Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sty01
#558338 Γεια σας και καλώς σας βρήκα.

Έφτασε η ώρα να πάρω το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο και η αλήθεια είναι οτι ενώ οδηγώ πολλά χρόνια και μου αρέσει η οδήγηση γενικά, είμαι ψιλο αδιάφορος με τα μοντέλα και έχω πελαγώσει με το τι αμάξι πρέπει να πάρω. Επειδή έχω την προοπτική να το κρατήσω το αμάξι για 8-10 χρόνια τουλαχιστον, θα ήθελα να πάρω μια καλή αποφαση.

Ειδα λίγο τα θέματα σας εδώ αλλά νομίζω πως μπερδεύτηκα παραπάνω.

Πώς έχουν τα πράγματα... Μένω κοντά στη Θήβα, κινούμαι καθημερινα σε επαρχιακούς δρόμους, μεταξύ Θήβας, Λιβαδειάς, Άμφισσας ενώ κατεβαίνω συχνά μέχρι την Ελευσίνα. Μεσα στις πολεις δεν θα μπω καθημερινα. Αθήνα θα κατέβω 2-3 φορές τον χρόνο. Οδηγώ 15 χρόνια. Προς το παρόν βολευόμαστε με τα αμάξια της οικογένειας. Αρχικά, είχαμε ένα golf 140 αλογα και ένα Α3 122, τώρα διαθέσιμα είναι ένα v40 volvo πετρέλαιο του 13 και ένα leon του 2014 1200 βενζίνη.

Αρχικα το πρώτο ερώτημα είναι τι κατηγορία να πάρω. ΑΠό αυτά που οδηγω νομίζω πρεπει να μεινω σε αυτό το μέγεθος. Με ικανοποιεί τόσο ως μέγεθος μέσα στην πολη αλλά και για την κίνηση μου εκτός. Παρόλα αυτά μιας και οικογένεια δεν προβλεπεται, υπαρχει η μικρότερη κατηγορία, θα βγει και οικονομικότερη και θεωρώ ότι μου κανει. Τουλαχιστον για τους εσωτερικούς χώρους του. Όμως δεν ξέρω ποια θα είναι η αίσθηση του στα ταξίδια ως μικρότερο.
Μετα ομως απο αυτες τις κατηγορίες είναι και τα suv. Επειδη πάω και σε ήπιους χωματοδρομους (που παει βεβαια και το λεον) αξιζει να παρω καποιο suv?

Τα χλμ που κανω ειναι 18000-20000 τον χρονο. Μάλλον πρέπει να δω κατι σε πετρελαιο.
Ακόμα όπως και να φαίνεται για εμενα ειναι σημαντικο. ΕΝα εξτρα που εμαθα σε αυτο αλλα δεν το εχω τωρα ειναι τα ξενον φωτα. Η λεντ που βλέπω ότι βάζουν τωρα. Επειδή κινούμαι νύχτα και οι δρόμοι που κινούμαι ειναι θεοσκότεινοι, τα καλά φώτα ειναι απαραίτητα. Οποτε θα ηθελα να πάρω ενα μοντελο που βγαινει με τετοιο εξτρα.

Δεν με ενδιαφερει το αμαξι να ειναι καινούριο αλλα επειδή θέλω να το κρατησω καιρο, δεν θα ήθελα να είναι πάνω απο 1-2 χρονων. Τα λεφτα που θελω να δωσω ειναι μεχρι 20000.

Αρχικά μηπως και κατάφερνα να αποφασισω κατηγορία, πηγα να δω το αστρα, ενα μικρο renault suv το captur και το φιεστα. Εχω την αίσθηση πως το αστρα ειναι καλύτερο γενικα. Αν και τα αλλα ηταν εξισου αξιοπρεπη. Δυστυχως το τεστ ντραιβ δεν σε αφηνει να τα πας στις καθημερινές σου διαδρομές, οποτε δεν κατάλαβα πολλά πραγματα απο μια βολτα μεσα στην Αθηνα. Για παραειγμα το suv της ρενο θα γερνει στους δρομους εκτος πολης λογω υψους? Το φιεστα θα ειναι πιο κουραστικο απο το αστρα στα εκτος πολης?
Επισης θα ήθελα να μου αρεσει καπως εμφανισιακά. Για παράδειγμα, στη renault ειδα το megane που μου φαίνεται παράξενο με αυτα τα τραβηγμένα φώτα. Είδα και το 308 (για το 3008 πήγαινα αλλά βγαινει πολυ ακριβό) αλλά γενικα στα peugeot μου φαίνεται παράξενο το τιμόνι. Συνηθίζεται? επίσης δεν μου αρέσει που δεν έχει κουμπια για το ραδιόφωνο η το κλίμα και είναι ολα με την αφη.

Απο εκει και περα.... τη βοηθειά σας!!! :dizzy:
Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#558345
sty01 έγραψε:Όμως δεν ξέρω ποια θα είναι η αίσθηση του στα ταξίδια ως μικρότερο.
Μετα ομως απο αυτες τις κατηγορίες είναι και τα suv. Επειδη πάω και σε ήπιους χωματοδρομους (που παει βεβαια και το λεον) αξιζει να παρω καποιο suv?


Αν πηγαίνει και το λεόν και δεν μπλέκεις, δεν βλέπω το λόγο να πας σε SUV, αν δεν χρειάζεσαι τους χώρους ή το ψηλό κάθισμα και την εύκολη πρόσβαση. Αν σου αρέσει να οδηγάς και ένα κλικ πιο γρήγορα, τα συμβατικά είναι και καλύτερα και πιο οικονομικά.

Αρχικά μηπως και κατάφερνα να αποφασισω κατηγορία, πηγα να δω το αστρα, ενα μικρο renault suv το captur και το φιεστα. Εχω την αίσθηση πως το αστρα ειναι καλύτερο γενικα. Αν και τα αλλα ηταν εξισου αξιοπρεπη. Δυστυχως το τεστ ντραιβ δεν σε αφηνει να τα πας στις καθημερινές σου διαδρομές, οποτε δεν κατάλαβα πολλά πραγματα απο μια βολτα μεσα στην Αθηνα. Για παραειγμα το suv της ρενο θα γερνει στους δρομους εκτος πολης λογω υψους? Το φιεστα θα ειναι πιο κουραστικο απο το αστρα στα εκτος πολης?


Μεταξύ αυτών των τριών που αναφέρεις, Astra εύκολα κιόλας. Το Captur δεν θα γέρνει τόσο που να σε ενοχλεί, αλλά είναι σαφέστατα πιο "ψεύτικο" από το Astra και οποιοδήποτε της κατηγορίας. Κανένας λόγος να το προτιμήσεις πλην ίσως των χωματόδρομων που αναφέρεις (17 cm απόσταση από το έδαφος έναντι 15, ίσως και κάνα κάλυμμα παραπάνω για πετραδάκια). Και πάλι δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου και είμαι και φαν της Ρενό γενικά. Το Fiesta όπως και να το κάνουμε είναι μια κατηγορία κάτω και η αντοχή στο χρόνο δεν θα είναι η ίδια, όπως και το ξεκούραστο, πιο ήσυχο και πιο άνετο ταξίδι.

Καλώς ήρθες και καλή επιλογή. :thumbsup: Να μας πεις στο τέλος τι αποφάσισες όμως. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#558356 Από τα 3 κι εγώ το Astra θα έπαιρνα, αλλά LED φώτα δεν έχει και δεν ξέρω αν μπορείς να τα παραγγείλεις και πόσο κοστίζουν.
LED φώτα στάνταρ και γενικά καλό εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά έχει το Suzuki s cross που όμως είναι άσχημο (αν και είναι ποιοτικότερο από τα υπόλοιπα της εταιρείας που είναι πολύ φτηνιάρικα)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#558359 Εγώ θα κοιτούσα αν έχει ακόμα η Opel εκείνη την προσφορά στο Astra 1.4 150ps με 18,5 χιλιάρικα (που είναι η πλούσια έκδοση, με απλά φώτα όμως). Από 'κει και πέρα θα κοιτούσα κάτι μεταξύ seat leon και hyundai i30 / KIA Ceed ή ford focus (που βγήκε μόλις καινούριο μοντέλο). Το seat και το ford σίγουρα παίρνουν ως έξτρα led φώτα (και ως ξεχωριστό έξτρα το σύστημα με αυτόματη μεγάλη σκάλα, που λέει με τα χίλια), για τους Κορεάτες δεν ξέρω. Οι Κορεάτες βέβαια είναι πλέον τα μόνα της κατηγορίας με πολλαπλούς πίσω και έχουν το πλεονέκτημα της εξαιρετικής εγγύησης. Με κανένα βέβαια δεν θα έχεις θέμα σε βατούς, απλούς χωματόδρομους.

Τώρα, για τι μοτέρ, δεν ξέρω... Νομίζω πως δεν κάνεις και τόσα πολλά χλμ για να καλύψεις τη διαφορά αγοράς στα ντήζελ... :hmmm: Μάλλον θα κοιτούσα για τα βενζίνης χιλιάρια... :hmmm: Θέλει να πάρεις προσφορές και να βάλεις κάτω μολύβι και χαρτί (δηλαδή εξελάκι :lol: )

Τώρα, σε ότι αφορά το αν θα πρέπει να πας σε πιο μικρό, θα έλεγα να το δεις, μιας και όπως λες δεν έχεις ανάγκες σε χώρους... :hmmm: Θα κοιτούσα σίγουρα ένα ibiza και ένα fiesta χιλιάρια, που είναι αμάξια στα 4 μέτρα μήκος που δεν υστερούν και τόσο σε σχέση με τα μικρομεσαία 1-2 γενιές πίσω. ΟΚ, ένα focus θα είναι σίγουρα πιο καλό σε ταξίδι από ένα fiesta, αλλά δεν νομίζω το μικρό να είναι τόσο πιο κακό... :hmmm: Θα εξοικονομήσεις σε κόστος αγοράς και λίγο σε κατανάλωση. Και τόσο το ibiza, όσο και το fiesta παίρνουν led φώτα ως έξτρα. :s_wink

Εφόσον ούτε χώρους θέλεις, ούτε κάνεις τίποτα offroading, δεν θα σου έλεγα να πας σε SUV, μην ξεχνάς ότι ένα captur πχ είναι ένα ψηλωμένο clio με τιμή megane και υψηλότερη κατανάλωση (ιδίως σε ταξίδι), λόγω χειρότερης αεροδυναμικής.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#558361 Το Astra δεν έχει έξτρα τα Matrix led φώτα?

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#558376 Κάτι που για κάποιους έχει σημασία και για άλλους όχι είναι η όλη αίσθηση που εκλαμβάνεις, αν ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Και αυτό έχει να κάνει με το τι τύπος οδηγού είσαι. Δεν είναι κάτι κακό αλλά πχ εμένα τα Opel δεν τα μπορώ μου φαίνονται πολύ χλιαρά, εντελώς αδιάφορα και βαρετά ενώ πχ τα Ford, τα Peugeot ή τα Seat πολύ πιο ευχάριστα στο οδήγημα. Αυτό είναι προσωπική γνώμη και γούστα.
Θέματα που έχουν σημασία ειδικά για σένα είναι το πως θέλεις να αποδίδει ο κινητήρας (αν οδηγάς ήρεμα με χαμηλές στροφές ή θέλεις να ακούς τον κινητήρα να βρυχάται), πόσο ρόλο μπορεί να παίζει η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης και πολλά άλλα. Πως στρίβει, πως φρενάρει, πως είναι οι λεβιέδες, πόση αντίσταση έχουν και τι κλιτς κάνουνε κλπ. Για αυτό πρέπει να δοκιμάσεις μερικά, έστω για λίγο, όσο πιο πολλά μπορείς. Γιατί όσα καλά και να λέμε για κάποιο αν πχ δεν χωράει το πόδι σου δεν σου κάνει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#558396
Focusman91 έγραψε:Το Astra δεν έχει έξτρα τα Matrix led φώτα?

< Note >


Έχει, αλλά νομίζω πως η προσφορά είναι (ήταν;;; :hmmm: ) για τα ετοιμοπαράδοτα που δεν έχουν...
Άβαταρ μέλους
By sty01
#561866 Άργησα λίγο να απαντήσω αλλά έχει νόημα να γυρίζω και καμία αντιπροσωπεία πρώτα, να κάνω κανένα test drive για να μπορώ να σας... παρακολουθώ :lol: . Οδηγώντας ένα captur και ένα 3008 ως test drive, αλλά ζώντας και με ένα jeep renegade ενός φίλου για ένα διήμερο (το οποίο ήταν και βενζίνη, οκ ωραίο γκάζι αλλά μου έκαψε 70 ευρώ για 400 χλμ με τη βενζίνη γύρω στο 1,45-1,50) αποφάσισα ότι δεν είναι για εμένα τα suv. Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να τα πάρεις αν δεν χρειάζεσαι τους χώρους, πχ οικογένεια. Και αν βέβαια δεν θέλεις να πας σε πολυμορφικό λόγω εμφάνισης... Και μετά από τα test drive μου, έγινε ακόμα πιο έντονη η απορία μου γιατί γεμίσαμε από suv και τι είδους μόδα είναι αυτή...
Τέλος πάντων περί ορέξεως...

Από εκεί και πέρα περιορίζομαι στην κατηγορία που ξέρω. Ίσως και κάποια συγκεκριμένα πιο μικρά. Στα πιο μικρά, είδα το clio το οποίο με εντυπωσίασε αλλά δεν ήταν διαθέσιμο για test drive. Ελπίζω να το βρω, να καταφέρω να το βγάλω και στην ΕΟ και να σας πω εντυπώσεις. Οδήγησα όμως το ibiza, μάλιστα σε μια φτωχή έκδοση, βενζίνη με 75 άλογα και μπορώ να πω ότι πέρα από το γκάζι (που οκ νομίζω είναι λογικό) δεν μου άφησε άσχημη εντύπωση. Ίσα ίσα, δεν είδα και τόσο χαοτικές διαφορές σε σχέση με το λεον που έχουμε (επίσης βέβαια απλή έκδοση, αλλά με 105). Με εντυπωσίασαν τόσο τα κρατήματα του όσο και το χαμηλό επίπεδο θορύβου. Θα ήθελα να δω και τα fiesta και τα polo σε αυτήν την κατηγορία, ενώ ψάχνω να οδηγήσω και δυνατότερο ibiza.

Στα μεγαλύτερα είμαι σε αναμονή test drive του άστρα (για να δω την αίσθηση που λέτε). Το τιμόνι του 308 όντως δεν ξενίζει τελικά, ακόμα και σε ένα σύντομο test drive. Μπορώ να πω ότι βολεύει ίσως και περισσότερο

Το κακό για εμένα είναι ότι σε περίπτωση που δεν διατίθεται στις προεπιλεγμένες εκδόσεις το αυτοκίνητο με xenon φώτα ουσιαστικά δεν μπαίνουν. Οι εκδόσεις έρχονται μερικά ευρώ κάτω από τα όρια που αλλάζουν οι συντελεστές φορολόγησης για τα τέλη ταξινόμησης. Έτσι, ενώ καμιά φορά μπορείς να βάλεις πχ μεταλλικό χρώμα χωρίς να ξεφύγεις, τα xenon επειδή είναι ακριβό έξτρα (της τάξης των 1000 ευρώ συνήθως), ξεφεύγει το αυτοκίνητο κλίμακα και πληρώνεις 3000 επιπλέον. Επομένως πρέπει να πάω σε κάτι που έρχεται με xenon ούτως ή άλλως, όπως για παράδειγμα οι εκδόσεις dynamic της renault που τα έχουν στον εξοπλισμό τους.

Σύντομα θα πάω να δω το suzuki s cross που είναι κάτι μεταξύ suv και χαμηλού αυτοκινήτου. Επίσης, ποια η γνώμη σας για το megane? Και έχω βρει και κάποια golf μεταχειρισμένα (η αλήθεια είναι ότι έχει αρκετά και με προβληματίζει ο λόγος που έχει τόσα αυτοκίνητα με καλό εξοπλισμό στα προς πώληση). Για παράδειγμα αυτό: https://www.car.gr/18275179-volkswagen- ... omfortline Τι λέτε? Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561903 Πριν δεις μεταχειρισμένα, δες τι αγοράζεις σε καινούριο για να παζαρέψεις κατάλληλα. Τα πιο πολλά που πουλάνε οι μαντράδες είναι από leasing (περίπου τα μισά αυτοκίνητα που πωλούνται, είναι τέτοια, άρα γι' αυτό και γεμίζει η αγορά των μεταχειρισμένων με αυτά...).
Με αυτά που ψάχνεις, νομίζω πρέπει να δεις το Leon. Είναι παλιό, αλλά καλό αμάξι, με καλά μοτέρ και στην έκδοση FR δίνει και full led φώτα και η τιμή του είναι γύρω στα 20Κ (αναλόγως τι προσφορά θα βρεις).

Γενικώς, LED ή Xenon δεν βρίσκεις εύκολα, συνήθως θα πρέπει να το βάλεις εξτρά και λόγω φόρων θα κοστίζει πανάκριβα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#561907
Anonymous Founder έγραψε:Γενικώς, LED ή Xenon δεν βρίσκεις εύκολα, συνήθως θα πρέπει να το βάλεις εξτρά και λόγω φόρων θα κοστίζει πανάκριβα.


Συν το ότι ενδέχεται να χάσεις κάποια προσφορά (συνήθως γίνονται μαζικές παραγγελίες σε συγκεκριμένες εκδόσεις για να πετύχει ο εισαγωγέας καλή τιμή = προσφορά, οπότε αν κάνεις έξτρα παραγγελία, ενδέχεται να χαθεί κάποια προσφορά).
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#561909 Δεν υπάρχει πια το FR με στάνταρ LED έχουμε πει. Μόνο αν βρεθεί κάνα παλιό ετοιμοπαράδοτο 1.8 αλλά απ' όσο ξέρω κι αυτά έχουν τελειώσει.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#561915 Το 1.8 FR πωλείτο στη χώρα μας με προσφορά το FR plus πακέτο που σημαίνει ότι σου έδινε στη μισή τους τιμή τα: LED, ηλιοροφή, καμερα & 18αρες. Αυτά νομίζω τα τιμολόγουσε 1600€ με την έκπτωση.

Όταν το FR έγινε 2λτ επανήλθε στην πρότερη κατάσταση, δηλαδή χωρίς το FR plus πακέτο σε προσφορά. Με άλλα λόγια για να πάρεις το FR πλέον με τα παραπάνω έξτρας θέλει περίπου 25Κ (από 21.600€ αρχική) απλά παίρνεις και DSG μαζί καθώς καταργήθηκε το manual. Και πάλι είναι vmf αν αναλογιστούμε τι προσφέρει αλλά καμία σχέση με πριν που ήταν κλοπή.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561916 Εγώ δεν λέω για το 1.8 ή το 2.0 όμως, αλλά γι' αυτό με το μικρότερο μοτέρ.
Εδώ μια διαμόρφωση που έκανα, χωρίς εκπτώσεις και με διάφορα έξτρα και τα LED.