Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#564298
gianik έγραψε:Καλοριζικο Νικόλα!!!!
Πιστος σκοντακιας τεκνο μου... :inlove:

In ŠKODA we trust αγαπητέ.

Εφόσον ήμουν ικανοποιημένος με το οκταβια γιατί να κοιτάξω κάτι άλλο?

< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#564304
nomarxis έγραψε:
Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?

Τελικά τι παίζει εδώ, εγώ είχα διαβάσει ότι δε χρειάζεται να βάλεις Ν αν πατάς φρένο χωρίς ss, ότι κάπως αποσυμπλεκει και δεν ζοριζει το κιβώτιο...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#564311
KiloMeater έγραψε:
nomarxis έγραψε:
Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?

Τελικά τι παίζει εδώ, εγώ είχα διαβάσει ότι δε χρειάζεται να βάλεις Ν αν πατάς φρένο χωρίς ss, ότι κάπως αποσυμπλεκει και δεν ζοριζει το κιβώτιο...

To αυτοματο με μετατροπεα ροπης δεν ζοριζεται αν πατας φρενα σε σταση με D. Τιποτα δεν παθαίνει. Ουτε εχουν φθορα τα φρενα. Αυτά με κινητηρα ανοικτο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#564315
KiloMeater έγραψε:Καλώς
Και σε κάθε περίπτωση το νόημα του αυτόματου είναι να μην ασχολείσαι με τη κουτάλα ...


Αυτά με διπλο συμπλεκτη εχουν θεμα με φθορα στον συμπλεκτη στην ιδια περιπτωση γιαυτο πρεπει να τα βαζεις στο Ν (όπως βαζεις και τα χειροκίνητα σε Ν σε συντομη σταση). Μερικα όμως το κανουν αυτόματα σε σταση με κινητηρα ανοικτο.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#564408
nomarxis έγραψε:
Zeus έγραψε:Οταν σταματήσεις είτε με s/s είτε χωρίς, πρέπει να έχεις το πόδι σου στο φρένο. Με το αυτόματο δεν χρειάζεται να το πατας μένει το όχημα ακινητοποιημένο..


Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?

Zeus έγραψε:Το αυτόματο χειρόφρενο ενεργοποιείται όταν σβήσει ο κινητήρας.


Το κάνει πάντα? Το δικό μου μόνο σε απότομη ανηφόρα - κατηφόρα


Όπως αναφέρει το μανουαλ το σύστημα (auto hold) χρησιμοποιεί τα φρένα ή το χειρόφρενο για να κρατήσει το όχημα ακινητοποιήμενο και λειτουργεί ανεξάρτητου κλίσης.
Μόνο σε ανηφόρα αναφέρει ότι πρέπει να πατηθεί λίγο περισσότερο γκάζι ώστε να ξεκινήσει το όχημα. Όπου σε κλίση θα ενεργοποιηθεί είτε το έχεις ανοιχτό είτε όχι...διαχωρίζει δηλαδή το auto hold (με επιλογή) με το hill hold (αυτόματη ενεργοποίηση σε κλίση παντα)..

Σχετικά με το χειρόφρενο αναφέρει ότι αυτό ενεργοποιείται αν, εφόσον έχει ακινητοποιηθεί το όχημα:
- σβήσει η μηχανή (απο το διακόπτη όχι το s/s)
- ανοίξει η πόρτα του οδηγού
- λυθεί η ζώνη του οδηγού
- μείνει το όχημα ακινητοποιημένο για πάνω απο 10 λεπτά

Σχετικά με το αυτόματο, ούτε με μετατροπέα ούτε τα διπλοσυμπλεκτα παθαίνουν κάτι. Επομένως το μόνο θέμα ειναι ποσό καθυστέρηση υπάρχει στην εκκίνηση. Το Q5 πχ που είχα πριν τις γιορτές ήταν εκνευριστικά αργό. Τουλάχιστον μόνο με το s/s έπαιρνε μπρος όταν σήκωνες το πόδι απο το φρένο κι ήταν κάπως πιο υποφερτό..