Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By edmond
#564104
Nikos! έγραψε:Μου κάνει εντύπωση που βάζει κατευθείαν 2α. Δε προλαβαίνει καν να στροφαρει η 1η.



< >

Και στα octavia της δουλειάς μου έτσι γίνεται. Μάλιστα πρώτα βλέπεις την ένδειξη ότι πέρασε στην 2α και μετά απο καναδυο δεύτερα την περνάει πραγματικά(!!). Μόνο όταν είναι κρύο στροφάρει την 1η λιγάκι παραπάνω. Εννοείται βέβαια πως στην παραμικρή υποψία κατηφόρας, βάζει κατευθείαν 2α. Στο Q3 πάντως που έχει το 6άρι, η 1η δουλεύεται πιο...λογικά και γενικά είναι πολύ πιο μεταξένιο απο το "ξερό" 7άρι.

Νίκο καλοτάξιδο, πολύ καλή επιλογή. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#564198 Ένα "θεματάκι" είναι ότι αν αποκτήσεις μεγάλο αυτοκίνητο, με απόσταση ανάμεσα σε σένα και το παρμπρίζ-το συνοδηγό-τους πίσω και πορτπαγκάζ που απλά πετάς μέσα όσα έχεις και δεν έχεις χωρίς έννοια μετά είναι δύσκολο να πας σε πιο μικρό.

Το 7τάχυτο DSG κι εμένα μου άφησε ανάμικτες εντυπώσεις σε πρόσφατη ολιγοήμερη γνωριμία σε Α5-δικίνητο-190Hp. Πολύ καλό σε κίνηση με οποιαδήποτε ταχύτητα πάνω από τα 7 χλμ. Αλλά εκεί στο σταμάτα ξεκίνα με προβλημάτισε. Αν έχει αυτόματο χειρόφρενο βγάλτο, βοηθάει.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#564201 Το πρώτο πράγμα που έβγαλα είναι αυτό. Έχει Hill hold στην εκκίνηση οπότε δε βλέπω που θα βοηθήσει το αυτόματο χειρόφρενο.

Στο sport το dsg πάει καλύτερα πάντως.

< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#564209 Πως βγαίνει αυτό, εχει ρύθμιση στα μενού;

Η ενεργοποίηση όμως του χειρόφρενου οταν σβήνεις κινητήρα ειναι χρήσιμη, κρατά το άμα μπορείς.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#564216
KiloMeater έγραψε:Πως βγαίνει αυτό, εχει ρύθμιση στα μενού;

Η ενεργοποίηση όμως του χειρόφρενου οταν σβήνεις κινητήρα ειναι χρήσιμη, κρατά το άμα μπορείς.

Έχει ένα κουμπί στη κεντρική κονσόλα κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων.

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#564225
KiloMeater έγραψε:Πως βγαίνει αυτό, εχει ρύθμιση στα μενού;

Η ενεργοποίηση όμως του χειρόφρενου οταν σβήνεις κινητήρα ειναι χρήσιμη, κρατά το άμα μπορείς.
Στην πράξη δυσκολεύει την εκκίνηση, την κάνει ακόμα πιο απότομη από όσο είναι εκ φύσεως το DSG. Και προσθέτει και ηχητικό εφέ (γκρούκ).
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#564261 Μου φαίνεται πολύ καλό να ενεργοποιείται αυτόματα το χειρόφρενο όταν σβήνεις τον κινητήρα, αλλά αδυνατώ να καταλάβω γιατί να ενεργοποιείται στα σταματηματα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#564267 Αν υπάρχει hill assist νομίζω το αυτόματο χειρόφρενο είναι περιττό.

Νίκο καλοτάξιδο και για να μείνουμε πιστοί στο πνεύμα του τοπικού, καλοφορολόγητο.
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#564272 Οταν σταματήσεις είτε με s/s είτε χωρίς, πρέπει να έχεις το πόδι σου στο φρένο. Με το αυτόματο δεν χρειάζεται να το πατας μένει το όχημα ακινητοποιημένο. Το βρίσκω ιδιαίτερα βολικό και λειτουργεί εξαιρετικά χωρίς καμία καθυστέρηση.

Το αυτόματο χειρόφρενο ενεργοποιείται όταν σβήσει ο κινητήρας.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#564275
Zeus έγραψε:Οταν σταματήσεις είτε με s/s είτε χωρίς, πρέπει να έχεις το πόδι σου στο φρένο. Με το αυτόματο δεν χρειάζεται να το πατας μένει το όχημα ακινητοποιημένο. Το βρίσκω ιδιαίτερα βολικό και λειτουργεί εξαιρετικά χωρίς καμία καθυστέρηση.
Ακούγεται τέλειο και έτσι είναι στη θεωρία, στην πράξη όμως....
Zeus έγραψε:Το αυτόματο χειρόφρενο ενεργοποιείται όταν σβήσει ο κινητήρας.
Δηλαδή σε κάθε stop/start.
Οπότε στην πράξη αφήνεις το φρένο, παίρνει μπρος αλλά δεν προχωράει, θέλει γκάζι για να ξεπεράσει το χειρόφρενο ώστε αυτό να βγει off και τότε ξεκινάει απότομα γιατί έχει πιο πολύ γκάζι από όσο ήθελε για να ξεκινήσει ομαλά (όσο ομαλά μπορεί το DSG)
Και χάνεις το άμεσο μπουσούλημα του αυτόματου γιατί όταν πάρει μπρος μόνο του δεν βγάζει το χειρόφρενο μέχρι να πατήσεις γκάζι.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#564283 Κάθε υλοποίηση διαφέρει. Στο δικό μου πχ δουλεύει άψογα χωρίς καθυστέρηση και χωρίς κοψίματα. Μόνο σε μανούβρα που θες να κινηθείς ελάχιστα μπρος ή πίσω ενοχλεί (επειδη ενεργοποιείται όχι γιατί θέλει πολύ γκάζι για να απενεργοποιηθεί) όποτε και το απενεργοποιείς με το κουμπάκι δίπλα απο αυτό του χειροφρένου.

Την εντολή για απενεργοποίηση τη δίνει με το πάτημα του γκαζιού εφόσον ειναι το κιβώτιο στο D κι όχι με το πόσο το πατας (ώστε να το ξεπεράσει όπως λες)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#564284 Το auto stop σε κατηφόρα είναι ενδιαφέρον γιατί σε επιβραδύνει μόνο του. Νομίζω αυτό θα είναι καλό σε χιόνι για παράδειγμα. Απλά όταν σταματήσεις σε κατηφόρα και πάρεις το πόδι από το φρένο δεν τσουλάει οπότε πρέπει να του δώσεις λίγο γκαζάκι κι εκεί θέλει λίγο προσοχή το πόσο αλλά οκ, το απενεργοποιείς με το κουμπί δίπλα από το χειρόφρενο.

Νομίζω υπό συνθήκες θα είναι χρήσιμο. Θα το δουλέψω λίγο.

Πάντως έχω ήδη κάνει 250κμ μέσα σε δυο μέρες και ήδη το έχουμε καταχαρεί οικογενειακώς. Οι μικρές έχουν ξετρελαθεί με το πόσο ψηλά κάθονται και ότι μπορούν να κοιτάζουν τα...μαγαζιά επιτέλους. :lol:


EDDIE_147 έγραψε:Νίκο καλοτάξιδο και για να μείνουμε πιστοί στο πνεύμα του τοπικού, καλοφορολόγητο.
:lol:


Έτσι ακριβώς. Μη το ξεχνάμε. :shifty:

Ελπίζω στον Κούλη έδδιε μου μήπως και φτιάξει αυτή τη παράλογη φορολόγηση και τουλάχιστον γίνει κλιμακωτή όπως στη φορολογία εισοδήματος. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#564297
Zeus έγραψε:Οταν σταματήσεις είτε με s/s είτε χωρίς, πρέπει να έχεις το πόδι σου στο φρένο. Με το αυτόματο δεν χρειάζεται να το πατας μένει το όχημα ακινητοποιημένο..


Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?

Zeus έγραψε:Το αυτόματο χειρόφρενο ενεργοποιείται όταν σβήσει ο κινητήρας.


Το κάνει πάντα? Το δικό μου μόνο σε απότομη ανηφόρα - κατηφόρα