Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#557607 Έχω καταλήξει στα παραπάνω ως τα μόνα εντός μπάτζετ (μέχρι 25.000 ευρώ) που χωράνε άνετα τρία παιδικά καθισματάκια πίσω από οδηγό-συνοδηγό και ταυτόχρονα έχουν τρίτη σειρά καθισμάτων για χρήση σε περίπτωση ανάγκης. Το Grand C-max έχει μικρό ενδιάμεσο κάθισμα στη δεύτερη σειρά που δε χωράει παιδικό κάθισμα και 3 αστέρια Euro NCAP οπότε απορρίπτεται. Στο Grand Scenic τα καθίσματα στη δεύτερη σειρά δεν είναι καν ανεξάρτητα αλλά διαιρούνται 60/40, η τρίτη σειρά έχει στενό χώρο για τα πόδια και δεν ξέρω καν αν έρχεται Ελλάδα (δεν υπάρχει στο site της Renault). Τα 7θέσια SUVοειδή, τουλάχιστον αυτά που έχω δει (Honda C-RV, Peugeot 5008, Skoda Karoq, Nissan X-Trail) δε βολεύουν είτε λόγω μπάτζετ είτε επειδή δε χωράνε 3 καθίσματα στη δεύτερη σειρά. Mpv της κατηγορίας S- Max βγαίνουν κι αυτά εκτός μπάτζετ.
Αισθητικά υπερέχει προφανώς το C4 που είναι και φτηνότερο, σε πρακτικότητα και εργονομία το Touran, αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως όμως είναι αν έχουν κάποιο γνωστό θέμα αξιοπιστίας, πχ καδένα που είχαν τα παλιότερα TSI, ηλεκτρικά κλπ. Εννοείται κιβώτιο χειροκίνητο και κινητήρας βενζίνης λόγω λίγων ετήσιων χλμ. Το Touran βγαίνει με τους 1.0 και 1.5 TSI και το Citroen με τον 1.2 130 hp. Εγγύηση 5 χρόνια το Citroen και 2 το VW με επέκταση στα 4 με +450 ευρώ.
:help:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#557718 Χαίρομαι που έχεις καταλήξει σε αυτά τα δύο. Είναι λοιπόν η ώρα να πας να τα δοκιμάσεις. Αν είμαστε τυχεροί θα νιώσεις διαφορές επαρκείς ώστε να απορρίψεις το ένα από τα δύο και το θέμα θα τελειώσει ανώδυνα για όλους. :lol: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#557724 :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Να τα δοκιμάσω λίγο δύσκολο, εδώ οι μισές αντιπροσωπίες ούτε προσπέκτους δεν ειχαν να μου δώσουν. Πάλι καλά που είχαν το Touran στη VW και το είδα από κοντά, το Citroen ίσως μου κανονίσουν να το δω μέσω πελάτη.
Αυτό που ψάχνω κυρίως είναι απόψεις για την αξιοπιστία των TSI και THP και των περιφερειακών τους, έστω φορεμένων σε άλλα μοντέλα, αφού προφανώς ελάχιστοι έχουν τα συγκεκριμένα που με ενδιαφέρουν. Έτσι με λίγη καλή θέληση θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και καθένας θα τραβήξει το δρόμο του :shifty: :lol:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#557951 Πρώτα από όλα, δεν αφήνεις περιθώρια για άλλες προτάσεις (Kia Kona, Seat Leon FR, φυσικό αέριο από τη Ζeniθ). Δεύτερον, το τοπικ δεν δίνει πάτημα για καπιταλισμό, βασικές αρχές συνήθως. Πατερούλη και γκουλαγκ μόνο μπορούμε να παίξουμε μια και θες 3 παιδικά καθίσματα στη σειρά (χαρά στο κουράγιο σου by the way :thumbsup: ).

Για exclusivity, πάντως όπως καταλαβαίνεις πας σε citroen :lol: Θα λειτουργείς και ως partner της αντιπροσωπείας, δείχνοντας το σε πιθανούς πελάτες. Παρεμπιπτόντως, οι αντιπροσωπείες το γυρνάνε στο ίντερνετ σιγά σιγά; Πολύ virtual γκάμα πλέον... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#557964
Γιώργης έγραψε::s_rofl :s_rofl :s_rofl
Να τα δοκιμάσω λίγο δύσκολο, εδώ οι μισές αντιπροσωπίες ούτε προσπέκτους δεν ειχαν να μου δώσουν. Πάλι καλά που είχαν το Touran στη VW και το είδα από κοντά, το Citroen ίσως μου κανονίσουν να το δω μέσω πελάτη.


Αν θέλεις να δεις το αυτοκίνητο και να εξετάσεις χώρους κλπ μπορείς να πας και σε μαντρες που τα έχουν σαν μτχ. Δεν αναφέρομαι σε αγορά μτχ αλλά να το δεις μόνο.
Στο car.gr έχει κάποια μτχ πχ Auto Marin κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#557977 Πολύ σωστά. Όταν έψαχνα επταθέσιο, πήγα στην Auto Marin κι έβγαλα χρήσιμα συμπεράσματα. Όπως ότι με δύο παιδικά καθίσματα στη μεσαία σειρά θέσεων στο Zafira, δε χωράει πάνω από επτάχρονο ανάμεσά τους.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#557982 Χωρίς πολλά πολλά VW Touran με τον 1,5 TSI. Και χώρους έχει και αξιοπιστία έχει γιατί είναι χρόνια στην αγορά, ο κινητήρας είναι καινούργιος οπότε υποθέτω πως μετά τα σκάνδαλα πρέπει να είναι και αυτός αξιόπιστος για να φτιάξει λίγο την εικόνα της. Χώρους μπόλικους έχει, ε αυτά. Γερμανία έχει 5τη εγγύηση :oops:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#557986 Εγώ θα σου πρότεινα το Citroen. Το έχει φίλος στην Γερμανία και το έζησα όταν είχαμε πάει εκεί. Κάναμε τα ταξίδια μας 6 ενήλικες άνετα και ξεκούραστα. Είναι πολύ φωτεινό αυτοκίνητο και μου άρεσε πολύ το εσωτερικό του. Επιπλέον έχει πολλά μικρά μικρά πλεονεκτήματα για μια οικογένεια όπως τον δεύτερο καθρέπτη για να βλέπεις τα παιδιά, αναδιπλούμενα τραπεζάκια στις πλάτες των καθισμάτων, προέκταση του καθίσματος του συνοδηγού για να ξεκουράζει τα πόδια του, ψυχόμενα ντουλαπάκια , ηλιοπροστασίες στα πίσω καθίσματα ενσωματωμένες στην πόρτα κλπ. Πέρα από τους άπειρους χώρους για άτομα αλλά και για μικροαντικείμενα, έχει και πολλές έξυπνες λύσεις στο εσωτερικό του. Το Touran υστερεί σε αυτό.
Επιπλέον τα 5 χρόνια εγγύηση είναι βασικό ατού συν ότι νομίζω ότι το Touran είναι και πιο ακριβό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#558032 Κι εγώ, έχοντας ζήσει με ένα C4 Picasso πρώτης γενιάς και έχοντας κάνει βόλτα με ένα δεύτερης γενιάς, θεωρώ πως είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Μάλιστα, στη δεύτερη γενιά η ανάρτηση είναι πολύ βελτιωμένη σε σχέση με την πρώτη, το ίδιο και οι κινητήρες, οπότε, πέρα από την αντιπροσωπεία (αλλά την ίδια σκατο-εμπειρία έχω και με την αντιπροσωπεία της VW), δεν βλέπω άλλο μειονέκτημα...
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#558067
funkyreverend έγραψε:Πρώτα από όλα, δεν αφήνεις περιθώρια για άλλες προτάσεις (Kia Kona, Seat Leon FR, φυσικό αέριο από τη Ζeniθ). Δεύτερον, το τοπικ δεν δίνει πάτημα για καπιταλισμό, βασικές αρχές συνήθως. Πατερούλη και γκουλαγκ μόνο μπορούμε να παίξουμε μια και θες 3 παιδικά καθίσματα στη σειρά (χαρά στο κουράγιο σου by the way :thumbsup: ).

Για exclusivity, πάντως όπως καταλαβαίνεις πας σε citroen :lol: Θα λειτουργείς και ως partner της αντιπροσωπείας, δείχνοντας το σε πιθανούς πελάτες. Παρεμπιπτόντως, οι αντιπροσωπείες το γυρνάνε στο ίντερνετ σιγά σιγά; Πολύ virtual γκάμα πλέον... :ninja:

:lol: Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις αλλά περίμενα να υπάρχει και κάποια εναλλακτική που δεν έχω σκεφτεί. Όσον αφορά τις αντιπροσωπίες, σε κανα δυο με ρώτησαν αν ξέρω από ίντερνετ για να δω στο σπίτι εκδόσεις και εξοπλισμούς αφού εκεί δεν είχαν ούτε φυλλάδιο :s_laughat

cosneo έγραψε:Αν θέλεις να δεις το αυτοκίνητο και να εξετάσεις χώρους κλπ μπορείς να πας και σε μαντρες που τα έχουν σαν μτχ. Δεν αναφέρομαι σε αγορά μτχ αλλά να το δεις μόνο.
Στο car.gr έχει κάποια μτχ πχ Auto Marin κλπ.

:s_thumbsup Κατά σύμπτωση το σκέφτηκα κι εγώ σήμερα που πέρασα έξω από μια μάντρα και είδα ένα Picasso. Θα το κάνω αν δε μου κανονίσουν το ραντεβού στη Citroen.

Thomas_C200K έγραψε:Χωρίς πολλά πολλά VW Touran με τον 1,5 TSI. Και χώρους έχει και αξιοπιστία έχει γιατί είναι χρόνια στην αγορά, ο κινητήρας είναι καινούργιος οπότε υποθέτω πως μετά τα σκάνδαλα πρέπει να είναι και αυτός αξιόπιστος για να φτιάξει λίγο την εικόνα της. Χώρους μπόλικους έχει, ε αυτά. Γερμανία έχει 5τη εγγύηση :oops:

Μεγάλο μείον η εγγύηση όταν οι περισσότεροι δίνουν τουλάχιστον 5 χρόνια, θα δω μήπως κάνουν την επέκταση δώρο ΑΝ το πάρω απόφαση. Ο 1,5 πρέπει να είναι ιδανικός αλλά βγαίνει πιο ακριβός από όσα θα ήθελα να δώσω, θα προσπαθήσω να οδηγήσω τον 1,0 σε κάποιο αντίστοιχου μεγέθους μοντέλο, αν και μάλλον θα ζορίζεται.

[/quote]
theo13 έγραψε:Εγώ θα σου πρότεινα το Citroen. Το έχει φίλος στην Γερμανία και το έζησα όταν είχαμε πάει εκεί. Κάναμε τα ταξίδια μας 6 ενήλικες άνετα και ξεκούραστα. Είναι πολύ φωτεινό αυτοκίνητο και μου άρεσε πολύ το εσωτερικό του. Επιπλέον έχει πολλά μικρά μικρά πλεονεκτήματα για μια οικογένεια όπως τον δεύτερο καθρέπτη για να βλέπεις τα παιδιά, αναδιπλούμενα τραπεζάκια στις πλάτες των καθισμάτων, προέκταση του καθίσματος του συνοδηγού για να ξεκουράζει τα πόδια του, ψυχόμενα ντουλαπάκια , ηλιοπροστασίες στα πίσω καθίσματα ενσωματωμένες στην πόρτα κλπ. Πέρα από τους άπειρους χώρους για άτομα αλλά και για μικροαντικείμενα, έχει και πολλές έξυπνες λύσεις στο εσωτερικό του. Το Touran υστερεί σε αυτό.
Επιπλέον τα 5 χρόνια εγγύηση είναι βασικό ατού συν ότι νομίζω ότι το Touran είναι και πιο ακριβό.

Χρήσιμη η εμπειρία σου. Το Citroen είναι όντως αρκετά πιο φτηνό και ασύγκριτα πιο όμορφο απ'το Touran. Την εμφάνιση μπορώ να την παραβλέψω αλλά τιμή και εγγύηση προφανώς παίζουν σημαντικό ρόλο.
markvag έγραψε:Κι εγώ, έχοντας ζήσει με ένα C4 Picasso πρώτης γενιάς και έχοντας κάνει βόλτα με ένα δεύτερης γενιάς, θεωρώ πως είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Μάλιστα, στη δεύτερη γενιά η ανάρτηση είναι πολύ βελτιωμένη σε σχέση με την πρώτη, το ίδιο και οι κινητήρες, οπότε, πέρα από την αντιπροσωπεία (αλλά την ίδια σκατο-εμπειρία έχω και με την αντιπροσωπεία της VW), δεν βλέπω άλλο μειονέκτημα...

Έχω ακούσει αρκετές περιπτώσεις που για ένα απλό ανταλλακτικό χρειάζεται να γίνει παραγγελία από Γαλλία, ισχύει ότι δεν υπάρχει επαρκές στοκ εδώ; Από τιμές πώς είναι; Για τα service στη VW λένε ότι είναι φαρμάκι, θα μου κακοφανεί ερχόμενος από Ford.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#558085 Εμένα το λογικό θα μου φαινόταν το s-max, όταν όμως μπήκα και είδα την τιμή του έπαθα πλάκα
Τελείως εκτός του budget σου.
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#558090 Ναι και έρχεται μόνο δίλιτρο απ'ό,τι μου είπαν αν και στο site της Ford το έχει και με τον 1,5.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#558098 Ή απλά δεν είχαν κανένα διαθέσιμο και κοίταζαν να σου πασάρουν κάνα άλλο αυτοκίνητο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#558102
Γιώργης έγραψε:Έχω ακούσει αρκετές περιπτώσεις που για ένα απλό ανταλλακτικό χρειάζεται να γίνει παραγγελία από Γαλλία, ισχύει ότι δεν υπάρχει επαρκές στοκ εδώ; Από τιμές πώς είναι; Για τα service στη VW λένε ότι είναι φαρμάκι, θα μου κακοφανεί ερχόμενος από Ford.


Δεν είχα τέτοια θέματα (αν και δεν χρειάστηκα κάτι, ξέρω βέβαια πως γενικά από ανταλλακτικά PSA βρωμάει ο τόπος), απλά είχα θέμα με το πως παραδόθηκε το αμάξι από την αντιπροσωπεία (είχε χτυπήσει και έπρεπε να αλλαχτεί η πίσω ανάρτηση, αλλά δεν... γι' αυτό ορκίστηκα να μην τους ξαναδώσω ούτε σάλιο, αλλά αντίστοιχα παπάρες ήταν και στην VW, οπότε όποιο και να διαλέξεις, θα πάρεις από μαγαζί που μισώ παθιασμένα :lol: ). Από ανταλλακτικά λογικά δεν θα έχεις θέμα, εντός ή εκτός αντιπροσωπείας και οι τιμές απ' όσο ξέρω είναι λογικές. Αν έχει αλλάξει κάτι στα τελευταία 5-6 χρόνια που σταμάτησα να ασχολούμαι, δεν ξέρω... δεν νομίζω βέβαια... :hmmm:

Ξαναλέω βέβαια, πως ο Πικάσο δεύτερης γενιάς είναι πολύ βελτιωμένο σε τομείς που έπασχε το πρώτης (που είχα εγώ). Ένας τομέας είναι η ανάρτηση, που το καινούριο είναι πολύ καλή, ενώ στο δικό μου αν και μαλακή κοπανούσε καπ' καπ' πίσω, αλλά και οι κινητήρες βενζίνης, από τη στιγμή που μπήκε το καινούριο τουρμπομοτέρι, το οποίο ελπίζω να πήρε την αξιοπιστία των TU. Οι χώροι είναι κορυφαίοι βέβαια και η απτή ποιότητα επίσης πολύ καλή και τα υλικά ανθεκτικά σε παιδιά και λοιπές βαρβαρικές επιδρομές. Αυτά δεν άλλαξαν στην καινούρια γενιά.