gianik έγραψε:Καλοριζικο Νικόλα!!!!
Πιστος σκοντακιας τεκνο μου...
In ŠKODA we trust αγαπητέ.
Εφόσον ήμουν ικανοποιημένος με το οκταβια γιατί να κοιτάξω κάτι άλλο?
< >
gianik έγραψε:Καλοριζικο Νικόλα!!!!
Πιστος σκοντακιας τεκνο μου...
nomarxis έγραψε:
Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?
KiloMeater έγραψε:nomarxis έγραψε:
Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?
Τελικά τι παίζει εδώ, εγώ είχα διαβάσει ότι δε χρειάζεται να βάλεις Ν αν πατάς φρένο χωρίς ss, ότι κάπως αποσυμπλεκει και δεν ζοριζει το κιβώτιο...
KiloMeater έγραψε:Καλώς
Και σε κάθε περίπτωση το νόημα του αυτόματου είναι να μην ασχολείσαι με τη κουτάλα ...
nomarxis έγραψε:Zeus έγραψε:Οταν σταματήσεις είτε με s/s είτε χωρίς, πρέπει να έχεις το πόδι σου στο φρένο. Με το αυτόματο δεν χρειάζεται να το πατας μένει το όχημα ακινητοποιημένο..
Προσωπικά το βάζω στο Ν γιατί α) δεν έχω το παραπάνω σύστημα και β) να μη ζορίζω φρένα και κιβώτιο.
Το παραπάνω σύστημα ακούγεται βολικό, αλλά ζορίζει φρένα και κιβώτιο ?Zeus έγραψε:Το αυτόματο χειρόφρενο ενεργοποιείται όταν σβήσει ο κινητήρας.
Το κάνει πάντα? Το δικό μου μόνο σε απότομη ανηφόρα - κατηφόρα
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]