛ μέχρι να βρεθεί κάτι πραγματικά αξιόλογο¨ αποτέλεσε ήδη αιτία κρεβατομουρμούρας, πιέζομαι να αποφασίσω μεταξύ των κάτωθι:
1) Peugeot 308 iii, diesel 90αρι (2014), κάπου στα 110.000, τελείως γυμνό, (ψιλοαδιάφορο, αλλά ...) 9.000 (κάτι θα κατεβάσει λέει), ελληνικής αντιπροσωπείας, είναι Αθήνα, φοβάμαι ότι δε θα το προλάβω να πάω να το δώ, είναι η πρώτη μου επιλογή.
2)Megane iii (2014), dci 110 , εισαγωγής , ο μαντράς αποτελεί γνωστό και λοιπά και λοιπά... Έχει 150.000, είναι φουλ από εξοπλισμό ,θα εξεταστεί εξονυχιστικά, κλείνουμε στα 8.000€, έχει και σετ χειμερινών ,οπότε η διαφορά με το πεζό ανεβαίνει λίγο. Θα εξεταστεί μάλλον αύριο.
Και τα δύο εκτός αγγελιών.
Ο εν λόγω συγγενής "πιέζει" να βγάλω από το μυαλό μου το τι γράφει το κοντέρ (διαβεβαιώνει όμως ότι δε θα πέσουμε θύματα γυρίσμτος χλμ.) ,αλλά να δώ τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, επίσης μετά από έρευνα δική του , ο o dci της renault , παρουσιάζει αξιοσημείωτη αντοχή και σε μέτρια πετρέλαια και γενικότερα συντήρηση , ενώ δεν υπάρχουν πια θέματα με ηλεκτρονικές κάρτες στο μεγκαν. Πολύ καλή αξιοπιστία και το 308. Κόστος συντήρησης , αμελητέα πιο φθηνό το renault, όλες οι εργασίες "μόνοι" μας.
Το διαγνωστικό των παραπάνω θα δείξει μπούκωμα dpf;; Τα μπεκ μπορούν να ελεγχθούν από κάπως (συμπίεση :hmmm: ),
Έχω τύχει να έχει έρθει στον μηχανικό μου Megane εισαγωγής το οποίο ήθελε αναγέννηση γιατί είχε μπουκωμενο dpf. Από ότι είδα φαίνεται στο διαγνωστικό πόσα γραμμάρια αιθάλης έχει, το δικό μου πχ στα 120.000χλμ είχε πολύ λίγο, νομίζω κάτω από δέκα. Πάντως ( και αν λέει κάτι αυτό) έχω κάνει 135.000χλμ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, από λάδι δεν καίει ούτε σταγόνα. Μιλάω πάντα για clio dci 90 του 2014.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#563369 Και εγώ θα απέφευγαν το εισαγωγής, καλύτερα να είναι ελληνικής αντιπροσωπείας για τους γνωστούς λόγους.

https://www.car.gr/11519387-peugeot-208

Ναι ναι , έχει μόνο 68 άλογα.

ΚΑΛΆ ΚΆΝΕΙ ΚΑΊ ΈΧΕΙ. :x
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563371
tzoumerkiotis έγραψε:
markvag έγραψε: Υπάρχουν ΠΡΟΦΑΝΩΣ εξαιρέσεις, αλλά άντε βρες...

Σε αυτό στάθηκα "τυχερός¨, πολύ συγγενικό πρόσωπο είναι συνταξιούχος αντιπρόσωπος (πλήρης μονάδα, συνεργεία κ.λπ.) , μπορεί να μην πρόλαβε την παράνοια της εισαγωγής αλλά είναι στον ευρύτερο χώρο.
Έτσι για το αμάξι της συζήγου (χιλιομετροφάγο μικρομεσσαίο), και επειδή οι καλές περιπτώσεις ΔΕΝ βγαίνουν πολλές φορές στο car αλλά και γιατί η πρόταση μου προς τη σύζηγο "πάρε το ΚΤΕΛ μέχρι να βρεθεί κάτι πραγματικά αξιόλογο¨ αποτέλεσε ήδη αιτία κρεβατομουρμούρας, πιέζομαι να αποφασίσω μεταξύ των κάτωθι:
1) Peugeot 308 iii, diesel 90αρι (2014), κάπου στα 110.000, τελείως γυμνό, (ψιλοαδιάφορο, αλλά ...) 9.000 (κάτι θα κατεβάσει λέει), ελληνικής αντιπροσωπείας, είναι Αθήνα, φοβάμαι ότι δε θα το προλάβω να πάω να το δώ, είναι η πρώτη μου επιλογή.
2)Megane iii (2014), dci 110 , εισαγωγής , ο μαντράς αποτελεί γνωστό και λοιπά και λοιπά... Έχει 150.000, είναι φουλ από εξοπλισμό ,θα εξεταστεί εξονυχιστικά, κλείνουμε στα 8.000€, έχει και σετ χειμερινών ,οπότε η διαφορά με το πεζό ανεβαίνει λίγο. Θα εξεταστεί μάλλον αύριο.
Και τα δύο εκτός αγγελιών.
Ο εν λόγω συγγενής "πιέζει" να βγάλω από το μυαλό μου το τι γράφει το κοντέρ (διαβεβαιώνει όμως ότι δε θα πέσουμε θύματα γυρίσμτος χλμ.) ,αλλά να δώ τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, επίσης μετά από έρευνα δική του , ο o dci της renault , παρουσιάζει αξιοσημείωτη αντοχή και σε μέτρια πετρέλαια και γενικότερα συντήρηση , ενώ δεν υπάρχουν πια θέματα με ηλεκτρονικές κάρτες στο μεγκαν. Πολύ καλή αξιοπιστία και το 308. Κόστος συντήρησης , αμελητέα πιο φθηνό το renault, όλες οι εργασίες "μόνοι" μας.
Το διαγνωστικό των παραπάνω θα δείξει μπούκωμα dpf;; Τα μπεκ μπορούν να ελεγχθούν από κάπως (συμπίεση :hmmm: ),


Μεταξύ των δύο το 308, μιας και μπορεί πιο εύκολα να ελεγχθεί. ΑΝ έχει συντηρηθεί στην αντιπροσωπεία, θα υπάρχει πληρέστατο αρχείο συντήρησης. Σε ΚΑΘΕ περίπτωση έλεγχο σε ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ πριν την αγορά. Αλλά συμφωνώ πως κανένα δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστική περίπτωση...

Για το εισαγωγής του "γνωστού" δεν σχολιάζω, είμαι καλός άνθρωπος... :lol: :lol: Κι εγώ από "γνωστό" την πάτησα με καινούριο από αντιπροσωπεία, οπότε το αφήνω... :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#563376
tzoumerkiotis έγραψε:Το αλάτι είναι λίγο αστικός μύθος, άλλωστε και από προσωπική πείρα, εδώ στην Ήπειρο τόσα χρόνια έχουν φάει αρκετό αλάτι τα οχήματά μου χωρίς να προσέχω μετά τον καθαρισμό τους και πρόβλημα δεν έχω βρει.



Το αλάτι δεν είναι καθόλου μύθος, παθών από επαγγελματικό που αγοράστηκε σχεδόν τσάμπα και βγάζαμε τα μπουλώνια των ψαλιδιών με εξόλκευση :vava: :vava:
Και αυτός είναι ο λόγος που τις καλές εποχές που η χώρα μας δεν ήταν ένα απέραντο γηροκομείο ΙΧ, τα Ελληνικά και Νότιο Ιταλικά οχήματα ήταν περιζήτητα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#563377
tzoumerkiotis έγραψε:Ο εν λόγω συγγενής "πιέζει" να βγάλω από το μυαλό μου το τι γράφει το κοντέρ (διαβεβαιώνει όμως ότι δε θα πέσουμε θύματα γυρίσμτος χλμ.) ,αλλά να δώ τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, επίσης μετά από έρευνα δική του , ο o dci της renault , παρουσιάζει αξιοσημείωτη αντοχή και σε μέτρια πετρέλαια και γενικότερα συντήρηση , ενώ δεν υπάρχουν πια θέματα με ηλεκτρονικές κάρτες στο μεγκαν.


Τείνω να συνταχθώ με την άποψη του. Ένα twingo 2013 με 300+Km που έχουμε, ρολλάρει σαν καινούργιο . :metalo:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563380 Παίζει πολύ ρόλο η συντήρηση προφανώς. Απλά ένα εισαγωγής που βγαίνει στα ίδια ή φθηνότερο με το αντίστοιχο ελληνικό και επιπλέον έχει πληρώσει δασμούς, μεταφορικά και κέρδη 2 (τουλάχιστον) εμπόρων, δύσκολα να έχει πουληθεί στο εξωτερικό σε τόσο χαμηλή τιμή επειδή ήταν καλοσυντηρημένο... :lol:

Ξαναλέω, όχι ότι δεν υπάρχουν καλά εισαγόμενα μετάχειρα. Απλά είναι εξαιρέσεις.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#563381
g8777 έγραψε:Και εγώ θα απέφευγαν το εισαγωγής, καλύτερα να είναι ελληνικής αντιπροσωπείας για τους γνωστούς λόγους.

https://www.car.gr/11519387-peugeot-208

Ναι ναι , έχει μόνο 68 άλογα.

ΚΑΛΆ ΚΆΝΕΙ ΚΑΊ ΈΧΕΙ. :x
Η ιδέα καλή, αλλά αυτός ζητάει όσα του λείπουν
Άβαταρ μέλους
By tzoumerkiotis
#563428 Η αναζήτηση των υποψήφιων αυτοκινήτων έχει γίνει περίπου ως εξής : τηλεφώνημα πεθερού, ο οποίος όπως προείπα ήταν 40 χρόνια στα συνεργεία , σε συγκεκριμένους εν ενεργεία ιδιοκτήτες αντιπροσωπειών ή συνεργείων , με τους οποίους δούλεψαν και μαζί, ερώτηση : έχεις κάτι αξιόλογο με αυτά τα χαρακτηριστικά , στα 10.000€ ;;; Όλοι απάντησαν όχι, όταν θα έχω θα σου τηλεφωνήσω. Κάπως έτσι προέκυψαν αυτά τα 2 , α και ένα c4, το οποίο απορρίφθηκε από εμένα.
Τα παραπάνω αλλά και το ότι θα ξεψαχνιστεί το αυτοκίνητο προσπαθούν να ηρεμήσουν τις ανησυχίες μου.
Το 308 πρέπει στο πρώτο του χρόνο να βγήκε με 92 , τα 100 πρέπει να φορέθηκαν κάπου το 2015. Εσωτερικά δεν έχει ούτε καν την οθόνη αλλά τουλάχιστον έχει κανονικούς διακόπτες για τον κλιματισμό. Είναι με 5άρι κιβώτιο, βλέπω βίντεο πολύ μακριά 5η ,η peugeot δεν αλλάζει αναρτήσεις ανά έκδοση εξοπλισμού και προσπαθώ να καταλάβω πως είναι στο δρόμο, γιατί φοβάμαι ότι λόγω εργασίας δεν προλαβαίνω να κατέβω αθήνα να το δώ .
Το megane εννοείται ότι είναι το προηγούμενο.Αυτό άμα προλάβω θα το οδηγήσω αύριο.
Έχει δοθεί σήμα και για i30 με κάπου 80.000χλμ αλλά και 9.500€...
Τα 208 , fiesta ,yaris και λοιπά , ενώ είναι πιο εύκολα να βρεθούν σε αυτά τα λεφτά , νομίζω ότι δεν κάνουν για τη χρήση της συζύγου ( καθημερινά Ιόνια και 2 φορές το μήνα Εγνατία).
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#563431 Έχεις δίκιο για το μοτέρ του 308. Τον πρώτο χρόνο έπαιζε αυτό με τα 92.
Εξακολουθεί πάντως να ακούγεται πιο ενδιαφέρον από το megane.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563451
Nikos! έγραψε:For a minute there νόμιζα ότι βαρούσες κόφτες και συγχρόνως έβγαζες και τη φωτογραφία. :lol:

Κι εγω :lipsealed:
Τι φαση ειναι αυτο, Aston Martin κιετσ;