Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#556775
Nikos! έγραψε:Είχα κανονίσει test drive για το kodiaq και με την ευκαιρία είπα ότι θα βρω χρόνο να κάτσω να το επεξεργαστώ με την ησυχία μου και να δω και το Tiguan back to back.

Τελικά το test drive δεν έγινε γιατί είχαν δώσει το αυτοκίνητο αλλά βόλεψε γιατί πήγα και μέχρι τη vw απέναντι να δω το Tiguan με την ησυχία μου.

Το kodiaq έχει κάτι έξυπνες ευκολίες, κάτι πλαστικά προστατευτικα στις πόρτες όταν ανοίγουν όπως στο Focus, ομπρέλα στις μπροστινες πόρτες και ξύστρα στο ρεζερβουάρ για τον πάγο. Είναι τεράστιο, σχεδόν υπερβολικά μεγάλο.

Ποιοτικά καλό, καλύτερο από το οκταβια θα έλεγα.

Ε και μετά μπαίνεις στο tiguan, κλείνεις τη πόρτα και τελειώνουν όλα. Αισθητά πιο ποιοτικό, καλύτερη ηχομόνωση, με 3-ζωνικο κλιματισμό και τραπεζάκια στις πίσω θέσεις που τα κορίτσια θα λατρέψουν. Επίσης ένα κλικ καλύτερο εξοπλισμό με αισθητήρες παρκαρισματος εμπρός και πίσω και εξωτερικα πλαίσια παραθύρων και roof rail με chrome finish.

Tο Tiguan μου φάνηκε πιο φωτεινό, πιο ωραίο σχεδιαστικά με τις γωνίες του και ένας πιο ευχάριστος χώρος να βρίσκεσαι.

Από μοτέρ εδώ παίζουμε με τον 1,5 βενζίνης για αυτόματο που είναι αδιαπραγματευτη προδιαγραφή.

Από τη νέα χρονιά test drive και μάλλον κλείνω προς το Tiguan 1,5 tsi dsg7 το οποίο ομως περνάει τα 20 και πάμε στα 21 λτπφ.

Yolo.

< >

στο είπα!
ενώ είμαι κατά των VW, το νέο tiguan είναι πολύ όμορφο κ σχετικά ποιοτικό. R Line με πανοραμική είναι ιδανική επιλογή. Βέβαια τα 150 άλογα είναι λίγα για αυτό, αλλά αν έχεις το evo και αναλογιζόμενος τον φόρο στην Ελλάδα μια χαρά είναι για την οικογένεια. Εγώ εδώ Γερμανία σκέφτομαι μεταξύ των άλλων tiguan R Line με 2,0 tsi με 220 άλογα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#556790
NiTse έγραψε:Τι χατς και Στέισον το σενταν δεν είχες;;

Δεν είναι σεντάν ακριβώς ρε συ. Εχει 5η πόρτα. Δεν ήξερα πως αλλιώς να το γράψω.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#558491
kostis20 έγραψε:Στη Γερμανία για εταιρική w213 220d ο φόρος ξεπέρασε τις 5000euro. :(

Επίσης παίζει ρόλο στο φόρο πόσο μακρυά μένεις από τη δουλειά.Όσο μακρύτερα μένεις τόσο μεγαλύτερος ο φόρος γιατι ωφελείσαι περισσότερο από το αυτοκίνητο :lol:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#558493 Στην Αγγλια ο φορος ειναι 40% στο ποσο που κοστιζει το αμαξι με ασφαλεια κλπ. Επισης Αγγλια πληρωνεις 40% σε οτι σου πληρωνει η εταιρεια οπως η ιδιωτικη ασφαλεια υγειας.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#558506 Επίσης στην Αγγλία/Γερμανία για την ίδια θέση ο μισθός είναι τουλάχιστον διπλάσιος. Στην ανατολική Ευρώπη δε, η φορολογία στα εταιρικά είναι από χαμηλότερη έως πολυ λίγη με πάνω-κάτω ίδιους μισθούς (Τσεχία, Πολωνία πχ).

#natalemeautapaides

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#558510 Που οκ -μεταξύ μας- η συζήτηση που ξεκίνησε από τη πρώτη κιόλας σελίδα για τη φορολογία δεν έχει τελικά καμία σχέση με την επιλογή.

Η οικογένεια πάντως θέλει kodiaq. Οπότε μάλλον εκεί πάμε.

< >
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#558511 kosris20@Δεν αναφέρεται σε εσένα προσωπικά. Ξαναγραφτηκε για την φορολογία των εταιρικών στο εξωτερικό. Μόνο που δεν είναι η ίδια οικονομία. Και εκεί δεν έχεις τον πωλητή των 800€ να έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη, και ευθύνη από Ιωάννινα μέχρι Αλεξανδρούπολη. Που για να μην του μείνουν λιγότερα από τα 800, να πρέπει να διαλέξει yaris για να ταξιδεύει στην Εγνατία 60000 χλμ το χρόνο....

< Note >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#558514 Το βασικό πρόβλημα με τις Ελληνικές επιχειρήσεις (και μιλάω προφανώς για μικρές και μεσαίες) είναι η επιλεκτική εφαρμογή των νόμων.

Αν ο νόμος ήταν ίδιος για όλους

α) οι τιμές θα ήταν σε ψηλότερα επίπεδα
β) θα λειτουργούσε ο υγιής ανταγωνισμός