gianik έγραψε:Καλοριζικο Νικόλα!!!!
Πιστος σκοντακιας τεκνο μου...
In ŠKODA we trust αγαπητέ.
Εφόσον ήμουν ικανοποιημένος με το οκταβια γιατί να κοιτάξω κάτι άλλο?
< >
gianik έγραψε:Καλοριζικο Νικόλα!!!!
Πιστος σκοντακιας τεκνο μου...
nomarxis έγραψε:
Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?
KiloMeater έγραψε:nomarxis έγραψε:
Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?
Τελικά τι παίζει εδώ, εγώ είχα διαβάσει ότι δε χρειάζεται να βάλεις Ν αν πατάς φρένο χωρίς ss, ότι κάπως αποσυμπλεκει και δεν ζοριζει το κιβώτιο...
KiloMeater έγραψε:Καλώς
Και σε κάθε περίπτωση το νόημα του αυτόματου είναι να μην ασχολείσαι με τη κουτάλα ...
nomarxis έγραψε:Zeus έγραψε:Οταν σταματήσεις είτε με s/s είτε χωρίς, πρέπει να έχεις το πόδι σου στο φρένο. Με το αυτόματο δεν χρειάζεται να το πατας μένει το όχημα ακινητοποιημένο..
Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?Zeus έγραψε:Το αυτόματο χειρόφρενο ενεργοποιείται όταν σβήσει ο κινητήρας.
Το κάνει πάντα? Το δικό μου μόνο σε απότομη ανηφόρα - κατηφόρα
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]