Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#564069
Nikos! έγραψε:Κι αυτό έχει ice scrapper στο πορτάκι του ρεζερβουάρ.

thanasisr16 έγραψε:Καλορίζικο και καλοτάξιδο,να μεταφέρει εσένα και την οικογενειά σου με ασφάλεια και απροβλημάτιστα
Με τα 150 ή με τα 190 είναι?
4x4 ή 2κίνητο?

Είναι με τα 150, το δικινητο είναι. Πάει πολύ ωραία στο δρόμο. Πολύ ροπή.

Στα ίδια χρήματα βγαίνει και 4κινητο αλλά manual όχι dsg7 όμως είναι company policy το δικινητο. Δεν επιτρέπεται 4κινητο.

Το κιβώτιο κάνει λίγο ο,τι να'ναι πάντως και μαζί με το auto start stop όταν το αφήνεις να τσουλισει πχ σε στοπ σε κρεμάει (σβήνει). Θέλει λίγο συνήθεια.

Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό και εξαιρετικά τίμιο στα 28Κ.

< >

Σε όλα τα vag πρέπει να το κάνει αυτό με το start/stop γιατί και σε μένα σβήνει από τα 7 χλμ και κάτω.
Για ποιό λόγο δεν επιτρέπεται από την εταιρεία το 4κινητο?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#564071
Scotch έγραψε:Για να μην πάρει τα βουνά το προσωπικό

< >


Πάντως είναι εξαιρετικό πάτημα για να τους πεις μια χιονισμένη μέρα ότι δεν μπορείς να πας, επειδή σου έδωσαν δικίνητο... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#564072 Και εγώ μόλις γύρισα με terios πρώτης γενιάς από Αθήνα.
Αλλά είναι τετρακίνητο .
Τερατακι το scoda Νίκο, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα
Άβαταρ μέλους
By elteo
#564075 Όλο αυτό το περίπτερο σε ρόδες και να είναι 2κινητο..... :s_whiteflag

Βασίλη είσαι ήρωας. Τι κλιμάκωση έχει το κιβώτιο; Έβλεπα βίντεο του νέου τζιμνι και πραγματικά είναι :help:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#564076 Καλή ερώτηση για τον ποιο λόγο δεν επιτρέπεται το 4κινητο αλλά δε ξέρω γιατί. Δεν έχει σημασία όμως γιατί πολύ πιθανόν να μη το προτιμούσα. Καλύτερα dsg πάρα 4κινητο.
REALZEUS έγραψε:
Scotch έγραψε:Για να μην πάρει τα βουνά το προσωπικό

< >


Πάντως είναι εξαιρετικό πάτημα για να τους πεις μια χιονισμένη μέρα ότι δεν μπορείς να πας, επειδή σου έδωσαν δικίνητο... :whistlink:

Work from home. :)

< >
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#564077
elteo έγραψε:Όλο αυτό το περίπτερο σε ρόδες και να είναι 2κινητο..... :s_whiteflag

Βασίλη είσαι ήρωας. Τι κλιμάκωση έχει το κιβώτιο; Έβλεπα βίντεο του νέου τζιμνι και πραγματικά είναι :help:
Δεν ξέρω, αλλά είναι θεοκοντο.
Για μέσα στο εργοτάξιο και μέσα στην πόλη είναι κομπλέ.
Ελπίζω το επόμενο διάστημα να μου δώσουν κάτι καλύτερο για ταξίδια γιατί θα έχει πολλά πάνε έλα Αθήνα
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#564080
Nikos! έγραψε:Μου κάνει εντύπωση που βάζει κατευθείαν 2α. Δε προλαβαίνει καν να στροφαρει η 1η.



< >

Αυτές τις τρομπιές κάνει το μεκατρόνικ, και παίρνουμε παραμάσχαλα το πολύδισκο :s_mad
Η 4κινηση, ίσως είναι ένδειξη περιττής "πολυτέλειας" που προσπαθούν να αποφύγουν. Στα early 00s , το εταιρικό του πατέρα μου ήταν Α4 1.8Τ, το Q απαγορευόταν :lol: . Το ίδιο ακόμα και στα Α6 που υπήρχαν.

Καλορίζικο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#564082 Ευχαριστώ!!

Ναι γενικά θέλει συνήθεια να μάθεις να ζεις με αυτό. Δε τολμώ να το συγκρίνω με του evo πάντως που κι αυτό mechatronic είναι.

Πάντως εκεί που χρειάζεται το 4κινητο το policy το επιτρέπει, όπως Τσεχία, Πολωνία κλπ.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#564097
dekouk έγραψε:Αγχολυτικό. Αυτόματο επαρκής δύναμη κ μεγάλο με καλό πάτημα. Να το χαρείτε με ασφάλεια!

< Note >

Έπεσες μέσα σε όλα. Ευχαριστούμε!

< >