- 30 Δεκ 2018, 01:24
#558067
funkyreverend έγραψε:Πρώτα από όλα, δεν αφήνεις περιθώρια για άλλες προτάσεις (Kia Kona, Seat Leon FR, φυσικό αέριο από τη Ζeniθ). Δεύτερον, το τοπικ δεν δίνει πάτημα για καπιταλισμό, βασικές αρχές συνήθως. Πατερούλη και γκουλαγκ μόνο μπορούμε να παίξουμε μια και θες 3 παιδικά καθίσματα στη σειρά (χαρά στο κουράγιο σου by the way ).
Για exclusivity, πάντως όπως καταλαβαίνεις πας σε citroen Θα λειτουργείς και ως partner της αντιπροσωπείας, δείχνοντας το σε πιθανούς πελάτες. Παρεμπιπτόντως, οι αντιπροσωπείες το γυρνάνε στο ίντερνετ σιγά σιγά; Πολύ virtual γκάμα πλέον...
Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις αλλά περίμενα να υπάρχει και κάποια εναλλακτική που δεν έχω σκεφτεί. Όσον αφορά τις αντιπροσωπίες, σε κανα δυο με ρώτησαν αν ξέρω από ίντερνετ για να δω στο σπίτι εκδόσεις και εξοπλισμούς αφού εκεί δεν είχαν ούτε φυλλάδιο
cosneo έγραψε:Αν θέλεις να δεις το αυτοκίνητο και να εξετάσεις χώρους κλπ μπορείς να πας και σε μαντρες που τα έχουν σαν μτχ. Δεν αναφέρομαι σε αγορά μτχ αλλά να το δεις μόνο.
Στο car.gr έχει κάποια μτχ πχ Auto Marin κλπ.
Κατά σύμπτωση το σκέφτηκα κι εγώ σήμερα που πέρασα έξω από μια μάντρα και είδα ένα Picasso. Θα το κάνω αν δε μου κανονίσουν το ραντεβού στη Citroen.
Thomas_C200K έγραψε:Χωρίς πολλά πολλά VW Touran με τον 1,5 TSI. Και χώρους έχει και αξιοπιστία έχει γιατί είναι χρόνια στην αγορά, ο κινητήρας είναι καινούργιος οπότε υποθέτω πως μετά τα σκάνδαλα πρέπει να είναι και αυτός αξιόπιστος για να φτιάξει λίγο την εικόνα της. Χώρους μπόλικους έχει, ε αυτά. Γερμανία έχει 5τη εγγύηση
Μεγάλο μείον η εγγύηση όταν οι περισσότεροι δίνουν τουλάχιστον 5 χρόνια, θα δω μήπως κάνουν την επέκταση δώρο ΑΝ το πάρω απόφαση. Ο 1,5 πρέπει να είναι ιδανικός αλλά βγαίνει πιο ακριβός από όσα θα ήθελα να δώσω, θα προσπαθήσω να οδηγήσω τον 1,0 σε κάποιο αντίστοιχου μεγέθους μοντέλο, αν και μάλλον θα ζορίζεται.
[/quote]
theo13 έγραψε:Εγώ θα σου πρότεινα το Citroen. Το έχει φίλος στην Γερμανία και το έζησα όταν είχαμε πάει εκεί. Κάναμε τα ταξίδια μας 6 ενήλικες άνετα και ξεκούραστα. Είναι πολύ φωτεινό αυτοκίνητο και μου άρεσε πολύ το εσωτερικό του. Επιπλέον έχει πολλά μικρά μικρά πλεονεκτήματα για μια οικογένεια όπως τον δεύτερο καθρέπτη για να βλέπεις τα παιδιά, αναδιπλούμενα τραπεζάκια στις πλάτες των καθισμάτων, προέκταση του καθίσματος του συνοδηγού για να ξεκουράζει τα πόδια του, ψυχόμενα ντουλαπάκια , ηλιοπροστασίες στα πίσω καθίσματα ενσωματωμένες στην πόρτα κλπ. Πέρα από τους άπειρους χώρους για άτομα αλλά και για μικροαντικείμενα, έχει και πολλές έξυπνες λύσεις στο εσωτερικό του. Το Touran υστερεί σε αυτό.
Επιπλέον τα 5 χρόνια εγγύηση είναι βασικό ατού συν ότι νομίζω ότι το Touran είναι και πιο ακριβό.
Χρήσιμη η εμπειρία σου. Το Citroen είναι όντως αρκετά πιο φτηνό και ασύγκριτα πιο όμορφο απ'το Touran. Την εμφάνιση μπορώ να την παραβλέψω αλλά τιμή και εγγύηση προφανώς παίζουν σημαντικό ρόλο.
markvag έγραψε:Κι εγώ, έχοντας ζήσει με ένα C4 Picasso πρώτης γενιάς και έχοντας κάνει βόλτα με ένα δεύτερης γενιάς, θεωρώ πως είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Μάλιστα, στη δεύτερη γενιά η ανάρτηση είναι πολύ βελτιωμένη σε σχέση με την πρώτη, το ίδιο και οι κινητήρες, οπότε, πέρα από την αντιπροσωπεία (αλλά την ίδια σκατο-εμπειρία έχω και με την αντιπροσωπεία της VW), δεν βλέπω άλλο μειονέκτημα...
Έχω ακούσει αρκετές περιπτώσεις που για ένα απλό ανταλλακτικό χρειάζεται να γίνει παραγγελία από Γαλλία, ισχύει ότι δεν υπάρχει επαρκές στοκ εδώ; Από τιμές πώς είναι; Για τα service στη VW λένε ότι είναι φαρμάκι, θα μου κακοφανεί ερχόμενος από Ford.
Δεν θα πέθαινα ποτέ για τα πιστεύω μου, γιατί μπορεί να έκανα λάθος.
Bertrand Russell