Nikos! έγραψε:Είχα κανονίσει test drive για το kodiaq και με την ευκαιρία είπα ότι θα βρω χρόνο να κάτσω να το επεξεργαστώ με την ησυχία μου και να δω και το Tiguan back to back.
Τελικά το test drive δεν έγινε γιατί είχαν δώσει το αυτοκίνητο αλλά βόλεψε γιατί πήγα και μέχρι τη vw απέναντι να δω το Tiguan με την ησυχία μου.
Το kodiaq έχει κάτι έξυπνες ευκολίες, κάτι πλαστικά προστατευτικα στις πόρτες όταν ανοίγουν όπως στο Focus, ομπρέλα στις μπροστινες πόρτες και ξύστρα στο ρεζερβουάρ για τον πάγο. Είναι τεράστιο, σχεδόν υπερβολικά μεγάλο.
Ποιοτικά καλό, καλύτερο από το οκταβια θα έλεγα.
Ε και μετά μπαίνεις στο tiguan, κλείνεις τη πόρτα και τελειώνουν όλα. Αισθητά πιο ποιοτικό, καλύτερη ηχομόνωση, με 3-ζωνικο κλιματισμό και τραπεζάκια στις πίσω θέσεις που τα κορίτσια θα λατρέψουν. Επίσης ένα κλικ καλύτερο εξοπλισμό με αισθητήρες παρκαρισματος εμπρός και πίσω και εξωτερικα πλαίσια παραθύρων και roof rail με chrome finish.
Tο Tiguan μου φάνηκε πιο φωτεινό, πιο ωραίο σχεδιαστικά με τις γωνίες του και ένας πιο ευχάριστος χώρος να βρίσκεσαι.
Από μοτέρ εδώ παίζουμε με τον 1,5 βενζίνης για αυτόματο που είναι αδιαπραγματευτη προδιαγραφή.
Από τη νέα χρονιά test drive και μάλλον κλείνω προς το Tiguan 1,5 tsi dsg7 το οποίο ομως περνάει τα 20 και πάμε στα 21 λτπφ.
Yolo.
< >
στο είπα!
ενώ είμαι κατά των VW, το νέο tiguan είναι πολύ όμορφο κ σχετικά ποιοτικό. R Line με πανοραμική είναι ιδανική επιλογή. Βέβαια τα 150 άλογα είναι λίγα για αυτό, αλλά αν έχεις το evo και αναλογιζόμενος τον φόρο στην Ελλάδα μια χαρά είναι για την οικογένεια. Εγώ εδώ Γερμανία σκέφτομαι μεταξύ των άλλων tiguan R Line με 2,0 tsi με 220 άλογα.
When the going gets tough, the tough get going