Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#563466 Πόση παραπάνω κατανάλωση θα έχει ένα μικρό turbo στις συνθήκες αυτές?
Ειδικά με τη μακριά 6η που έχουν τα περισσότερα?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563511
NickTG έγραψε:Πόση παραπάνω κατανάλωση θα έχει ένα μικρό turbo στις συνθήκες αυτές?
Ειδικά με τη μακριά 6η που έχουν τα περισσότερα?


Όχι πολύ... θα είναι όμως ένα 15-20%... Απλά με την τιμή του ντήζελ να είναι μικρότερη κατά 10%, μιλάμε για σημαντική διαφορά στην τσέπη, ιδίως αν κάνεις χλμ...
Άβαταρ μέλους
By tzoumerkiotis
#563959 Εξετάσθηκε το megane που έλεγα.
Ναι πραγματικά τελικά "κάπου" υπάρχει ατρακάριστο εισαγωγής με τα χιλιόμετρα που αναγράφει και ναι συντηρούνταν στη renault στη Γερμανία, είδα το γερμανικό βιβλίο σερβις , είδα και το περσινό ΚΤΕΟ γερμανίας είχε κάπου 20.000 λιγότερα, είδα και το χαρτί του εκτελωνισμού, μου έδωσε και τον αριθμό πλαισίου για ότι έλεγχο θέλω (autodna). Κατά τα άλλα άλλαζε εκείνη την ώρα (το είδα στο συνεργείο) όλα τα φίλτρα, ιμάντες και τρόμπα νερού, νερά, όλα τα υπόλοιπα υγρά, σετ συμπλέκτη, όλα με γνήσια (είδα τιμολόγια), μέσα ήταν καθαρό (πίσω δεν πρέπει να έχει καθίσει άνθρωπος, παρομοίως δε πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ο χώρος αποσκευών) και μου το δίνει με καινούργια λάστιχα (Michelin primacy) , (χειμερινά δεν... μάλλον τα πούλησε), και λοιπούς καλλοπισμούς, Τελική τιμή 8.500€,πρέπει να είναι η έκδοση BOSE ή πως τις λέει η renault με ναβι και λοιπά καλούδια. Δεν οδηγήθει γιατί δεν είχε τελείωσει το σέρβις. Το μυαλό μου μόνο δε μπορεί να ξεφύγει από το νουμερο του κοντέρ (160.000)
Μου το κρατάει για μια εβδομάδα και αν. Οπότε αν κατέβω Αθήνα πρέπει να πάω στοχευμένα και μόνο. Σκέφτομαι να εξετάσω τα μεταχειρισμένα της leaseplan :
https://www.carnext.com/el-gr/metaheiri ... ncdk-m5ve/
https://www.carnext.com/el-gr/metaheiri ... q7tk-s9a6/
Καθώς και ένα megane που είδα στη βελμαρ.
Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή...
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#563960 Στην Stock-Center και στην Carnext είναι πολύ επαγγελματίες πάντως.
Να πας να τα δεις.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563972
tzoumerkiotis έγραψε:Εξετάσθηκε το megane που έλεγα.
Ναι πραγματικά τελικά "κάπου" υπάρχει ατρακάριστο εισαγωγής με τα χιλιόμετρα που αναγράφει και ναι συντηρούνταν στη renault στη Γερμανία, είδα το γερμανικό βιβλίο σερβις , είδα και το περσινό ΚΤΕΟ γερμανίας είχε κάπου 20.000 λιγότερα, είδα και το χαρτί του εκτελωνισμού, μου έδωσε και τον αριθμό πλαισίου για ότι έλεγχο θέλω (autodna). Κατά τα άλλα άλλαζε εκείνη την ώρα (το είδα στο συνεργείο) όλα τα φίλτρα, ιμάντες και τρόμπα νερού, νερά, όλα τα υπόλοιπα υγρά, σετ συμπλέκτη, όλα με γνήσια (είδα τιμολόγια), μέσα ήταν καθαρό (πίσω δεν πρέπει να έχει καθίσει άνθρωπος, παρομοίως δε πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ο χώρος αποσκευών) και μου το δίνει με καινούργια λάστιχα (Michelin primacy) , (χειμερινά δεν... μάλλον τα πούλησε), και λοιπούς καλλοπισμούς, Τελική τιμή 8.500€,πρέπει να είναι η έκδοση BOSE ή πως τις λέει η renault με ναβι και λοιπά καλούδια. Δεν οδηγήθει γιατί δεν είχε τελείωσει το σέρβις. Το μυαλό μου μόνο δε μπορεί να ξεφύγει από το νουμερο του κοντέρ (160.000)
Μου το κρατάει για μια εβδομάδα και αν.

Η συνέπεια στη συντήρηση είναι ανεκτίμητη.
ΠΑΡΤΟ ΤΩΡΑ :inlove:
Ή αλλιώς στείλε μου το κινητό του :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgex72
#563973 Πάρτο μη σε φοβίζουν τα χιλιόμετρα....
Εγώ έχω φέρει εισαγωγή δική μου Scenic 1.6 dci του 2011 από Ιταλία σε αντίστοιχη κατάσταση με αυτή που περιγράφεις από 140000 χλμ όταν το αγόρασα έχω φτάσει πλέον τα 315000 χλμ με μόνα προβλήματα ένα καθαρισμό DPF και αλλαγή ψυγείο νερού λόγω μικροδιαρροης πρίν 3000χλμ.
Και συνεχίζει να γράφει 120+ χλμ τη μέρα....

< PAD 4 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563985
tzoumerkiotis έγραψε:Εξετάσθηκε το megane που έλεγα.
Ναι πραγματικά τελικά "κάπου" υπάρχει ατρακάριστο εισαγωγής με τα χιλιόμετρα που αναγράφει και ναι συντηρούνταν στη renault στη Γερμανία, είδα το γερμανικό βιβλίο σερβις , είδα και το περσινό ΚΤΕΟ γερμανίας είχε κάπου 20.000 λιγότερα, είδα και το χαρτί του εκτελωνισμού, μου έδωσε και τον αριθμό πλαισίου για ότι έλεγχο θέλω (autodna). Κατά τα άλλα άλλαζε εκείνη την ώρα (το είδα στο συνεργείο) όλα τα φίλτρα, ιμάντες και τρόμπα νερού, νερά, όλα τα υπόλοιπα υγρά, σετ συμπλέκτη, όλα με γνήσια (είδα τιμολόγια), μέσα ήταν καθαρό (πίσω δεν πρέπει να έχει καθίσει άνθρωπος, παρομοίως δε πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ο χώρος αποσκευών) και μου το δίνει με καινούργια λάστιχα (Michelin primacy) , (χειμερινά δεν... μάλλον τα πούλησε), και λοιπούς καλλοπισμούς, Τελική τιμή 8.500€,πρέπει να είναι η έκδοση BOSE ή πως τις λέει η renault με ναβι και λοιπά καλούδια. Δεν οδηγήθει γιατί δεν είχε τελείωσει το σέρβις. Το μυαλό μου μόνο δε μπορεί να ξεφύγει από το νουμερο του κοντέρ (160.000)
Μου το κρατάει για μια εβδομάδα και αν. Οπότε αν κατέβω Αθήνα πρέπει να πάω στοχευμένα και μόνο. Σκέφτομαι να εξετάσω τα μεταχειρισμένα της leaseplan :
https://www.carnext.com/el-gr/metaheiri ... ncdk-m5ve/
https://www.carnext.com/el-gr/metaheiri ... q7tk-s9a6/
Καθώς και ένα megane που είδα στη βελμαρ.
Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή...



Καλό αυτό με το Megane, ο τύπος φαίνεται σοβαρός. Εφόσον λοιπόν έχει γίνει καλή συντήρηση και χρήση, τα χλμ δεν είναι και τόσο θέμα... Το μοτέρ αυτό (το 1,5d) είναι πολύ αξιόπιστο απ' ότι ακούγεται...
Άβαταρ μέλους
By citastak
#563990 Παρά την πολύ καλή συντήρηση που περιγράφεις, προσωπικά δε βρίσκω το λόγο να μην πάω με 1000 ευρώ παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα χλμ (Focus από carnext) με την προϋπόθεση ότι είναι ατρακάριστο και καλό. Τα 160,000χλμ σαφώς είναι σε ανοιχτό δρόμο για να έχουν μαζευτεί τόσα, αλλά εγώ εξακολουθώ να τα βρίσκω πολλά Επίσης το μοτερ αντέχει αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Έχεις ένα κάρο περιφερειακά να δεις. Στα συν ο συμπλέκτης, αλλά θα με απασχολούσε η ανάρτηση και τα γύρω γύρω (ημιαξόνια, μπαράκια) και διάφορα άλλα που έχουν να κάνουν με κινούμενα μέρη. Και δεν λες και ευκαιρία την τιμή. Αλλά παίζει να είμαι εγώ υπερβολικός καθώς όλα τα υπόλοιπα παιδιά εδώ το βρίσκουν ΟΚ.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#564175
tzoumerkiotis έγραψε:Εξετάσθηκε το megane που έλεγα.
Ναι πραγματικά τελικά "κάπου" υπάρχει ατρακάριστο εισαγωγής με τα χιλιόμετρα που αναγράφει και ναι συντηρούνταν στη renault στη Γερμανία, είδα το γερμανικό βιβλίο σερβις , είδα και το περσινό ΚΤΕΟ γερμανίας είχε κάπου 20.000 λιγότερα, είδα και το χαρτί του εκτελωνισμού, μου έδωσε και τον αριθμό πλαισίου για ότι έλεγχο θέλω (autodna). Κατά τα άλλα άλλαζε εκείνη την ώρα (το είδα στο συνεργείο) όλα τα φίλτρα, ιμάντες και τρόμπα νερού, νερά, όλα τα υπόλοιπα υγρά, σετ συμπλέκτη, όλα με γνήσια (είδα τιμολόγια), μέσα ήταν καθαρό (πίσω δεν πρέπει να έχει καθίσει άνθρωπος, παρομοίως δε πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ο χώρος αποσκευών) και μου το δίνει με καινούργια λάστιχα (Michelin primacy) , (χειμερινά δεν... μάλλον τα πούλησε), και λοιπούς καλλοπισμούς, Τελική τιμή 8.500€,πρέπει να είναι η έκδοση BOSE ή πως τις λέει η renault με ναβι και λοιπά καλούδια. Δεν οδηγήθει γιατί δεν είχε τελείωσει το σέρβις. Το μυαλό μου μόνο δε μπορεί να ξεφύγει από το νουμερο του κοντέρ (160.000)
Μου το κρατάει για μια εβδομάδα και αν. Οπότε αν κατέβω Αθήνα πρέπει να πάω στοχευμένα και μόνο. Σκέφτομαι να εξετάσω τα μεταχειρισμένα της leaseplan :
https://www.carnext.com/el-gr/metaheiri ... ncdk-m5ve/
https://www.carnext.com/el-gr/metaheiri ... q7tk-s9a6/
Καθώς και ένα megane που είδα στη βελμαρ.
Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή...

Το πήρες και δεν φοβάσαι τίποτα. 99% εταιρικό ήταν και αν είναι ασημένιου χρώματος στοίχημα ότι θα ήταν της Telekom (OTE σε εσάς στην Ελλάδα :shifty: )αν και από όσο θυμάμαι η φουρνιά της Τέλεκομ τα ειχε Kombi. Τέσπα δεν φοβάσαι κάτι. Αν έχει όλα αυτά τα χαρτιά και είναι γνήσια προχωράς.
Άβαταρ μέλους
By tzoumerkiotis
#564259
Thomas_C200K έγραψε: Το πήρες και δεν φοβάσαι τίποτα. 99% εταιρικό ήταν και αν είναι ασημένιου χρώματος στοίχημα ότι θα ήταν της Telekom (OTE σε εσάς στην Ελλάδα :shifty: )αν και από όσο θυμάμαι η φουρνιά της Τέλεκομ τα ειχε Kombi.

Είμαι σίγουρος ότι είναι πρώην leasing, δε το συζητώ καν...Μαύρο είναι πάντως.
citastak έγραψε:Παρά την πολύ καλή συντήρηση που περιγράφεις, προσωπικά δε βρίσκω το λόγο να μην πάω με 1000 ευρώ παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα χλμ (Focus από carnext) με την προϋπόθεση ότι είναι ατρακάριστο και καλό.

Αυτό ακριβώς είναι και το δικό μου το ¨πρόβλημα¨, εφόσον δεν έχω κανένα θέμα με το πρώην leasing, γιατί να μην πάω στην ¨πηγή¨και να αγοράσω ένα Ελληνικό τέτοιο.
Οπότε αν υπάρχουν ακόμα μέσα στην εβδομάδα (είπαμε το γερμανικό θα μου το ¨κρύψει¨για καμιά εβδομάδα),θα κατέβω για να εξεταστούν κυρίως τα κάτωθι :
https://carnext.car.gr/cars/view/20275802/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/15243013/
πιθανώς και ένα 308 III που βρέθηκε με παρόμοιο τρόπο με το γερμανικό megane. Ενώ είχα focus ii ,διαβάζω ότι το 3 έχασε σε κάποιους τομείς σε σχέση με το 2 (χώρους και οδήγηση),το diesel econe είναι ¨νωθρό¨ και επίσης ενώ για την αξιοπιστία του megane ακούω τα καλυτερα , δεν έχω πληροφόρηση για focus iii. Αλλά πάλι το φορδάκι έχει πολλαπλούς πίσω, νεότερο έστω και λίγο σασί, και ελπίζω το γνωστό φορδοτίμονο. Πάντω και το megane πίσω δε διαπρέπει σε χώρους αν και το πορτ μπαγκαζ του φάνηκε καλό για καροτσάκια και λοιπά...Οποιαδήποτε πρόταση , δεκτή.
Τέλος, οι συγκεκριμένοι έμποροι, αν γνωρίζετε, τι είδους ελέγχου δέχονται;;Υπάρχει στο χώρο τους συνεργείο να σηκωθεί το αυτοκίνητο; το οδηγάς καθόλου;Αυτοκίνητα με φορεμένες πινακίδες μπορούν να αλλάξουν με ¨ντόπιες¨ μετά την αγορά;;;(προσωπικό μου κόλλημα αυτό)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#564262 Τα χλμ είναι χλμ. Μπορεί το μοτέρ και το σασμάν να μην μασάνε, αλλά τα διάφορα περιφερειακά θα θέλουν την φροντίδα τους. Ελαστικοί σύνδεσμοι, μπαλάκια, τσιμούχες κλπ.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#564281
drdino έγραψε:Τα χλμ είναι χλμ. Μπορεί το μοτέρ και το σασμάν να μην μασάνε, αλλά τα διάφορα περιφερειακά θα θέλουν την φροντίδα τους. Ελαστικοί σύνδεσμοι, μπαλάκια, τσιμούχες κλπ.


Έτσι ακριβώς. Άσε που και το μοτέρ και το σασμάν μασάνε στην τελική...